Meneer van Eijck

Rosepdreef 4 5062 TB Oisterwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Meneer van Eijck

Meneer van Eijck ligt te midden van de Oisterwijkse bossen. Het restaurant kenmerkt zich door haar warme uitstraling en de sfeervolle houten inrichting. De kaart zal je aangenaam verrassen. Onze gerechten vallen te typeren als smaakvol, mooi gepresenteerd en Bourgondisch. Je kunt ontbijten, lunchen, dineren en borrelen. Dit kan binnen, op het voor- of achterterras of onder de verwarmde veranda's. Meneer van Eijck biedt vanzelfsprekend de mogelijkheid om á la carte te eten, maar je kunt ook bij ons terecht voor barbecues, buffetten of alle andere vormen. Mocht je specifieke wensen hebben ten aanzien van onze kaart, dan wordt er graag met je naar de mogelijkheden gekeken.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Meneer van Eijck

• : Gratis parkeren op onze parkeerplaats

Maandag t/m zondag, vanaf 07.00 uur

Kan beter
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Voorgerecht met gamba's was waterig en vrij smakeloos hoofdgerecht was goed. Personeel heel vriendelijk en correct.
Koen M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Ondanks dat het heel rustig was en volop personeel aanwezig, moesten we toch heel lang wachten tussen de gerechten door. En dit terwijl bij navraag na het voorgerecht wij duidelijk hebben gemaakt dat het hoofdgerecht wat ons betreft meteen mocht doorkomen. Verbeterpuntje! Landelijk wordt aangegeven dat wij meer groenten moeten eten, echter hiervoor moet je niet bij Meneer van Eijck zijn. Frietjes waren wel heel lekker!
B.S. S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Prachtig gelegen. Gezellig en sfeervolle inrichting. Zeer vriendelijk personeel. En uitstekend gegeten. Onze online reservering was niet doorgekomen, maar er werd direct een oplossing gezocht. Super!
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Mooie lentedag, aanlokkelijk terras. Chocoladebol helaas echt niet van Jan de Groot uit Den Bosch, zoals wel verteld, maar een chocoladebol uit de vriezer, slappe soes met vieze slagroom. Seizoensgebakje was kersentaartje, maar bleek iets heel anders te zijn. Gemeld aan de serveerster "ik ga het doorgeven". Kwam er niet op terug. Bij afrekenen andere serveerster "alles naar wens geweest?" "Nee, want...." O jammer, hoop dat u een volgende keer wel tevreden bent.
Helaas, voor ons geen volgende keer meer :-(
Stropielekker .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Op zich was het eten lekker, maar allemaal niet heel erg bijzonder. De locatie is natuurlijk schitterend, midden in de bossen, in een hele grote blokhut. Bediening vriendelijk, maar vraag niets buiten de gebane paden want das niet de bedoeling. Je merkt aan het personeel dat men komt om hun uurtjes te draaien en niets meer dan dat.
MARJO J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ambiance en eten was prima. Houding van personeel onder de maat. Een paar personeelsleden mogen op cursus. Klantgerichtheid? Nooit van gehoord!
X_S .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Tijdje terug bij meneer van Eijck gegeten op een zaterdag avond. Het was lekker druk en het restaurant straalde een en al warmte uit bij binnenkomst. Het interieur was goed op elkaar afgestemd. Oude elementen zijn behouden gebleven en deze werden gecombineerd met nieuwe elementen. Hout staat centraal bij het interieur en omdat Meneer van Eijck in de bossen ligt wordt de bosrijke omgeving doorgezet naar binnen wat het geheel met elkaar verbind.
De bediening was erg vriendelijk en kwam vakkundig op ons over. Op de kaart stonden naar mijn mening erg veel lekkere gerechten en dat werd ook erkend door mijn gezelschap. Hierdoor konden wij niet direct een keus maken en werd ons een verrassingsmenu aangeboden van de chef. Normaliter ben ik hier niet zo van, omdat ik de touwtjes liever zelf in handen heb wat betreft de gerechtskeuzes. Desondanks bij Meneer van Eijck geen spijt van gehad! De proeverij van voorgerechten was subliem! Alles was goed op elkaar afgestemd en dat beloofde wat voor het hoofdgerecht. Ook het hoofdgerecht liet niks te wensen over. Ook hier kregen we verschillende mini gerechtjes. Gamba's, varkensoester en biefstuk geserveerd met verse groente en friet. Het grand dessert hetzelfde verhaal; Cheesecake, macaron, ijs, chocolade taartje. Alles werd leuk gepresenteerd op grote serveerplanken wat nog eens de sfeerimpressie van het restaurant versterkte. Al bij al kijk ik terug op een geslaagde avond bij Meneer van Eijck en ik zou het zeker aanraden bij anderen.
Kees-jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Goede keuken, sfeervol, mooie familiekamer, uitstekend ontbijt. Bediening flexibel en geeft correcte adviezen. Aandachtspunten: tv maar geen ontvangst, jus d'orange niet vers-> jammer.
Arlet L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Omdat wij hadden gelezen dat de appeltaart bij Meneer van Eijck geweldig zou zijn, hebben we tijdens een fietstochtje een stop gemaakt bij Meneer van Eijck. Helaas voldeed de appeltaart niet aan onze verwachtingen en de bediening zei ook eerlijk dat de taart niet vers wordt gebakken omdat dit teveel werk zou zijn. Jammer, want als je binnenkomt en verse appeltaart zou ruiken en eten, dan weet ik het wel. Een prachtige omgeving en zeer vriendelijk personeel. Dat maakte wel wat goed.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
zondagavond heerlijk gegeten in midden in de bossen bij dit mooie hotel,
ondanks de drukte hebben we met vier personen en 3 kinderen gegeten was zeker voor herhaling vatbaar is,
mijn complimenten aan het team
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Zaterdagavond 11 juli voor 4 personen gereserveerd. Een heerlijke zomeravond en dus buiten gezeten. Tafels onverzorgd en het geheel maakt een rommelige indruk. Het duurt allemaal erg lang en de welwillende bediening komt frequent langs met allerlei zaken die we niet besteld hebben.
Uiteindelijk komt het voorgerecht. Dan 3 kwartier niets en dus maar eens geïnformeerd. Dan blijkt de "chaos in de keuken" Maar men besluit er snel wat aan te doen. Voor 2 personen komt het gerecht de andere 2 krijgen iets aangeboden wat niet besteld is. Dat wordt hersteld maar de vis, rode mul, is waarschijnlijk in de magnetron geduwd en wordt half rauw geserveerd. Aanmerkingen hierop worden weggewimpeld en we worden al als lastige gasten bestempeld. Wel krijgen 2 personen een glas drinken hetwelk niet berekend wordt.
Maar helaas de gemaakte fouten worden niet opgelost en we betalen voor een diepdroevige vertoning.
Cobus82 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Geen aanrader!
Snelle service bij aankomst, maar wel iets te snel. Zaten nog aan voorgerecht en hoofdgerecht werd al op tafel gezet.
Darmkanaal zat nog in de gamba's, curry was flauw. Kinderen waren wel te spreken over spare ribs.
Zo snel als ze in het begin waren, zo lang duurde het afruimen. Na 25 minuten zelf maar naar binnen gelopen om te betalen. Ook hier ging het fout, stond teveel drank op de rekening.
M H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Vanavond in dit zeer drukke restaurant gegeten. Mijn ervaringen niet al te goed. Het begon met een vies glas fris, gevolgd door een vies glas wijn. Daarna bij het brood, weer vieze mesjes. Wordt het servies wel schoongemaakt hier? Daarna hoofdgerecht niet lekker. Dessert wederom geserveerd in een vies glas! Ossenhaas was wel goed volgens mijn tafelgenoten. Kortom, eten viel tegen en ik heb mijn twijfels over de afwashulp!
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Op zaterdagmiddag neergestreken bij meneer van Eijck, een adres wat wij nog kende vanuit een trouwfeest. De zaak is echt super ingericht geheel in overeenstemming met de mooie bos omgeving. Wij hadden de vegetarische en zalm salade welke zeer rijkelijk gevuld waren met mooie ingrediënten (o.a. truffelkaas) geserveerd met een aantal mooie sneden (desem?) brood. Onder het genot van een Bernkastel en Chardonnay hebben wij heerlijk gelunched. Onze serveerster had er die dag kennelijk geen zin in want kwam nogal chagi over. Dat is jammer want ander personeel was beter gemutst. Een zeer leuk adres!
Tanvds .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Erg lekker gegeten!
Het chefs choice menu is zeker aan te bevelen.
Vriendelijke bediening en een erg goede sfeer.
Zeker voor herhaling vatbaar!
HaeMeS .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Voor het eerst bij Meneer van Eijck 's avonds gegeten na al twee maal overdag iets gedronken te hebben.

