Memories of India

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Memories of India

Proef de traditionele Indiase keuken

Bij Memories of India geniet je van de Indiase keuken. Deze behoort tot de oudste ter wereld en is befaamd om de vele kruidenmengsels die de gerechten hun unieke smaak geven. Een heel scala aan kruiden wordt vaak eerst gedroogd, geroosterd en vervolgens vermengd volgens de lokale traditie. De gerechten waar de mengsels in worden verwerkt, hebben een ongeëvenaard intense en complexe smaak.

Meer informatie over restaurant Memories of India

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Hanny W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Geweldig goede ervaring. Er was een voorbeeld driegangen menu, maar je kon gewoon een ander gerecht van de kaart kiezen. Waren met twee personen. Een vegetariër en een niet vegetariër. Beiden hebben we heerlijk gegeten. We hebben het menu samengesteld door eigen keuzen. Het was zeer smaakvol en overvloedig. Zeer aanbevelenswaardig.
Ingriddejonge .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het menu bestaat uit afwisselende Indiase gerechten, heel smaakvol en ruim voldoende. De huiswijn is prima. De bediening is heel hartelijk en oplettend. Wij gaan zeker terug.
rishmaramsanjhal .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Eten was lekker. Het vegetarische menu gegete. Albert heijn actie gebruikt . Service en bediening was super. Beleefd en toch persoonlijk. Was er voor het eerst. Kom zeker terug!
Zoetepassie .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Gezellig restaurant en vriendelijke bediening met aandacht voor de gasten. Keuze AH actie beperkt tot vegetarisch of deluxe samengesteld (prijzig met € 35 voor de variant met vlees) driegangen menu. Voorgerecht eenvoudig, smaken hoofdgerecht goed op elkaar afgestemd. Lekker nagerecht. Hoeveelheid voldoende maar niet ruim bemeten. Prijs-kwaliteitverhouding kan beter. In vergelijking met de Indonesische keuken hoofdgerecht beperkt met 1x lamsvlees, 1x kip en 1x groentencurry.
Hugo G.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Heerlijk gegeten hier met het deluxe menu. Ruime variatie uit verschillende vlees en groente gerechten. Personeel is bekwaam en vriendelijk.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Fijne avond gehad. En goed menu bij de AH zegels, aanrader! Fijne bediening, enthousiast personeel en erg lekker eten natuurlijk
juliajansen .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We werden enorm vriendelijk ontvangen. Het restaurant ziet er een beetje apart uit, maar wel gezellig! De sfeer is goed en het eten is enorm lekker!
CarinSmit .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Wij hebben erg lekker gegeten, het AH menuutje en dan vegetarisch. Dus ook nog goedkoop. Gezellig restaurant, lekker eten en fijne bediening, een aanrader dus.
Emma H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Super lekker gegeten en ook aardige en gastvrije bediening! Aardige man die uitgebreid toelichting gaf op de menukaart. Menu wordt aangeraden met de AH-actie maar je bent ook gewoon vrij om iets anders van de kaart te kiezen.
mail82 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Ontzettend vriendelijke bediening. Het menu kan makkelijk worden aangepast met andere gerechten. We hebben heerlijk gegeten. Aanrader!!!
Josephine S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Eten was ontzettend lekker! Service: bediening liet te wensen over! Drankjes die vergeten werden (meerdere malen)! Op de tocht zitten, ondanks klacht hierover (toch weer 2 deuren tegenover elkaar open zetten). Meer aandacht voor de grote groepen, dan voor ons in dit geval. Erg jammer!
Sha-star .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Met de AH actie hier gegeten. Erg grote porties, eten is prima maar niet het beste wat ik heb gehad. Bediening is zeer vriendelijk.
Elisabeth47 E.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Een fijn Indiaas restaurant. De bediening is uitstekend. Wij werden bij binnenkomst heel charmant ontvangen door een vriendelijke gastheer en je wordt goed geinformeerd over het eten. Ook de timing van opdienen was heel fijn, niet te snel en niet te traag. Het eten is prima. Het aanbod van vegetarische gerechten is zeer ruim -gebruikelijk voor Indiase restaurants- en vooral de voorgerechten, en dan met name de pakoras, hebben indruk gemaakt. Die waren heel kruidig en knapperig. Kortom een fijn restaurant met prima Indiaas eten in een prettige ambiance.
dennis V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Na zeer vriendelijk te zijn ontvangen in het restaurant door zowel het personeel als de eigenaar , begonnen we met een starter van een soort kroepoek achtige pannekoek met verschillende dipsausjes van de zaak . Erg lekker ! Daarna de tandoori mix die zeer smaakvol was . Alles werd goed uitgelegd tijdens ontvangst van het eten en ook de service van het personeel was meer dan uitstekend daardoor .Ook waren we vrij om als nog andere recepten te kiezen dan die op de kaart stonden , in plaats van de dinerdeal actie. Omdat we toch erg graag de chefs choice wilde proberen namen we zowel de chicken als de lams . Uitmuntende keuze! En ook de Kulfi als desert was even eens raak! Eten bij "memoires of India " is daardoor een echte aanrader, zowel voor het eten als de gastvrijheid! Zowel voor de beginnende als de gevorderde orientaalse eter.

