Meer informatie over restaurant Meneer Smakers

Donderdag t/m Zaterdag 11:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Meneer Smakers

Romkje B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Meerdere keren hier een burger gegeten, nog nooit teleurgesteld. Vlotte mensen die er werken, leuk nagedacht over interieur en burgers zijn sappig, hebben veel smaak en er is veel variatie. Prijs kwaliteit zeker goed.
Elisabeth T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Ik had de vegan burger en de huisgemaakte frietjes, het was heerlijk. De vegan burger was eindelijk eens niet saai maar had allerlei unieke smaken en de frietjes waren overheerlijk. Jum!
Daniella L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
De zalmburger is echt niet normaal lekker. De zalmburger is echt niet normaal lekker.De zalmburger is echt niet normaal lekker.
Zora200 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk geitenkaas burger gegeten in dit kleine tentje. Friet was een drama; droop van het feit door mandje met papier heen. Hou het hier bij burgers want die zijn wat duurder maar goed.
Maikel V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Even snel voor de voorstelling in het theater een bezoek mogen brengen aan Meneer Smakers.
Zal niet overdrijven het was niet mijn beste burger ooit, maar hij komt er wel in de buurt.

Ik heb genoten van de klassieke "meneer smakers burger" met het "frietje erbij" geserveerd in Amerikaanse diner style mandjes.
De "geheime smakersaus" en de snippers oude kaas (waarom heb ik dat nooit zelf bedacht !) maakten de burger tot 1 zeer smakelijk geheel.

En dat voor een zeer concurrerende prijs maakt het dat je eigenlijk alleen maar kunt schamen als je ooit nog een burger eet van de wel bekende burgerzaken als je ooit in de buurt bent van meneer smakers. Want als hier iets klopt is het de prijs kwaliteit verhouding !

Service bleek beter dan ik had verwacht op het eerste gezicht (er stond namelijk een ENORME rij) maar die bleek achteraf dus mee te vallen en werd alles zeer vriendelijk en snel geregeld.

