Meneer Temaki (Foodhallen)

Bellamyplein 51 1053 AT Amsterdam Nederland Kaart
31-200000000

Meer informatie over restaurant Meneer Temaki (Foodhallen)

Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Meneer Temaki is een van de weinige locaties in de Foodhallen die tot laat geopend zijn (samen met The Butcher), zeker op een maandagavond erg fijn als je laat nog iets wil eten! We kozen voor een pink platter: yakitori, edamame beans en een zalm temaki.

Allemaal erg smakelijk: heerlijk malse yakitori en smaakvolle temaki. Persoonlijk ben ik meer van de maki's (dit is onderin wel erg veel rijst en nori), maar dat is een kwestie van smaak. Kwaliteit prima, wachttijd acceptabel, kortom: aanrader!
Mary-Ann F.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Als Sushi fan kon ik het natuurlijk niet nalaten om Meneer Temaki te bezoeken. We hebben er een Temaki (enorme hap) en Maki besteld op een mooi houten plateau. Wat ik van hen bijzonder vind is dat ze de huid van de zalm frituren en heerlijk knapperig verwerken in de Maki. Je kunt er heerlijk aan de bar zitten, de wijn en bier is er voor Amsterdamse begrippen zeer betaalbaar. Jammer dat de dames alleen Engels spraken.
Ik heb de hallen al meerdere keren bezocht, begin december ga ik er weer naar toe, ik hou enorm van de sfeer die er hangt, heerlijk ongedwongen. Ik ben begin 50, voel me natuurlijk nog niet zo ;) maar merk wel dat er veel yuppen uit de buurt na werktijd de hallen bezoeken voor een hapje en een drankje. Beetje rondkijken, zien en gezien worden. Kortom Leuk!
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Wat een heerlijke Yakitori! Malser wordt het niet. Genoten van dit heerlijke vlees!
Een van de betere tenten in de foodhallen.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Heerlijke handrolls, vers bereidt. Heb zowel de roll met zalm en scampi genuttigd, beiden goed op smaak en kraakvers. In combinatie met de edamame een hele hap. Bij een volgend bezoek aan de Foodhallen zal ik Meneer Temaki zeker niet overslaan.
Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
De Temaki Sushi is er erg lekker en zeer vers. Het is ook meteen een hele hap, ze zijn behoorlijk groot. Ik kan hier niet meer over schrijven, je moet ze gewoon gaan eten. De foodhallen is voor iedereen die Amsterdam bezoekt een aanrader.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2015
Prima eten, heerlijke kip en sushi rolls hier. Goede prijs-kwaliteitverhouding voor de Hallen. De service is prima, aardige jongens achter de counter.
Lettie H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Potverdrie, na een week droom ik nog over mijn Temaki. Kraakvers, heerlijk van smaak, is de 5 euro meer dan waard. Service prima tenzij het erg druk is, dan zal je langer moeten wachten. Zodra ik weer in de buurt van de Foodhallen ben ga ik hier direct meer puntzakjes halen. Zalig!