Mendini Restaurant (Groninger Museum)

Museumeiland 1 9711 ME Groningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mendini Restaurant (Groninger Museum)

• : Parkeerplaats

Annette B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Vandaag een lunch gebruikt in dit restaurant. De bediening was erg vriendelijk. Het eten: Mosterdsoep € 5,95 en een club sandwich belegd met gebakken bacon, kip, tomaat, groene sla en mayonaise, geserveerd met ambachtelijke frieten € 9,75 was erg smakelijk en een grote portie. Koffie is goed. De ambiance in het Groninger Museum met uitzicht over het Verbindingskanaal in fantastisch!
Mask38 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Ga je naar Groningen, dan ga je naar het Groninger museum. En daar heb je een prima restaurant waar je lekker kunt lunchen.
Goede sandwich Mendini, met friet en sla voor nog geen tientje! Vlot geserveerd, goede attente bediening. En afgestemd op de lopende tentoonstelling speciale gerechten, deze keer Scandinavische schotels vergezeld door een glaasje aquavit. Maar daar hebben we ons maar niet aan gewaagd.
Marcel Z.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
Restaurant Mendini bij het Groninger museum is drukbeklante gelegenheid tijdens lunchtijd. Lekkere mosterdsoep werd gevolgd door Ceasar salad: goed gevuld, mooie verse ingrediënten. Een prettige lunchgelegenheid.