Meneer Smakers Twijnstraat

7,1
7,2
Matthijs R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Tja, heel eerlijk? kwaliteit holt achteruit helaas: lange wachttijden, halfrauwe smakeloze hamburgers met slappe frieten in een overvolle zaak waar je elkaar amper nog kunt verstaan. Niet te merken aan de prijs helaas: €26 voor 2 burgers met friet en twee miniflesjes Heineken.
M1988 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Niets beters dan je (ietwat brakke) zaterdag beginnen met een van de vele burgers van Meneer Smakers, in de zon op Ledig Erf.. Ook de dikke frietjes zijn een topper. Fijne prijs-kwaliteitverhouding voor de hippe hamburger, die bij andere zaken toch al gauw richting de 20e kaatst. Ook fijn: de hamburgers zijn compact genoeg om goed vast te houden, maar alsnog rijkelijk belegd. Laatst eens een keer de kipburger genomen ipv de traditionele 'Meneer Smakers' burger, ook echt weer een traktatie. Ga a.u.b. zo door!
Vlaardingerbroek .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Het holt hier achteruit. Burgers worden kleiner en slechter. Ook mag de w.c. wel een goed schoongemaakt worden. Ene zijde van diverse broodje in ons gezelschap waren echt verbrandt en 2 burgers. Geitenkaasburger was zelfs bijna helemaal zwart.
Jur R.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Normaal grote fan van deze prachtige lekkere hamburger zaak. Nu was het echt niet goed. Rundvlees doorbakken en droog, service slecht ivm tijdsdruk. Dit is de tweede keer dat het gebeurde en hoop op geen derde. Twee man personeel en volle tent dan komen er fouten...Meneer Smakers wees een blijver!
Arend T.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Met mijn vrouw samen "tante Rosa"-hamburger gegeten met friet van het huis. Erg lekker en het omfietsen waard. tante is een burger met o.a. rode ui, paprika (wel iets pittiger waarschijnlijk toch peper) paksoi en mango.
Evert L.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Prima en originele hamburger tentje aan de Wijnstraat. Lekker als je even wat wilt snacken. Men neemt de tijd om je hamburger te maken en dat proef je. Leuk voordat je naar de film gaat :-)
JasperJ .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Drie keer een zeven voor deze hippe hambo hut. De opa Harry burger met lamsvlees is erg goed en was ook goed gebakken. De toppings zijn goed en de friet ook, een prima tent voor een snelle, kwalitatief goede vette bek.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Geen straf dat burgertenten in opkomst zijn. Dit is een prettig voorbeeld van een wat mij betreft geslaagd hamburgerrestaurant. Om met het lastigste aspect te beginnen: je wordt geacht bij de bar te bestellen, maar dat is de meeste firsttimers niet duidelijk, dus dat mag beter aangegeven worden - bijvoorbeeld met een aanwijzing op de tafel, zoals een menu met die instructie erbij. Als je het eenmaal doorhebt, werkt dit wel lekker snel - je krijgt er ook meteen je drinken mee. De wachttijd is bij drukte schappelijk. De burger wordt met mooi verse toppings op heerlijk brood geserveerd en met een ruime portie lekkere frites. Met de hand eten gaat voor volwassenen net - echt makkelijk is het niet. Een bord en bestek krijg je niet standaard. Tot slot de prijs: 27 euro met z'n tweeën, ja, dat is het zeker waard.
Ricardo .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Voor de tweede keer naar mr smakers geweest, vorige keer was ik al niet heel enthausiast over de burgers en helaas nu weer niet.

De burgers zijn niet echt bijzonder hebben naar mijn mening weinig smaak en de toppings zijn minimaal. Daarnaast blijf ik er bij dat een kleinbeetje salade als bijgerecht absoluut iets toevoegt.

