Meneer Nieges

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Meneer Nieges

Vincent P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Mooi restaurant op een mooie plek. We werden goed ontvangen door de staf, en er werd ons meteen een drankje aangeboden. Daarna ging alles hard downhill. Na de (veel te kleine) voorgerechten konden we een uur wachten op het hoofdgerecht en deze viel enorm tegen. De côte de boeuf was koud en rauw en de eendeborst had geen smaak. En ook hier was weer sprake van veel te kleine porties. De staf hebben we de rest van de avond ook amper gezien nadat we aangaven niet helemaal tevreden te zijn over de kwaliteit van de hoofdgerechten. Ook bleek de rekening niet te kloppen. Excuses van de staf hebben we ook niet gekregen. Geen fijne avond gehad en kan deze tent dan ook echt niet aanraden.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Leuk en gezellig restaurant op mooie locatie met aan plafond grote verzameling kroonluchters. Goede, oplettende en aardige bediening, toevallig(?) allemaal jongemannen in zwart shirt. Voornamelijk jong publiek, wij waren als 57plussers veruit de oudsten. Bij binnenkomst viel ons meteen de "cafe-levendigheid" op, daar moet je van houden, wij echter waren opgelucht toen we weer lekker rustig op straat stonden. Overigens lekker gegeten!
Jackie R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Zowel binnen als buiten een toplocatie om te eten of om wat te drinken! Op de koudere dagen kan je met een dekentje onder een heater gaan zitten of binnen bij de sfeervolle haard en op warmere dagen heerlijk op het grote terras met het ‘s avonds het mooiste uitzicht van amsterdam.
Simone T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Lievelingsplek in zomer en winter. Buiten in t zonnetje en binnen bij de haard. Verrast door het heerlijke eten en goede wijnen! Aanrader!!
Joya B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Ik heb hier dit jaar mijn verjaardag gevierd en dat was echt fantastisch! We kregen zoveel lekkers! En bediening is altijd zo vriendelijk! Echt top tent!
Kyra K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Ik heb heerlijk gegeten! super mooie locatie met mooi decor. Hele diverse kaart met lekkere vlees gerechten, vega gerechten en overheerlijke toetjes. De service was goed, ze waren vriendelijk en niet te opdringerig. Daar stoor ik mij bij heel veel andere restaurants erg aan.
Skylarr B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Meneer Nieges is een mooi plekje in Amsterdam. Vind het er heerlijk als het mooi weer is en je op het terras kunt zitten. In de avond is het net een sprookje met al die mooie lichtjes en uitzicht over 't IJ. De bloemkool was mijn lievelings, maar van de nieuwe kaart kan ik ook erg genieten. Het nieuwe chocolade fudge toetje is hemels. In de winter vind ik het binnen erg gezellig bij de haard, lekker mens erger je nieten op zondag.

Liefs
Juri M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Er hangt altijd een fijne warme sfeer. Een mooie plek met een geweldig uitzicht over het IJ en het terras is zeker een van Amsterdams mooiste verborgen geheimen. Ik eet hier vaak met buitenlandse artiesten die optreden in de club waar ik werk. Die zijn altijd heel positief en komen er graag als ze weer in Amsterdam zijn.
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Lievelingsplekkie om lekkert te tureluren over het IJ. Goed eten, met vegetarische opties. Leuk en lief personeel. Goeie plek om te borrelen met vrienden, maar ook leuk om lekker te dineren met familie. Aanrader!
Sietse B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
We zijn begonnen met een snackje en een biertje. Eenmaal aan tafel gekozen voor het chef’s menu met wijn-arrangement. Hemels!
Knus, romantisch en gezellig. Vriendelijke ongedwongen bediening. Echt een topavond gehad.
Anna Z.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Op een drukke vrijdagavond werden wij erg gastvrij ontvangen. Wij moesten nog even aan de leuke bar plaatsnemen en konden daarna genieten van heerlijk eten aan een tafeltje met uitzicht over het IJ. Bediening was erg kundig en de gehele avond verliep soepel. Qua akoestiek en muziekkeuze is er nog wel wat te winnen, maar hebben een fantastische avond bij gehad.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Erg teleurgesteld! Voor een verjaardagsetentje 3 weken geleden gereserveerd bij Meneer Nieges. 3 dagen ervoor werden we gebeld dat we tot 21:00 een tafel konden krijgen, omdat ze zojuist een reservering hadden gekregen voor een grote groep. Aangezien 1 van ons pas om 20:00 kon aanschuiven, was dit geen optie. Erg slecht!!
Harrievermeulen .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
FANTASTISCH UITDAGEND
Wát een heerlijke vondst. Dit is werkelijk een uniek en fijn restaurant met een uitdagende keuken. Er wordt op bijzondere wijze gebruik gemaakt van kruiden en specerijen. De gerechten zijn een openbaring en een zalige verrassing die de obligate zalmpjes en mozzarelaatjes snel doen vergeten.
De locatie is daarnaast ook nog prachtig. Een mooi zomerterras kijkt uit op het water, maar ook binnen kun je fantastisch eten. Goed voor een romantisch à deux, maar ook met een groep gezellige vrienden.
Laat je niet afschrikken door de blasé Milleniumjeugd die zichzelf zo speciaal vindt. Ga naar binnen en neem bezit van dit paradijs.
Onno B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Na een middag op het water hebben wij onlangs prima bij Meneer Nieges gegeten. Oesters en Steak Tartare vooraf waren uitstekend, en als hoofdgerecht halve kip en rib-eye, en beide waren prima. Niks mis met het eten, en we hoefden niet lang te wachten. De salade was ook uitstekend.