Ligging is goed in de bossen. Inrichting is rustiek met veel hout. Buiten is een speeltuin. Pas op voor de tokkelbaanl - dit is een zelfgemaakte knullige constructie (aluminium katrol op staalkabel!) en de staalkabel begint te rafelen. O wee wie er met snelheid met z'n hand langs een braam gaat. Zoiets kan echt niet in een speeltuin.

Het eten: hier kan ik kort over zijn; Meneervan Eijck is een eetcafe met restaurantprijzen. Beide hoofdgerechten waren klein met circa 50 gram groente en een dobbelsteentje 'gekruide' aardappel. Friet er bij die prima was. Kinderpasta was top - vol bord pasta met goede saus.

Conclusie: voor een bietje met borrelhapje een prima locatie. Eten is heel erg aan de prijs en de kwaliteit overstijgt het eetcafe niveau helaas niet.
Marika V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
Prachtige ligging in de bossen, zowel buiten als binnen erg sfeervol. Lekkere kabeljauw op bedje van roomzuurkool gegeten. Prima combinatie! Alle hoofdgerechten met frites geserveerd en daarmee ook voldoende vullend. De presentatie van de broodjes vooraf was erg leuk. Het enthousiasme en vriendelijkheid van het personeel hing nogal van de persoon af. Voor herhaling vatbaar.
tewe .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Lekkere voorgerechten. Hoofdgerecht diamanthaas met pepersauce. Goed gebakken en zeer lekker van smaak. Lekkere verse groenten en frites. Betaalbare prijzen ook de drankjes.
tewe .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Voorgerechten waren erg lekker. Hoofdgerechten goed lekker warm en verse groente met lekkere frites. Goede en kundige bediening. Voor herhaling vatbaar. Ondanks warme weer zeer verfrissend terras
wolfmollee .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Logeerden in dit gezellige, midden in het bos liggende, hotel en hebben hier ook het avondeten gebruikt. Kaart niet heel uitgebreid, maar voldoende keuze, weten niet of hij ook vaak wisselt. O.a een lekkere (pittige) noedelsoep en een zeer smakelijke boeuff bourguignone gegeten. Lekkere en voldoende bijgerechten.
Omdat het zulk mooi weer was konden we eten op het heerlijke terras, dat het grootste deel van de dag in de schaduw van de omringende bomen ligt, heel fijn op een warme dag.
We wonen niet echt in de buurt, maar gaan zeker nog eens langs.