Memories

Meer informatie over restaurant Memories

• Terras
Claude B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Twee keer hier geweest op weg terug naar huis van uitstapjes. Niet ver van het station Eindhoven gelegen, vinden mijn vrouw en ik het een leuk restaurant om in onze route in te plannen voor een diner. Geen erg uitgebreide kaart maar wel met zorg bereidt. De kwaliteit van de keuken vindt ik dus zeer goed, het personeel is vriendelijk en het eten is ook nog betaalbaar.
Elizabeth1991 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Al eerder hier gaan eten - altijd super. Lekker, vol van smaak. Maar.. De bediening hier maakt de hele eet-ervaring echt sensationeel. We hebben al eerder een recensie achtergelaten toen een personeelslid me haar jasje aanbood toen de warmtelamp niet aankon (super attent!), maar ook gisteren weer ontzettend hartelijk en begripvol ontvangen nadat we een horror-ervaring bij een ander restaurant in de Dommelstraat opgedaan hadden. Zelfs een gratis drankje van het huis aangeboden gekregen omdat het hun zuster-bedrijf was, wat we niet wisten. Echt super! Jullie mogen naast het geweldige eten echt heel erg trots zijn op de bediening, jullie staan voor mij al langer in mijn top 3 van restaurants in de stad, maar gisteren maakte maar weer eens duidelijk waarom dat was. Onze avond was toch nog redelijk goedgekomen en 'gered' dankzij jullie dames, chapeau!!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Op een regenachtige vrijdagavond heb ik hier op het terras gegeten. Ik had gekozen voor de spareribs. Deze waren lekker! enig minpunt van de spareribs is dat het vlees niet van de botten valt. Voor de rest een leuke avond gehad.
Lotteiris .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Wij gaan regelmatig eten bij Memories. Vooral de surf en turf combinaties zijn echte aanraders (de met gerookte zalm gevulde biefstuk).
LindaEindhoven .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Voorafgaand aan een concert in de Effenaar gegeten bij Memories. Telefonisch gereserveerd en dat werd erg vriendelijk afgehandeld. We waren met z'n vijven en hebben allemaal heel lekker gegeten. Vier van ons namen het 3 gangendiner en de porties waren flink. In plaats van een nagerecht mocht er eventueel ook voor koffie of thee worden gekozen. De bediening was vlot en vriendelijk. Enige verbeterpuntjes: Ook een vegetarisch hoofdgerecht bij het 3 gangendiner? En een wat scherper mes voor bij de vleesgerechten. Ik raad dit restaurant zeker aan!
Watermann .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Op aanraden van vrienden hadden we voor Memories gekozen. Wij waren er voor het eerst en wij zijn het er over eens dat het niet de laatste keer is geweest. De bediening was vriendelijk en vlot. Het eten was overheerlijk. Omdat ik dol ben op lam heb ik uiteraard lamskoteletten met gambas besteld. Ik werd niet teleurgedteld, het smaakte fantastisch.
Een klein verbeterpuntje is de verlichting, wel erg sfeervol maar tegelijkertijd was het lezen van de menukaart daardoor iets lastiger.
BarJor .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Eerste kerstdag met de hele familie ( 12 personen) gekozen voor Memories, we hebben een top avond gehad , eten was voortreffelijk, bediening erg goed.
Gerechtjes vielen goed in de smaak.........voor herhaling vatbaar.
Kortom een echte aanrader!
Dirk822 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Wij komen al enige tijd graag bij Memories. Afgelopen keer dat wij er waren was het erg druk, maar dat liet de bediening niet merken. We werden snel geholpen. De roodbaars is een aanrader! Bijna alle hoofdgerechten worden leuk geserveerd op een bedje van wokgroenten. Heel leuk hoe ze dit doen, ipv het standaard beetje sla wat je er normaal gesproken bij krijgt. Dit alles voor geen geld. Tot snel!
KarenLichtvoort .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Al jaren komen we bij Memories op de Dommelstraat. De kwaliteit van het eten is stabiel, de kaart al lang hetzelfde maar de smaak blijft top! We bestellen er graag de kikkerbilletjes, heerlijk!
Fijn klein zaakje waar de sfeer klopt, je zit niet op schoot bij de buurman en de muziek staat hard genoeg zodat je niet meeluistert met andere tafels, dat doen ze goed bij Memories! Licht is goed gedimd zodat het een knus gevoel geeft. Nu alleen nog een likje verf op de muren, want de beschadigde muren storen nu een beetje.
Personeel is vriendelijk, maar mag wat professioneler. Dit was vroeger beter.
Maar wij blijven zeker terugkomen!
Michelle-- .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Eergisteren heb ik met mijn familie bij Memories gegeten. De zaak is mooi ingericht, veel foto's van bekendheden zoals Audrey Hepburn e.d. Past bij de naam Memories. Ik heb de lam vs. gamba gegeten. De lamskoteletjes waren perfect gebakken en de gamba's waren overheerlijk. Mijn zus is vegetariër en voor haar hadden ze ook meer dan genoeg keus. De bediening was beleefd, aardig, en heel oplettend, ze zagen meteen als we nog iets wilden bestellen o.i.d.
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Leuk eetcafé met lekker eten, vooral het driegangen menu is een aanrader.
Met groep van 9 gegeten: personele service goed, jammer dat het spontaan geserveerde brood vooraf en de mayonaise wel ongevraagd op de rekening verschenen.

