Meneer Frits

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Meneer Frits

Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
het restaurant zat tjokvol vanwege Glow en de Carmina Burana. veel bediening, ondanks dat duurde het 50 minuten voor het hoofdgerecht kwam. dat was een beetje te lang.
de vis was aan de droge kant. verder een vriendelijke bediening.
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
goed gegeten vooraf het concert.
W F.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Sympathieke ontvangst en heerlijk gegeten ! Zeer licht verteerbaar voor een avondmaaltijd. Korrekt personeel met een persoonlijke service en zeker niet opdringerig. Perfekt op tijd voor het theater !
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Prima eettent. Karakter van meneer Frits. Tehater, muziek en artiesten sfeer. Gewoon doen als je in Eindhoven bent.
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
De gehaktbal was vergelijkbaar met een bal van het pompstation en het stoofvlees kwam uit een pak. Jammer dat deze niet zelf gemaakt waren.
Mariëtte V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Prima gegeten. Lekker rustig.
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
het nagerecht was goed maar we kregen niet wat op de kaart was vermeld. Echter het misverstand werd keurig opgelost.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben gebruik gemaakt van het concert menu. Heerlijk gegeten, lekker rustig, mooie kleine porties. Gaan we vaker doen.
Louise-Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Bijzonder vriendelijk personeel! Veel geduld met mijn hoogbejaarde tante. Haar appeltaart was helaas nog een beetje bevroren, dat was wel jammer. Verder vonden wij het een aangename ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Smakelijke gerechten - mooi gepresenteerd - persoonlijke bediening!
Marjanne J.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Nagerecht gelijk met hoofdgerecht besteld. Dit was echter blijkbaar niet goed doorgegeven. Op onze vraag waarom het zo lang duurde voor het nagerecht kwam kregen we eerst als antwoord dat het erg druk was, later bleek het nagerecht vergeten te zijn. daardoor kwamen we bijna te laat bij de voorstelling. Erg jammer.
jannie66 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Even een koffie met taart bezoekje bij meneer Frits. Nog nooit geweest. Koffie was OK, bediening aardig maar jongens echt...taart serveren van de Ikea kan echt niet! Werd omschreven als Toblerone taart dus ik was nieuwsgierig en altijd in voor iets nieuws. Krijg ik gewoon een stuk Daim taart van de Ikea... Sprak daarna de ober er op aan die in eerste instantie ontkende en zei dat de taart er op leek..... maar na mijn opmerking dat ik zeker wist dat dat wel zo was, liet hij het in het midden....
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Heb gisteren 09-08-2016 gegeten bij meneer Frits. Ik vond het geweldig het was de eerste keer dat ik bij voorgerechten zwzerik op de kaart zag, dus bestelt en geweldig, heerlijk en royaal portie. Ook de Ierse biefstuk was geweldig . De volgende keer bestel ik zwezerik als voorgerecht en....zwezerik als hoofdgerecht.
Toni een kenner en echte liefhebber.
M V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Twee- a driemaal per maand ga ik hier lunchen met mijn moeder. We zijn dol op de uitsmijters, heel vers en smakelijk, maar afgelopen zaterdag hadden wij toch een nare ervaring. Voor mijn 84-jarige moeder, die niet veel eet, bestelde ik een uitsmijter, met alleen kaas, twee boterhammetjes en twee eitjes. Dat kon allemaal. Zoals wel vaker gebeurt, kregen we daarna de rekening gepresenteerd voor twee 'normale' uitsmijters. Vorige keer heb ik daar iets van gezegd en men paste de prijs keurig aan. Afgelopen zaterdag brachten ze met pijn en moeite en na overleg met de kok een euro in mindering op de rekening. De kok had gezegd dat mijn moeder dan maar een kleiner gerecht moest bestellen als ze niet zoveel trek had. Dat hebben we gedaan, alleen staat het niet zo op de kaart. Jammer als je een uitsmijter bestelt en eenderde wordt in de vuilnisbak gegooid. Aangezien de service hier over het algemeen al niet geweldig en gastvrij is, hebben wij besloten voortaan naar een andere lunchlocatie te gaan. Het gaat niet om die een of twee euro, maar het antwoord getuigt van weinig klantvriendelijkheid en geen enkele flexibiliteit. Wij vertrokken met een erg naar gevoel.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
goed ingericht. Helaas lijkt het daarbij op te houden. Kwaliteit van eten is 'huis tuin en keuken'. Personeel geeft er blijk van weinig opgevoed te zijn en er zonder enige passie te staan.
AB1970 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
De service vond ik ver onder de maat ! , lang wachten tot er een bestelling werd opgenomen ! , het personeel deed voorkomen , als of ze het druk hadden (terwijl dat duidelijk niet zo was) ,gedurend
de hele middag/avond ging dat zo door .Personeel kijkt als het ware finaal langs je heen . Uit eindelijk afgepast wel de rekening betaald . Maar GEEN Fooi !!! . Het eten was aardig maar niets bijzonders . Het enige wat ik fijn en mooi vond was het inrichting van de zaak !
JTde .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Op zaterdagmiddag met 2 personen hier gegeten. Was bijna voel.Hebben 2 gluhwein besteld .Was goed en hebben daarna bouillabaisse en tomatensoep besteld.Tomatensoep was goed en bouillabaisse was helder en weinig smaakvol. Hierna de hamburger en runderreepjes met 2 glazen wijn besteld.
Dit smaakte goed maar de wijn hebben wij niet gekregen.Jammer van deze slechte service
HettyFFF .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Eten niet goed/niet slecht en vrij koud opgediend op (inmiddels?) ook koude borden en daar wordt eten sowieso niet lekkerder van. Toetje was wel goed, was koud bedoeld gelukkig. Aardige bediening maar liet steekjes vallen en was niet voldoende bereikbaar om het recht te zetten. Daarom zonder koffie/thee ondanks toezegging daarover van de bediening, naar voorstelling in de zaal ernaast. Sneue momenten zijn dat. Vervelend als de gast naar de mond gepraat wordt en het wordt niet waargemaakt. Leuke tent wat betreft vrolijke drukte, maar ik ga in Eindhoven volgende keer iets anders te proberen.
Mikel_Fielder F.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Geluncht met een aantal personen. Het was vrij druk en je merkte het dat het daardoor allemaal wat langzamer ging, wat logisch is. Ondanks de drukte werden we goed geholpen door een dame. Ze deed haar best maar was duidelijk te druk om een goede service te bieden. Het decor is gezellig maar niet speciaal.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Na terugkomst uit Den Haag, vrijdagavond, vanaf het Centraal Station in Eindhoven naar de Markt gelopen om bij "Meneer Frits" te gaan eten. Mijn keuze viel op "Pittige Kippensoep" en de "Specialiteit van de Chef', wat Diamanthaas was. De kippensoep smaakte goed, maar waar het woord "pittige" op sloeg was voor mij een raadsel. De Diamanthaas had wat mij betreft wat verder doorbakken kunnen zijn, al moet ik zeggen dat de saus heerlijk smaakte. Wat de bediening betreft moet ik zeggen dat er nogal wat verschil zit in de personen die je treft. De een is uiterst correct en de ander niet. Toen ik nog volop soep zat te eten, kwam een ober met een biefstuk aan, met de vraag of ik die besteld had. Nee dus!