De plek zelf is wel echt top, ziet er erg gezellig en sfeervol uit, ook de service is prima!
Balboa .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Nu een paar keer gegeten bij een Meneer Smakers met wisselende ervaringen. Concept is leuk, biologisch vlees top, maar smaak van de burgers niet altijd even lekker. Laatste keer was overigens weer positief en burger was top.
Hoogen .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Even snel een burgertje . vlotte tante achter de counter nam snel de bestelling op alleen de kassa wilde niet . maar toch snel de burgers gekregen. De burgers zijn erg smaakvol alleen iets te moeilijk te eten als je niet zon grote mond hebt :) , er zou iets minder op mogen . Maar zeker voor herhaling vatbaar.
Daniel B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Met enigszins hoge verwachtingen bij Meneer Smakers gaan eten. Het was op een vrijdagavond, dit betekende dat het aardig druk was, gelukkig was er ook een goed verloop waardoor het geen probleem was een plekje te vinden. Gekozen voor de burger met lamsvlees (opa Harry), medium gebakken. Helaas was dit niet helemaal goed gegaan en was hij doorbakken (en droog), de rest van de toppings waren lekker en origineel gekozen (maar het draait natuurlijk uiteindelijk om de burger). Daarnaast had ik het gevoel dat het broodje grote ook niet echt matchte met het burgertje. Kortom, Meneer Smakers: niet om naar huis te schrijven. Wel makkelijk en goedkoop.
NienkeA .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Lekkere burger, heerlijke frites en een fijn simpel concept!
Je kunt kiezen uit een aantal vooraf samengestelde burgers of gewoon de simpelste burger nemen en er toppings bij kiezen, ideaal! Daarnaast wordt ook gevraagd hoe gaar je je burger wil, aangezien ik vaak voor rare ga vind ik dat ook veel fijner dan de drooggebakken schoenzool die je bij veel andere restaurants krijgt. Kortom, top!
CarelCuisson .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Meneer Smakers heeft gewoon de lekkerste hamburgers die je in een cafe/restaurant kan krijgen! Ook de de patat en frietsaus zijn zeer lekker. Hier ga ik zeker vaker een hamburger halen.
Mila D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Heerlijke burgers, ook de vegetarische burgers tante Connie en tante Mila zijn erg lekker. De frietjes hebben nog een lekker schilletje van de aardappel. Leuke inrichting en aardige bediening!
Wieger .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Gezellig trendy restaurant, goede burgers, prima en vlotte bediening. Gewoon zelf bestellen, niet opdringerig .
Even gezellig een burger eten met een gemêleerd publiek.
Na het bestellen wordt het keurig in een mandje gebracht. Burgers van een goede kwaliteit en heerlijke frietjes
Esther N.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
OK Burgers! Service kan beter, zo druk was het niet.
Het hippe interieur is er 1 uit een dozijn , een veredelde Mc Donalds.
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Met dank voor de tip in een andere recensie om de hamburger "well done" te laten grillen, want de "meneer Smakers" was uitstekend gebakken, op een verse bruine bol, met een heerlijk portie frites. Mijn tafelgenoot had een "ome Huib", die als kipburger natuurlijk doorbakken wordt gegrild. Ook hierbij een portie huisgemaakte frites.
Hoe komt het toch dat die hamburgerzaken zo populair zijn? Ik ben inmiddels in Sidney, Melbourne, Londen, New York en Dokkum geweest, en je ziet ze overal als trendy eettentjes verschijnen, met young urban people, swypend op hun smartphone, selfies makend van het eten van (inderdaad) een hamburger op een broodje.
Anyway: het was lekker, snel en niet duur en allemaal biologisch reuze verantwoord. Misschien is dat wel het geheim achter dat succes.
Inmiddels is dit al het tweede eettentje van Meneer Smakers in Utrecht, en zo vlak bij het Louis Hartlooper Complex is dat geen slechte keuze.
Ruben1980 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Als je binnenkomt loop je al snel richting de balie waar je kunt bestellen. Neem je pinpas mee want je kunt hier niet met contant geld betalen. Na een paar minuten in de rij te hebben gestaan was ik aan de beurt. Ik heb de Mr. Smakers en een biertje besteld. Je laat je naam achter en je wordt omgeroepen als je burger klaar is. De smaken van de (lauw/warme) burger kwamen goed tot zijn recht. Lekkere gegrilde groenten en mooie ambachtelijke frieten. Enige nadeel vind ik dat de burger (ook al heb ik hem medium besteld) te rauw wordt geserveerd. Tip! als je niet van rauwe burgers houdt bestel dan "well done" ipv "Medium". De burger wordt dan ook wat warmer geserveerd.
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
We hebben al vaak op de Nobelstraat gegeten en nu dus op de vestiging op de Twijnstraat. Het was weer super. Altijd een feest om er te zijn. Leuk publiek, gezellige inrichting en de burgers weer heerlijk. Mijn Favoriet blijft de tante Truus. Heerlijk met de mozzarella ertussen!! Het blijft een leuk concept!!