Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Meringue
      Aardbeien Romanoff
      Dame Blanche

Over het restaurant Meneer de Groot

Zin in iets anders? Dan is een bezoek aan gastrobar Meneer de Groot een bijzondere ervaring. Hier is niets standaard. Er wordt van alles georganiseerd waarbij de rode draad, ‘proeven, combineren en vooral genieten’ overal doorheen loopt. Meneer de Groot is een levensgenieter en deelt dit graag met zijn gasten. Dansen, muziek, drinken en geweldig lekker eten horen bij zo’n levenswijze. Volop nieuwtjes en gezellig georganiseerde avonden. Al klaar voor een ‘geniet-avond’?

Meer informatie over restaurant Meneer de Groot

Zondag 12:00 - 23:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Meneer de Groot

Merle L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Wij waten er met twee peronen. Voorgerechten: Seizoensalade was heerlijk, lekker frisse dressing en steak tartare. Echte vleessmaak zonder te veel toevoegingen zoals kruiden of zout. Ook erg lekker. Als hoofdgerecht hebben wij voor biefstuk gekozen Het vlees was heelijk mals, de groeten smaakvol en vers en de frietjes lekker knapperig. Dessert Dame blache met warme chocoladesaus, apart geserveerd, eindelijk een restaurant waar de saus apart geserveerd wordt. Het personeel was heel vriendelijk, attent en wij zijn helemaal tevreden naar huis gereden.
Petra C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Hele teleurstellende ervaring. Tafel met 6 personen. Het voorgerecht werd gekozen: seizoenssalade en mosterd soep. De salade was veel groen met vis weinig smaakvol. De mosterd soep lekker van smaak maar lauw en zeer dun (waterig).
Hoofdgerecht werd ruim anderhalf uur later geserveerd!! En dat was pas een waar fiasco. We hadden gevraagd of er een sausje bij geserveerd werd, nee dus en er waren ook geen mogelijkheden. De biefstuk werd geserveerd met boterjus. Deze werd na het uitserveren uitgegoten. Het was enorm vet en totaal smaakloos, alles droop in het vet. Peper en zout stonden niet op tafel, er was ook maar 1 setje molens beschikbaar voor het volledige restaurant. Deze waren echt benodigd om de biefstuk op smaak te brengen. En toen kwam het ...de dun gesneden frietjes werden niet geserveerd die zouden er zo aankomen werd ons beloofd. Helaas toen de biefstuk was gegeten was de friet er nog niet. Bij navraag bleek de friet te zijn gevallen en toen de reactie vd avond . Dat kon toch gebeuren?!?!? Er was ook een vegetarisch gerecht besteld dat was het lachertje van de avond. Pasta was er niet of wij konden het niet vinden. De parmezaan en het schuim was totaal zoek. Bord terug gestuurd, Echte alternatieven werden niet aangedragen, we zaten tenslotte al anderhalf uur te wachten. Gevolg 1 persoon geeft niet gegeten. De reactie na al dit gedoe van het onprofessionele personeel heeft ons doen besluiten om het daarbij te laten. Dessert kunnen we dus niet beoordelen. De instelling van het personeel om de gast een fijne avond te bezorgen stond helaad niet op het menu. Onze zorgvuldig geplande avond uit die we maanden van tevoren hebben gepland is helaas anders uitgepakt door deze ervaring.. spijtig en zeker nooit neer Meneer de groot voor ons.
Pauline N.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Weinig smaak aan de gerechten , bijzonder kleine porties, 50 euro pp betaald en met honger naar huis. Had al gehoord dat t teleurstellend was maar dit werd helaas ook bevestigd
Jennifer H.
Yvetjanssen Z.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk gegeten voor een vriendelijke prijs. Uitermate vriendelijke bediening.
Lisa A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Een ontzettende teleurstelling. Biefstuk met boterjus zou lekker kunnen zijn. Biefstuk was lekker maar jus was gewoon gesmolten vette boter zonder enige smaak. Gewoon smerig. Half rauwe frietjes kwamen pas na half uur. Jammer, maar nooit meer......
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Erg goed. Vriendelijke bediening en vooral lekker eten.
Goede smaakcombinaties en het bijpassende wijnarrangement bij een driegangen menu is een aanrader!!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Eten was lekker. Voor zwangere helaas qua voorgerecht maar 1 optie. Bediening was vriendelijk, maar miste proactiviteit.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Was heerlijk en super gezellig !
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
We hebben een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten.
Wim O.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Een zeer beperkt AH menu, geen aanrader.
Henriette W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heerlijk gegeten zeer goede kwaliteit ook voor de ah actie dezelfde goede producten heerlijk vers en lekker
Coen G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
we moesten om opdien bestek vragen
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Mooie, sfeervolle zaak. Voorgerechten top, hoofdgerechten vielen tegen. Met klacht van overgare, smakeloze risotto is niets gedaan.
Jennifer D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Erg lekker gegeten bij meneer de Groot. Vriendelijk personeel, goed eten en het restaurant is sfeervol aangekleed. Heerlijke avond gehad!
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Leuk restaurant, heerlijk gegeten. Jammer dat aan het begin vd avond de ruimte lichtelijk naar de toiletten rook. Later was dit weg.
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
We hebben lekker gegeten en het eten zag er mooi uit. Je kon zien dat er moeite was gedaan om er iets moois van te maken. Verder hadden we aangegeven bij onze reservering dat we graag aan het water wilde zitten en daar hadden ze rekening mee gehouden.
Verder was de bediening er vriendelijk.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Te kleine porties voor relatief duur menu. De heren hadden nog honger na de maaltijd.
1 peper- en zoutstel voor hele restaurant.
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Correcte ontvangst en vriendelijke bediening.. Lekker met een vriendin gegeten in een mooi pand en dito inrichting.
Met de dieetwensen werd rekening gehouden en er werd prima geadviseerd. Voor herhaling vatbaar.
Madelene B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige, informele sfeer. De bediening was prettig en netjes. Mooi gelegen aan het water. Ook voor ouderen zoals wij. (50+)