Menam

Meer informatie over restaurant Menam

9,1
Niels S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Verfijnde smaken en kakelverse ingredienten met een prettige bediening in een modern aangekleed restaurant. Sate in Thaise stijl smaakte bijzonder goed, heel anders dan we kennen uit de Indische keuken. Hoofdgerecht Curry met entrecote goed op smaak, pittig maar niet te veel. Tijgergarnalen (daadwerkelijk uit Azie) met goede bite, veel verse groenten en vruchten in zoetzure saus ook prima. Droge witte huiswijn was zonder meer van goede kwaliteit en prettig geprijsd. Goede espresso toe. Een aanwinst voor Nijkerk.
Karl D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Klein, modern ingericht restaurantje in het centrum van Nijkerk. Net buiten het drukke plein. Inrichting is wel heel strak en komt haast wat ongezellig over. Er mag wat meer aan de muur hangen, etcetera.
Het eten daarentegen is prima. Inmiddels een redelijk uitgebreide kaart met allerlei verschillende gerechten. En als je met meerdere personen bent en allemaal wat verschillends kiest, kan je vrij eenvoudig mixen. De gerechten worden op aparte schaaltjes opgediend en waren echt top! Combinatie van verse ingrediënten (verschillende groenten, heerlijk verse tijgergarnalen en goed gewokt rundvlees) in combinatie met verse rijst (wij vonden vooral de gebakken rijst met ei lekker!) was echt top! Ook de voorgerechten waren smaakvol, zeker een aanrader voor wie eens een andere keuken wil proberen.
Roland S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Menam in Nijkerk behoord volgens mij bij één van de beste Thaise restaurants van Nederland. Ze hebben 2 koks in dienst die zijn opgeleid in Chang Mai daar waar de beste koks school van Thailand staat. De gast heer en vrouw zijn zeer gastvrij. Personeel vriendelijk. De inrichting is modern, maar zeer fraai. Keuken is deels open zodat je kan zien hoe schoon er gewerkt word. Voor wie van authentiek Thais houd en bereid is iets meer dan in andere Thaise restaurants te willen betalen een aanrader. Zeker dit kleine prijsverschil dubbel en dwars waard. Aanraders zijn de Sai Oau als voor gerecht (dit zie je maar weinig op de kaart staan bij andere), Tad sauce Markram (zeebaars in een vruchten tamarinde saus).
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Super restaurant met heerlijk traditioneel Thais eten, echt een aanwinst voor Nijkerk. Bijzonder aardig en meedenkend personeel dat ook uitleg gaf over de tradities in Thailand en de herkomst van de naam van het restaurant
Annie S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
In een mooi oud pandje aan een straatje langs een watertje is sinds enkele maanden restaurant Menam gevestigd. De kaart vult slechts 2 A4-tjes en toch vonden wij het moeilijk om een keus te maken. Er leek ons zo veel zo lekker. We besloten allebei als voorgerecht de satay te nemen en als hoofdgerecht de eend in rode curry. Er werd keurig aan gedacht om te vragen naar welke mate van pittigheid wij het eten wilden hebben. En dat was uiteindelijk goed ingeschat: het was precies zoals wij het zo lekker vinden. Zowel voor- en hoofdgerecht vonden we overheerlijk. De bediening was prettig en deskundig. Het interieur vonden we smaakvol. Rustgevende tinten, één muur juist mooi origineel gelaten en vooral stoelen die geweldig lekker zaten. Heerlijk voor iemand met een rughernia. We zijn niet zulke dessert-eters, maar het gefrituurde ijs konden we niet laten staan. Zo origineel. Het was voor ons een vakantie-etentje maar omdat we beslist nog een keer naar de zelfde camping zullen gaan, gaan we bij die gelegenheid ook zeker weer bij Menam eten.