Meneer Frits

Jan van Lieshoutstraat 3 5611 EE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Meneer Frits

Ons grand café/restaurant, gelegen direct naast het Muziekgebouw, is dé ontmoetingsplek bij uitstek voor een smakelijke lunch, een heerlijk diner, een gezellige borrel of gewoon een uitstekende kop koffie. Voor wie aansluitend een concert bezoekt, is er het maandelijks wisselende twee- en driegangen concertmenu. Een ontspannen begin van een avond-uit in het Muziekgebouw!

Meer informatie over restaurant Meneer Frits

Maandag gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00

Guy P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Gezellig en lekker. De ober was heel vriendelijk.
Margareth H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het eten was goed, fijne sfeer in het restaurant. Het was heel relaxed eten en we waren op tijd klaar voor de voorstelling. We gaan zeker vaker terug.
henriette T.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
een van de mannelijke leden van de bediening rook niet fris
Wij hadden een menu en ieder ( 4 pers.) 2 drankjes erbij.Toen we vroegen om een karafje water, werd ons verteld dat ze daar niet aan doen. Een fles water konden we kopen. Vind ik vrij onvriendelijk. In het geval dat wij helemaal geen drankjes hadden besteld, vind ik dat u gelijk heeft, maar in dit geval komt het op mij ongastvrij over.
H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Bij binnen komst gelijk netjes naar je tafel gebracht, en snel van een drankje voorzien. Toen bestellen dat werd een teleurstelling, ondanks dat we zeer op tijd waren ruim 2 uur voor de voorstelling, werd ons toch zeer dwingend verzocht het concert menu te kiezen. Helaas stond dit ons in het geheel niet aan, vervolgens moest er eerst overlegd worden of we hier van af konden wijken. Serveerster komt terug met de mededeling dat dit alleen kan als we geen 3 gangen menu nemen; aangezien wij dit toch al niet van plan waren, is dit dus geen probleem voor ons. Helaas bij het toetje gaat het op de zelfde manier als we niet het toetje van het menu willen, dan kan als alternatief alleen een stuk taart . Na 1 uur zijn we klaar met het eten en betalen, hetgeen betekent dat we nu nog ruim een uur moeten wachten tot het concert. Wat gezellig uit eten voor het concert had moeten zijn, draait nu toch wel uit op een teleurstelling. Vorige keer hadden we een andere ervaring. sorry gemiste kans. Volgende keer gaan we ergens anders eten.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Voorafgaand aan het concert van een heerlijk drie gangen menu genoten. Lekker klaargemaakt, leuk opgemaakt. Smaakte prima. Vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Wat we op het bord kregen was minimal, we hebben frietjes bijbesteld maar die hadden wel bij de prijs inbegrepen mogen zijn. Ik snap dat we alleen het theatermenu konden bestellen, maar vijf dobbelsteentjes aardappel met twee stukjes vlees zijn duur betaald.
C.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Op de kaart van het concertmenu stonden enkel vis- of vleesgerechten. Er was wel vegetarisch alternatief. Daar moesten we speciaal naar vragen. Als vegetariër voelt dat erg onvriendelijk. Wat dan als vegetarisch hoofdgerecht werd opgediend, leek ons eerder een voorgerechtje. Wij gaan in elk geval op zoek naar een eetgelegenheid waar je als vegetariër wel welkom bent.
C. K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Gastvrijheid was top. Goed rekening gehouden met mijn allergie! We komen hier zeker nog een keer terug voorafgaand aan een concert in het Muziekgebouw.
R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Alleen twee voorgerechten gegeten. Mijn zus en ik zijn grote eters.
Was erg lekker en zo konden wij zonder honger meteen door naar Gare Du Nord.
Prima service.
Al met al zeer tevreden/
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Prima gelegenheid voorafgaand aan concert bezoek. Goede keuze mogelijkheid in gerechten en vriendelijke service. Goede prijs/kwaliteit verhouding
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Voorgerechttjes waren lekker, hadden daarna hamburgers, vlees was niet lekker, taai.
André G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het eten liet vrij lang op zich wachten. Het concertmenu met de baars was prima. De diamanthaas zelf was prima, echter was het bord verder bijna leeg.
KEES V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
heerlijk gegeten; de wachttijd was soms wat aan de lange kant door grote drukte na het concert
Sibilla O.
prima
Jpronker P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Men kan i.v.m. het theater kiezen uit een beperkt menu, daar men anders niet de garantie heeft dat men op tijd klaar is. Nadeel de keuze is heel beperkt en de vis was niet wat mijn echtgenote er van verwachtte, vandaar onze gematigde reactie.
w. S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Goed dat U ernaar vraagt ,(U kunt er wat mee doen) ,maar ik word als onbekende tachtiger niet graag met je en jou aangesproken.
Het spijt me te moeten melden dat wij pas na 55 minuten een groot bord met heel weinig eten kregen. Tijd voor een toetje hadden we niet meer!
We hebben geen animo om weer te komen.
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
het speciale concertmenu was nogal simpel: een lekker stuk vlees of vis met alleen een flintertje groente. Geen frietjes of zoiets erbij. Voorgerecht een plakje vleeswaar met wat toevoegsels. Toetje een stukje cake met een bolletje ijs. Misschien is het à la carte beter.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
De tomatensoep aangekondigd als romig viel erg tegen. Hij was niet romig maar waterig.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
De risotto was erg lekker. De visgerechten waren erg lekker. Goede service, aangename bediening. Fijne ervaring om te herhalen.
Anton S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Food was good, maar bediening niet echt professioneel. Men kwam vragen of wij vooraf iets wilde drinken, maar de drank pas nadat we er nog 2 keer omgevraagd hadden het eten al op tafel stond. Echt een min puntje.