Over het restaurant Meneer Vink

Van koffie tot uitgebreid diner

Bij Brasserie Vink serveren ze een goede kop koffie, een stevig lunchmenu of een uitgebreid diner met kakelverse ingrediënten. Bovendien zijn er regelmatig wisselende dagspecials tegen een eerlijke en betaalbare prijs. Bij Vink voelt jong en oud zich op zijn gemak, waardoor elk etentje een feest wordt. Geniet in een rustieke omgeving van fantastische gerechten!

Meer informatie over restaurant Meneer Vink

Dagelijks geopend vanaf 11:00.

Jouw recensie over het restaurant Meneer Vink

Mark M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
De gerechten waren heerlijk! Het restaurant is erg sfeervol en modern ingericht en het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Altijd benieuwd geweest naar dit restaurant en het was zeer goed. Uitstekend gegeten, maar wat het ook fijn maakt is de sfeer die er heerst in het restaurant. Hier kom ik zeker nog een keertje terug!
mechteld K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Begrip voor het feit dat wij maar een uur de tijd hadden ivm schouwburg bezoek. Ons menukeuze hierop aangepast. Prima service en heerlijk gegeten zonder het gevoel "gehaast" te zijn.
Anne E.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
We hebben hier heerlijk met een groep collega's gebruik gemaakt van het meneer vink menu. Het eten was erg smaakvol! Het voorgerecht, bestaande uit meerdere kleine gerechtjes was erg uitgebreid. Ook hoofd en nagerecht vielen in de smaak. En dat voor een primaprijs. Wij komen dan ook zeker terug!
Martijn G.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Bediening was goed, sfeer is prima, ribeye was iets te zout. Al met al een prima brasserie
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Vriendelijk personeel. Lekker gegeten. Amuse van het huis. Druk en gezellig. Ook met de nieuwe naam komen we graag nog een keer terug.
M78 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
We waren met drie kleine kinderen, en hebben alle 4 (baby nog niet) heerlijk gegeten. Echt een aanrader, een leuke kinderkaart met voor,hoofd na menu! Lekkere dingen en echt eten! Geen patat met appelmoes gebeuren! Zo fijn. De gerechten waren heerlijk al had ik bij mijn voorgerecht tartaar, een gepocheerd eitje lekkerder gevonden dan een klein gebakken eitje maar he.. muggenziften is ook een ding. Al met al genoten en gaan we zeker vaker doen. Ook fijn om gewoon met de kinderen goed te kunnen eten zonder direct in een eetcafé te belanden!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Zeer genoeglijk EN ongedwongen getafeld. Een belangrijk punt voor mij is het kunnen afrekenen met mijn AMEX-kaart bij dit restaurant. Het NIET accepteren van deze kaart is voor in 95 % van de gevallen de reden om GEEN reservering te maken bij het restaurant dat wel goed lijkt te zijn.
Han B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Lekker eten met opvallend lekkere frieten en uitzonderlijk goede espresso.
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
smakelijke gerechten als moest de ossenhaas nog even terug want die was té doorbakken voor de bestelde medium rare. Dit werd onmiddellijk opgepikt door de bediening. Had wel tot gevolg dat niet iedereen al aan het hoofdgerecht kon en er misschien iets aangeboden had kunnen worden voor het wachten?
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Vriendelijke en snelle bediening, eten was super.
Een aanrader.
Adri T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Absolute aanrader! Erg gezellige avond met heerlijk eten en heerlijke wijn. Ruime keus in gerechten en uitgebreide wijnkaart.
Gjbutrecht D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Recent vernieuwde menukaart en interieur-aankleding: beiden met prachtig resultaat. Het goede behouden: eerlijke en smaakvolle gerechten en een hartelijke ontvangst en bediening. De huisgerookte zalm maar ook de bloedworst van het huis en het warme chocolade fondanttaartje; alles even smakelijk en mooi opgediend. Hulde!
Bianca A.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk eten, voor ieder wat wils. Fijne bediening!!!
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Prima we hadden een etagere als voorgerecht en dat was heerlijk en gevarieerd maar was al meer als voldoende
en als je dan ook nog het hoofdgerecht neemt dan is het te veel
bedankt voor de gezellige avond
Marion F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Sfeervol restaurant met hele aardige bediening.
Jochen V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Erg gastvrij en laagdrempelig. Aardig personeel met peronal tough! ???? Ossenhaas was lekker en de fazant was zalig! Peperduur zou iets pittiger mogen wezen en in apart schaaltje moeten komen. Maar dit is enkel een suggestie.
Jan U.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Op 21 november 2017 in Vink gegeten. Net zoals de vorige keer was er bij binnenkomst een borrel bezig. Dat geeft wel onrust, want dan staat er een groep mensen tussen de eettafels en overal liggen tassen en jassen. Glutenvrij eten wordt niet consequent doorgevoerd, want je moet de boter en het sausje wel delen met mensen die niet glutenvrij eten. Echt heel bizar is dat als je met z’n vieren eet, je dezelfde puntzak friet moet delen, die iemand ook krijgt als die in z’n eentje eet. Natuurlijk mag je friet bij bestellen, maar dat duurde heel lang en kwam pas toen alles al op was (als mosterd na de maaltijd). Het eten was zeer smaakvol, maar door de pietluttige, slome en slordige bediening, toch niet echt van kunnen genieten. Al met al dan een duur restaurant voor wat je er voor krijgt.
Elzinga E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
de wachttijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht was echt te lang, terwijl het in het restaurant niet echt druk was
AnneH-vB .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We aten een 3-gangen-actie-diner. Allemaal fraai opgediend, vers en erg smakelijk. Goede porties, zodat ook het toetje nog paste. Dat er geen storende muziek werd gedraaid was erg prettig. De ontvangst en de bediening waren vriendelijk en attent.
Toch een tip: even de tafels schoonvegen voor je ze dekt!