Meneer en Mevrouw Keus

Bilderdijkstraat 140 1053 LA Amsterdam Nederland Kaart
31-203702397

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Meneer en Mevrouw Keus

Informeel en bourgondisch eten.
Door de vele kleine gerechtjes op de kaart kun je extra veel delen en proeven. Of laat het aan de keuken over en bestel het 5 gangen Chef's menu. Wil je toch vasthouden aan een hoofdgerecht? Dat kan, dan worden er 3 toppers geserveerd. Er is een uitgebreide wijnkaart met veel wijnen per glas en enkele natuurwijnen. Ook aan matching bieren bij de gerechten is gedacht.

Meer informatie over restaurant Meneer en Mevrouw Keus

• Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Meneer en Mevrouw Keus

Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten echt verrassend goede kwaliteit!
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wij hebben een erg leuke avond gehad bij Keus. Goede locatie, aangename sfeer, lekker eten, vooral het voorgerecht - plankje Keus - was top, en de bediening was weliswaar niet perfect maar wel erg sympathiek.
Nathalie H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Super lekker, en precies de goede grootte van gerechten. Je zit niet vol maar het is zeker genoeg. Helemaal met de AH-restaurant aktie was het heel voordelig. Gezellig en druk en hele vriendelijke bediening!
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Fijn restaurant. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Prima locatie. We komen zeker terug!
De tafel van Janna W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Bijzonder lekker gegeten. De porties zijn niet groot, maar ook niet duur. Uiteindelijk waren 2 gerechten en een dessert voor ons ruim voldoende. De bediening was vriendelijk en hartelijk. We komen er zeker nog eens terug.
Martje B.
Buitengewoon lekker gegeten. Verfijnde keuken, gezellige inrichting, snelle bediening. Zeker een aanrader. Wij vonden alleen de muziek in het begin wat te hard staan, maar het was geen punt voor hen om deze wat zachter te zetten.
Alie H.
Met de AH aktie gegeten
Geen verschil gemerkt of je er met deze aktie eet of zonder deze aktie : het eten was heerlijk, de rekening prettig door de aktie!
Annemiek C.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Heel gezellig restaurant, lekker eten en vriendelijke bediening
Frans U.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Lekkere wijnen
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Eten was super. Kleine gerechten, maar ruim voldoende om vol te raken. Twee gerechten en een dessert zijn voldoende. Ook de wijn was goed. Wel wat jammer dat je €4 extra reserveringskosten betaalt met de ahdeal. Verder een aanrader!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Zeer gastvrije ontvangst, vriendelijke service. Samen 6 gerechten gedeeld die mooi opgemaakt waren en qua smaak en combinaties goed geslaagd waren. Linzensalade met tête de moine en boleten erg leuke vondst, rode poon was een erg mooi bordje!
Vin naturel op de kaart ook erg leuk.
Al met al geslaagde avond zeker een aanrader!
Koerd D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Lekker eten! Geen standaard gerechten. Leuk concept dat je meerdere kleine gerechten kunt bestellen, waardoor je meerdere dingen proeft.
Jammer van de service. Ze waren vriendelijk, maar bij ons erg onattent. We hebben alle keren zelf actief om onze drankjes moeten vragen en ben zelfs een keer naar de bar gelopen omdat er niemand naar ons toe kwam...
Lucienne L.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Leuke, aparte gerechtjes, met 3 heb je wel gegeten.
Bediening aan het begin langzaam, maar gerechten kwamen wel met juiste snelheid.
Bastian B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk gegeten, met lekkere biertjes en wijn. Bediening was uitstekend en de inrichting helemaal goed. Kortom aanrader!
Erna B.
Erg lekker gegeten.
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Ik heb er gegeten met 3 vriendinnen, met de AH zegeltjes actie. Ontvangst was heel aardig en heel helder over hoe zij met de actie omgingen. Bediening was heel prettig in de omgang en hield goed rekening met dieetwensen. We aten allen een drie gangen menu bestaande uit 2 warme gerechten en een dessert. De warme gerechten zijn niet heel groot, dus we zaten niet klem vol bij vertrek. Misschien nemen we de volgende keer nog wel een extra gang. In elk geval een heel fijne ervaring en we komen zeker nog eens terug.
Erik O.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Leuk concept met de kleinere gerechten, zo heb je voor ieder wat wils. Redelijke prijs-kwaliteit verhouding als je hier normaal gaat eten en deze is goed met de AH-deal. Zeker nog eens proberen.....
Marloes S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Het eten was over het algemeen redelijk. Duurde lang tussen de gerechten daar kregen we een glas wijn voor aangeboden, dat was attent. Beetje chaotische avond qua bediening.
Ella D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heel lekker gegeten. Echt elk gerecht was even lekker. Attente, vriendelijke bediening. We komen hier zeker nog een keer terug!
Esther.klusener K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
LEKKER GEGETEN IN VRIENDELIJKE OMGEVING
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Met ah actie gegeten. Drie gerechten naar keuze. Samen zes verschillende gerxchtfn genomen en allemaal bijzonder lekker. Ook dd wijn ( pinot grigio ) was erg lekker
Echt een aanrader dit restaurant