Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Meringue
      Aardbeien Romanoff
      Dame Blanche

Over het restaurant Meneer de Groot

Zin in iets anders? Dan is een bezoek aan gastrobar Meneer de Groot een bijzondere ervaring. Hier is niets standaard. Er wordt van alles georganiseerd waarbij de rode draad, ‘proeven, combineren en vooral genieten’ overal doorheen loopt. Meneer de Groot is een levensgenieter en deelt dit graag met zijn gasten. Dansen, muziek, drinken en geweldig lekker eten horen bij zo’n levenswijze. Volop nieuwtjes en gezellig georganiseerde avonden. Al klaar voor een ‘geniet-avond’?

Meer informatie over restaurant Meneer de Groot

• Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag

Jouw recensie over het restaurant Meneer de Groot

JH V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Dit wordt geen leuke recensie, maar wel een eerlijke:
Bij binnenkomst werd ons verteld dat de wachtlijst langer was omdat er maar 1 kok was.
We moesten lang wachten op het kunnen bestellen en het krijgen van koffie en later frisdrank; hoe eenvoudig kan het zijn..... Nadat we het eten hadden besteld, kwam er een andere medewerker onze bestelling opnemen....
Tussen bestellen van het eten en...… het niét ontvangen zat ruim anderhalf uur. We kregen 2 stukjes brood met boter.
Na het lange wachten zijn we weggegaan met de drank op kosten van het huis.
Er liepen 3 jeugdige bedieners van hooguit 18 jaar. Eén maakte haar excuus omdat ze 'onze soep' bij een andere tafel had geserveerd.
Ik zou zeggen: zorg eerst voor goed personeel, zowel in de keuken als in het restaurant en ga dan weer draaien als restaurant.
We hebben de AH-bon niet gebruikt.
Marie V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Er was te weinig personeel. We war
en met vijf personen. De eerste drie kregen hun hoofdgerecht na
anderhalf uur. De vierde kwartier later. En de vijfde weer een kwartier later. Niet echt gezellig. Honger gestild met patat.
Corien V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Gisteren hier gegeten met AH restaurantactie. Vriendelijke bediening, leuk restaurant. Keuze uit 3 voor-, hoofd- en nagerechten. Beide hoofdgerecht biefstuk, friet en enkele groenten, was heerlijk, prima. Nagerecht merengue met saus en ijs ook heerlijk. Fijn ook dat we ondanks onderbezetting op tijd waren voor ons concert.
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Extra Bestelling werd te laat uitgeleverd. (Extra friet) verkeerd dessert.
Biefstuk is een aanrader!
Carpaccio werd te koud geserveerd.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk gegeten en een prima sfeer. Het personeel was erg vriendelijk. Top avond!
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Leuk ingericht restaurant. We waren er op woensdagavond en het was rustig. De bediening was enorm vriendelijk en attent. En het eten was erg lekker. Porties hadden de juiste grote.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Bediening was leuk, en het eten minder dan ik had verwacht.
Heidi P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
De service kan beter. Je moest zelf vragen of je nog wat te drinken kon krijgen. Foto op site v inrichting is sfeervoller dan de werkelijkheid. Eten was prima
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
rumoerig als alle tafels bezet zijn; bediening vriendelijk en goed.
Lia R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Goed eten in een leuke ambiance. Fijne bediening, een reden om nog eens te gaan.
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hebben hier gegeten met de AH actie. Ik vond het eten op zich prima, maar niet heel verrassend. Lekkere biefstuk, maar snapte niet waarom daar een laag smaakloze vette jus overheen moest. De bediening was te weinig voor een volle zaak, je moest moeite doen om de aandacht te krijgen.
E.v.maren M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Het eten was prima. Wat heel bijzonder was. Is met pen op de bon geschreven. Bedankt voor de gezelligheid. Goede keuze uit het menu.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Genoten van het beste AH menu van Nederland. Per gang keuze uit 3 Fantastische gerechten; smaakvolle ingredienten én verfijnde bereiding. Bediening vriendelijk en uitstekende wijn adviezen. Een dikke 10 met een griffel !!!
Ernsy B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Leuk en sfeervol restaurant,
vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.
Ook de Italiaanse wijn was een topper!
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Prima restaurant.
C. V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heel gezellig, erg lekker gegeten, super sfeer en ontvangst. wachttijd precies goed (kan ik niet kiezen, staat er niet bij...)
Merle L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Wij waten er met twee peronen. Voorgerechten: Seizoensalade was heerlijk, lekker frisse dressing en steak tartare. Echte vleessmaak zonder te veel toevoegingen zoals kruiden of zout. Ook erg lekker. Als hoofdgerecht hebben wij voor biefstuk gekozen Het vlees was heelijk mals, de groeten smaakvol en vers en de frietjes lekker knapperig. Dessert Dame blache met warme chocoladesaus, apart geserveerd, eindelijk een restaurant waar de saus apart geserveerd wordt. Het personeel was heel vriendelijk, attent en wij zijn helemaal tevreden naar huis gereden.
Heidi K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Prima geluncht met lekker brood, een smakelijke en mooi opgemaakte salade en een heerlijk soepje met royaal ham. Alles met zorg klaargemaakt. Well done Meneer De Groot!
Carola L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Gezellige plek om bij te praten met vrienden en ondertussen van heerlijk eten te genieten. Erg fijne kaart op dit moment en leuk personeel wat gezellig is, maar ook afstand bewaart. Precies goed dus!
Petra C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Hele teleurstellende ervaring. Tafel met 6 personen. Het voorgerecht werd gekozen: seizoenssalade en mosterd soep. De salade was veel groen met vis weinig smaakvol. De mosterd soep lekker van smaak maar lauw en zeer dun (waterig).
Hoofdgerecht werd ruim anderhalf uur later geserveerd!! En dat was pas een waar fiasco. We hadden gevraagd of er een sausje bij geserveerd werd, nee dus en er waren ook geen mogelijkheden. De biefstuk werd geserveerd met boterjus. Deze werd na het uitserveren uitgegoten. Het was enorm vet en totaal smaakloos, alles droop in het vet. Peper en zout stonden niet op tafel, er was ook maar 1 setje molens beschikbaar voor het volledige restaurant. Deze waren echt benodigd om de biefstuk op smaak te brengen. En toen kwam het ...de dun gesneden frietjes werden niet geserveerd die zouden er zo aankomen werd ons beloofd. Helaas toen de biefstuk was gegeten was de friet er nog niet. Bij navraag bleek de friet te zijn gevallen en toen de reactie vd avond . Dat kon toch gebeuren?!?!? Er was ook een vegetarisch gerecht besteld dat was het lachertje van de avond. Pasta was er niet of wij konden het niet vinden. De parmezaan en het schuim was totaal zoek. Bord terug gestuurd, Echte alternatieven werden niet aangedragen, we zaten tenslotte al anderhalf uur te wachten. Gevolg 1 persoon geeft niet gegeten. De reactie na al dit gedoe van het onprofessionele personeel heeft ons doen besluiten om het daarbij te laten. Dessert kunnen we dus niet beoordelen. De instelling van het personeel om de gast een fijne avond te bezorgen stond helaad niet op het menu. Onze zorgvuldig geplande avond uit die we maanden van tevoren hebben gepland is helaas anders uitgepakt door deze ervaring.. spijtig en zeker nooit neer Meneer de groot voor ons.