Mendoza

Westermarkt 1016 Amsterdam Nederland Kaart
31-31208518618

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mendoza

Mendoza Restaurant is een authentiek Argentijns Steak restaurant, midden in het hart van gezellige Amsterdam Centrum. Bij ons eet u de heerlijkste steaks en gerechten, speciaal voor u gegrild door onze ervaren koks!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Mendoza

Dagelijks 12.00 - 23.00 uur

• Mastercard , Pin
  • Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Mendoza

Leo D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Zeker teleurstellend t.ov. de 8.0 waardering op Iens. Wij vonden het ronduit slecht. De kruidenboter was volgens ons gaan schiften en korrelen, maar het werd afgedaan dat het de kruiden waren. Het brood was niet lekker, de kipfilet was vreselijk droog, de patat was dun en droog. De salade was zeer teleurstellend. De ossenhaas deed zijn naam geen eer aan. Het meeste hebben we laten staan. Wij hebben nog nooit O slecht gegeten in Nederland en het was een teleurstellende afsluiting van een prima dagje Amsterdam. Dit was de eerste en laatste keer Iens.
irene W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Het was een beetje koud binnen. De gamba’s en de steak lomo waren heerlijk. De steak was mals en super goed gebakken. Medium rare.
Florian B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017