Menam

Kolkstraat 7 3861 AK Nijkerk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Menam

Roland S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Menam in Nijkerk behoord volgens mij bij één van de beste Thaise restaurants van Nederland. Ze hebben 2 koks in dienst die zijn opgeleid in Chang Mai daar waar de beste koks school van Thailand staat. De gast heer en vrouw zijn zeer gastvrij. Personeel vriendelijk. De inrichting is modern, maar zeer fraai. Keuken is deels open zodat je kan zien hoe schoon er gewerkt word. Voor wie van authentiek Thais houd en bereid is iets meer dan in andere Thaise restaurants te willen betalen een aanrader. Zeker dit kleine prijsverschil dubbel en dwars waard. Aanraders zijn de Sai Oau als voor gerecht (dit zie je maar weinig op de kaart staan bij andere), Tad sauce Markram (zeebaars in een vruchten tamarinde saus).
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Super restaurant met heerlijk traditioneel Thais eten, echt een aanwinst voor Nijkerk. Bijzonder aardig en meedenkend personeel dat ook uitleg gaf over de tradities in Thailand en de herkomst van de naam van het restaurant
Annie S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
In een mooi oud pandje aan een straatje langs een watertje is sinds enkele maanden restaurant Menam gevestigd. De kaart vult slechts 2 A4-tjes en toch vonden wij het moeilijk om een keus te maken. Er leek ons zo veel zo lekker. We besloten allebei als voorgerecht de satay te nemen en als hoofdgerecht de eend in rode curry. Er werd keurig aan gedacht om te vragen naar welke mate van pittigheid wij het eten wilden hebben. En dat was uiteindelijk goed ingeschat: het was precies zoals wij het zo lekker vinden. Zowel voor- en hoofdgerecht vonden we overheerlijk. De bediening was prettig en deskundig. Het interieur vonden we smaakvol. Rustgevende tinten, één muur juist mooi origineel gelaten en vooral stoelen die geweldig lekker zaten. Heerlijk voor iemand met een rughernia. We zijn niet zulke dessert-eters, maar het gefrituurde ijs konden we niet laten staan. Zo origineel. Het was voor ons een vakantie-etentje maar omdat we beslist nog een keer naar de zelfde camping zullen gaan, gaan we bij die gelegenheid ook zeker weer bij Menam eten.