Meneer Frits

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,5
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Heb gisteren 09-08-2016 gegeten bij meneer Frits. Ik vond het geweldig het was de eerste keer dat ik bij voorgerechten zwzerik op de kaart zag, dus bestelt en geweldig, heerlijk en royaal portie. Ook de Ierse biefstuk was geweldig . De volgende keer bestel ik zwezerik als voorgerecht en....zwezerik als hoofdgerecht.
Toni een kenner en echte liefhebber.
Proef58 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Twee- a driemaal per maand ga ik hier lunchen met mijn moeder. We zijn dol op de uitsmijters, heel vers en smakelijk, maar afgelopen zaterdag hadden wij toch een nare ervaring. Voor mijn 84-jarige moeder, die niet veel eet, bestelde ik een uitsmijter, met alleen kaas, twee boterhammetjes en twee eitjes. Dat kon allemaal. Zoals wel vaker gebeurt, kregen we daarna de rekening gepresenteerd voor twee 'normale' uitsmijters. Vorige keer heb ik daar iets van gezegd en men paste de prijs keurig aan. Afgelopen zaterdag brachten ze met pijn en moeite en na overleg met de kok een euro in mindering op de rekening. De kok had gezegd dat mijn moeder dan maar een kleiner gerecht moest bestellen als ze niet zoveel trek had. Dat hebben we gedaan, alleen staat het niet zo op de kaart. Jammer als je een uitsmijter bestelt en eenderde wordt in de vuilnisbak gegooid. Aangezien de service hier over het algemeen al niet geweldig en gastvrij is, hebben wij besloten voortaan naar een andere lunchlocatie te gaan. Het gaat niet om die een of twee euro, maar het antwoord getuigt van weinig klantvriendelijkheid en geen enkele flexibiliteit. Wij vertrokken met een erg naar gevoel.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
goed ingericht. Helaas lijkt het daarbij op te houden. Kwaliteit van eten is 'huis tuin en keuken'. Personeel geeft er blijk van weinig opgevoed te zijn en er zonder enige passie te staan.
AB1970 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
De service vond ik ver onder de maat ! , lang wachten tot er een bestelling werd opgenomen ! , het personeel deed voorkomen , als of ze het druk hadden (terwijl dat duidelijk niet zo was) ,gedurend
de hele middag/avond ging dat zo door .Personeel kijkt als het ware finaal langs je heen . Uit eindelijk afgepast wel de rekening betaald . Maar GEEN Fooi !!! . Het eten was aardig maar niets bijzonders . Het enige wat ik fijn en mooi vond was het inrichting van de zaak !
JTde .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Op zaterdagmiddag met 2 personen hier gegeten. Was bijna voel.Hebben 2 gluhwein besteld .Was goed en hebben daarna bouillabaisse en tomatensoep besteld.Tomatensoep was goed en bouillabaisse was helder en weinig smaakvol. Hierna de hamburger en runderreepjes met 2 glazen wijn besteld.
Dit smaakte goed maar de wijn hebben wij niet gekregen.Jammer van deze slechte service
HettyFFF .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Eten niet goed/niet slecht en vrij koud opgediend op (inmiddels?) ook koude borden en daar wordt eten sowieso niet lekkerder van. Toetje was wel goed, was koud bedoeld gelukkig. Aardige bediening maar liet steekjes vallen en was niet voldoende bereikbaar om het recht te zetten. Daarom zonder koffie/thee ondanks toezegging daarover van de bediening, naar voorstelling in de zaal ernaast. Sneue momenten zijn dat. Vervelend als de gast naar de mond gepraat wordt en het wordt niet waargemaakt. Leuke tent wat betreft vrolijke drukte, maar ik ga in Eindhoven volgende keer iets anders te proberen.
