Meneer en Mevrouw Keus

Bilderdijkstraat 140 1053 Amsterdam Nederland Kaart
31-203702397

Over restaurant Meneer en Mevrouw Keus

What's in a name...

Meneer en Mevrouw Keus is een Amsterdamse eetgelegenheid waar je kunt ontbijten, lunchen en dineren. Van een heerlijk frisse zalmburger tot biologische runderburger. Hier is alles duurzaam bereid en wordt het milieu niet uit het oog verloren. Hun visie is ‘wij maken wat u lekker vindt’. Nou ja, daar zullen we dan maar vanuit gaan! Een absolute aanrader aan de bruisende Bilderdijkstraat.

Meer informatie over restaurant Meneer en Mevrouw Keus

Dinsdag t/m Vrijdag 10:30 - 22:00
Zaterdag 09:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Voordelig
Juus G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Toiletbril zat los, daardoor kon je er niet op zitten.
De doortrekker was stuk en het zeeppompje deed het niet.
Jammer.
Karel N.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Terry G.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Samen met mijn vrouw besloot ik vandaag naar Meneer en Mevrouw Keus te gaan, daarna gingen wij lekker door naar de bioscoop. Het restaurant zag er erg gezellig en knus uit. Als voorgerecht namen wij een broodje met zalm. Als hoofdgerecht namen we een bio burger op advies van het personeel die overigens erg vriendelijk en behulpzaam was. Als dessert nam ik een warm chocoladetaartje met ijs, mijn vrouw nam een crème bruleé.
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Fijn restaurant. Prettige sfeer en lekker eten. Alleen wat lang op het eerste drankje en de kaart moeten wachten. Voor de rest een prima avond gehad.
Christophe V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten! Goede plank met gemixte hapjes vooraf en fijne hoofdgerechten. Vriendelijke service en een gezellige inrichting maakten het af.
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het eten was erg smakelijk. De bediening was uitstekend!
RinaSpigt .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Prima restaurant, met originele kaart, ontspannen en vriendelijke bediening en bovendien heerlijk eten. We aten eendenbout met zuurkool en zoete aardappel, een verrukkelijke combinatie.
Adriaan K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Klein, gezellig restaurantje op een onverwachte plek. Huiselijke inrichting en persoonlijke stijl van bediening. Onze gerechten waren heerlijk en snel op tafel nadat we aangaven dat we daarna naar de film gingen.
Jonathan C.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wat een verrassend leuke gemoedelijke zaak! We hadden een neutrale verwachting van het eten, maar het was heerlijk. Erg goede combinaties van smaken, goed klaargemaakt, echt genoten van het eten. Absoluut een aanrader!!
Jelte K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Voldoende keus bij mevrouw Keus. Mijnheer hebben we niet gezien namelijk. De gerechten staan op het krijtbord en dat heeft iets romantisch. Voorgerecht het mix Keus gerecht met rauwe ham, soepje, kaas, bitterbal met biet. Alles erg lekker. Daarna schol en diamanthaas als hoofdgerecht. Ook dat prima van smaak in combi met een goede Pinot Noir uit Chili. Vriendelijke bediening, dus al met al een prima restaurantje.
Pé B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Keuken heeft top werk geleverd en de lieve dames in de bediening die ons goed en zeer vriendelijk hebben geholpen verdienen een pluim! We hebben wat langer moeten wachten voordat de bestelling bij ons op werd genomen. Dit was overigens geen probleem, maar neem dit mee als tip voor de volgende keer!
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
leuk eigentijds tentje. Heerlijk eten, vooral plateau vooraf van het huis. attente bediening. Goed bereikbaar, parkeren voor de deur-:)
Pé B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Afgelopen zaterdag met een vriend hier gegeten. Gezellig en knus restaurant met een leuk decor. Het eten is heerlijk en voor een zeer schappelijke prijs. Aanrader is het plateau voor twee vooraf met twee heerlijke biet-bitterballen. De dames van de bediening waren super vriendelijk! Top zaak, top mensen! Ik kom zeker nog eens terug.
Henniedenters D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
bijzonder vriendelijke bediening waarbij het woord thuisgevoel,he lekker, het kloppende woord is.

