Meneer van Eijck

Rosepdreef 4 5062 TB Oisterwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Meneer van Eijck

Meneer van Eijck ligt te midden van de Oisterwijkse bossen. Het restaurant kenmerkt zich door haar warme uitstraling en de sfeervolle houten inrichting. De kaart zal je aangenaam verrassen. Onze gerechten vallen te typeren als smaakvol, mooi gepresenteerd en Bourgondisch. Je kunt ontbijten, lunchen, dineren en borrelen. Dit kan binnen, op het voor- of achterterras of onder de verwarmde veranda's. Meneer van Eijck biedt vanzelfsprekend de mogelijkheid om á la carte te eten, maar je kunt ook bij ons terecht voor barbecues, buffetten of alle andere vormen. Mocht je specifieke wensen hebben ten aanzien van onze kaart, dan wordt er graag met je naar de mogelijkheden gekeken.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Meneer van Eijck

• : Gratis parkeren op onze parkeerplaats

Maandag t/m zondag, vanaf 07.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Meneer van Eijck

Jacky K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Een aangename locatie voor een lunch of diner midden in het bos. Heb hier de lunch genuttigd en kan niet anders zeggen dan dat de keuze divers is. Het eten is heerlijk en ruim voldoende voor een goed vol gevoel. Het personeel is vriendelijk en niet drammerig als het gaat over (nog) een keer vragen of er nog iets gedronken moet worden. Je kunt in alle rust van je heerlijke maaltijd genieten en wil je nog iets hebben dan staat het personeel zo bij je tafel. Kortom een aanrader.
Richard T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Met de familie geborreld en gegeten bij dit gezellige restaurant. Mooie proeverij bij de borrel, gevolgd door gerechten waar iedereen tevreden over was. Het enige puntje van kritiek is het ontbreken van sauzen bij enkele hoofdgerechten, terwijl een mooie saus de borden écht had kunnen volmaken.

