Memories of India

Reguliersdwarsstraat 88 1017 BN Amsterdam Nederland Kaart
31-206235710

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Memories of India

Proef de traditionele Indiase keuken

Bij Memories of India geniet je van de Indiase keuken. Deze behoort tot de oudste ter wereld en is befaamd om de vele kruidenmengsels die de gerechten hun unieke smaak geven. Een heel scala aan kruiden wordt vaak eerst gedroogd, geroosterd en vervolgens vermengd volgens de lokale traditie. De gerechten waar de mengsels in worden verwerkt, hebben een ongeëvenaard intense en complexe smaak.

Meer informatie over restaurant Memories of India

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

gfdippel .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het was allemaal prima . Door het mooie weer hebben we buiten gegeten. Ook binnen zag het er goed uit.
Alles verliep goed en aardig. Eten -vegetarisch was uitstekend.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Wat ook aardig was de mail die naar mijn gast werd verstuurd.
Ze wisten overal van. (Ik wil geen raceboek account)
m c R.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
met 2 personen zaten we op het terras op de stoep van deze erg (verkeers)drukke straat een een piepklein tafeltje. we kozen het menu (AH actie) en kregen chapatti, en daarna rijstgerecht, naanbrood (beide perfect) en 3 bakjes met gerechten. Toe nog een soort zeer zwaar ijs van room en pistachenoten. smaken waren goed en krachtig, het was ruim voldoende allemaal. attente bediening, wat te hoge prijs, indien we de AH korting niet hadden gehad, maar dat speelde dus niet! goeie aktie...
Etenkay .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Via Ah bon gereserveerd. Bij aankomst leek het er sterk op dat deze niet was aangekomen omdat ik niet bekend was. Ze hadden die avond een iemand minder in de bediening waardoor we tussen de gerechten, en koffie!, bijna een uur hebben moeten wachten. Eten en huiswijn waren ok.
marthamelink .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Vriendelijke bediening met de nodige uitleg en attent bij het tussendoor bestellen. Decor gewoon netjes, prima, niet bijzonder. Eten geweldig van smaak en prima hoeveelheid. We bestelden wat extra brood (die met mosterd blaadjes) en ook super lekker. Gegeten met ah spaarkaart. Dessert eigen ijs, heerlijk van smaak en inderdaad anders (smaak, kleur, substantie) dan schepijs dat ik ken.
Nazrana M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Chicken vindaloo is een aanrader als je van pittig eten houdt. Goeie service. Zeer klantvriendelijke bediening. Bedankt!
spatsandhats .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Nu voor de 2de keer gegeten bij Memories of India, authentieke smaken die me terugvoeren naar India, bijzonder aardige bediening, veel ruimte om de tafels, een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Na een hartelijk welkom, bij binnenkomst liep het water ons door de authentieke geuren al in de mond, legde men ons de mogelijkheden uit m.b.t. de AH restaurantactie. In principe een vast menu maar afwijken daarvan was zeker mogelijk. We zijn heel vriendelijk te woord gestaan en geholpen bij onze keus. We gaan zeker nog een keer terug om daar heerlijk te eten.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Voor de 2e keer gegeten bij Memories of India. Dit keer met de AH-restaurantactie.
Wij kozen voor het vegetarische menu. Normaliter betaal je 26,50 Euro voor dit menu en dat is zeer prijzig terwijl je een paar deuren verderop een vegetarisch 3-gangenmenu hebt voor 16,50 Euro.
Het eten was overigens heerlijk. Voor: Samosa en Onion Baiji met sausjes. We kregen overigens geen papadums als binnenkomer. Terwijl we dat wel op andere tafels aangeboden zagen worden. Hoofd: 3 bakjes met groenten/saus en rijst. Op zich voldoende, maar een beetje saai. We hebben daarom een zoete nan-brood extra bijbesteld. We kregen in eerste instantie een knoflook-nan, foutje, maar die kregen we dan wel gratis erbij. Nagerecht: een klein portie kulfi-ijs. Mooi opgemaakt. Al met al genoten van het eten. Echter vonden we het erg onprettig dat de bediening in het uurtje dat we er zaten(we kregen alles eigenlijk te snel aangeboden) zeker 10 keer aan onze tafel is geweest hoe het smaakt etc. Voor het gevoel zit je dan niet echt ontspannen betreft de kwaliteitstijd met je partner. Op zich zouden we best een keer met een actie terug komen om hier te eten.
gudula2007 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
gisteren avond zijn mijn man en ik via de ah-actie bij memories of india geweest.
wij waren een lange tijd niet geweest en heel onder de indruk van de verbouwing,en hoe mooi de inrichting en het decor nu zijn...een heel warme en stijlvolle atmospere...,
ook heel geschikt om van een bedrijf met mensen daarna toe te gaan.

