Rosepdreef 4 5062 TB Oisterwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Meneer van Eijck

Meneer van Eijck ligt te midden van de Oisterwijkse bossen. Het restaurant kenmerkt zich door haar warme uitstraling en de sfeervolle houten inrichting. De kaart zal je aangenaam verrassen. Onze gerechten vallen te typeren als smaakvol, mooi gepresenteerd en Bourgondisch. Je kunt ontbijten, lunchen, dineren en borrelen. Dit kan binnen, op het voor- of achterterras of onder de verwarmde veranda's. Meneer van Eijck biedt vanzelfsprekend de mogelijkheid om á la carte te eten, maar je kunt ook bij ons terecht voor barbecues, buffetten of alle andere vormen. Mocht je specifieke wensen hebben ten aanzien van onze kaart, dan wordt er graag met je naar de mogelijkheden gekeken.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Meneer van Eijck

• : Gratis parkeren op onze parkeerplaats

Maandag t/m zondag, vanaf 07.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Meneer van Eijck

martijn S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Fijne plek in de bossen. Lekker geluncht!
Kesley B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en niet lang hoeven te wachten op gerechten en drankjes.
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten en een erg vriendelijke bediening.
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Leuk en sfeervol restaurant, in bosrijke omgeving. Etentje met vrienden op zaterdagavond. Gevarieerde kaart, leuke gerechten met bijzondere ingrediënten en samenstellingen. Goede kwaliteit. Smaakvol. Leuke bier- en wijnkaart. Zeker een aanrader!
Beste Maarten,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en uw bezoek aan ons restaurant!

Het is erg leuk om te lezen dat u lekker heeft gegeten en heeft genoten van uw avond uit. Ik zal uw complimenten dan ook zeker doorzetten naar het team.

Graag tot een volgende gelegenheid!

Met vriendelijke groet,

Laura Pelle
Floris-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Zeer teleurstellend dat als je reserveert via Iens en dan vervolgens aankomt en er wordt aangegeven dat er eigenlijk niet met reserveringen via Iens wordt gewerkt en de zaak vol zit.
Beste Floris-Jan,

Bedankt voor uw reactie.

Onze welgemeende excuses voor uw ervaring.
Normaliter kan er niet via Iens gereserveerd worden voor een reservering op dezelfde dag.
Gezien de drukte in de weekenden, zijn onze collega's niet altijd in de gelegenheid om s'ochtends de mail te controleren. We gaan daarom ook uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Desalniettemin hadden onze collega's anders moeten reageren/handelen.

Nogmaals onze excuses, maar we hopen u graag een volgende keer te mogen ontvangen voor een betere ervaring.

Met vriendelijke groet,
Laura Pelle
Karen P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Vlotte en vriendelijke bediening!
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heel gezellig versierd in kerstsfeer, heerlijk eten en hele goede service. Volgend jaar met kerstavond komen we graag weer.
Jacky K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Een aangename locatie voor een lunch of diner midden in het bos. Heb hier de lunch genuttigd en kan niet anders zeggen dan dat de keuze divers is. Het eten is heerlijk en ruim voldoende voor een goed vol gevoel. Het personeel is vriendelijk en niet drammerig als het gaat over (nog) een keer vragen of er nog iets gedronken moet worden. Je kunt in alle rust van je heerlijke maaltijd genieten en wil je nog iets hebben dan staat het personeel zo bij je tafel. Kortom een aanrader.
Richard T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Met de familie geborreld en gegeten bij dit gezellige restaurant. Mooie proeverij bij de borrel, gevolgd door gerechten waar iedereen tevreden over was. Het enige puntje van kritiek is het ontbreken van sauzen bij enkele hoofdgerechten, terwijl een mooie saus de borden écht had kunnen volmaken.

