Meneer en Mevrouw Keus

Bilderdijkstraat 140 1053 Amsterdam Nederland Kaart
31-203702397

Over het restaurant Meneer en Mevrouw Keus

What's in a name...

Meneer en Mevrouw Keus is een Amsterdamse eetgelegenheid waar je kunt ontbijten, lunchen en dineren. Van een heerlijk frisse zalmburger tot biologische runderburger. Hier is alles duurzaam bereid en wordt het milieu niet uit het oog verloren. Hun visie is ‘wij maken wat u lekker vindt’. Nou ja, daar zullen we dan maar vanuit gaan! Een absolute aanrader aan de bruisende Bilderdijkstraat.

Meer informatie over restaurant Meneer en Mevrouw Keus

Dinsdag t/m Vrijdag 10:30 - 22:00
Zaterdag 09:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Meneer en Mevrouw Keus

Elsemieke K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Als voorgerecht hadden wij met z'n tweeën het plankje Keus. Dit is echt een aanrader, de smaken van het vlees, de kaas en de pesto waren heel goed, en de portie was heel groot. Als hoofdgerecht had een van ons de Bouillabaise met mosselen, deze portie was kleiner dan verwacht en er zat te weinig groente bij. Het piepkuiken viel wel in de smaak en was juist een heel grote portie. Het toetje, de chocoladetaart en de crème brulée waren verrukkelijk. Tip: hang nog iets aan de egale groene muur, een menu of kunstwerken. Deze was best kaal.
Cla B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Goed ontvangst, leuke aankleding van het menu kaart (hele grote snijplanken, waar de betreffende gerechten op stonden vermeld). Het voorgerecht, Knoflookgarnalen uit de oven (voor mezelf) en de Crab cakes met een frisse citrus-tomatenmayo (tafelgenoot) waren heerlijk. De Gemarineerd piepkuiken met geroosterde paarse wortel, gele biet en gekleurde peentjes met wedges waren goed van smaak.
Het betreffende toetje (Eton Mess, combinatie van aardbeien, meringue, room, yoghurtijs ) was de "kers op de taart". Het was verrukkelijk. Al met al heerlijk gegeten en de bediening van geweldig. Langs komen op de juiste momenten als je ze nodig had. Een leuke avond beleeft en voor herhaling vatbaar.
Paulien V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gezellig restaurant, goede bediening en lekker eten! Alleen beetje jammer dat ze 2,00 euro reserveringskosten per persoon rekenen.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Smakelijk gegeten, de wijn was jong maar goed. Lekkere jazzy-muziek, aardige jonge vrouw in de bediening. Het interieur is rommelig knus en gezellig.
myratermeulen .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Keus plankje vooraf met van alles wat.Daarna de gnochi roll en de risotto.Bediening is uitstekend.Kom hier zeker terug.
Lieke A.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Een gezellige plek! Rustig, lekker eten en vriendelijke bediening :) Met vrienden, maar ook met familie een geschikte locatie voor een gezellige avond.
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Leuk restaurant! Hele fijne service, hartelijk, gastvrij, er wordt met je meegedacht. Gezellige inrichting en lekker eten. En kraanwater bij de wijn wordt probleemloos geleverd. Uitgebreide theekaart. Fijn, hier komen we terug...
Mariska H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Al vaker bij dit sympathieke restaurantje geweest en nu met de AH-actie. Bediening is zeer vriendelijk, maar we moesten heel lang wachten (bijna een uur) voor we onze bestelling konden doorgeven. Ook op het eten moesten we lang wachten, mensen naast ons die eerder hadden besteld, zelfs nog langer. Plank vooraf was weer erg lekker: bietenbitterbal, garnalenkroketje, smeersels, brood, soepje, vleeswaren, prima! De gnocchirol met sucade was op zich lekker van smaak, maar de saus/jus erg zout. Dat gold ook voor de wedges bij het piepkuiken. Kuiken zelf zou gemarineerd zijn, maar proefden we niet. Ook was het vlees wat aan de droge kant. Voor de prijs, € 20,-, had het perfect moeten zijn. Dessert, Eton mess, was een nette versie van het origineel, maar smaakte lekker. Jammer dat er € 2,- p.p. reserveringskosten worden gerekend. Hoop dat dit alleen voor de AH-actie geldt. Ondanks iets mindere ervaring dit keer (lang wachten, te zout, reserveringskosten) komen we zeker nog een keer terug voor een herkansing!
Ariadne T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Na een zeer positieve ervaring via de AH/Iens restaurantactie, gisteren terug geweest met 8 vriendinnen. Het eten stelde absoluut niet teleur; iedereen heeft heerlijk gegeten. Helaas was de bediening niet zo attent en oplettend als de eerste keer. Lang wachten op drank, allergieën die niet duidelijk werden doorgegeven en helaas toch onvoldoende rekening gehouden met onze theatertijd waardoor het hoofdgerecht binnen 10 minuten 'weggewerkt' moest worden; heel erg jammer bij het lekkere eten. De bediening was absoluut vriendelijk, maar helaas onbekwaam. Dat doet dan toch iets met je algehele beleving. Ik hoop dat hier vanuit het management aandacht aan besteed wordt, zodat bij een volgend bezoek alles weer klopt.
l.m.akkerman .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Voor ons een nieuw restaurant, wat heel goed bevallen is. Het eten was smakelijk en de bediening reuze aardig.
Er werd rekening gehouden met onze gehoorproblemen door een rustig tafeltje voor ons te reserveren en de muziek desgewenst nog wat zachter te zetten. Een prettige ontspannen sfeer !
Lily C.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Erg leuke zaak. Gezellig ingericht, bijzonder vriendelijke bediening en lekker eten. Wij vonden de muziek wat hard, maar daar werd ook meteen iets aan gedaan.
Jubella P.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Gevarieerde keuze uit de 3-gangen gerechten. De gnocchi rol is een absolute aanrader! Ik kom zeker terug!
Leo C.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Vriendelijk en snel personeel, goed eten prijs meer dan waard
Rosanne1511 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Lekker gegeten met de AH restaurantactie. Het was iets duurder dan gedacht, maar met de goede kwaliteit van de gerechten mag dat ook! Ik had nog wel de zalmburger willen proeven waar ik lovende recensies over had gelezen, helaas was deze van de nieuwe menukaart gehaald. De "gewone" burger was ook heerlijk!
Kaj S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Uitstekende service, leuke vernieuwende ingrediënten en producten op de kaart en de kwaliteit van het eten is erg goed. De inrichting in combinatie met de goede service creëert een informele, gemoedelijke sfeer. Een echte aanrader!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Wat een leuk restaurant! En ook nog een gezellig terras. Alle gerechten zijn zeer smakelijk en zien er prachtig uit. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening. Conclusie: hier komen wij zeer graag weer terug.
Micha H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Kleine kaart, lekker eten voor een schappelijke prijs, en een gezellige informele sfeer
Niels G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten op het terras bij Meneer en Mevrouw Keus. Lekkere gerechten, waarbij de gnocchi met rundersukade een absolute aanrader is!
Henri S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
vlak om de hoek, om zo te spreken, een verrassend restaurant met aan de straatzijde een mooi afgeschermd terras. een kleine kaart met bijzondere gerechten, erg smaakvol. aan te raden als je niet echt lang wilt tafelen.
attente en vriendelijke bediening.
Marina W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Goede bediening, niets op aan te merken . We hebben heerlijk gegeten. Ze serveren flinke porties, moest zelfs het dessert aan mij voorbij laten gaan, maar ben toch niet zo van de desserts dus dat maakte niets uit.