Memories of India

Reguliersdwarsstraat 88 1017 BN Amsterdam Nederland Kaart
31-206235710

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Chicken Tikka Massala
      Mixed Vegetables
      Rice
  • Nagerecht
    • Kulfi (indiase ijssoort met amandelen en pistaches)
      Mango Kulfi (kulfi met mango smaak)
      Dame Blanche (vanille-ijs met chocolade en slagroom)
      Strawberry Ice (aardbei-ijs met slagroom)

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Memories of India

Proef de traditionele Indiase keuken

Bij Memories of India geniet je van de Indiase keuken. Deze behoort tot de oudste ter wereld en is befaamd om de vele kruidenmengsels die de gerechten hun unieke smaak geven. Een heel scala aan kruiden wordt vaak eerst gedroogd, geroosterd en vervolgens vermengd volgens de lokale traditie. De gerechten waar de mengsels in worden verwerkt, hebben een ongeëvenaard intense en complexe smaak.

Meer informatie over restaurant Memories of India

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Remco54x S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Hier heel lekker gegeten via de AH Restaurantactie. Het was een menu met vooraf lekker gekruid vlees, als hoofdgerecht ook weer lekker (gekruid, maar niet te heet) vlees en groeten, lekkere sausjes erbij (o.m. munt, mango), als toetje Indiaas ijs. Indiaas biertje en naan met knoflook erbij, helemaal goed.
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten en een uiterst vriendelijke bediening! We kregen naast het ah menu zelfs vooraf wat papadum met dips cadeau. Ook fijn dat we lekker buiten hebben kunnen zitten.
spatsandhats V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Al eerder bij Memories of India gegeten, het niveau blijft hoog, de ontvangst vriendelijk & professioneel. Naar mijn mening een van de beste Indiase restaurants in de stad.
gargeewbanerjee .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We hebben vua de AH aktie hier gegeten. Je kon kiezen uit een vegetarisch of vlees menu. Als je iets niet lust dan zijn ze wel flexibel en kan je andere gerecht nemen.
Het was echt heerlijk. Vooral de dahl was super lekker.
Echt een aanrader.
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Ik had hier eerder gegeten en was toen erg tevreden over het eten. Dit keer was ik ook niet teleurgesteld. Het eten is heerlijk en wordt razendsnel opgediend. Teleurstellend is wel, net als de vorige keer overigens, dat wanneer je eenmaal je eten hebt dat de bediening je dan volledig vergeet en het nauwelijks mogelijk blijkt om nog een drankje te bestellen. Als de dessertkaart wordt gebracht dan duurt het erg lang voor men komt vragen wat je gekozen hebt (om dan vervolgens wel weer razendsnel uit te serveren). Ook het afrekenen is een dingetje. Het krijgen van de aandacht van de bediening om te vragen naar de rekening kost al wat moeite en voor je dan uiteindelijk kunt betalen ben je ruim een kwartier verder. Het lijkt erop dat de bediening een ander werktempo heeft dan de keuken. Al met al zou ik voor het eten zeker terugkomen maar je moet wel rekening houden met wachttijden. Mijns inziens echt een verbeterpunt.
René V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Restaurant zit op een goede locatie en heeft een sfeervolle inrichting. Het 3 gangenmenu (vlees) is erg lekker. Knoflookbrood extra besteld: ook top en een prettige bediening.
Trichter .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eerste kennismaking met ons gezelschap van 4 personen met de Indiase keuken is goed bevallen. Met Ah restaurantactie gedaan. Normaal zouden de prijzen toch wat aan de hoge kant geweest zijn. Bediening vriendelijk maar wat kort.
Tuvdenbaatar G.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Prettige bediening, waarbij de eigenaar prima uitleg gaf over de gerechten! Wij waren hier al 1x eerder geweest en het blijft een culinair feestje om bij Memories of India te eten! Alles smaakt heel vers en het vlees is erg mals. Ik kan dit restaurant van harte aanbevelen!
Tuvdenbaatar G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Prettige bediening, waarbij de eigenaar prima uitleg gaf over de gerechten!
Wij waren hier al 1 x eerder geweest en het blijft een culinair feestje om bij Memories of India te eten! Alles smaakt heel vers en het vlees is erg mals. Ik kan dit restaurant van harte aanbevelen!
diatimmermans .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Was de eerste keer dat ik hier ging eten. Het eten is lekker, maar het AH menu van 35 pp zonder naan is echt veel te duur. Hier ga ik niet meer eten
Payam V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Hier meerdere malen gegeten in het verleden. Gunstige ligging met lekkere (pittige) gerechten. Bediening is vriendelijk, maar kan professioneler.
Lex L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We zijn hier gaan eten voordat we naar Paradiso moesten, en daar werd goed rekening mee gehouden. Bediening was vriendelijk. De prijzen liggen wat hoog (omdat het restaurant in een toeristisch gebied ligt?), zelfs als je met de AH-restaurantactie meedoet. We waren wel tonnetje rond en alles smaakte goed maar het is niet een uitmuntende Indiase zaak zover ik kan beoordelen en zeker geen 35 euro p.p. waard mét bon. Heb me verder prima vermaakt en alles smaakte goed!
koosjekuperus .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
De gerant is een goede gastheer. Hij besteedt aandacht aan zijn gasten om te helpen een menu keuze te maken.
Hij houdt de voortgang van het diner goed in de gaten, zodat alles in een plezierige sfeer verloopt.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima menu en vriendelijke en attente bediening. De volgende keer a la carte want ik zag erg leekere gerechten op de kaart.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk authentiek Indiaas gegeten, konden kiezen uit twee menu's, wij hadden menu de luxe en alle gerechte smaakten top!. Goede relaxte bediening, we gaan hier zeker terugkomen.
Noor D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Goed eten, sfeervol restaurant.Bij AHactie keuze uit 2 menu's met verschillende prijs;de duurste werd in rekening gebracht en niet de gemiddelde prijs.Jammer.
Mariet S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben opnieuw heel lekker gegeten met de ah actie. Helaas vonden wij het vleesmenu erg karig. Het leek alsof je twee soorten vlees zou krijgen maar dit was niet zo en werd er niet bij verteld. Desondanks hebben we heerlijk gegeten.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Mijn eerdere recensie is door het vernieuwde Iens verdwenen maar ik schrijf graag over dit restaurant waar we zeker al een jaar of 15 komen. Nog nooit ben ik teleurgesteld in een gerecht geweest want alles smaakt ontzettend lekker. Decor en aankleding zien er goed uit en de locatie is mooi in hartje centrum. Het enige wat de laatste tijd minder is geworden is de snelheid dat het gerecht op tafel staat. Laatste keer lang gewacht en toen kregen ook nog twee obers knallende ruzie middenin het restaurant. De service zakt een beetje af maar nog steeds ruim voldoende want men is altijd vriendelijk tegen ons geweest.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hadden gereserveerd met AH bonnen maar waren verdwaald in Amsterdam en kwamen 3/4 uur te laat. Onze gereserveerde tafel was al aan iemand anders gegeven, maar het was geen enkel probleem, we kregen een andere tafel. De bediening was uitermate vriendelijk en het eten was heerlijk.
Ivan A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het restaurant lijkt een beetje lux. Gezien dit en de prijs, hadden wij betere bediening verwacht. Misschien heeft dat met de Indiaas cultuur te maken. Het eten was lekker maar erg pikant. De bediening had ons eerder kunnen vertellen dat wij konden kiesen hoe pikant de maaltijd zou zien.