Mendoza

31-31208518618

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mendoza

Mendoza Restaurant is een authentiek Argentijns Steak restaurant, midden in het hart van gezellige Amsterdam Centrum. Bij ons eet u de heerlijkste steaks en gerechten, speciaal voor u gegrild door onze ervaren koks!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Mendoza

Dagelijks 12.00 - 23.00 uur

• Mastercard , Pin
  • Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Mendoza

irene W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Het was een beetje koud binnen. De gamba’s en de steak lomo waren heerlijk. De steak was mals en super goed gebakken. Medium rare.
Florian B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017