De bediening was vriendelijk, maar niet heel scherp op lege glazen of wenkpogingen. Dat was een beetje jammer, maar verder hebben we er prima gegeten. We zaten op het terras, dus hoe het is om binnen te eten weet ik niet, maar buiten zit je op een heerlijk terras aan het IJ.

Hippe tent, kleine kaart, goed eten, matige bediening, super uitzicht. U hoort mij niet klagen.
Eveline S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Meneer Nieges is een leuke tent om een drankje te doen op het terras of binnen met uitzicht op het IJ, super gezellig met vrienden. Een hapje of snack is prima, maar meer moet je denk ik niet van dit restaurant verwachten.
Het eten is oké, maar geen topper. Het is simpel "eetcafe eten", prijs-kwaliteit verhouding vind ik daarom niet goed. De wijnen zijn huiswijnen, meer smaak hoef je daar ook niet te verwachten.
De bediening duurt erg lang en voor het eten geserveerd wordt ook.
Kortom: leuke locatie om eens wat te drinken en te snacken, maar als je meer zoekt is dit restaurant niet voor jou.
Naomi T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Eerste en laatste keer bij Meneer Nieges, duurt een eeuwigheid voordat je wordt geholpen, om vervolgens om 17.15 te horen te krijgen dat de keuken pas om 18.00 uur open gaat terwijl het hele terras vol zit en er om ons heen gegeten wordt (en er overdag ook ontbijt en lunch wordt geserveerd). Om de tijd tot het diner te doden vroegen wij of we dan alvast een snack mochten; bitterballen. Maar vanwege voetbal dat werd uitgezonden wordt er alleen drank geserveerd in dit 'restaurant' en geen eten. Bizarre redenatie. Opgestaan en weggegaan, mij zie je niet meer terug.
jooshie J.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het eten was ok maar man man, wat moesten we lang wachten! Anderhalf uur na het bestellen hadden we onze mosselen. Die waren goed van smaak, evenals de frietjes. De humus was smakelijk maar die pitabroodjes sloegen nergens op.
Luuk D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Vorige week met het mooie weer een bezoek gebracht, niet gereserveerd, maar gelukkig wel een mooie plek buiten voor ons 2 in orde gemaakt.
Wij zijn na vorige recensie waarin ik een 8,5 heb gegeven meerdere keren nog terug geweest, zowel voor lunch als diner. Dit keer voelde ik weer een behoefte om een recensie te schrijven.
De nieuwe kaart, welke ons duidelijk werd uitgelegd door de jonge attente dame, is werkelijk heerlijk. Als voor gerecht hadden we wat kleine happen genomen en als hoofd zowel de vega aubergine en de rib-eye. Beiden subliem!
De wijnen waren goed (en helemaal niet duur), het eten was perfect!

Tot snel!
Irenke K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
100% garantie op een heerlijke avond! Meteen als je het gigantische terras aan het water oploopt plus de knusse en creatieve inrichting binnen ziet, kan het genieten beginnen. Het eten is top! Vooral de bietenrisotto kan ik iedereen aanraden. Mij zie je snel weer terug!! Ook leuk voor een borrel overigens.
Fleur E.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Op 3 mei heb ik hier gegeten met een grote groep. Het eten was voortreffelijk. Er kwam vooraf wat kaas en olijfjes op tafel, in combinatie met heerlijk brood met rozemarijn en zeezout. Dit werd gevolgd door MIJN FAVO; burrata met heerlijke tomaten. Nu ik dit typ, loopt het water weer in mijn mond. De bietenrisotto volgde. Dit had ik nog nooit gegeten maar na het eten hiervan ben ik naar de chef gelopen en heb ik zelfs het recept gekregen! Super leuke avond gehad, hardwerkend en vriendelijke personeel en heerlijk eten!! AANRADER!!!