Over het restaurant Meneer de Groot

Zin in iets anders? Dan is een bezoek aan gastrobar Meneer de Groot een bijzondere ervaring. Hier is niets standaard. Er wordt van alles georganiseerd waarbij de rode draad, ‘proeven, combineren en vooral genieten’ overal doorheen loopt. Meneer de Groot is een levensgenieter en deelt dit graag met zijn gasten. Dansen, muziek, drinken en geweldig lekker eten horen bij zo’n levenswijze. Volop nieuwtjes en gezellig georganiseerde avonden. Al klaar voor een ‘geniet-avond’?

Halve fles mineraalwater

• Bar , Engels gesproken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Meneer de Groot

Laura V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
heerlijke bereiding van diverse groenten, ook in een niet-vegetarisch gerecht
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Goed eten . Prima bediening . Zou iets attenter mogen . Jas aannemen zou een mooie binnenkomer zijn maar werd niet gedaan helaas. Gangen volgden elkaar in iets te snel tempo op wat ons betreft . Kleine maar prima kaart. Wat we besteld hadden was van goede kwaliteit en mooie bordjes , Zeker aan de hoofdgerechten was aandacht besteed. Goede wijn in het aanbod . Messen zouden wel even geslepen mogen worden maar hebben we ook al aangegeven bij het afrekenen: al met al prima gegeten en komen zeker nog eens terug
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Er waren totaal 4 hoofdgerechten waaruit je kunt kiezen, maar bij de bestelling bleken de twee vleesgerechten op te zijn omdat het zo druk was geweest. Dit is wel een aandachtspunt. De twee visgerechten waren trouwens van hoge kwaliteit. We komen zeker nog een keer.
Arnoud F.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Prima eten, gezellig en vriendelijke bediening. Om te onthouden
Leendert T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Leuke plek, vlotte bediening, goede samengestelde kaart, eten was prima. De smaak van de gerechten was wat vlak, miste wat raffinement.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Ontzettend gezellige ambiance en vriendelijk personeel. Had gelezen dat de porties “groter mochten”, maar kan me hier niet in vinden. Helaas hadden we na het voor- en hoofdgerecht geen plek meer voor toetje =)
Het voorgerecht van mij (wentelteefje met eendenlever) en mijn vriend (tosti met vis) waren waanzinnig! Goed op smaak! Het hoofdgerecht vond ik daarom tegenvallen, niks mis mee, maar miste de “wauw”-factor. Zowel de hertenbiefstuk als de tournedos hadden meer “pit” mogen hebben. Desondanks wil ik zeker nog een keer langskomen. De voorgerechten waren zo subliem dat ik hoop dat ze me de volgende keer ook zo kunnen verrassen met het hoofdgerecht.
Jolanda G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede en gezellige bediening
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goede kaart, styling en geen gehaast! Voor herhaling vatbaar!
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Muziek te hard, rustige klassieke muziek als achtergrond is beter dan harde beat
John V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
restaurant is gewoon al jaren echt goed, en blijft verassen, dat in een leuke zaak met de juiste sfeer,
je moet al een aardig stukje auto rijden om ergens vergelijkbare gerechten te kunnen krijgen.
Gea D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Leuk ingericht en zeer vriendelijke bediening. Helaas was het eten niet helemaal wat ik ervan verwachtte.
Dorry V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten, met vriendelijke en hartelijke bediening. En we konden heerlijk buiten zitten ook al hadden we eigenlijk voor een tafel binnen gereserveerd.
Fenneke D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Verrassend toffe plek met erg lekker eten voor een heel betaalbare prijs. Bediening is erg aardig en servicegericht, kortom top!
Maurice R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Warme, stoere moderne inrichting met een afwisselende kaart. Gerechten zijn goed op smaak en lekker. Heerlijk plekje aan het water en als het weer het toestaat kun je ook buiten zitten. Keer op keer een heerlijke avond.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Lekker gegeten! Mooie, uitgebalanceerde smaken en verrassende combinaties. Uitstekende bediening: een aanwinst voor Gorinchem!
Wendela E.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Het eten was goed op smaak en mooi gepresenteerd op de borden. Erg vriendelijke en attente bediening. Kortom een zeer geslaagde avond, zeker voor herhaling vatbaar!
logima .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Zondag 16 juli was het weer eens tijd om onszelf ultiem te verwennen. Niet zelf koken dus. We kwamen om 15.15 uur aan in Restaurant Meneer De Groot, en het was eigenlijk de bedoeling om snel een hapje te eten. Dat ging dus gelukkig niet door, de exquise kaart en de relaxte sfeer alsmede een plek aan de buiten bar met uitzicht op binnenhaven hebben ons tot, schrik niet, half negen 's avonds daar gehouden. Een uitgelezen combinatie van de hele kaart, vergezeld van zeer passende wijnen, koffie en likeuren, deed ons de tijd vergeten.

Top bediening, een tournedos Rossini die je Italiaans Mediterraanse vakantie dromen bezorgt, alles dik voor elkaar. En ook nog leuke gesprekken met andere tafel genoten. Bart & crew we komen snel nog eens terug !
Rolf B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Beetje kleine kaart maar wat er opstond was goed bereid en goede wijnen
Cindy H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Zijn nog in de opstartfase, leuk restaurant maar moet zich nog wel ontwikkelen op een aantal punten.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Pure en verrassende kaart! Echte aanrader! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Complimenten aan de keuken! We komen zeker terug.