Memories of India

Reguliersdwarsstraat 88 1017 BN Amsterdam Nederland Kaart
31-206235710

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Chicken Tikka Massala
      Mixed Vegetables
      Rice
  • Nagerecht
    • Kulfi (indiase ijssoort met amandelen en pistaches)
      Mango Kulfi (kulfi met mango smaak)
      Dame Blanche (vanille-ijs met chocolade en slagroom)
      Strawberry Ice (aardbei-ijs met slagroom)

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Memories of India

Proef de traditionele Indiase keuken

Bij Memories of India geniet je van de Indiase keuken. Deze behoort tot de oudste ter wereld en is befaamd om de vele kruidenmengsels die de gerechten hun unieke smaak geven. Een heel scala aan kruiden wordt vaak eerst gedroogd, geroosterd en vervolgens vermengd volgens de lokale traditie. De gerechten waar de mengsels in worden verwerkt, hebben een ongeëvenaard intense en complexe smaak.

Meer informatie over restaurant Memories of India

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Riana B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten, goede service ondanks de kortingsactie van iens!
Marijke Z.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Was actie van iens, maar ondanks de grote korting die wij kregen (50 % op de hele rekening), was het personeel ontzettend aardig, uitleg over de gerechten, bediening geweldig, belangstellend, aanpassing aan specifieke wensen. Echt super!
Milou B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vriendelijke bediening, sfeer prima (voor Indiase begrippen), eten zeer wisselend. Met 50% korting prima, zonder de korting minder
Tjeerd V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
heerlijk gegeten en prettig geholpen
De tafel van Rene D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Afgelopen zondag hier met zijn vieren gegeten voorafgaand aan bezoek Carre. Zeer vriendelijke ontvangst, goede uitleg over de kaart en toelichting op de gebruikte ingrediënten en we kregen suggesties voor een alternatieve salade. We voelden ons echt gast. Bovendien heerlijk gegeten, zeer goede kwaliteit van het eten. Als je een liefhebber van groenten bent moet je die er wel apart bij bestellen maar dat wordt je verteld.
En dan was er ook nog de IENS kortingsactie van 50%, een bonus op een super etentje. Wij komen zeker terug!
Rick D.
Zeer vriendelijk ontvangen, echt lekker gegeten en vooral erg tevreden over de service. Onze ober legde bij alle gerechten uit wat je kon verwachten qua scherpte en smaak en bij advies ging hij echt op jouw persoonlijke wensen in. Een absolute aanrader.
Iris S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Super lekker gegeten voor een zeer betaalbare prijs! Service zou nog wel ietsje beter kunnen.
Anouschka Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Alleen de mixed grill was een beetje droog, maar daarvoor kregen we een toetje gratis. Ondanks dat we met 50% korting aten, werden we even goed bediend. Zeker een plek waar we naar teruggaan.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Laten we eens een menu nemen, dachten we, dan kunnen we zien of de dwarsdoorsnede van dit restaurant in orde is. Ontvangst is vriendelijk, de vertrouwde appetizer met poppadom en iets te zoete sausjes prima. maar de tandoori mix - stukjes kip en lam op een hete plaat met een handvol half rauwe uien - is simpelweg droog, ook al geeft het vlees een heerlijk gekruide nasmaak. De traditionele chicken massala is dankzij de saus minder droog, maar de kip heeft echt te lang gegaard. De Lamb Balti is net een tikje malser, maar ook de groenten hebben te lang gesudderd. Een tafeltje verderop zien we mevrouw met veel te veel kracht verbeten een stuk vlees aansnijden, we zijn kennelijk niet de enige met dit probleem. Kortom, dit restaurant moet niet in 'memories' blijven hangen, maar gewoon een eigentijds sappig stukje vlees serveren. Het naan-brood was precies goed en voor toetjes ga je meestal niet naar een Aziatisch restaurant, uitzonderingen daargelaten. Memories serveert een vriendelijk ijsje, mango doet het goed, pistache alweer een stuk minder.
RikiSmits .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de 3 gangen met ook nog papadum en dip daarvoor, heb je meer dan voldoende te eten. Vriendelijke en snelle service! Ook vriendelijk personeel !
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De geur van kruiden komt je bij binnenkomst tegemoet.De papadum vooraf was vers krokant met goede sausjes. Het eten was goed en de wijn redelijk geprijsd.
Adri P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het Memories of India De Luxe-menu gegeten in het kader van de AH-actie. Was erg lekker, met veel verschillende smaken. Wel waren de kip en het lamsvlees iets te gaar. Aardige en attente bediening en prettige accommodatie. Ze hebben meerdere ronde tafels, waaraan het met zijn vieren prettig zitten is. We gaan er zeker nog eens heen als we weer in Amsterdam zijn.
Flip K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Weer lekker gegeten, het was er gezellig druk. De bediening is erg vriendelijk. De ligging van het restaurant dicht bij her Rembrandtsplein. Heerlijk uitgaansgebied.
Andrea J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Memories of India is een sfeervol restaurant. Eten is heel goed van smaak. Bediening heel snel en correct.
Je voelt je erg welkom.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Jaren geleden hier voor het laatst gegeten, de kwaliteit is onveranderd goed gebleven. Met korting gegeten, zou de "normale" prijs te hoog vinden.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Lekker gegeten, zeer vriendelijk personeel. Hier komen we zeker nog wel weer eens terug.
Dit was met de AH actie en we kregen een menu. Ik ben benieuwd naar de rest van de kaart.
V R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Hartelijk en vriendelijke ontvangst en bediening, zoals wij dat gewend zijn van onze Indiase mensen.
Mooie inrichting! Echt een aanrader!
Dhaniawaad premi servants!
Michaël G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie - vegetarische en vlees menu's met zijn zessen. Vriendelijke maar professionele bediening. Echt een aanrader (ook zonder AH.)
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten op zondagavond met de Albert Heijn aktie. De curry' s waren precies goed en niet te 'spicy'.
Voor een Indiaas restaurant vonden wij de inrichting heel sfeervol en modern. Prima bediening. We komen hier zeker terug.
Marjan P.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Een serveerster was nogal nors en luisterde niet goed.
Met AH restaurant kaart maar 1 (duur) menu, geen keuzemogelijkheid.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Er was geen keuzemenu, en voor de normale prijs zou ik daar nooit gaan eten , veel te duur voor wat je te eten krijgt, erg weinig keus