Meneer en Mevrouw Keus

Bilderdijkstraat 140 1053 Amsterdam Nederland Kaart
31-203702397

Over het restaurant Meneer en Mevrouw Keus

What's in a name...

Meneer en Mevrouw Keus is een Amsterdamse eetgelegenheid waar je kunt ontbijten, lunchen en dineren. Van een heerlijk frisse zalmburger tot biologische runderburger. Hier is alles duurzaam bereid en wordt het milieu niet uit het oog verloren. Hun visie is ‘wij maken wat u lekker vindt’. Nou ja, daar zullen we dan maar vanuit gaan! Een absolute aanrader aan de bruisende Bilderdijkstraat.

Meer informatie over restaurant Meneer en Mevrouw Keus

Dinsdag t/m Vrijdag 10:30 - 22:00
Zaterdag 09:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Henriette F.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Een verborgen pareltje in de Bilderdijkstraat. Lekker eten, vriendelijke vlotte niet opdringerige bediening, ruime hoeveelheid, gesmuld! Echter niet veel keus voor vegetariërs.
Birgitte H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk (en veel) gegeten in een gezellige sfeer en met uitstekende bediening! Er is volop keuze uit goede gerechten: echt een aanrader!!
Linda Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Plankje, garnalen en Sticky toffeecake waren verrukkelijk. Gezellige inrichting en gemoedelijke ambiance. We komen zeker terug!
Koos K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Goede Keus;
Quirine S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heel lekker gegeten bij Meneer en Mevrouw Keus! De sfeer is erg fijn en ontspannen, gezellige inrichting, bediening vriendelijk, lekkere wijn en goed eten. Ook grote porties, kreeg mijn hoofdgerecht niet op! We vonden alles heerlijk en komen graag nog een keer terug. Dankjewel!
Adrienne B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Vriendelijke en correcte bediening. Voorgerecht ,Ronde Keus , was een klein feestje. De hoofdgerechten, 2x vis ,eend en vlees, waren alle 4 zeer smaakvol .van de nagerechten hebben we gesmuld. Minpuntje waren de aardbeien (daar zaten een paar niet zo zoete tussen. Uitzicht op de binnentuin is een aandachtspuntje.
roelien-kilavuz .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wij hebben hier gisteravond met 5 man gegeten. We konden buiten op het terras zitten wat erg gezellig was.
De service was goed en het eten was vers en lekker.
Mar .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Leuk restaurantje, met goede wijn, heerlijk eten en prima service. We hebben genoten van een zwoel avondje op het buitenterras met de ah-actie; kiezen kon gewoon van het normale menu.
Paula A.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heeerlijk gegeten vooraf Plankje Keus met allerlei hapjes het was genieten, hoofdgerechten waren lekker'n ribs-eye biefstuk goed gebakken met artischok en aardappelsalade en het andere gerecht was gambas in de oven lekker gekruid, in verhouding 'n kleiner gerecht maar dat maakt veel goed als je nog 'n toetje wil nemen, warme chocolade taartje met vanille ijs, het was smullen. De service is attent en relaxed, inrichting'huiselijk' en gezellig
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijk gegeten voor een goed bedrag. Vriendelijke en attente bediening, gezellige sfeer; wij hadden een hele fijne avond!
Marisca_ .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Sfeervol restaurant, lekker eten, grote porties. Hebben hier met de AH restaurantactie gegeten, mochten alles van de kaart kiezen. Uitgebreid plateau met diverse hapjes vooraf, lekker. Fijne bediening, oprecht vriendelijk en benaderbaar.
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Lekker eten in een gezellige ongedwongen ambiance.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wat een verwennerij! Dit restaurant is echt een aanrader.
Je kunt met de ah actie gewoon kiezen uit de hele kaart. Wij hebben een heerlijke avond gehad en het personeel was heel erg vriendelijk.
Isabelle V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij meneer en mevrouw Keus. We hebben een erg leuke avond gehad, mede dankzij tafelheer Justin. Bedankt!
L M.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Zonder zorg.
De plankjes met gemengde voorgerechten werden zonder enige uitleg op tafel geplempt. De hoofdgerechten lieten lang op zich wachten en zonder smaak, sommige ook niet goed warm. Op de vraag welke witte wijn er op de kaart staat kwam het antwoord: "sauvignon blanc of chardonnay". Slechte prijs-kwaliteitverhouding welke versterkt werd door de ongeïnteresseerde service.
A D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wat een fantastische KEUS ;-)! In tijden niet zulke lekkere gerechten gehad ergens en de porties waren niet zuinig. We hebben onze grote waardering meerdere malen uitgesproken naar de keuken maar ook betreft de bediening.
Al met al een dikke aanrader en wij komen zeker terug!!
joop K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Mooi fris en hip restaurant in de Bilderdijkstraat. Een hartelijk welkom om deze warme avond, we konden kiezen voor binnen of buiten (nieuw terras).
Een leuk plekje buiten gekozen, vriendelijke bediening, leuke kaart (moeilijk om te kiezen - alles is biologisch en mooie combinaties), heerlijk Chardonnay als huiswijn.Geboekt via de AH-actie.
Alle gerechten welke langskwamen zagen er geweldig uit. Wij hebben gekozen voor de soep van de dag (doperwtensoep), gamba's in knoflooksaus met heerlijk brood erbij, vervolgens op de huid gebakken zeebaars met citroenrisotto, tuinboontjes en jonge sojabonen en de salade met gamba's, gerookte zalm, avocado, gegrilde pita en korianderhumus. Geweldig, een heerlijk avond gehad met gezonde mooie gerechten en relaxte sfeer. We komen zeker terug!
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Met mijn vrouw heerlijk gegeten bij Meneer en mevrouw Keus. Bediend door meneer Keus op een (zeer) rustige dinsdagavond. Het menu is niet uitgebreid, maar er valt genoeg te kiezen. De doperwtensoep vond ik heerlijk verfijnd. Nadat we onze complimenten over de soep hadden gegeven, werd ons zelfs uitgelegd hoe we dit gerecht zelf thuis kunnen maken. Heel attent. Mijn falafelwafel was héél mals, door de bediening toegegeven dat het misschien geen 100% falafel was, maar dit komt de smaak van het gerecht wel ten goede.
Afgesloten met een (erg) donker chocoladetaartje. Gewoon lekker, maar niet bijzonder. Mijn vrouw had de sticky toffee cake en die was daar helemaal weg van. Kortom, attente bediening en service, heerlijke gerechten voor een goede prijs. Wij komen hier graag nog eens terug, al was het maar om wat inspiratie voor ons interieur op te doen, want dat zit ook wel snor bij Meneer en mevrouw Keus.
Maarten C.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gezellig restaurant met goede service. Goede prijs kwaliteitverhouding en lekker veel groenten bij het eten.
Jackie205 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten op het nieuwe terras bij Meneer en Mevrouw Keus. Vooraf de knoflookgarnalen uit de oven. Die waren super! En als hoofdgerecht de parelhoen met witte en groene asperges, zoete aardappel en met een heerlijke jam van rode ui. Als het deze zomer zulk mooi weer blijft zal ik hier zeker nog een aantal keren op het terras gaan genieten van een heerlijk diner !