Meneer en Mevrouw Keus

Bilderdijkstraat 140 1053 Amsterdam Nederland Kaart
31-203702397

Over het restaurant Meneer en Mevrouw Keus

What's in a name...

Meneer en Mevrouw Keus is een Amsterdamse eetgelegenheid waar je kunt ontbijten, lunchen en dineren. Van een heerlijk frisse zalmburger tot biologische runderburger. Hier is alles duurzaam bereid en wordt het milieu niet uit het oog verloren. Hun visie is ‘wij maken wat u lekker vindt’. Nou ja, daar zullen we dan maar vanuit gaan! Een absolute aanrader aan de bruisende Bilderdijkstraat.

Meer informatie over restaurant Meneer en Mevrouw Keus

Dinsdag t/m Vrijdag 10:30 - 22:00
Zaterdag 09:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Leuk buurttentje in oud-west. Eten is eenvoudig maar verrassend goed en bereid met goede ingredienten. Hele aardige bediening. Helemaal niks mis mee.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Beetje rommelige eerste indruk van het restaurant maar wel gezellig op een donkere winteravond. Een van de hoofdgerechten ( steak met wedges ) sloeg de plank nogal mis. Het leek op een lapje processed meat met bevroren aardappel wedges. Het werd door het restaurant pro-actief opgelost door het van de rekening af te halen maar daar heb je nog hgeen leuke avond voor terug. Dus geen volgende keer voor ons.
Joris J.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het restaurant valt niet op van de straat kant, maar wij hebben hier met vier mensen erg lekker gegeten! Het was niet te druk en de sfeer is aangenaam met leuke sfeer verlichting. De eendenbout was erg lekker en de bediening vriendelijk. Wij gaan hier zeker terug komen!
Angie B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Leuk restaurantje, maar als je niet weet waar het zit, loop je het zo voorbij. En dat is zonde! Warme ontvangst, prettige bediening. Lekkere gerechten, goede kwaliteit, Heerlijk gegeten. Pareltje op de Bilderdijkstraat!
Marcella V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Erg gezellig restaurant. Eten is niet te duur en ontzettend lekker. Ook erg leuk menu, moeilijk om te kiezen met zoveel lekkere dingen.
Juus G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Toiletbril zat los, daardoor kon je er niet op zitten.
De doortrekker was stuk en het zeeppompje deed het niet.
Jammer.
Karel N.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zeer sympathieke eetgelegenheid. Alle gerechten smaakten uitstekend. Service was gezellig en sympathiek, zij het wat slordig in details zoals letten op de aanwezigheid van bestek, servetten, waterglazen.....Desalniettemin zal ik hier graag terugkomen!
Terry G.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Samen met mijn vrouw besloot ik vandaag naar Meneer en Mevrouw Keus te gaan, daarna gingen wij lekker door naar de bioscoop. Het restaurant zag er erg gezellig en knus uit. Als voorgerecht namen wij een broodje met zalm. Als hoofdgerecht namen we een bio burger op advies van het personeel die overigens erg vriendelijk en behulpzaam was. Als dessert nam ik een warm chocoladetaartje met ijs, mijn vrouw nam een crème bruleé.
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Fijn restaurant. Prettige sfeer en lekker eten. Alleen wat lang op het eerste drankje en de kaart moeten wachten. Voor de rest een prima avond gehad.
Christophe V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten! Goede plank met gemixte hapjes vooraf en fijne hoofdgerechten. Vriendelijke service en een gezellige inrichting maakten het af.
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het eten was erg smakelijk. De bediening was uitstekend!
RinaSpigt .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Prima restaurant, met originele kaart, ontspannen en vriendelijke bediening en bovendien heerlijk eten. We aten eendenbout met zuurkool en zoete aardappel, een verrukkelijke combinatie.
Adriaan K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Klein, gezellig restaurantje op een onverwachte plek. Huiselijke inrichting en persoonlijke stijl van bediening. Onze gerechten waren heerlijk en snel op tafel nadat we aangaven dat we daarna naar de film gingen.
Jonathan C.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wat een verrassend leuke gemoedelijke zaak! We hadden een neutrale verwachting van het eten, maar het was heerlijk. Erg goede combinaties van smaken, goed klaargemaakt, echt genoten van het eten. Absoluut een aanrader!!
Jelte K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Voldoende keus bij mevrouw Keus. Mijnheer hebben we niet gezien namelijk. De gerechten staan op het krijtbord en dat heeft iets romantisch. Voorgerecht het mix Keus gerecht met rauwe ham, soepje, kaas, bitterbal met biet. Alles erg lekker. Daarna schol en diamanthaas als hoofdgerecht. Ook dat prima van smaak in combi met een goede Pinot Noir uit Chili. Vriendelijke bediening, dus al met al een prima restaurantje.
Pé B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Keuken heeft top werk geleverd en de lieve dames in de bediening die ons goed en zeer vriendelijk hebben geholpen verdienen een pluim! We hebben wat langer moeten wachten voordat de bestelling bij ons op werd genomen. Dit was overigens geen probleem, maar neem dit mee als tip voor de volgende keer!
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
leuk eigentijds tentje. Heerlijk eten, vooral plateau vooraf van het huis. attente bediening. Goed bereikbaar, parkeren voor de deur-:)
Pé B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Afgelopen zaterdag met een vriend hier gegeten. Gezellig en knus restaurant met een leuk decor. Het eten is heerlijk en voor een zeer schappelijke prijs. Aanrader is het plateau voor twee vooraf met twee heerlijke biet-bitterballen. De dames van de bediening waren super vriendelijk! Top zaak, top mensen! Ik kom zeker nog eens terug.
Henniedenters D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
bijzonder vriendelijke bediening waarbij het woord thuisgevoel,he lekker, het kloppende woord is.

een prettig zitje buiten voor mijn rokende kinderen,voortreefelijk
Alex G.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Ik wou met mijn vriend even een lekkere lunch houden na een ochtendje hard werken. We besloten naar meneer en mevrouw keus te gaan, dit omdat we al veel goede reacties van collega’s gehoord hebben. Eenmaal aangekomen kon je het gezellige knusse sfeer al zien. We kregen een mooi tafeltje en konden uit veel kiezen ik koos voor een american pancake en mijn vriend voor een yoghurt karamel. Het personeel was erg vriendelijk en we hoefden niet lang te wachten op ons eten. Na een heerlijke pancake en yoghurt namen we nog een red velvet voor onderweg ook dit was heerlijk. Woon of werk je in de buurt van dit prachtige restaurant dan raad ik zeker aan een keer langs te gaan.