Hopelijk binnenkort ook in Leiden ?
Subani S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Bestellen bij de kassa, meteen afrekenen en je kan het dan gelijk meenemen of opeten binnen. Drukte van jewelste als je rond etenstijd komt, dus wees op tijd! Je kan er prima zitten. Geen bijzondere inrichting, maar goed voor een snelle snack. De rij bij de kassa loopt aardig door en vriendelijk personeel.
De burgers zijn erg goed enz zelfs voor de vegetariërs goede opties! Grappige namen van de gerechten en ook ruime keuze in simpele sapjes om te drinken. Goed vullende burger voor de grote trek.
anemoon37 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Meneer Smakers serveert lekkere en diverse soorten hamburgers. De sfeer in het restaurant is goed en typisch voor in de stad. Je wordt snel geholpen en er is meestal ook wel een plekje om te zitten. Kortom; een aanrader!
sjaanus .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Vers brood, verse ingrediënten, vers gemalen vlees en verse huisgemaakte friet. Alles van hoge kwaliteit! Correcte, vlotte service en een leuk sfeertje in de zaken van meneer Smakers. Soms wat te druk, maar meenemen kan ook gewoon. Het is het wachten waard. Een soort van 'gezond' alternatief op de fastfood ketens. Erg lekker en aan te raden!
Alma V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Heerlijke burgers met verrassende combinaties. Service is snel en vriendelijk (wel alles bestellen aan de bar/counter, geen bediening). Enige puntje van kritiek is dat ik mijn burger graag wat meer rare wilde en dat ik hem uiteindelijk doorbakken kreeg. Concept is clean & simpel en daarom erg goed. Prijs kwaliteit is helemaal goed. Decor vind ik heel erg leuk.
restaurant_proever .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Wat een leuk concept, we hebben een vrij hoge beoordeling gegeven omdat de prijs kwaliteit verhouden hier zeer goed is. De maand burger (Tamara) en de overige burgers waren erg goed. De friet was prima. Handig dat de saus gewoon op tafel staat. Wij vinden dat wij onszelf goed hebben bediend en dat we netjes hebben afgeruimd :) .Het enige dat miste was een salade (maar dat past misschien ook niet binnen het concept).
r V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Ja voor een snelle maar lekkere hap kun je hier altijd binnenlopen. Heerlijke hamburgers met op verzoek frites en drank tegen een schappelijke prijs en bovenmodale kwaliteit. Vanavond genoot ik met m'n zoon, voorafgaand aan een bezem van de schouwburg van een heerlijks lamsburger en hij van een kipburger.
De mannen in de keuken zijn vriendelijk en stralen plezier uit. De communicatie en service is goed en gericht. Lekker dus en de moeite waard, als je minder tijd hebt en "no noncence" even lekker wilt eten in een gezellige tent
HappyCoupleforever .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Het is een genot om bij Smakers een burger en friet te eten. De burgers zijn heerlijk en de lamsburger is toch wel mijn favoriet. Ook de frietjes zijn heerlijk vers gebakken en de mayo en ketchup staan dan al voor je klaar. Het is geweldig om op deze manier te eten en toch nog het gevoel te hebben dat het gezond is. Ook het personeel is altijd aardig. Wij komen hier regelmatig.
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Snelle service en nadat je hebt besteld ontstaat er altijd wel een zitplekje. Op het ledig erf ook lekker buiten zitten. Maar binnen zeker ook gezellig en hip aangekleed. Het eten is allereerst al grappig genaamd en daarnaast echt mooi op elkaar afgestemd qua smaken. En tja kon ik de saus maar namaken!
Jur R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Verse hamburgers in diverse combinaties op lekker broodje met heerlijk zelf gemaakte patat. Al een tijd een aanwinst voor de stad (Utrecht) Saus uit plastic fles is jammer, deze had eigen gemaakt mogen zijn uit een beker/pot of iets dergelijks... Smaak top, prijs goed!
marloes B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Heerlijke medium gebakken hamburger, lekkere verse friet, alle ketchup en mayonaise die je maar wilt (handig met 2 kleine patatmonsters) en Donald Duckjes om te lezen terwijl je wacht. Fijne plek om op zondagmiddag te lunchen met 2 kleine kindjes! Op drukke avonden niet echt geschikt om lekker te gaan zitten. Voor een alternatieve burger echter hét adres!
Freek G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Meneer Smakers is simpelweg heerlijk. Geweldige gerechten voor een kleine prijs; geen wonder dat deze Utrechtse burgertent regelmatig afgeladen zit met studenten. Het assortiment hamburgers is zeer gevarieerd en uitgebalanceerd. Hoewel er voornamelijk vlees- en visburgers op het menu staan zijn ook erg smakelijke vegetarische alternatieven opgenomen. Elke burger kan vervolgens nog aangepast worden aan persoonlijke voorkeuren - de garing van het vlees, met of zonder saus, witte of bruine bol. Ieder wat wils. De huisgemaakte patat maakt de maaltijd helemaal af.
davandengoorbergh .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Af en toe is het gewoon tijd voor een goede burger. Die haal ik bij meneer Smakers. Laatste keer de mevrouw Smakers genomen, dikke prima en kan hem natuurlijk nooit helemaal op. Vaak zijn de 'specials' erg verrassend, zoals die ene keer met lamsvlees. Sfeertje binnen is oké, kan wel wat warmer en gezelliger. Ik zou er niet snel gaan zitten. Service vind ik verder top, kreeg de laatste keer een mooie juten Smakers-tas mee! Het zou fijn zijn als ze in de toekomst ook thuis bezorgen, dan blijven de frietjes ook gewoon droog als je thuis wilt eten en het buiten regent....
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Als vegetariër kun je hier goed terecht voor burgers! Erg fijn om hier met vrienden wat te eten, want er hangt een goede sfeer en het eten is erg lekker. Ze doen het net even iets anders en hebben oog voor detail. Aanrader!
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Heerlijke lunch met bijzondere burgers. De geitenkaas burger was geweldig! En we hadden 1 portie frieten maar kregen we samen niet op. Leuk menu, leuk ingericht, Schoon, origineel. Bediening was vriendelijk. Echt een aanrader
Raymond N.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Een hamburger zoals hij moet zijn, geserveerd met heerlijke frieten. Leuke ambiance. Gezien de prijs snap ik niet dat mensen hamburgs bestellen bij de grote fastfood ketens.