Over het restaurant Meneer de Groot

Zin in iets anders? Dan is een bezoek aan gastrobar Meneer de Groot een bijzondere ervaring. Hier is niets standaard. Er wordt van alles georganiseerd waarbij de rode draad, ‘proeven, combineren en vooral genieten’ overal doorheen loopt. Meneer de Groot is een levensgenieter en deelt dit graag met zijn gasten. Dansen, muziek, drinken en geweldig lekker eten horen bij zo’n levenswijze. Volop nieuwtjes en gezellig georganiseerde avonden. Al klaar voor een ‘geniet-avond’?

Halve fles mineraalwater

• Bar , Engels gesproken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Meneer de Groot

John V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
restaurant is gewoon al jaren echt goed, en blijft verassen, dat in een leuke zaak met de juiste sfeer,
je moet al een aardig stukje auto rijden om ergens vergelijkbare gerechten te kunnen krijgen.
Gea D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Leuk ingericht en zeer vriendelijke bediening. Helaas was het eten niet helemaal wat ik ervan verwachtte.
Dorry V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten, met vriendelijke en hartelijke bediening. En we konden heerlijk buiten zitten ook al hadden we eigenlijk voor een tafel binnen gereserveerd.
Fenneke D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Verrassend toffe plek met erg lekker eten voor een heel betaalbare prijs. Bediening is erg aardig en servicegericht, kortom top!
Maurice R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Warme, stoere moderne inrichting met een afwisselende kaart. Gerechten zijn goed op smaak en lekker. Heerlijk plekje aan het water en als het weer het toestaat kun je ook buiten zitten. Keer op keer een heerlijke avond.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Lekker gegeten! Mooie, uitgebalanceerde smaken en verrassende combinaties. Uitstekende bediening: een aanwinst voor Gorinchem!
Wendela E.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Het eten was goed op smaak en mooi gepresenteerd op de borden. Erg vriendelijke en attente bediening. Kortom een zeer geslaagde avond, zeker voor herhaling vatbaar!
logima .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Zondag 16 juli was het weer eens tijd om onszelf ultiem te verwennen. Niet zelf koken dus. We kwamen om 15.15 uur aan in Restaurant Meneer De Groot, en het was eigenlijk de bedoeling om snel een hapje te eten. Dat ging dus gelukkig niet door, de exquise kaart en de relaxte sfeer alsmede een plek aan de buiten bar met uitzicht op binnenhaven hebben ons tot, schrik niet, half negen 's avonds daar gehouden. Een uitgelezen combinatie van de hele kaart, vergezeld van zeer passende wijnen, koffie en likeuren, deed ons de tijd vergeten.

Top bediening, een tournedos Rossini die je Italiaans Mediterraanse vakantie dromen bezorgt, alles dik voor elkaar. En ook nog leuke gesprekken met andere tafel genoten. Bart & crew we komen snel nog eens terug !
Rolf B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Beetje kleine kaart maar wat er opstond was goed bereid en goede wijnen
Cindy H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Zijn nog in de opstartfase, leuk restaurant maar moet zich nog wel ontwikkelen op een aantal punten.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Pure en verrassende kaart! Echte aanrader! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Complimenten aan de keuken! We komen zeker terug.
Jessica K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Bij binnenkomst vriendelijk welkom geheten. Rustig de tijd om een keuze te maken. Het eten was echt fantastisch, de bediening zorgzaam en alert zonder dat je gestoord wordt. Een echte aanrader en we komen zeer zeker terug.
Joy V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij dit gastvrije restaurant in Gorinchem. En wat een kundig personeel. Van te voren gebeld of glutenvrij mogelijk was. Dit was geen probleem. Bij binnenkomst kwam een zeer attente gastheer naar ons toen en vroeg gelijk: wie is er glutenvrij? Waarna de opties op het menu werden doorgesproken. Vrijwel alles kon glutenvrij gemaakt worden. Ook was er glutenvrij brood aanwezig wat binnen 5 minuten werd geserveerd. Én eerder dan het glutenvolle brood. Waardoor duidelijk werd dat de kok had nagedacht over het voorkomen van kruisbesmetting. Vervolgens waren zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht (zichtbaar) aangepast voor de glutenvrije tafelgenoot. En heerlijk van smaak. Ook bij het serveren van de gerechten maakte de gastheer duidelijk dat het glutenvrij was. Echter hadden we bij het hoofdgerecht toch wat twijfel. Dit kwam omdat de glutenvrije tournedos, net als de glutenvolle varianten, voorzien was van bearnaisse saus. Na navragen aan de vriendelijke gastheer bleek dat de saus bij het glutenvrije gerecht was bereid zonder bindmiddel. Wat een opluchting. En wat was het lekker. We komen zeker terug! Kortom, een absolute aanrader voor mensen met én zonder een glutenallergie.
Ralph68 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Vriendelijk personeel. Lekker eten (porties niet echt groot maar voldoende). Gezellige inrichting. Enig "minpuntje": geen uitleg over kaasplankje.
logima .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Vanavond een onvergetelijke verjaardag (ik werd 55 jaar jong) gevierd in Gorinchem bij het team van Restaurant Meneer de Groot op de historische Langendijk nummer 17. Relaxed eten deskundige bediening en veel nuttige uitleg over de gerechten door Gido. Een aanrader dus en voor herhaling vatbaar ! Logima Advies Arkel, Familie Schoondermark-van Luijk
Harriet V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Een goede bediening die heel vriendelijk was en echt zijn best deed! Het eten was Oke klaargemaakt, maar niet smaakvol.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Het restaurant ziet er gezellig, warm en modern uit. Aardige en goede bediening, attent en niet opdringerig. De kaart is veelzijdig maar niet te groot. En het eten is heerlijk. Mooie kleine gerechten met zeer verrassende combinaties. Top!
Lex O.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Leuke zaak met vriendelijk en enthousiast personeel en de gerechten zijn echt goed en dat voor een hele mooie prijs.
sanne D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Zelfs al was de nieuwe wijn nog niet binnen en de menukaart minder uitgebreid qua keuze: de kwaliteit van de gerechten was top voor een prima prijs! Aanraders: charcuterie voorgerecht en truffelrisotto. En er was toch nog een flesje topwijn beschikbaar gelukkig!