Meneer Frits

Jan van Lieshoutstraat 3 5611 EE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Meneer Frits

Ons grand café/restaurant, gelegen direct naast het Muziekgebouw, is dé ontmoetingsplek bij uitstek voor een smakelijke lunch, een heerlijk diner, een gezellige borrel of gewoon een uitstekende kop koffie. Voor wie aansluitend een concert bezoekt, is er het maandelijks wisselende twee- en driegangen concertmenu. Een ontspannen begin van een avond-uit in het Muziekgebouw!

Meer informatie over restaurant Meneer Frits

Maandag 12:00 - 17:00
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Meneer Frits

Annet B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Gezellige ambiance, leuke bediening en top service. Komen hier zeker terug!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Een menu kaart met de keuze uit slechts drie hoofdgerechten is wel heel erg beperkt. Weliswaar waren er act in het Muziekgebouw maar toch. Als het dan echt niet anders kan dan svp beter vermelden op de site.
J.P.M. V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Aardig personeel en heerlijk eten.
martha J.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk geluncht in een prettige ambiance. Zeer vriendelijke bediening. Kom beslist nog eens terug. De late wijziging van mijn reservering was geen probleem.
Helga W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Prima restaurant en goed ingespeeld op concertgangers met een smakelijk concertmenu, fijn dat je binnendoor naar het concertgebouw kunt. Alleen die op/afstapjes binnen zijn niet zo handig, erg gevaarlijk!
marieta K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Het eten was goed, ik kreeg alleen niet dat wat ik besteld had. Ze wisten ook niks van onze reservering via Iens.
Rina M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Ik had aangegeven graag om 20.00 uur klaar te willen zijn voor het concert van Nick en Simon, we waren er om 18.00 uur maar moesten erg lang op ons eten wachten en hebben het dessert in 5 minuten naar binnen moeten schuiven omdat we anders te laat zouden komen....ondanks dat we er een paar keer naar moesten vragen!!
Erg jammer!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Pas op!!! Bedienend personeel: op één ober na, zeer onder de maat. Chaotisch, niet servicegericht, sloom. Uitzondering is één ober die zich helemaal suf rent, en zich beklaagt over de trage keuken. Die keuken doet er drie kwartier (!!!) over om een hoofdgerecht te serveren. Een hoofdgerecht van nota bene het standaard concertmenu, want dat zou vlotter gaan. Wat we voorgeschoteld kregen was smaakvol, maar zóóó weinig, had liever een pincet gehad dan vork & mes. Het ergste was nog de rekening. In alle haast willen afrekenen, om toch nog op tijd bij concert te zijn. rekening van € 129,= Dat leek ons wat fors. Bleek ook niet te kloppen. Foutje hersteld, toen was de rekening € 79,50!!!! Mensen, pas op! In de haast wordt je voor de derde keer pootje gelicht. Nooit meer heen gaan dus.
Ajp V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Als compensatie koffie en wijn gekregen. Vis was niet gebakken ging retour. Voorgerecht goed. Les veel te laat, waarschijnlijk waren ze ons vergeten. Moesten op tijd naar het concert. Duidelijk aangeven.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heel lekker gegeten maar we moesten snel het toetje eten voor we naar het concert konden dat was jammer.
Verder hebben we geen comentaar.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
we hebben behoorlijk in de stress gezeten of we de voorstelling zouden halen. Erg vervelend. uiteindelijk het dessert afgezegd.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Doordat we het hoofdgerecht heel erg laat kregen (misschien vanwege vegetarische variant) hadden we geen tijd voor een dessert.
Mensen die na ons gekomen waren wel.
Heel jammer
L. S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
voor de uitvoering van de mattheus passion waren we ruim op tijd aanwezig. het voorgerecht werd mooi op tijd geserveerd. echter het hoofdgerecht hebben we ruim een uur op moeten wachten na vier keer hier naar te informeren. uiteindelijk kwam dit precies een kwartier voor de uitvoering begon. we hadden dus nauwelijks gelegenheid om het hoofdgerecht te nuttigen. daar staat dan weer tegenover dat we alleen het voorgerecht hebben hoeven te betalen.
van .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Vriendelijke bediening die zeer matig eten moest serveren. Restaurant kennelijk niet ingesteld op een groot aantal concertgangers. Het concertmenutje was sober en met moeite kon er van de kaart worden besteld maar dan wel alleen het hoofdgerecht. In ons geval een te droge hamburger met koude friet. Wij houden het na deze tweede slechte ervaring voor gezien.
Hans en Corry L.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Wij hadden aangegeven om 19.30 uur naar de inleiding van de voorstelling te willen en waren voor 18.00 aanwezig bij Meneer Frits. Het voorgerecht duurde ruim een half uur en het hoofdgerecht kwam om 19.15 uur.
Voor het dessert was geen tijd meer. De nota werd aangepast. Waarschijnlijk lag de moeilijkheid in de keuken hoewel de bediening aangaf niet van een onderbezetting te weten. Wij bedenken ons voor een volgende keer, meneer Frits is niet meer wat het geweest is.
m.vlugter V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Rustige ambiance biedt mogelijkheid tot een goed tafelgesprek
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Nette en correcte bediening. Het eten was goed verzorgd. Mag meer aandacht besteed worden aan de opmaak van de borden. Verder gezellig gegeten een een leuke omgeving
Guy P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Gezellig en lekker. De ober was heel vriendelijk.
Margareth H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het eten was goed, fijne sfeer in het restaurant. Het was heel relaxed eten en we waren op tijd klaar voor de voorstelling. We gaan zeker vaker terug.
henriette T.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
een van de mannelijke leden van de bediening rook niet fris
Wij hadden een menu en ieder ( 4 pers.) 2 drankjes erbij.Toen we vroegen om een karafje water, werd ons verteld dat ze daar niet aan doen. Een fles water konden we kopen. Vind ik vrij onvriendelijk. In het geval dat wij helemaal geen drankjes hadden besteld, vind ik dat u gelijk heeft, maar in dit geval komt het op mij ongastvrij over.