Kipsalade vooraf was een goed afgepaste portie (ruim voldoende, niet overmatig) en was smaakvol pittig. De biefstuk van het hoofdgerecht was erg goed gebakken: ondanks het mooie formaat heel mals. De groente en rode wijnsaus combineerden goed. De smaak en opmaak van de dame blanche was standaard.

Memories is mooi ingericht, tafels zijn eenvoudig en vrij dicht op elkaar. Zeer eenvoudig sanitair. Voor een eetcafé in dit uitgaanscentrum van Eindhoven in balans met de prijs.
Marinke V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Kies het royale drie-gangen menu voor €19,95 in dit sfeervolle tentje. De Thaise kipsalade was lekker pittig en erg groot. De kogelbiefstuk, een goed stuk vlees met bijbehorende wijnsaus en gesmoorde groenten. Het ijs paste er niet meer bij, dus koffie genomen. Jammer genoeg extra aangeslagen op de rekening. Bediening was snel en vriendelijk, alleen ook in de categorie 'wegkijken' toen de laatste slok koffie op was.
Jens C.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Prima gegeten bij Memories! Drie gangenmenu voor 19,95 euro, geen geld! Thaise kipsalade en Roodbaars waren erg lekker! Vriendelijke bediening!
Dovert .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Erg lekker gegeten, vriendelijke bediening die je voldoende aandacht geeft. Ik had de black angus steak medium gebakken, goed klaargemaakt, een aanrader!! Leuke sfeer in het restaurant met een gezellig decor. Ik kom graag terug.
Graaglekkereten .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
De sfeer is geweldig. Mooie foto's aan de muren. Personeel let goed op details, keuken trouwens ook. Black angus steak was heerlijk. Medium doorgegeven en het was zeker ook medium gebakken. Aanrader! Wij gingen met een tevreden gevoel naar huis.
Gezelligtoch .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2014
Leuke bediening en lekker gegeten. Kalfsoester met blauwkaastopping was goed. Had medium doorgegeven en het was goed medium gebakken. Partner had tournedo en was ook goed.
Manon M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2013
Leuk, knus en gezellig restaurantje in Eindhoven. Dicht bij de bioscoop dus goed te combineren.

Wij hadden het driegangenmenu gekozen voor €19,95- p.p. De keuze was niet ruim (drie gerechten per gang), maar wel lekker. Vooraf hadden wij de salade met kip (lekker, niets bijzonders, goed gekruid), hoofd een kogelbiefstukje met rode wijn saus (voor mijn smaak precies goed gebakken, maar voor mijn vriend te rood. Hierdoor ook niet helemaal warm van binnen. Jammer.) en na een dame blanche (kon weinig mis gaan). De frietjes waren knapperig, de wokgroenten een beetje slap.

Inrichting is leuk gedaan rondom het thema 'memories'; er hangen foto's van verschillende grote artiesten uit het verleden. De kleuren paars met zwart en zilver zijn een beetje gedateerd.

Bediening was netjes, niets op aan te merken. Wel een tikje los (lege glazen ophalen met het glas in de hand, of met de vingers in het glas ipv. op een dienblad). Het was al met al precies wat we verwacht hadden toen we op zoek waren naar een restaurantje om snel een hapje te gaan eten.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Heerljk spareribs gegeten,vlotte bedienining en een redelijke prijs.
Waren een daje uit in indhoven en hebben bij Memres gegeten.
Volgendekeer weer als we in Einhvenzijn