Delia C.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
De bediening was erg fijn. De service was ook erg flexibel: we mochten een gerecht vervangen zonde problemen. De kwaliteit van het eten was super! We gaan daar zeker vaker!!!!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Bij Memories of India gegeten met een Superdeal van Ien's. Bij aankomst bleek het menu de superdeal gewoon op de menukaart te staan, alleen via de Iens-deal een heel stuk voordeliger.
Het was er vrij rustig, in het begin misschien iets te rustig, maar dat zal op vrijdag of zaterdag misschien anders zijn. Eerste indruk van de ruimte was: een lange, smalle zaal, eenvoudig ingericht. Wel werden we hartelijk ontvangen door de eigenaar. Bij de menukaart werd meteen verteld dat we desgewenst ook gerechten uit het menu mochten vervangen door een alternatief van de kaart. We hebben dat bekeken maar kozen uiteindelijk toch voor het standaard-menu.
Ondertussen bestelden we meteen even een Indiaas biertje. Niks mis mee.
We kregen er direct een smaakmakertje bij: een soort knapperige pannekoekjes met 3 sausjes. Lekker. Het voorgerecht werd vlot opgediend en al konden we de uitleg soms niet direct goed verstaan, er was steeds veel ruimte voor vragen en toelichting. Vooral de eigenaar deed duidelijk zijn best om het zijn gasten naar de zin te maken. Heel prettig. Het eten was prima. Op aanraden van de eigenaar hadden we gelukkig niet de allerpittigste gerechten gekozen, want over het algemeen was alles best pittig gekruid. Mango-ijs als dessert, prachtig opgediend op een groot bord. Al met al een prachtig menu in een leuke ambiance, voor een heel redelijke prijs.
Carma S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Al weer enige tijd geleden dat wij (3 personen) bij Memories hebben gegeten. Net als altijd was het eten heerlijk, de bediening prima, vriendelijk en attent. Wij gaan snel weer!
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Heel lekker gegeten. We hafden een menu en dat was had een goede combinatie van gerechten. De bediening en service waren goed
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Gort droge kip tandoori. Dat is vooral wat me bij is bebleven. Aardige bediening, maar communicatie in het engels ging duidelijk beter dan in het Nederlands. Op de kip na was het eten best oké maar dat is geen reden om terug te komen.
Rnaburgh .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Hier gegeten mbv de Shell-actie.
Eten niet echt bijzonder
Verhouding kwaliteit/prijs aangezien je de keuze had uit 2 vooraf gedefinieerde menu's te hoog