Verder waren we gewoon meer dan tevreden en zullen als we weer in de buurt zijn zeker overwegen om nog eens terug te gaan.
Jasmijn H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Erg leuke locatie, zowel binnen als buiten. Bediening vriendelijk, maar onervaren. Voorgerecht (proeverij) was prima, hoofdgerechten (zeebaars en eend) vielen erg tegen.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prijstechnisch te hoog voor wat je krijgt, stoelen erg klein en oncomfortabel en zeer kleine wijnglazen voor €3,90 per glas. We hebben de duurste gerechten gekozen van de kaart, proeverij en ossenhaas, eten was goed maar niet bijzonder.
Ritza S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Men had ons beloofd om het eten om 17:00 te serveren (dit ivm het op tijd vertrekken vanwege condoleance)maar uiteindelijk werd het om 17:20 geserveerd.
Verder was het eten goed.
Personeel was erg meelevend!!
Wordt erg door ons gewaardeerd.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Voorgerecht met gamba's was waterig en vrij smakeloos hoofdgerecht was goed. Personeel heel vriendelijk en correct.
Koen M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Ondanks dat het heel rustig was en volop personeel aanwezig, moesten we toch heel lang wachten tussen de gerechten door. En dit terwijl bij navraag na het voorgerecht wij duidelijk hebben gemaakt dat het hoofdgerecht wat ons betreft meteen mocht doorkomen. Verbeterpuntje! Landelijk wordt aangegeven dat wij meer groenten moeten eten, echter hiervoor moet je niet bij Meneer van Eijck zijn. Frietjes waren wel heel lekker!
B.S. S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Prachtig gelegen. Gezellig en sfeervolle inrichting. Zeer vriendelijk personeel. En uitstekend gegeten. Onze online reservering was niet doorgekomen, maar er werd direct een oplossing gezocht. Super!
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Mooie lentedag, aanlokkelijk terras. Chocoladebol helaas echt niet van Jan de Groot uit Den Bosch, zoals wel verteld, maar een chocoladebol uit de vriezer, slappe soes met vieze slagroom. Seizoensgebakje was kersentaartje, maar bleek iets heel anders te zijn. Gemeld aan de serveerster "ik ga het doorgeven". Kwam er niet op terug. Bij afrekenen andere serveerster "alles naar wens geweest?" "Nee, want...." O jammer, hoop dat u een volgende keer wel tevreden bent.
Helaas, voor ons geen volgende keer meer :-(
Stropielekker .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Op zich was het eten lekker, maar allemaal niet heel erg bijzonder. De locatie is natuurlijk schitterend, midden in de bossen, in een hele grote blokhut. Bediening vriendelijk, maar vraag niets buiten de gebane paden want das niet de bedoeling. Je merkt aan het personeel dat men komt om hun uurtjes te draaien en niets meer dan dat.
MARJO J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ambiance en eten was prima. Houding van personeel onder de maat. Een paar personeelsleden mogen op cursus. Klantgerichtheid? Nooit van gehoord!
X_S .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Tijdje terug bij meneer van Eijck gegeten op een zaterdag avond. Het was lekker druk en het restaurant straalde een en al warmte uit bij binnenkomst. Het interieur was goed op elkaar afgestemd. Oude elementen zijn behouden gebleven en deze werden gecombineerd met nieuwe elementen. Hout staat centraal bij het interieur en omdat Meneer van Eijck in de bossen ligt wordt de bosrijke omgeving doorgezet naar binnen wat het geheel met elkaar verbind.
De bediening was erg vriendelijk en kwam vakkundig op ons over. Op de kaart stonden naar mijn mening erg veel lekkere gerechten en dat werd ook erkend door mijn gezelschap. Hierdoor konden wij niet direct een keus maken en werd ons een verrassingsmenu aangeboden van de chef. Normaliter ben ik hier niet zo van, omdat ik de touwtjes liever zelf in handen heb wat betreft de gerechtskeuzes. Desondanks bij Meneer van Eijck geen spijt van gehad! De proeverij van voorgerechten was subliem! Alles was goed op elkaar afgestemd en dat beloofde wat voor het hoofdgerecht. Ook het hoofdgerecht liet niks te wensen over. Ook hier kregen we verschillende mini gerechtjes. Gamba's, varkensoester en biefstuk geserveerd met verse groente en friet. Het grand dessert hetzelfde verhaal; Cheesecake, macaron, ijs, chocolade taartje. Alles werd leuk gepresenteerd op grote serveerplanken wat nog eens de sfeerimpressie van het restaurant versterkte. Al bij al kijk ik terug op een geslaagde avond bij Meneer van Eijck en ik zou het zeker aanraden bij anderen.
Kees-jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Goede keuken, sfeervol, mooie familiekamer, uitstekend ontbijt. Bediening flexibel en geeft correcte adviezen. Aandachtspunten: tv maar geen ontvangst, jus d'orange niet vers-> jammer.
Arlet L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Omdat wij hadden gelezen dat de appeltaart bij Meneer van Eijck geweldig zou zijn, hebben we tijdens een fietstochtje een stop gemaakt bij Meneer van Eijck. Helaas voldeed de appeltaart niet aan onze verwachtingen en de bediening zei ook eerlijk dat de taart niet vers wordt gebakken omdat dit teveel werk zou zijn. Jammer, want als je binnenkomt en verse appeltaart zou ruiken en eten, dan weet ik het wel. Een prachtige omgeving en zeer vriendelijk personeel. Dat maakte wel wat goed.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
zondagavond heerlijk gegeten in midden in de bossen bij dit mooie hotel,
ondanks de drukte hebben we met vier personen en 3 kinderen gegeten was zeker voor herhaling vatbaar is,
mijn complimenten aan het team
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Zaterdagavond 11 juli voor 4 personen gereserveerd. Een heerlijke zomeravond en dus buiten gezeten. Tafels onverzorgd en het geheel maakt een rommelige indruk. Het duurt allemaal erg lang en de welwillende bediening komt frequent langs met allerlei zaken die we niet besteld hebben.
Uiteindelijk komt het voorgerecht. Dan 3 kwartier niets en dus maar eens geïnformeerd. Dan blijkt de "chaos in de keuken" Maar men besluit er snel wat aan te doen. Voor 2 personen komt het gerecht de andere 2 krijgen iets aangeboden wat niet besteld is. Dat wordt hersteld maar de vis, rode mul, is waarschijnlijk in de magnetron geduwd en wordt half rauw geserveerd. Aanmerkingen hierop worden weggewimpeld en we worden al als lastige gasten bestempeld. Wel krijgen 2 personen een glas drinken hetwelk niet berekend wordt.
Maar helaas de gemaakte fouten worden niet opgelost en we betalen voor een diepdroevige vertoning.
Cobus82 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Geen aanrader!
Snelle service bij aankomst, maar wel iets te snel. Zaten nog aan voorgerecht en hoofdgerecht werd al op tafel gezet.
Darmkanaal zat nog in de gamba's, curry was flauw. Kinderen waren wel te spreken over spare ribs.
Zo snel als ze in het begin waren, zo lang duurde het afruimen. Na 25 minuten zelf maar naar binnen gelopen om te betalen. Ook hier ging het fout, stond teveel drank op de rekening.
M H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Vanavond in dit zeer drukke restaurant gegeten. Mijn ervaringen niet al te goed. Het begon met een vies glas fris, gevolgd door een vies glas wijn. Daarna bij het brood, weer vieze mesjes. Wordt het servies wel schoongemaakt hier? Daarna hoofdgerecht niet lekker. Dessert wederom geserveerd in een vies glas! Ossenhaas was wel goed volgens mijn tafelgenoten. Kortom, eten viel tegen en ik heb mijn twijfels over de afwashulp!
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Op zaterdagmiddag neergestreken bij meneer van Eijck, een adres wat wij nog kende vanuit een trouwfeest. De zaak is echt super ingericht geheel in overeenstemming met de mooie bos omgeving. Wij hadden de vegetarische en zalm salade welke zeer rijkelijk gevuld waren met mooie ingrediënten (o.a. truffelkaas) geserveerd met een aantal mooie sneden (desem?) brood. Onder het genot van een Bernkastel en Chardonnay hebben wij heerlijk gelunched. Onze serveerster had er die dag kennelijk geen zin in want kwam nogal chagi over. Dat is jammer want ander personeel was beter gemutst. Een zeer leuk adres!
Tanvds .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Erg lekker gegeten!
Het chefs choice menu is zeker aan te bevelen.
Vriendelijke bediening en een erg goede sfeer.
Zeker voor herhaling vatbaar!