Meneer Frits

Jan van Lieshoutstraat 3 5611 EE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Meneer Frits

Ons grand café/restaurant, gelegen direct naast het Muziekgebouw, is dé ontmoetingsplek bij uitstek voor een smakelijke lunch, een heerlijk diner, een gezellige borrel of gewoon een uitstekende kop koffie. Voor wie aansluitend een concert bezoekt, is er het maandelijks wisselende twee- en driegangen concertmenu. Een ontspannen begin van een avond-uit in het Muziekgebouw!

Meer informatie over restaurant Meneer Frits

Maandag 12:00 - 17:00
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Meneer Frits

Tim V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Hier ga ik niet meer komen om de volgende redenen: 1. Het personeel krijgt voorrang qua bediening, roken aan een stuk door en roddelen over gasten. 2. De bediening is zo tergend langzaam dat je tussen de gangen door bij een ander restaurant zou kunnen eten. Drie gangen duurde in totaal 3 uur, waarvan twee gangen al klaar waren voor service. Lege borden staan minimaal 45 minuten op tafel. Het personeel ziet het wel, maar loopt gewoon door met lege handen. 3. Het eten is niet bijzonder waarbij een hoofdgerecht zoveel saus bevat, dat het daadwerkelijke eten niet te zien is.

Het bedrijf mist goed management, het personeel loopt niet hard en totaal niet efficiënt. Voor een zelfde bedrag kan je ergens in de binnenstand zoveel fijner, lekkerder en sneller eten. Ik zou deze plek lekker overslaan.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018

Hannie W.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
We hebben alle zes lekker gegeten en vonden het fijn om met dit weer (34 graden) binnen te zitten. Sfeervol , gezellig en aangenaam.
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
We hebben lekker gegeten en de bediening was vriendelijk.Maar we kregen geen gevraagd kraanwater maar duur flessenwater ,dat is toch niet o.k. Ons water is prima.
André M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Social Deal Voor diepvries slecht! Na kant en klaar. Hoofdgerecht ok, Bediening meer met elkaar bezig dan met gasten....
Lyan V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Aspergesoep zonder asperges. Smaak redelijk maar geen asperge te ontdekken. Wel wat flakes van of knorr poeder of niet goed doorgeroerd vel van de soep. Ik heb de soep dan ook niet opgegeten, wel betaald zo ben ik dan ook weer.
R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
we zijn op 2 juni 2018 geweest voor een high tea.
Wij vonden dat je voor het bedrag dat je moet afrekenen weinig krijgt, hebben al op meerdere plekken high-tea genuttigd maar het was best teleurstellend.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Lekker gegeten, menu van de maand was een leuke combinatie van gerechten voor bijbehorende prijs. Kok ook goed meegedacht met eetwensen. Ideale combinatie voor een voorstelling in het Muziekgebouw hoewel als er iets sneller geserveerd was, we net lekkerder op tijd klaar waren voor ons concert.
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Uitstekend gegeten, mooie gerechten. Vriendelijk personeel, goede bediening. Wij kwamen om à la carte te eten, maar dat kan niet op 'concertavonden' (zo'n 230 per jaar, tel uit!) . Ook kwam het 'maandmenu' op de website niet overeen met de werkelijke situatie. Een maandmenu is een 2-wekelijks menu (?), het toeval wilde dat het menu dat op de dag van bezoek (!) op de site stond inmiddels vervangen was voor het menu waaruit wij nu konden kiezen. De informatie op de site mag dus echt veel beter. Zet gewoon op de kaart en/of site voor welke data welk menu geldt, en zeker of er wel of niet à la carte gegeten kan worden. Wat niet wegneemt dat wij ons prima hebben vermaakt.
Ruud P.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Wij kwamen om a la carte te eten voor de voorstelling in het muziekgebouw. Blijkt niet te kunnen voor de voorstelling. Alleen het theater menu. Dit staat nergens op de site vermeld. Zeer teleurgesteld. Wij zijn uiteindelijk gaan eten bij een ander restaurant. We hebben wel de gepaneerde garnaaltjes gehad, en die laten kwalitatief ook zeer te wensen over. Kom denk ik niet meer terug.
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Hadden greserveerd omdat we theaterkaartjes hadden. Je krijgt dan een speciaal menu om waarschijnlijk zeker op tijd te zijn. Maar zoals in veel restaurants werden we na het hoofdgerecht totaal vergeten. We hebben 2x geprobeerd drinken te bestellen + gevraagd naar het nagerecht. Geen enkele reactie van verschillende obers.
Toen 2x gevraagd om af te mogen rekenen . Wederom geen reactie. Toen we op het punt stonden om maar te vertrekken kwam het drinken nog waar we dus van af gezien hebben. Ik vind het onbegrijpelijk dat men zo met je gasten omgaat. Dat het warm was en druk op het terras moet mijns inziens geen verrassing geweest zijn.
Ik kan me niet voorstellen dat we hier nog een keer naar toe gaan.
V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
I.v.m. concert in Frits Philips Muziekcentrum was er een beperkte menukeuze. Maar dat mocht de pret niet drukken want de gerechten die geserveerd werden waren fantastisch! Mooi opgemaakt en van uitstekende kwaliteit. De bediening was attent en vriendelijk en de tijd tussen de gangen konden we zelf bepalen. Goede sfeer in het restaurant. Kortom: Een aanrader!
Annet B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Gezellige ambiance, leuke bediening en top service. Komen hier zeker terug!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Een menu kaart met de keuze uit slechts drie hoofdgerechten is wel heel erg beperkt. Weliswaar waren er act in het Muziekgebouw maar toch. Als het dan echt niet anders kan dan svp beter vermelden op de site.
J.P.M. V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Aardig personeel en heerlijk eten.
martha J.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk geluncht in een prettige ambiance. Zeer vriendelijke bediening. Kom beslist nog eens terug. De late wijziging van mijn reservering was geen probleem.
Helga W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Prima restaurant en goed ingespeeld op concertgangers met een smakelijk concertmenu, fijn dat je binnendoor naar het concertgebouw kunt. Alleen die op/afstapjes binnen zijn niet zo handig, erg gevaarlijk!
marieta K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Het eten was goed, ik kreeg alleen niet dat wat ik besteld had. Ze wisten ook niks van onze reservering via Iens.
Rina M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Ik had aangegeven graag om 20.00 uur klaar te willen zijn voor het concert van Nick en Simon, we waren er om 18.00 uur maar moesten erg lang op ons eten wachten en hebben het dessert in 5 minuten naar binnen moeten schuiven omdat we anders te laat zouden komen....ondanks dat we er een paar keer naar moesten vragen!!
Erg jammer!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Pas op!!! Bedienend personeel: op één ober na, zeer onder de maat. Chaotisch, niet servicegericht, sloom. Uitzondering is één ober die zich helemaal suf rent, en zich beklaagt over de trage keuken. Die keuken doet er drie kwartier (!!!) over om een hoofdgerecht te serveren. Een hoofdgerecht van nota bene het standaard concertmenu, want dat zou vlotter gaan. Wat we voorgeschoteld kregen was smaakvol, maar zóóó weinig, had liever een pincet gehad dan vork & mes. Het ergste was nog de rekening. In alle haast willen afrekenen, om toch nog op tijd bij concert te zijn. rekening van € 129,= Dat leek ons wat fors. Bleek ook niet te kloppen. Foutje hersteld, toen was de rekening € 79,50!!!! Mensen, pas op! In de haast wordt je voor de derde keer pootje gelicht. Nooit meer heen gaan dus.