Over het restaurant Meneer de Groot

Zin in iets anders? Dan is een bezoek aan gastrobar Meneer de Groot een bijzondere ervaring. Hier is niets standaard. Er wordt van alles georganiseerd waarbij de rode draad, ‘proeven, combineren en vooral genieten’ overal doorheen loopt. Meneer de Groot is een levensgenieter en deelt dit graag met zijn gasten. Dansen, muziek, drinken en geweldig lekker eten horen bij zo’n levenswijze. Volop nieuwtjes en gezellig georganiseerde avonden. Al klaar voor een ‘geniet-avond’?

Halve fles mineraalwater

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Meneer de Groot

• Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Leuke gelegenheid voor een spontaan avondje uit eten. Gerechten zijn met passie bereid. Vleeskwaliteit is TOP. Personeel is ontspannen en aardig.
Joost O.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Een on-gorrekums goed restaurant, een hele korte maar zeer gevarieerde kaart, uitstekende wijnen en een kok die gewoon heel goed is.
Uitstekend gegeten.
rbvdst .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Prima gegeten: goede tonijn en coquilles, hoofdgerecht een rouleaux van schol en garnalen gevolgd door heerlijk chocolade dessert.
Sven P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Eten was gewoon weg goed! Service was prima op de man na die achter de bar stond in zijn gewone kleding. Functie binnen het bedrijf ontging mij volkomen. Vermoedelijk de eigenaar die enkel kwam om te drinken en in de weg te lopen. Tip: of werk mee of blijf weg. Personeel loopt de benen onder hun kont vandaan terwijl jij aan de tap hangt.
Verder een prima restaurant met zeer goed eten!!
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Leuk en hip restaurant. Originele gerechten, geen standaard menu. Leuke en aardige bediening. Tot slot: lekkere cappuccino met mooie latte art!
Hanae C.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heerlijk genoten en vriendelijke service. Aanrader!
P. V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Leuk restaurant, niet te groot en niet te klein.
Kwaliteit eten is goed.
Inrichting is kwestie van smaak, authentiek niet gestucte muren wat mooier kan.
Mirmel .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk gegeten, goede aanwinst voor Gorinchem. Leuke gerechten met gevoel voor smaak. Aparte gerechten, geen standaard menu. Aanrader
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Prima! Lekker, snel en culinair
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Met 5 collega's uitstekend gegeten! Goede sfeer en het eten is van bijzonder goede kwaliteit. Vriendelijke, behulpzame bediening. Een aanrader.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Meneer de Groot is een aanrader. Heerlijk gegeten, een goede wijnkaart en vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug..
Mariette B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Kleine kaart waarop heerlijke gerechten staan. Leuke sfeer, aardige bediening en het verrukkelijke chocoladetaartje toe maakte het geheel rond.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
heerlijke bereiding van diverse groenten, ook in een niet-vegetarisch gerecht
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Goed eten . Prima bediening . Zou iets attenter mogen . Jas aannemen zou een mooie binnenkomer zijn maar werd niet gedaan helaas. Gangen volgden elkaar in iets te snel tempo op wat ons betreft . Kleine maar prima kaart. Wat we besteld hadden was van goede kwaliteit en mooie bordjes , Zeker aan de hoofdgerechten was aandacht besteed. Goede wijn in het aanbod . Messen zouden wel even geslepen mogen worden maar hebben we ook al aangegeven bij het afrekenen: al met al prima gegeten en komen zeker nog eens terug
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Er waren totaal 4 hoofdgerechten waaruit je kunt kiezen, maar bij de bestelling bleken de twee vleesgerechten op te zijn omdat het zo druk was geweest. Dit is wel een aandachtspunt. De twee visgerechten waren trouwens van hoge kwaliteit. We komen zeker nog een keer.
Arnoud F.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Prima eten, gezellig en vriendelijke bediening. Om te onthouden
Leendert T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Leuke plek, vlotte bediening, goede samengestelde kaart, eten was prima. De smaak van de gerechten was wat vlak, miste wat raffinement.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Ontzettend gezellige ambiance en vriendelijk personeel. Had gelezen dat de porties “groter mochten”, maar kan me hier niet in vinden. Helaas hadden we na het voor- en hoofdgerecht geen plek meer voor toetje =)
Het voorgerecht van mij (wentelteefje met eendenlever) en mijn vriend (tosti met vis) waren waanzinnig! Goed op smaak! Het hoofdgerecht vond ik daarom tegenvallen, niks mis mee, maar miste de “wauw”-factor. Zowel de hertenbiefstuk als de tournedos hadden meer “pit” mogen hebben. Desondanks wil ik zeker nog een keer langskomen. De voorgerechten waren zo subliem dat ik hoop dat ze me de volgende keer ook zo kunnen verrassen met het hoofdgerecht.
Jolanda G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede en gezellige bediening
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goede kaart, styling en geen gehaast! Voor herhaling vatbaar!