Meneer Frits

Jan van Lieshoutstraat 3 5611 EE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Meneer Frits

Ons grand café/restaurant, gelegen direct naast het Muziekgebouw, is dé ontmoetingsplek bij uitstek voor een smakelijke lunch, een heerlijk diner, een gezellige borrel of gewoon een uitstekende kop koffie. Voor wie aansluitend een concert bezoekt, is er het maandelijks wisselende twee- en driegangen concertmenu. Een ontspannen begin van een avond-uit in het Muziekgebouw!

Meer informatie over restaurant Meneer Frits

Maandag 12:00 - 17:00
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Meneer Frits

Hans L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Na een rommelig begin liep het vlotjes. Een opmerking over de gaarheid van de risotto rijst werd aan de chef doorgegeven en daar bleef het bij. Nadat we Gegeten hadden, was het moeilijk om contact te krijgen om de rekening te krijgen. En dat terwijl we hadden aangegeven naar een concert te gaan.
Alles met elkaar toch een goed begin van d avond.
Anky V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Wij aten bij Meneer Frits tijdens Glow, dus het was druk voor de bediening. Desalniettemin bleven zij heel vriendelijk. De tijd tussen de gangen was ook goed. Het eten was bijzonder smakelijk! Eén minpuntje was er, nl dat het ons wat moeite kostte de aandacht te vragen voor het feit dat we de rekening wilden ;-)
Een aanrader. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Goed gegeten in een vriendelijke ambiance, ondanks de drukte (Glow) ging alles vlotjes.
Lisbeth D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Het is altijd fijn om hier te eten voordat ik naar een voorstelling ga. Het eten is altijd goed. En je weet zeker dat je op tijd bent voor je voorstelling.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
De salade vond ik te vet, te veel mayonaise, te weinig verschillende ingrediënten. Mijn man (we waren met vrienden) vond de uitsmijter ook niet bijzonder lekker. Sfeer en bediening verder wel prima.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten en zaten erg gezellig. Sommige porties waren wel heel erg klein: dat geldt met name voor voor- en nagerechten.
Hermanb B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Waarom alleen zo'n beperkt menu ? ( en dan nogwel niet alle gerechten nog verkrijgbaar )
En dan nog zo'n lange wachttijd !
kortom, eigenlijk, in tegenstelling met vroeger, een tegenvaller.
W F.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Prima service voor de korte tijd dat we er verbleven. Rekeninghoudend met het concert dat volgde. De sfeer was gezellig en het diner prima. Voor herhaling vatsbaar.
S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Slechte bediening, geen warm ontvangst. Continue zelf moeten vragen om drankjes.
Verschil tussen dezelfde gerechten. Sommige kregen 2 gamba's bij het voorgerecht, andere maar 1.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Aanfluiting. Dramatisch slechte avond. Zo nog nooit eerder ergens anders meegemaakt. Wij zullen geen combinatie diner met voorstelling meer boeken bij Meneer Frits. De bediening was duidelijk onderbezet. Wij kregen in 1.5 uur van het 2 gangen diner, 1x voorgerecht en 2x hoofdgerecht. Naar mijn nagerecht kon ik fluiten. Wij voelden ons zeer gehaast om toch nog iets van het hoofdgerecht gegeten te hebben, voordat de show begon. Naast ons zaten mensen die alleen de hoofdgerechten kregen in nog minder tijd binnen moesten schrokken. Het is dus "niet" aan te bevelen.
PaulJantine M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Hier gegeten met 4 vrienden voorafgaand aan het optreden van Brit Floyd in het Muziekcentrum. De gerechten werden in een aangenaam temp geserveerd, waardoor we én niet te snel hoefden te eten én ruim op tijd bij het concert konden zijn. Bediening was vriendelijk en correct. Ook voor een veganist onder ons, waar geen gerechten voor op de kaart staan, werd moeite gedaan er toch nog iets van te maken en dat was goed gelukt. Al met al reden om nog eens terug te gaan bij een volgende gelegenheid.
L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Ik vond de hapjes van de high tea niet zo vers.
Qua ontvangst had beter gekund. Er werd niet gezegd welkom bij de high tea en wat we konden verwachten.
Ineens werd er soep neergezet door de serveerster zonder veel uitleg te geven. We hadden ons meer welkom gevoeld als er wat meer tijd werd genomen voor ons als klant.
De high tea kan leuker aangekleed worden.
Toon B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Prima restaurant voor een zakelijke afspraak of om te eten voor een voorstelling met snelle en vriendelijke bediening en goede kwaliteit van de gerechten.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Prima eetgelegenheid voor redelijke prijs een 2- of 3 gangenmenu van goede kwaliteit. Zeker in combinatie met bezoek aan het Muziekgebouw een aanrader.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Leuk restaurant waar je lekker kan eten en ideaal in combi met een voorstelling. De bediening loopt naar mijn mening niet zo soepel, ik heb dit al eerder opgemerkt. Teveel moeten vragen om drankjes die vergeten worden, te lang te moeten leuren om de rekening te vragen. Ondanks dat het niet heel druk was toch erg lang moeten wachten op het eten. Als dit zou verbeteren is het een top zaak!
Dhr. .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Geweldig, snel en lekker, je wordt in de watten gelegd, drankjes, eten, alles komt snel en volgt elkaar snel op. Vlotte en vriendelijke bediening zoals het hoort. Als je naar een concert gaat in Muziekgebouw Eindhoven, moet je hier zijn !
Miek V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
De tarte tartin was verrassend klein, maar ook verrassend van smaak
Spontane relaxte bedienin
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
gezellig restaurant, lekker en smaakvol eten. bezoeken dit restaurant regelmatig. Pluspunt dat het restaurant naast het muziekgebouw en men eenvoudig binnendoor naar de locatie kan gaan
Margriet S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Prima 'concertmenu'. Goede gerechten, goed verzorgd, uitstekend van smaak. De wijnen zijn netjes geprijsd. ( ongeveer 2 x winkelprijs per fles), wat bij kwalitatief mindere restaurants regelmatig veel slechter geregeld is.
Het volgende heeft niets met de kwaliteit te maken, maar: Waarom staat niet ergens expliciet vermeld dat op concertavonden niet à la carte kan worden gegeten?
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Op zich een leuke gelegenheid.
Voorgerecht met st jacobsschelpen erg lekker.
Hoofdgerecht met diamanthaas echt niet goed bereid. We hadden gevraagd om medium rare en het was gewoon rauw. Rauw varkensvlees is ongezond. Partner is er ziek van geworden.
Bediening is vriendelijk.