Rosepdreef 4 5062 TB Oisterwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Meneer van Eijck

Meneer van Eijck ligt te midden van de Oisterwijkse bossen. Het restaurant kenmerkt zich door haar warme uitstraling en de sfeervolle houten inrichting. De kaart zal je aangenaam verrassen. Onze gerechten vallen te typeren als smaakvol, mooi gepresenteerd en Bourgondisch. Je kunt ontbijten, lunchen, dineren en borrelen. Dit kan binnen, op het voor- of achterterras of onder de verwarmde veranda's. Meneer van Eijck biedt vanzelfsprekend de mogelijkheid om á la carte te eten, maar je kunt ook bij ons terecht voor barbecues, buffetten of alle andere vormen. Mocht je specifieke wensen hebben ten aanzien van onze kaart, dan wordt er graag met je naar de mogelijkheden gekeken.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Meneer van Eijck

• : Gratis parkeren op onze parkeerplaats

Maandag t/m zondag, vanaf 07.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Meneer van Eijck

Carin M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Ongedwongen ambiance, goed eten en vriendelijke bediening. Was er niet mee bekend dat er honden in dit bosrestaurant zijn toegestaan tijdens diner.
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Het voorgerecht, bloemkoolpannacotta met allerlei lekkere liflafjes eromheen, was zeer goed en verrassend. Het hoofdgerecht daarentegen stelde me een beetje teleur. De doradefilet had wat mij betreft knapperiger gekund en de smaak werd teveel beheerst door de olijven in de groenteprut om en over de vis.
Verder zaten we op een mooie plek in het bos. Toen het frisser werd zijn we naar binnen verhuisd, waar het gezellig, maar ook ietwat lawaaiig was.
Anne-frans P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en een hele mooie omgeving
Kesley B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteitverhouding is top.
We werden echter bij dit bezoek (na het eten) niet meer opgemerkt en hebben zodoende geen afsluitend kopje koffie meer gedronken.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Mooie locatie en vriendelijke bediening. Het Eten was lekker!
Els E.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Prijs kwaliteit erg goed, uitstekende bediening en mooie setting
H.C.J.M H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Tomatensoep was lekker, saté saus had weinig smaak
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Fijne plek in de bossen. Lekker geluncht!
Kesley B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en niet lang hoeven te wachten op gerechten en drankjes.
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten en een erg vriendelijke bediening.
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Leuk en sfeervol restaurant, in bosrijke omgeving. Etentje met vrienden op zaterdagavond. Gevarieerde kaart, leuke gerechten met bijzondere ingrediënten en samenstellingen. Goede kwaliteit. Smaakvol. Leuke bier- en wijnkaart. Zeker een aanrader!
Beste Maarten,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en uw bezoek aan ons restaurant!

Het is erg leuk om te lezen dat u lekker heeft gegeten en heeft genoten van uw avond uit. Ik zal uw complimenten dan ook zeker doorzetten naar het team.

Graag tot een volgende gelegenheid!

Met vriendelijke groet,

Laura Pelle
Floris-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Zeer teleurstellend dat als je reserveert via Iens en dan vervolgens aankomt en er wordt aangegeven dat er eigenlijk niet met reserveringen via Iens wordt gewerkt en de zaak vol zit.
Beste Floris-Jan,

Bedankt voor uw reactie.

Onze welgemeende excuses voor uw ervaring.
Normaliter kan er niet via Iens gereserveerd worden voor een reservering op dezelfde dag.
Gezien de drukte in de weekenden, zijn onze collega's niet altijd in de gelegenheid om s'ochtends de mail te controleren. We gaan daarom ook uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Desalniettemin hadden onze collega's anders moeten reageren/handelen.

Nogmaals onze excuses, maar we hopen u graag een volgende keer te mogen ontvangen voor een betere ervaring.

Met vriendelijke groet,
Laura Pelle
Karen P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Vlotte en vriendelijke bediening!
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heel gezellig versierd in kerstsfeer, heerlijk eten en hele goede service. Volgend jaar met kerstavond komen we graag weer.
Jacky K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Een aangename locatie voor een lunch of diner midden in het bos. Heb hier de lunch genuttigd en kan niet anders zeggen dan dat de keuze divers is. Het eten is heerlijk en ruim voldoende voor een goed vol gevoel. Het personeel is vriendelijk en niet drammerig als het gaat over (nog) een keer vragen of er nog iets gedronken moet worden. Je kunt in alle rust van je heerlijke maaltijd genieten en wil je nog iets hebben dan staat het personeel zo bij je tafel. Kortom een aanrader.
Richard T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Met de familie geborreld en gegeten bij dit gezellige restaurant. Mooie proeverij bij de borrel, gevolgd door gerechten waar iedereen tevreden over was. Het enige puntje van kritiek is het ontbreken van sauzen bij enkele hoofdgerechten, terwijl een mooie saus de borden écht had kunnen volmaken.

Verder waren we gewoon meer dan tevreden en zullen als we weer in de buurt zijn zeker overwegen om nog eens terug te gaan.
Jasmijn H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Erg leuke locatie, zowel binnen als buiten. Bediening vriendelijk, maar onervaren. Voorgerecht (proeverij) was prima, hoofdgerechten (zeebaars en eend) vielen erg tegen.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prijstechnisch te hoog voor wat je krijgt, stoelen erg klein en oncomfortabel en zeer kleine wijnglazen voor €3,90 per glas. We hebben de duurste gerechten gekozen van de kaart, proeverij en ossenhaas, eten was goed maar niet bijzonder.
Ritza S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Men had ons beloofd om het eten om 17:00 te serveren (dit ivm het op tijd vertrekken vanwege condoleance)maar uiteindelijk werd het om 17:20 geserveerd.
Verder was het eten goed.
Personeel was erg meelevend!!
Wordt erg door ons gewaardeerd.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Voorgerecht met gamba's was waterig en vrij smakeloos hoofdgerecht was goed. Personeel heel vriendelijk en correct.