Meneer Frits

Jan van Lieshoutstraat 3 5611 EE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Meneer Frits

Ons grand café/restaurant, gelegen direct naast het Muziekgebouw, is dé ontmoetingsplek bij uitstek voor een smakelijke lunch, een heerlijk diner, een gezellige borrel of gewoon een uitstekende kop koffie. Voor wie aansluitend een concert bezoekt, is er het maandelijks wisselende twee- en driegangen concertmenu. Een ontspannen begin van een avond-uit in het Muziekgebouw!

Meer informatie over restaurant Meneer Frits

Maandag 12:00 - 17:00
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Meneer Frits

Rob R.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Prima gelegenheid voorafgaand aan concert bezoek. Goede keuze mogelijkheid in gerechten en vriendelijke service. Goede prijs/kwaliteit verhouding
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Voorgerechttjes waren lekker, hadden daarna hamburgers, vlees was niet lekker, taai.
André G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het eten liet vrij lang op zich wachten. Het concertmenu met de baars was prima. De diamanthaas zelf was prima, echter was het bord verder bijna leeg.
KEES V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
heerlijk gegeten; de wachttijd was soms wat aan de lange kant door grote drukte na het concert
Sibilla O.
prima
jpronker P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Men kan i.v.m. het theater kiezen uit een beperkt menu, daar men anders niet de garantie heeft dat men op tijd klaar is. Nadeel de keuze is heel beperkt en de vis was niet wat mijn echtgenote er van verwachtte, vandaar onze gematigde reactie.
w. S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Goed dat U ernaar vraagt ,(U kunt er wat mee doen) ,maar ik word als onbekende tachtiger niet graag met je en jou aangesproken.
Het spijt me te moeten melden dat wij pas na 55 minuten een groot bord met heel weinig eten kregen. Tijd voor een toetje hadden we niet meer!
We hebben geen animo om weer te komen.
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
het speciale concertmenu was nogal simpel: een lekker stuk vlees of vis met alleen een flintertje groente. Geen frietjes of zoiets erbij. Voorgerecht een plakje vleeswaar met wat toevoegsels. Toetje een stukje cake met een bolletje ijs. Misschien is het à la carte beter.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
De tomatensoep aangekondigd als romig viel erg tegen. Hij was niet romig maar waterig.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
De risotto was erg lekker. De visgerechten waren erg lekker. Goede service, aangename bediening. Fijne ervaring om te herhalen.
Anton S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Food was good, maar bediening niet echt professioneel. Men kwam vragen of wij vooraf iets wilde drinken, maar de drank pas nadat we er nog 2 keer omgevraagd hadden het eten al op tafel stond. Echt een min puntje.
Giel J.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Ontvangen op zaterdag:
'Morgen ga je heerlijk uit eten bij Meneer Frits. We sturen je deze mail zodat je alle gegevens bij de hand hebt. Zo kun je alvast je route plannen of kijken wat er morgen voor lekkers op het menu staat!'
Vervolgens bestaat het menu uit keuze tussen 2 voor-, 2 hoofd- en 2 nagerechten.
ZEER SLECHT!
D D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Goede eetgelegenheid na het bezoek van een concert in het muziekgebouw.
Goede ontvangst, bediening en lekkere gerechten.
Trees V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Goede ontvangst, vriendelijk, goed gemanierd personeel (studenten), erg lekker, eten, net anders dan elders, mooi geserveerd.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Lekker eten, vriendelijk personeel met een goede service! Ondanks de drukte toch lekker rustig kunnen eten zonder veel herrie. Zeker voor herhaling vatbaar :)
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Vriendelijk personeel dat meedenkt met de klanten. Wij kwamen er eten voorafgaand aan een concert en we hebben h geen enkel moment het gevoel gehad dat we moesten haasten. Alles verliep vlekkeloos. het speciale menu was heerlijk en de bijpassende wijn ook.
yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten op 18 nov 2017 met onze vrienden die ook zeer tevreden waren.
De bediening was erg vriendelijk en de prijs gunstig zeker voor herhaling vatbaar!
Hein_de_Jong .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Weer prima gegeten; vriendelijke en attente service; ook met allergieen wordt op een uitstekende manier rekening gehouden. Aanbevolen!!
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
het restaurant zat tjokvol vanwege Glow en de Carmina Burana. veel bediening, ondanks dat duurde het 50 minuten voor het hoofdgerecht kwam. dat was een beetje te lang.
de vis was aan de droge kant. verder een vriendelijke bediening.
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
goed gegeten vooraf het concert.