Verder waren we gewoon meer dan tevreden en zullen als we weer in de buurt zijn zeker overwegen om nog eens terug te gaan.
Jasmijn H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Erg leuke locatie, zowel binnen als buiten. Bediening vriendelijk, maar onervaren. Voorgerecht (proeverij) was prima, hoofdgerechten (zeebaars en eend) vielen erg tegen.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prijstechnisch te hoog voor wat je krijgt, stoelen erg klein en oncomfortabel en zeer kleine wijnglazen voor €3,90 per glas. We hebben de duurste gerechten gekozen van de kaart, proeverij en ossenhaas, eten was goed maar niet bijzonder.
Ritza S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Men had ons beloofd om het eten om 17:00 te serveren (dit ivm het op tijd vertrekken vanwege condoleance)maar uiteindelijk werd het om 17:20 geserveerd.
Verder was het eten goed.
Personeel was erg meelevend!!
Wordt erg door ons gewaardeerd.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Voorgerecht met gamba's was waterig en vrij smakeloos hoofdgerecht was goed. Personeel heel vriendelijk en correct.
Koen M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Ondanks dat het heel rustig was en volop personeel aanwezig, moesten we toch heel lang wachten tussen de gerechten door. En dit terwijl bij navraag na het voorgerecht wij duidelijk hebben gemaakt dat het hoofdgerecht wat ons betreft meteen mocht doorkomen. Verbeterpuntje! Landelijk wordt aangegeven dat wij meer groenten moeten eten, echter hiervoor moet je niet bij Meneer van Eijck zijn. Frietjes waren wel heel lekker!
B.S. S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Prachtig gelegen. Gezellig en sfeervolle inrichting. Zeer vriendelijk personeel. En uitstekend gegeten. Onze online reservering was niet doorgekomen, maar er werd direct een oplossing gezocht. Super!
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Mooie lentedag, aanlokkelijk terras. Chocoladebol helaas echt niet van Jan de Groot uit Den Bosch, zoals wel verteld, maar een chocoladebol uit de vriezer, slappe soes met vieze slagroom. Seizoensgebakje was kersentaartje, maar bleek iets heel anders te zijn. Gemeld aan de serveerster "ik ga het doorgeven". Kwam er niet op terug. Bij afrekenen andere serveerster "alles naar wens geweest?" "Nee, want...." O jammer, hoop dat u een volgende keer wel tevreden bent.
Helaas, voor ons geen volgende keer meer :-(
Stropielekker .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Op zich was het eten lekker, maar allemaal niet heel erg bijzonder. De locatie is natuurlijk schitterend, midden in de bossen, in een hele grote blokhut. Bediening vriendelijk, maar vraag niets buiten de gebane paden want das niet de bedoeling. Je merkt aan het personeel dat men komt om hun uurtjes te draaien en niets meer dan dat.
MARJO J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ambiance en eten was prima. Houding van personeel onder de maat. Een paar personeelsleden mogen op cursus. Klantgerichtheid? Nooit van gehoord!
X_S .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Tijdje terug bij meneer van Eijck gegeten op een zaterdag avond. Het was lekker druk en het restaurant straalde een en al warmte uit bij binnenkomst. Het interieur was goed op elkaar afgestemd. Oude elementen zijn behouden gebleven en deze werden gecombineerd met nieuwe elementen. Hout staat centraal bij het interieur en omdat Meneer van Eijck in de bossen ligt wordt de bosrijke omgeving doorgezet naar binnen wat het geheel met elkaar verbind.
De bediening was erg vriendelijk en kwam vakkundig op ons over. Op de kaart stonden naar mijn mening erg veel lekkere gerechten en dat werd ook erkend door mijn gezelschap. Hierdoor konden wij niet direct een keus maken en werd ons een verrassingsmenu aangeboden van de chef. Normaliter ben ik hier niet zo van, omdat ik de touwtjes liever zelf in handen heb wat betreft de gerechtskeuzes. Desondanks bij Meneer van Eijck geen spijt van gehad! De proeverij van voorgerechten was subliem! Alles was goed op elkaar afgestemd en dat beloofde wat voor het hoofdgerecht. Ook het hoofdgerecht liet niks te wensen over. Ook hier kregen we verschillende mini gerechtjes. Gamba's, varkensoester en biefstuk geserveerd met verse groente en friet. Het grand dessert hetzelfde verhaal; Cheesecake, macaron, ijs, chocolade taartje. Alles werd leuk gepresenteerd op grote serveerplanken wat nog eens de sfeerimpressie van het restaurant versterkte. Al bij al kijk ik terug op een geslaagde avond bij Meneer van Eijck en ik zou het zeker aanraden bij anderen.
Kees-jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Goede keuken, sfeervol, mooie familiekamer, uitstekend ontbijt. Bediening flexibel en geeft correcte adviezen. Aandachtspunten: tv maar geen ontvangst, jus d'orange niet vers-> jammer.