Meneer en Mevrouw Keus

Bilderdijkstraat 140 1053 Amsterdam Nederland Kaart
31-203702397

Over het restaurant Meneer en Mevrouw Keus

What's in a name...

Meneer en Mevrouw Keus is een Amsterdamse eetgelegenheid waar je kunt ontbijten, lunchen en dineren. Van een heerlijk frisse zalmburger tot biologische runderburger. Hier is alles duurzaam bereid en wordt het milieu niet uit het oog verloren. Hun visie is ‘wij maken wat u lekker vindt’. Nou ja, daar zullen we dan maar vanuit gaan! Een absolute aanrader aan de bruisende Bilderdijkstraat.

Meer informatie over restaurant Meneer en Mevrouw Keus

Dinsdag t/m Vrijdag 10:30 - 22:00
Zaterdag 09:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Wolf H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Leuk restaurant, beetje verstopt maar niet eentje die je wilt missen! We waren best vroeg maar werden hartelijk ontvangen. Het eten was erg lekker, met ook goede keuze voor vegetariërs. Klein minpuntje: tussen de gangen zat relatief veel tijd, dit had wel wat sneller gemogen.
donna M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heel lekker gegeten. Ik had een visgerecht wat super op smaak was en ook qua textuur helemaal goed, niet te vet en niet te droog, heerlijk zacht. De bediening was erg vriendelijk en de muziek aangename sfeervolle muziek zonder totale achtergrond muziek te worden. Kortom een aanrader.
Larissa K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Wat een ontzettend fijn restaurant!

Heerlijk eten, prettige bediening en een heel gunstige prijs/kwaliteit verhouding.
Het eten is vers en van uitstekende kwaliteit, de muziek erg lekker en de je kunt kiezen of je tegenover elkaar of gezellig naast elkaar wilt zitten. Leuk als je (nog steeds) verliefd bent.
Er is een goede selectie wijnen en de prosecco is lekker en kan ook bij het eten gedronken worden.
Normaal ben ik niet zo'n desert mense maar de toetjes hier zijn 'to die for'. Dat is als je nog een gaatje kan vinden want de porties zijn echt goed te noemen!

Ga hier lekker heen om wat te vieren, met vrienden of gewoon als je zin hebt in heerlijk eten en zalige toetjes!
Wij eten vaak buiten de deur en zijn best kritisch als het om goed eten gaat maar dit restaurant krijgt van ons echt een tien. (pst, de zuurkoolpuree bij de fazant is zo lekker dat je je vingers erbij aflikt)

Doen dus, een bezoekje aan meneer en mevrouw Keus!
Dik D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Het eten was erg lekker prima een aanrader
simone V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Heerlijk gegeten, fazant en vegetarisch stampotje met linzen en rucola. Werkelijk goddelijk toetje, sticky toffe pudding met gezouten caramelijs.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Ook als het niet helemaal vol zit is het een gezellig restaurant. Vriendelijke bescheiden bediening. Lekker piepkuiken gegeten, ook de creme brulee was top. Keuze uit grappa was groot, en lekker. Ik kom zeker terug!
E E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Ik was voor Valentijn eten in meneer en mevrouw keus en we hebben GENOTEN! Heerlijke gerechten voor een goede prijs! De bediening was ook ontzettend aardig en vrolijk, ik denk dat het ook de eigenaar was. Ook een erg schattige inrichting, mega knus.Ik wil hier echt weer snel komen eten!
Het enige was dat we een drankje aangeboden kregen door de bediening. We kregen een roze champagne met een vrucht er in. Ook echt lekker! Maar we dachten dat we het kregen, omdat het valentijn was (als een soort leuke actie voor valentijn). Het stond uiteindelijk toch voor 5 euro per glas op de rekening...dat was een beetje jammer.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Leuk buurttentje in oud-west. Eten is eenvoudig maar verrassend goed en bereid met goede ingredienten. Hele aardige bediening. Helemaal niks mis mee.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Beetje rommelige eerste indruk van het restaurant maar wel gezellig op een donkere winteravond. Een van de hoofdgerechten ( steak met wedges ) sloeg de plank nogal mis. Het leek op een lapje processed meat met bevroren aardappel wedges. Het werd door het restaurant pro-actief opgelost door het van de rekening af te halen maar daar heb je nog hgeen leuke avond voor terug. Dus geen volgende keer voor ons.
Joris J.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het restaurant valt niet op van de straat kant, maar wij hebben hier met vier mensen erg lekker gegeten! Het was niet te druk en de sfeer is aangenaam met leuke sfeer verlichting. De eendenbout was erg lekker en de bediening vriendelijk. Wij gaan hier zeker terug komen!
Angie B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Leuk restaurantje, maar als je niet weet waar het zit, loop je het zo voorbij. En dat is zonde! Warme ontvangst, prettige bediening. Lekkere gerechten, goede kwaliteit, Heerlijk gegeten. Pareltje op de Bilderdijkstraat!
Marcella V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Erg gezellig restaurant. Eten is niet te duur en ontzettend lekker. Ook erg leuk menu, moeilijk om te kiezen met zoveel lekkere dingen.
Juus G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Toiletbril zat los, daardoor kon je er niet op zitten.
De doortrekker was stuk en het zeeppompje deed het niet.
Jammer.
Karel N.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zeer sympathieke eetgelegenheid. Alle gerechten smaakten uitstekend. Service was gezellig en sympathiek, zij het wat slordig in details zoals letten op de aanwezigheid van bestek, servetten, waterglazen.....Desalniettemin zal ik hier graag terugkomen!
Terry G.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Samen met mijn vrouw besloot ik vandaag naar Meneer en Mevrouw Keus te gaan, daarna gingen wij lekker door naar de bioscoop. Het restaurant zag er erg gezellig en knus uit. Als voorgerecht namen wij een broodje met zalm. Als hoofdgerecht namen we een bio burger op advies van het personeel die overigens erg vriendelijk en behulpzaam was. Als dessert nam ik een warm chocoladetaartje met ijs, mijn vrouw nam een crème bruleé.
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Fijn restaurant. Prettige sfeer en lekker eten. Alleen wat lang op het eerste drankje en de kaart moeten wachten. Voor de rest een prima avond gehad.
Christophe V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten! Goede plank met gemixte hapjes vooraf en fijne hoofdgerechten. Vriendelijke service en een gezellige inrichting maakten het af.
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het eten was erg smakelijk. De bediening was uitstekend!
RinaSpigt .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Prima restaurant, met originele kaart, ontspannen en vriendelijke bediening en bovendien heerlijk eten. We aten eendenbout met zuurkool en zoete aardappel, een verrukkelijke combinatie.
Adriaan K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Klein, gezellig restaurantje op een onverwachte plek. Huiselijke inrichting en persoonlijke stijl van bediening. Onze gerechten waren heerlijk en snel op tafel nadat we aangaven dat we daarna naar de film gingen.