Meneer Smakers Oudegracht

Donderdag t/m Zaterdag 11:30 - 22:00

Voordelig
Pamm16 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Mijn eerste ervaring met Meneer Smakers begon op Smeerboel Festival, dit zal ik dan ook nooit vergeten. Want, wat heb ik onwijs genoten van mijn heerlijke burger! Dit was zeker voor herhaling vatbaar. Nog geen week later plofte ik even snel neer bij Meneer Smakers aan de Oudegracht om nogmaals een hele fijne ervaring rijker te zijn. Het was onwijs druk en toch verliep alles soepel. Ook dit keer was de burger weer top. Complimenten!
Annemieke .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Lekker gegeten met voldoende friet per portie. Tent is niet echt voor een goed gesprek maar meer voor een snelle hap tussendoor. Decor is knus. Geen bediening, aan de counter bestellen en betalen. Burger van goede kwaliteit.
LouiseB16 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Heerlijke mevrouw smakers gegeten met frites! De zaak ziet er mooi uit alleen die tafels... Niet mijn smaak. Verder helemaal goed!
Ad R.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Heerlijke hamburgers op een originele wijze belegd op een krokant broodje. Wij hebben genoten van "Opa Harry" (lamsburger) en "Tante Connie" (geitenkaas).
Frietjes ook zeer goed van smaak, heerlijk krokant. Vriendelijke bediening.