Meneer Frits

Jan van Lieshoutstraat 3 5611 EE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Meneer Frits

Ons grand café/restaurant, gelegen direct naast het Muziekgebouw, is dé ontmoetingsplek bij uitstek voor een smakelijke lunch, een heerlijk diner, een gezellige borrel of gewoon een uitstekende kop koffie. Voor wie aansluitend een concert bezoekt, is er het maandelijks wisselende twee- en driegangen concertmenu. Een ontspannen begin van een avond-uit in het Muziekgebouw!

Meer informatie over restaurant Meneer Frits

Maandag 12:00 - 17:00
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Meneer Frits

Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
De risotto was erg lekker. De visgerechten waren erg lekker. Goede service, aangename bediening. Fijne ervaring om te herhalen.
Anton S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Food was good, maar bediening niet echt professioneel. Men kwam vragen of wij vooraf iets wilde drinken, maar de drank pas nadat we er nog 2 keer omgevraagd hadden het eten al op tafel stond. Echt een min puntje.
Giel J.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Ontvangen op zaterdag:
'Morgen ga je heerlijk uit eten bij Meneer Frits. We sturen je deze mail zodat je alle gegevens bij de hand hebt. Zo kun je alvast je route plannen of kijken wat er morgen voor lekkers op het menu staat!'
Vervolgens bestaat het menu uit keuze tussen 2 voor-, 2 hoofd- en 2 nagerechten.
ZEER SLECHT!
D D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Goede eetgelegenheid na het bezoek van een concert in het muziekgebouw.
Goede ontvangst, bediening en lekkere gerechten.
Trees V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Goede ontvangst, vriendelijk, goed gemanierd personeel (studenten), erg lekker, eten, net anders dan elders, mooi geserveerd.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Lekker eten, vriendelijk personeel met een goede service! Ondanks de drukte toch lekker rustig kunnen eten zonder veel herrie. Zeker voor herhaling vatbaar :)
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Vriendelijk personeel dat meedenkt met de klanten. Wij kwamen er eten voorafgaand aan een concert en we hebben h geen enkel moment het gevoel gehad dat we moesten haasten. Alles verliep vlekkeloos. het speciale menu was heerlijk en de bijpassende wijn ook.
yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten op 18 nov 2017 met onze vrienden die ook zeer tevreden waren.
De bediening was erg vriendelijk en de prijs gunstig zeker voor herhaling vatbaar!
Hein_de_Jong .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Weer prima gegeten; vriendelijke en attente service; ook met allergieen wordt op een uitstekende manier rekening gehouden. Aanbevolen!!
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
het restaurant zat tjokvol vanwege Glow en de Carmina Burana. veel bediening, ondanks dat duurde het 50 minuten voor het hoofdgerecht kwam. dat was een beetje te lang.
de vis was aan de droge kant. verder een vriendelijke bediening.
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
goed gegeten vooraf het concert.
W F.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Sympathieke ontvangst en heerlijk gegeten ! Zeer licht verteerbaar voor een avondmaaltijd. Korrekt personeel met een persoonlijke service en zeker niet opdringerig. Perfekt op tijd voor het theater !
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Prima eettent. Karakter van meneer Frits. Tehater, muziek en artiesten sfeer. Gewoon doen als je in Eindhoven bent.
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
De gehaktbal was vergelijkbaar met een bal van het pompstation en het stoofvlees kwam uit een pak. Jammer dat deze niet zelf gemaakt waren.
Mariëtte V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Prima gegeten. Lekker rustig.
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
het nagerecht was goed maar we kregen niet wat op de kaart was vermeld. Echter het misverstand werd keurig opgelost.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben gebruik gemaakt van het concert menu. Heerlijk gegeten, lekker rustig, mooie kleine porties. Gaan we vaker doen.
Louise-Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Bijzonder vriendelijk personeel! Veel geduld met mijn hoogbejaarde tante. Haar appeltaart was helaas nog een beetje bevroren, dat was wel jammer. Verder vonden wij het een aangename ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Smakelijke gerechten - mooi gepresenteerd - persoonlijke bediening!
Marjanne J.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Nagerecht gelijk met hoofdgerecht besteld. Dit was echter blijkbaar niet goed doorgegeven. Op onze vraag waarom het zo lang duurde voor het nagerecht kwam kregen we eerst als antwoord dat het erg druk was, later bleek het nagerecht vergeten te zijn. daardoor kwamen we bijna te laat bij de voorstelling. Erg jammer.