Mikel_Fielder F.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Geluncht met een aantal personen. Het was vrij druk en je merkte het dat het daardoor allemaal wat langzamer ging, wat logisch is. Ondanks de drukte werden we goed geholpen door een dame. Ze deed haar best maar was duidelijk te druk om een goede service te bieden. Het decor is gezellig maar niet speciaal.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Na terugkomst uit Den Haag, vrijdagavond, vanaf het Centraal Station in Eindhoven naar de Markt gelopen om bij "Meneer Frits" te gaan eten. Mijn keuze viel op "Pittige Kippensoep" en de "Specialiteit van de Chef', wat Diamanthaas was. De kippensoep smaakte goed, maar waar het woord "pittige" op sloeg was voor mij een raadsel. De Diamanthaas had wat mij betreft wat verder doorbakken kunnen zijn, al moet ik zeggen dat de saus heerlijk smaakte. Wat de bediening betreft moet ik zeggen dat er nogal wat verschil zit in de personen die je treft. De een is uiterst correct en de ander niet. Toen ik nog volop soep zat te eten, kwam een ober met een biefstuk aan, met de vraag of ik die besteld had. Nee dus!
Rian B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Met 4 personen naar Meneer Frits. Lekker weer maar niet al te druk, dus op het terras gezeten. 4 drankjes besteld en voor 2 personen eten. Al snel werden 3 drankjes gebracht. Nog een hele tijd gewacht op het 4e drankje. Toen eindelijk het eten gebracht werd, nog maar eens gevraagd naar het drankje. De ober ging binnen kijken. Na een hele tijd, tijdens het eten, opgestaan en nog eens gevraagd naar het drankje. Weer gingen ze naar binnen om te kijken.
Uiteindelijk, toen het eten en de andere drankjes op waren, kwamen ze vertellen dat de bestelling tussen een hele stapel andere bestellingen lag die nog voor gingen. Het was gewoon een bewerkelijk drankje. Of ik een ander drankje wilde bestellen of nog wilde wachten. Niemand die op het idee kwam dit even mede te delen, ook niet na herhaaldelijk vragen. Heb het maar gecanceld. Betaald en weggegaan. Niet eens korting of iets anders gekregen vanwege het ongemak. Uiteindelijk ergens anders maar een flesje gekocht en leeggedronken.
Babette D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Afgelopen vrijdag hebben wij heerlijk gegeten bij Meneer Frits. Wij hebben gekozen voor een salade carpacio en salade meneer Frits die wij op het terras hebben genuttigd. Hierbij kregen wij olijfolie met wat brood. De ober die ons bediende was erg vriendelijk en had ook tijd voor een praatje. Erg gezellig en smakelijk!
Wim040 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Op een vrijdagavond hiet met het gezin gegeten. Het was al vroeg gezellig druk, de bediening was wat rommelig maar wel vriendelijk. Het eten kwam redelijk vlot en was ook voor iedereen lekker, met name het zalm trio voorgerecht zag er mooi uit en was heerlijk en ook het hoofdgerecht van kabeljauw was goed. Slechts een afknapper, je kan hier geen karaf water krijgen, dus als je niet wil dat de kinderen de hele avond cola drinken, ben je verplicht om flessen van 0,5 liter water te bestellen a 5,50 euro. Voor mij een reden om hier nooit meer heen te gaan
Eter2012 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Op zondag naar dit restaurant gegaan om te eten. Het was gezellig druk. We hebben glaasje wijn besteld en na kwartiertje 2 hoofdgerechten van de kaart. Na ongeveer 45 minuten wachten en zien dat gasten die na ons binnen waren gekomen al het hoofdgerecht kregen hebben wij geïnformeerd waar onze bestelling bleef. Medewerker zei dat men bestelling vergeten was in de keuken; we kregen een glaasje wijn aangeboden ter compensatie! Wat schetst onze verbazing: na paar minuten komt medewerker met onze hoofdgerechten en ging direct weer weg. Bij de eerste hap was het wel duidelijk nl. het hoofdgerecht was lauw en de frites waren koud. Weer medewerker geroepen en met heel veel excuses en "het eerste glas wijn was ook gratis" kregen wij gloeiend hete frites. Maar wij waren er klaar mee en hebben de wijn betaald en zijn vertrokken met de mededeling dat wij ongeveer jaartje geleden ook zo'n zelfde ervaring hebben gehad en wij nu toch maar niet meer terug komen.
