Meneer Chocola

Meer informatie over restaurant Meneer Chocola

Duur
Edsilia .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Het waren een hele lekkere taartjes, maar zeker niet goedkoop. De koiife was goed. De bediening erg vriendelijk. De sfeer trendy, beetje surfboardsfeertje, moeders met bakfietsen. Ontspannen sfeertje dus..
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Hier samen met mijn dochter geluncht. Allebei een cajun chicken genomen met bruin brood. Was 1 dik gesneden boterham met erg veel beleg en dikke chips ernaast. Was lekker maar niet super, zeker gelet op de prijs.
De cappuccino was erg lekker en valt juist weer mee in prijs.
Gezellige ruimte, ook een terras buiten. Bediening was wat warrig maar heel erg vriendelijk. Het is hier altijd erg druk.
Fostar103 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
De heerlijkste coffee zaak van Scheveningen. Het is er gezellig druk en surf- achtig ingericht. Ondanks dat zit er een gemengd publiek wat voornamelijk lokaal lijkt. Naast goede coffee hebben ze ook heerlijke taarten, croissants en een echte luchtige franse pain au chocolat!!!
Pineapple .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Leuk klein tentje in Scheveningen, we hadden er wat stukjes over gelezen en wilden graag zelf ervaren hoe het is bij Meneer Chocola.
Bij binnenkomst liep de bediening langs ons maar zei ons geen gedag erg jammer. Vervolgens duurde het best even voor we werden geholpen, de bediening leek geen overzicht te hebben.

Het eten was prima, ik had mijn koffie al even op maar er werd niet gevraagd of we nog iets wilden drinken, wederom duurde het lang voor er iemand bij ons kwam dus we zijn ergens anders nog maar een drankje na t eten gaan doen.

Het is een leuk tentje, met prima eten, alleen zeker met zo'n klein tentje zou het leuk zijn als de bediening wat persoonlijker zou zijn en wat alerter zou zijn.
Ieie .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Viel tegen. Natafelen mag blijkbaar niet.
Je krijgt de rekening al voordat je erom vraagt. ....stonden er ook nog te veel consumpties op.
Marloessss .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
De lekkerste cappuccino van Scheveningen! Gister lekker ontbeten met de pannenkoek met aardbeien en mijn vriend had de omelet, die ruim gevuld geserveerd wordt!
MariaDuyvenstein .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Gezellig tentje in een gezellige scheveningse winkelstraat met wel te vermelden heerlijke koffie. Broodjes zijn goed belegd maar jammer dat de broodjes niet zo vers smaken. Leuk plaatselijk en aardig personeel
Sylvester P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Vandaag met vrouw en zoon cappuccino op met croissant. Koffie was echt lekker en voor het cantuccini koekje dat erbij zit ga ik graag nog eens terug.
Effy .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Samen met mijn nichtje en zoontje op zondagmorgen, een heerlijke cappuccino gedronken. Met een heel lekker koekie erbij. Ook het croissantje was uitstekend. Heel fijn dat de drinkbak al klaar staat voor de honden die dorstig van het strand komen. Een gezellige ongedwongen sfeer. Dikke pluim.
Madelievvv .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Leuke, ontspannen sfeer. Ook fijn dat m'n hond gewoon mee mag, wel zo makkelijk als je van of naar het strand onderweg bent. Ik neem meestal de dagsoep en krijg dan echt een grote kom vol, dus beslist waar voor je geld.
Matthias B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Mooie kleine zak in de Keizerstraat in Scheveningen; je zit op de terras, geniet van een heerlijke koffie en ziet het leven vorbij bruisen. De dames zijn heel aardig en attent en de tart is zelfgemaakt, dat smaak je. Een aanrader, alleen jammer dat zij zo vroeg dicht gaan.
Priester .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Hele lekkere koffie en fantastische bediening, de kaart is wat simpel en de ciabatta was niet echt vers maar wel goed belegd. De chocotaart was werkelijk een patisserie waardig.
Arn W.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2013
Lekkerste bakkie van scheveningen. Super gezellige ongedwongen sfeer. Van surfersboards tot kinderwagens je komt hier van alles tegen. En vergeet niet de lemon cheesecake te proberen.