Menam

Kolkstraat 7 3861 AK Nijkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Menam

Geniet van de (h)eerlijke authentieke Thaise keuken bij restaurant Menam in Nijkerk. De betekenis van Menam letterlijk 'moeder water' en staat voor rivier in het Thais, zeer toepasselijk aangezien het restaurant aan de Kolkstraat en de Brede Beek in Nijkerk ligt.

Waan jezelf in Thailand en ervaar de verse en pure gerechten, met veel liefde bereid door de Thaise koks. De ingrediënten worden zowel uit Nederland als uit Thailand vers gehaald.

Begin je diner goed met Tod Mun Pla, viskoekjes van vispasta met allerlei verse kruiden. Gevolgd door Keang Phed ped Yang, gepocheerde en gegrilde eend met tomaatjes en ananas in een rode currysaus. Sluit je authentieke Thaise diner af met de Khao Nieow Mamuang, aromatische Thaise mango geserveerd met zoete kokos-kleefrijst.

Proef nu de authentieke Thaise gerechten bij restaurant Menam in Nijkerk!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Menam

Station Nijkerk
  • Kom je met de auto?
    Menam is gevestigd op de Kolkstraat op 30 meter van Het Plein in het centrum van Nijkerk.
  • : Koetsendijk recht tegenover het restaurant, Parkeergarage de Bonte Koe of altijd gratis bij het gemeentehuis

Dinsdag t/m zondag vanaf 17.00 uur

Uitmuntend
9,4
9,1

Jouw recensie over het restaurant Menam

Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Wat een toprestaurant. Hier komen we zeker terug.
tim R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug :-)
Ton W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Hoofdgerecht was goed, voorgerecht was te veel gefrituurd. Bediening vroeg te vaak of we nog wat wilden drinken. Hoge verwachting werd helaas niet waargemaakt.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
ondanks de toch wel jonge leeftijd van de bediening viel hun professionele wijze van bediening en de omgang met de gasten op onze complimeten. prettige informele sfeer, een aanrader.
Irma H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Heerlijk gegeten met mijn dochter ,die in Thailand zo lekker Pad Thai gegeten had en hier wilde proberen.
Nou dat was heel goed bevallen, ik had een groene curry. heerlijk gegeten.
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
We hebben bij Menam Kitchen de echte Thaise smaak ontdekt!
We kwamen er voor de derde keer eten in 3 weken ( vanuit Afrt) dus dat zegt genoeg!
G V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Voor het eerst hier gegeten op aanraden van vrienden. Wij vonden het zeer goed in een fijne sfeer. Heerlijk rustig zonder muziek en een goede akoestiek. De gerechten zijn uitgebreid en veel keus. De bavette was heerlijk en ze kwamen keurig vertellen dat het hoofdgerecht wat langer duurde i.v.m. de drukte. Heel attent dus. Kortom een aanrader.
JoFi .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Weer heerlijk Thais gegeten. Wij komen hier graag. Inmiddels ook een nieuwe kaart. Onze favoriete restaurant in Nijkerk.
Melvin V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Dit is echt een super goed restaurant, echt geweldig als je van Tais houdt.
Verder zit het er super schoon, strak en netjes uit en hebben ze ook nog eens aparte biertjes van de tap.
Helemaal top!!
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten, mooie locatie voor herhaling vatbaar
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Vlotte bediening er werd actief een aantal specials aangeboden, heerlijk gegeten in een prettige ambiance.
Gea,Marja en Fred
J. M G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Het komt heel gastvrij over dat de jassen bij binnenkomst meteen worden aangenomen.
Het wokgerecht met kip was ruim voldoende en heerlijk!
Jammer dat de drankjes fors geprijsd zijn!
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Facebook actie iedere dinsdag.
Abi V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Wederom ontzettend lekkere thaise gerechten gegeten bij Thai Kitchen en bediend door spontane serveerster.een aanrader voor iedereen.
Antonio B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Weer zoals gewoonlijk heerlijk gegeten, erg goed eten en sfeervolle inrichting bediening is erg vriendelijk en behulpzaam , wij blijven er terug komen
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten ,authentiek Thais! ,gezellige en sfeervolle ambiance,salade besteld buiten de kaart om die werkelijk voortreffelijk was!
Bediening was ook erg vriendelijk!
Wij komen hier zeker terug!!!
Hilma N.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
wat kun je hier toch heerlijk eten!
Vriendelijk personeel, goede sfeer!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
De beste tent van Nijkerk en ver daar buiten. Elke keer weer een feest ook voor onze kids. Ook afhalen is helemaal top..
Bedankt voor deze fantastische review en graag tot ziens bij Menam Thai Kitchen!
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Voor Nijkerk is het een prima restaurant, maar voor wie meer aanbod gewend is, valt er toch nog wel wat te verbeteren. Ik kom dan ook niet tot de hoge scores die anderen hebben gegeven. De bediening is gastvrij en vriendelijk, maar onervaren. Het voorgerecht (5 kleine hapjes op een plankje) viel ons tegen en had niet de sprankeling van de Thaise keuken. Leek meer op gourmetten met een sweet chili sausje. Ik had zelf liever soep gehad, maar die werd afgeraden als ik niet van heel pittig hield. Waarom niet een minder pittige variant op de kaart? Bij het hoofdgerecht werd er nauwelijks verteld wat er op tafel kwam, terwijl we daar nota bene om vroegen. De gerechten lieten lang op zich wachten en waren koud op koude schalen. Jammer. Verder was er vooraf geen port of sherry, terwijl dit voor de levensgenieters/senioren toch wel héél erg op prijs wordt gesteld. Terugkijkend ben ik niet ontevreden, maar met iets meer aandacht had het zoveel beter gekund!
Beste Dick Kroon,

Bedankt voor uw recensie. Wij bieden graag onze excuses aan voor de tegenvallende ervaring in ons restaurant. Wij adviseren onze gasten graag uitgebreid over de gerechten en zijn bij uw bezoek helaas te kort geschoten. Hoofdreden hiervoor was een onvoorzien tekort aan personeel op de avond van uw bezoek.
Onze mix van voorgerechtjes is volledig huisgemaakt naar Thais recept, zo ook de zoete chilisaus. Wij kunnen ons dan ook helemaal niet vinden in de opmerking over gourmetten. Verder worden alle gerechten vers bereid en gaan rechtsreeks uit de pan of wok op voorverwarmde borden naar de tafel. Waarschijnlijk hebben de gerechten er in uw geval wat langer over gedaan dan de bedoeling is.

Hopelijk geeft u ons de kans uw ervaring te verbeteren en we hopen u dan ook graag nogmaals te mogen verwelkomen bij Menam. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben kunt u ons bereiken per e-mail info@menam.nl of telefonisch tijdens openingstijden op 033-3036020

Met vriendelijke groet,
Team Menam
e.muis1957 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het was heerlijk , zoals wij gewend zijn, voor ons het beste restaurant van nijkerk ................................................