Meneer Frits

Jan van Lieshoutstraat 3 5611 EE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Meneer Frits

Ons grand café/restaurant, gelegen direct naast het Muziekgebouw, is dé ontmoetingsplek bij uitstek voor een smakelijke lunch, een heerlijk diner, een gezellige borrel of gewoon een uitstekende kop koffie. Voor wie aansluitend een concert bezoekt, is er het maandelijks wisselende twee- en driegangen concertmenu. Een ontspannen begin van een avond-uit in het Muziekgebouw!

Meer informatie over restaurant Meneer Frits

Maandag 12:00 - 17:00
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Meneer Frits

M. V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
PaulJantine M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Hier gegeten met 4 vrienden voorafgaand aan het optreden van Brit Floyd in het Muziekcentrum. De gerechten werden in een aangenaam temp geserveerd, waardoor we én niet te snel hoefden te eten én ruim op tijd bij het concert konden zijn. Bediening was vriendelijk en correct. Ook voor een veganist onder ons, waar geen gerechten voor op de kaart staan, werd moeite gedaan er toch nog iets van te maken en dat was goed gelukt. Al met al reden om nog eens terug te gaan bij een volgende gelegenheid.
Toon B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Prima restaurant voor een zakelijke afspraak of om te eten voor een voorstelling met snelle en vriendelijke bediening en goede kwaliteit van de gerechten.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Prima eetgelegenheid voor redelijke prijs een 2- of 3 gangenmenu van goede kwaliteit. Zeker in combinatie met bezoek aan het Muziekgebouw een aanrader.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Leuk restaurant waar je lekker kan eten en ideaal in combi met een voorstelling. De bediening loopt naar mijn mening niet zo soepel, ik heb dit al eerder opgemerkt. Teveel moeten vragen om drankjes die vergeten worden, te lang te moeten leuren om de rekening te vragen. Ondanks dat het niet heel druk was toch erg lang moeten wachten op het eten. Als dit zou verbeteren is het een top zaak!
Dhr. .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Geweldig, snel en lekker, je wordt in de watten gelegd, drankjes, eten, alles komt snel en volgt elkaar snel op. Vlotte en vriendelijke bediening zoals het hoort. Als je naar een concert gaat in Muziekgebouw Eindhoven, moet je hier zijn !
Miek V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
De tarte tartin was verrassend klein, maar ook verrassend van smaak
Spontane relaxte bedienin
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
gezellig restaurant, lekker en smaakvol eten. bezoeken dit restaurant regelmatig. Pluspunt dat het restaurant naast het muziekgebouw en men eenvoudig binnendoor naar de locatie kan gaan
Margriet S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Prima 'concertmenu'. Goede gerechten, goed verzorgd, uitstekend van smaak. De wijnen zijn netjes geprijsd. ( ongeveer 2 x winkelprijs per fles), wat bij kwalitatief mindere restaurants regelmatig veel slechter geregeld is.
Het volgende heeft niets met de kwaliteit te maken, maar: Waarom staat niet ergens expliciet vermeld dat op concertavonden niet à la carte kan worden gegeten?
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Op zich een leuke gelegenheid.
Voorgerecht met st jacobsschelpen erg lekker.
Hoofdgerecht met diamanthaas echt niet goed bereid. We hadden gevraagd om medium rare en het was gewoon rauw. Rauw varkensvlees is ongezond. Partner is er ziek van geworden.
Bediening is vriendelijk.
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
na en prachtig concert in het Muziekgebouw heerlijk gegeten: voorgerecht verrassend, hoofdgerecht aanbeveling van ober zeer lekker, nagerechten en koffie smaakvol. Hoeveelheid van porties precies goed: je gaat van tafel met een voldaan, maar niet vol gevoel, dat waarderen wij als ouderen zeer!
Lore V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Bij de reservering is niet bekend dat de kaart eer beperkt is, n.l. een concertdiner. Als ik dat had geweten was ik ergens anders gaan eten. Misschien handig om dat bij reservering te melde. Overigens was het eten lekker.
O.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Geweldige service! Een van ons moest even afhaken, omdat hij zich niet lekker voelde. Bediening vroeg of ze het eten warm zouden houden, dat is al heel attent. Toen hij terugkwam, kreeg hij een geheel vers gerecht.
Fokke M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Bestelling rond 17.45, geserveerd om 18.30 terwijl men wist dat er 's avonds een concert gegeven moest worden.
Biefstuk niet in overeenstemming tot prijs.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Hier ga ik niet meer komen om de volgende redenen: 1. Het personeel krijgt voorrang qua bediening, roken aan een stuk door en roddelen over gasten. 2. De bediening is zo tergend langzaam dat je tussen de gangen door bij een ander restaurant zou kunnen eten. Drie gangen duurde in totaal 3 uur, waarvan twee gangen al klaar waren voor service. Lege borden staan minimaal 45 minuten op tafel. Het personeel ziet het wel, maar loopt gewoon door met lege handen. 3. Het eten is niet bijzonder waarbij een hoofdgerecht zoveel saus bevat, dat het daadwerkelijke eten niet te zien is.

Het bedrijf mist goed management, het personeel loopt niet hard en totaal niet efficiënt. Voor een zelfde bedrag kan je ergens in de binnenstand zoveel fijner, lekkerder en sneller eten. Ik zou deze plek lekker overslaan.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018

Hannie W.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
We hebben alle zes lekker gegeten en vonden het fijn om met dit weer (34 graden) binnen te zitten. Sfeervol , gezellig en aangenaam.
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
We hebben lekker gegeten en de bediening was vriendelijk.Maar we kregen geen gevraagd kraanwater maar duur flessenwater ,dat is toch niet o.k. Ons water is prima.
André M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Social Deal Voor diepvries slecht! Na kant en klaar. Hoofdgerecht ok, Bediening meer met elkaar bezig dan met gasten....
Lyan V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Aspergesoep zonder asperges. Smaak redelijk maar geen asperge te ontdekken. Wel wat flakes van of knorr poeder of niet goed doorgeroerd vel van de soep. Ik heb de soep dan ook niet opgegeten, wel betaald zo ben ik dan ook weer.