Meneer en Mevrouw Keus

Bilderdijkstraat 140 1053 LA Amsterdam Nederland Kaart
31-203702397

Over het restaurant Meneer en Mevrouw Keus

Informeel en bourgondisch eten.
Door de vele kleine gerechtjes op de kaart kun je extra veel delen en proeven. Of laat het aan de keuken over en bestel het 5 gangen Chef's menu. Wil je toch vasthouden aan een hoofdgerecht? Dat kan, dan worden er 3 toppers geserveerd. Er is een uitgebreide wijnkaart met veel wijnen per glas en enkele natuurwijnen. Ook aan matching bieren bij de gerechten is gedacht.

Meer informatie over restaurant Meneer en Mevrouw Keus

• Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Meneer en Mevrouw Keus

Hans W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het is een prima restaurant - het eten is erg lekker - ze hebben bijzondere gerechten - het menu wordt regelmatig vernieuwd - goede bediening!
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Geweldige en zeer klantvriendelijke bediening. Gezellige en intieme sfeer. De gerechten worden met passie bereid en geserveerd. Een aanrader!!!
Gert Jan T.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Lekkere hapjes en welwillende bediening. Het concept is een beetje tapas-achtig: relatief kleine gerechten. Reken per volwassen man op ongeveer 3 gerechtjes.
Cees G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Gisteren het 5 gangen menu gekozen.
Een heerlijk vegetarisch gerecht, een gang met kabeljauw op een bedje van rode kool, en super zachte kalfswang.
Dit is echt een heel goede kok!
Originele wijnkaart met een verrukkelijke Zuid-Italiaanse negroamaro.
Van harte aanbevolen!
Julie G.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Verrassend goed, zeer goede prijs/ kwamiteit verhouding!
Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten, er worden kleine gerechten geserveerd maar ook weer niet te klein. Ik had er aan 2 1/2 genoeg. Dit is een aanrader.
Marina W.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
+/+heerlijk gegeten en goede bediening.
Jammer dat de tuin nog niet beschibaar was (reden veel motors voorbij). Maar was verder prima.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Superlekkere en allemaal originele gerechten, en bediening is top!
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Muziek zou minder hard mogen.
Meneer en mevrouw Keus is een aanrader.
Lucas V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Zeer vriendelijk personeel, en een gevarieerde kaart waar zowel mijn partner (vega) als ik (geen vega) een aantal uitstekende gerechtjes uit hebben gekozen. Twee per persoon waren voor ons voldoende, maar dan is een absolute aanrader om de sticky toffee met een bak koffie als toetje te nemen. Wij komen hier zeker nog eens terug!
Arie M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Verrassingsmenu van 5 gangen....spannend en heel erg lekker. ik kom hier graag wseer terug. Vriendelijke bediening en attent en snel.
L. A.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Nadat ik hier een paar maanden gelden nog "gewoon" een 3-gangen-menuutje hadden gegeten, werden we nu verrast door de nieuwe formele : 5 (kleinere) gerechten (incl. dessert) voor € 35,- , die we niet zelf konden kiezen,
We werden verrast met 4 uitstekende, originele gerechten (2 vis, 1 vegetarisch en 1 vlees), van goede kwaliteit en een heerlijk toetje. Het eten was zeer smakelijk klaar gemaakt.en mooi opgediend. De bediening was prettig en aardig. De wachttijd soms iets lang, maar omdat we 4 gerechten kregen, was het toch wel goed even tussendoor te pauzeren. Aanvankelijk vond ik de muziek iets te hard staan, maar die werd op mijn verzoek onmiddellijk gedimd. Een uitstekende en gezellige "tent" , waar ik zeker nog eens terugkom!
Enig minpuntje was, dat ik om een fles of karaf kraanwater vroeg en er toch een gesloten fles plat water werd gebracht, waarvoor € 5,- werd gerekend.
Erna S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en het was gezellig
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Zelfs voor fijnproevers en liefhebbers een complete verrassing. Een sfeervol klein zaakje met vriendelijke bediening. De menukaart met mooie gerechten van aparte combinaties deed al vermoeden dat ons iets bijzonders te wachten stond. Ook onze gasten - ik mag wel zeggen echte fijnproevers - waren zeer enthousiast.
De gekozen fles wijn, maar ook de wijnen per glas, smaakte ons heel goed.
We hadden bijna spijt dat we niet konden blijven na tafelen, om op tijd bij het theater te kunnen zijn.
De rekening betaalde we met plezier, voor deze fantastische ervaring.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Lekker dicht bij de Hallen en daarom een goed uitgangspunt voor de combinatie diner en film. Prettige, ongedwongen sfeer. Tijd is hier wel een aandachtspunt. Zelfs een fles wijn duurt lang. Het Chef's menu van 5 gangen werd ons afgeraden, omdat dit niet binnen twee uur ging lukken. Leuke kaart, lekker eten. Alleen de risotto was het "al dente"-stadium ver gepasseerd. Al met al een goeie stek.
Ariette H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Gezellig, no-nonsens restaurant met bijzonder aardig personeel en lekker eten. Voor mij hét adres in combinatie met de film in De Hallen om de hoek
geke K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Eten was heerlijk. Leuk al die wat kleinere gerechten, waardoor je veel kunt proeven. Wij zaten achterin en moesten soms wel erg ons best doen om aandacht te krijgen van het personeel. Maar ze waren wel meer dan vriendelijk. Dat maakte alles goed :)
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Klein, knus, heerlijk eten en vriendelijke bediening . En prima prijs kwaliteit verhouding .
S B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Uit zoveel lekkere kleine gerechtjes wilde we niet kiezen, dus gingen we voor het chef menu (5 gangen voor 35 euro). Alle gerechtjes zagen er mooi uit en waren heerlijk. Aan het einde had je precies genoeg te eten gehad, met mooie balans tussen vlees, vis en groente. We werden zelfs extra ' verwend' doordat we bij de laatste gang twee verschillende toetjes kregen om te delen, waardoor we nog meer lekkers konden proeven.
De inrichting is heel huiselijk. Heel gezellig, maar je verwacht daardoor niet direct deze kwaliteit eten. Laat je daardoor vooral niet weerhouden! Dat we er op het laatste achter kwamen dat meneer en mevrouw Keus zelf(!) in de keuken staan en de zoon in de bediening, maakt het helemaal leuk en een geslaagde avond!!
Paula A.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Elk gerecht is heerlijk! Voorgerecht gebonden vissoep met ‘n stuk gebakken rode poon en garnaaltjes, mijn hoofdgerecht was diamanthaas superzacht van binnen, buitenkant gegegrilled met zoete aardappelpuree en wilde spinazie. Mijn partner zijn voorgerecht was ‘n uiensoep en het hoofdgerecht coq au riesling superzacht gestoofd was de haan en de saus was verrukkelijk. Zeker komen wij terug om van het eten te genieten, echt ‘n aanrader!