een prettig zitje buiten voor mijn rokende kinderen,voortreefelijk
Alex G.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Ik wou met mijn vriend even een lekkere lunch houden na een ochtendje hard werken. We besloten naar meneer en mevrouw keus te gaan, dit omdat we al veel goede reacties van collega’s gehoord hebben. Eenmaal aangekomen kon je het gezellige knusse sfeer al zien. We kregen een mooi tafeltje en konden uit veel kiezen ik koos voor een american pancake en mijn vriend voor een yoghurt karamel. Het personeel was erg vriendelijk en we hoefden niet lang te wachten op ons eten. Na een heerlijke pancake en yoghurt namen we nog een red velvet voor onderweg ook dit was heerlijk. Woon of werk je in de buurt van dit prachtige restaurant dan raad ik zeker aan een keer langs te gaan.
Chantal07 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten! De zoete aardappel soep was zalig... Grote porties waar wij onze hoofdgerecht nauwelijks tot niet op kregen...;)
Gezellige knus restaurant met vriendelijke personeel!
Ideaal om een met groep af te spreken...
Zeker voor herhaling vatbaar!!
Jackie205 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Afgelopen zaterdag weer gezellig gegeten met vrienden bij meneer en mevrouw Keus. Ze hebben een nieuwe kaart en de diamanthaas was voortreffelijk. Allen hadden we het plankje "Keus" als voorgerecht genomen, met een heerlijk tomatensoepje, een bieten-bitterbal, een garnalenkroketje, charcuterie, manchego, lekker brood en dips.
Afgesloten met een lekkere thee. Ze hebben wel 20 verschillende soorten geserveerd in een leuk theepotje. Al met al een geslaagde avond. We komen zeker terug.
Karin-lammers .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het plankje Keus als voorgerecht is een aanrader! De hoofdgerechten zijn prima, alles is biologisch (ook de dranken) en de prijs/kwaliteit verhouding is goed. Gezond en biologisch eten hoeft dus niet duur te zijn. Het personeel is heel vriendelijk. De inrichting vind ik persoonlijk erg leuk, niet teveel opsmuk maar wel gezellig. Het was wel rustig toen wij er waren. Toch lekker getafeld en geborreld.

Zo te zien is er geen vast menu, wij gaan daarom zeker nog een keer terug.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
wederom erg lekker gegeten bij meneer en mevrouw Keus, wat een leuke en culinaire gerechten , elke keer weer verrast!
Ik kom zeker terug
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Het geven van cijfers blijft altijd moeilijk, maar dat dit gewoon een hele goeie avond was moge duidelijk zijn uit de cijfers. De bikderdijkstraat is geen straat met alure, maar er komen steeds meer geweldig leuke zaakjes bij, zo ook m&m Keus. Super gezellig van binnen, met tweedehands spullen denk ik, rustiek en sfeervol. Fantastische kaart waarbij wij aanvallen op de plank met diverse voorgerechtjes. Aanrader al vind ik dat sommige smaken moeilijk combineren (o.a. garnalenkroketje, olijven, oosters smeerseltje op toast....) Het is behoorlijk vullend maar gelukkig zit er redelijk wat tijd tussen voor het hoofdgerecht komt. We nemen alle drie wat anders, een groentetaart op een bodem van bloemkool, knapperig buikspek met fragole in een heerlijke oosterse bouillon en marrokaanse kiptajine. Allemaal barstens vol van smaak en vergezeld van een knapperige salade, maar allemaal laten we iets staan omdat het gewoon te veel is. En dan toch besluiten om yoghurtijs met meringue en rood fruit en lemon cheesecake te delen, gewoon omdat het TE lekker klinkt. Dat alles met twee flessen chardonnay en twee keer een karaf water, voor nog geen 130euro. Absoluut waar voor je geld!