iedereen was heel vriendelik en attent,en het eten was vortreffelijk !
tandoori-mix als voorgerecht,curry's mochten wij kiezen en ook het dessert was lekker ...en van alles grote porties !

wij zullen zeker weer daarnatoe gaan en genieten!
Hanny W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Geweldig goede ervaring. Er was een voorbeeld driegangen menu, maar je kon gewoon een ander gerecht van de kaart kiezen. Waren met twee personen. Een vegetariër en een niet vegetariër. Beiden hebben we heerlijk gegeten. We hebben het menu samengesteld door eigen keuzen. Het was zeer smaakvol en overvloedig. Zeer aanbevelenswaardig.
Ingriddejonge .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het menu bestaat uit afwisselende Indiase gerechten, heel smaakvol en ruim voldoende. De huiswijn is prima. De bediening is heel hartelijk en oplettend. Wij gaan zeker terug.
rishmaramsanjhal .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Eten was lekker. Het vegetarische menu gegete. Albert heijn actie gebruikt . Service en bediening was super. Beleefd en toch persoonlijk. Was er voor het eerst. Kom zeker terug!
Zoetepassie .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Gezellig restaurant en vriendelijke bediening met aandacht voor de gasten. Keuze AH actie beperkt tot vegetarisch of deluxe samengesteld (prijzig met € 35 voor de variant met vlees) driegangen menu. Voorgerecht eenvoudig, smaken hoofdgerecht goed op elkaar afgestemd. Lekker nagerecht. Hoeveelheid voldoende maar niet ruim bemeten. Prijs-kwaliteitverhouding kan beter. In vergelijking met de Indonesische keuken hoofdgerecht beperkt met 1x lamsvlees, 1x kip en 1x groentencurry.
Hugo G.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Heerlijk gegeten hier met het deluxe menu. Ruime variatie uit verschillende vlees en groente gerechten. Personeel is bekwaam en vriendelijk.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Fijne avond gehad. En goed menu bij de AH zegels, aanrader! Fijne bediening, enthousiast personeel en erg lekker eten natuurlijk
juliajansen .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We werden enorm vriendelijk ontvangen. Het restaurant ziet er een beetje apart uit, maar wel gezellig! De sfeer is goed en het eten is enorm lekker!
CarinSmit .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Wij hebben erg lekker gegeten, het AH menuutje en dan vegetarisch. Dus ook nog goedkoop. Gezellig restaurant, lekker eten en fijne bediening, een aanrader dus.
Emma H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Super lekker gegeten en ook aardige en gastvrije bediening! Aardige man die uitgebreid toelichting gaf op de menukaart. Menu wordt aangeraden met de AH-actie maar je bent ook gewoon vrij om iets anders van de kaart te kiezen.
mail82 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Ontzettend vriendelijke bediening. Het menu kan makkelijk worden aangepast met andere gerechten. We hebben heerlijk gegeten. Aanrader!!!
Josephine S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Eten was ontzettend lekker! Service: bediening liet te wensen over! Drankjes die vergeten werden (meerdere malen)! Op de tocht zitten, ondanks klacht hierover (toch weer 2 deuren tegenover elkaar open zetten). Meer aandacht voor de grote groepen, dan voor ons in dit geval. Erg jammer!