Rovine .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Drie kwartier moeten wachten op een drankje en een koud schoteltje bitterballen. Het was weliswaar druk, maar er stonden echt te weinig mensen. Het eten hebben we maar geskipt en zijn elders gaan eten.
Marcel120981 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Redelijk kil restaurant, weinig sfeer. De bediening is wel vriendelijk, maar soms iets te amicaal. Het eten is niet geweldig, maar wel aardig. De grootte van de porties valt erg tegen en dan ben ik een kleine eter. Wijnen zijn prima.
Herfst13 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
De kaart is veranderd. Het broodje gezond was vroeger heerlijk met een lekker bakje saus erbij.
Mijn moeder vroeg om bruin brood ( en dacht een dikke snee vers donker brood te krijgen )en kreeg 2 slappe sneeën tarwebrood, wat groente, ham, kaas en geen saus. Toen we daarnaar vroegen kregen we te horen, nee er hoort geen saus bij. Een droge hap en geen vergelijk met wat we gewend waren.
De bediening was erg onvriendelijk en lette niet goed op. Dat wordt een nieuw lunchadres in Eindhoven zoeken.

CK C.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2014
Restaurant is erg sfeervol.
Vlotte bediening en het eten is voortreffelijk.
Aanrader: carpaccio en salade meneer Frits.
Wel 1 van de beste salade die ik ooit hebt geproefd.
John M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Afgelopen zaterdag gaan eten met mijn vrouw.zaak was nagenoeg leeg maar we werden toch aan een tafel gezet direct naast 2 andere gasten.Duurde even voordat we werkelijk de aandacht kregen van ober/serveerster.Personeel is erg vriendelijke maar zijn meer met elkaar bezig dan met gasten.
Eten was ook erg matig.Meer als een ontvangstlobby voor het theater mag je dit niet noemen.
Adire .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2013
In de afgelopen weken heb ik tweemaal bij Meneer Frits gedineerd. Het personeel is zeer voorkomend, attent en servicegericht. De airco wordt aangezet als ik klaag over warmte en er worden wel drie alternatieven aangeboden voor spaghettine in een gerecht. Geweldig toch? Het eten is goed, dus ik begrijp niet waarom er zoveel slechte recensies staan.
Charlotte T.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Via socialdeal.nl een bon gekocht voor een 3 gangenmenu van de chef, kosten 13,50.
Voor deze prijs was het lekker eten, maar we waren niet heel erg onder de indruk. Alles kwam heel snel achter elkaar, ideaal als je naar het theater moet, maar voor ons niet nodig. Helaas stonden we na anderhalf uur alweer buiten. Verder waren de gerechten redelijk simpel, weinig verrassend. De pannacotta viel zelfs een beetje tegen..
Artdubois .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2013
Samen met mijn zoon daar gegeten voorafgaande aan een voorstelling in het aangrenzende theater waar wij om uiterlijk 20.00 uur werden verwacht. Omstreeks 18.30 daar aangekomen en een voorgerecht besteld. Ook witte wijn besteld, maar er werd rode geleverd.
Het voorgerecht kwam om 19.00 uur, maar het hoofdmenu werd pas geserveerd omstreeks 19.40 uur. Hieraan vooraf gevraagd waar het eten nu bleef. We zijn U niet vergeten meneer en direct daarna om 19.47 kwam het hoofdmenu. Van rustig eten was geen sprake meer vanwege de tijdsdruk. Hun excuus was dat het onverwacht druk was geworden en ze niet genoeg personeel hadden. Met de kok had ik wel vrede, met de bediening en de ambiance wat minder. Ik behoor niet tot de categorie eeuwige zeurpieten, maar de bediening was beneden de maat. Diverse mensen die 45 minuten later binnen kwamen, werden eerder geholpen. Ik hoop dat het een incident was.