Memories of India

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Memories of India

Proef de traditionele Indiase keuken

Bij Memories of India geniet je van de Indiase keuken. Deze behoort tot de oudste ter wereld en is befaamd om de vele kruidenmengsels die de gerechten hun unieke smaak geven. Een heel scala aan kruiden wordt vaak eerst gedroogd, geroosterd en vervolgens vermengd volgens de lokale traditie. De gerechten waar de mengsels in worden verwerkt, hebben een ongeëvenaard intense en complexe smaak.

Meer informatie over restaurant Memories of India

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

groengeelblauw .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Ik heb een top verjaardag gehad. We waren hier met Ah restaurantactie. Alle gerechten waren super lekker en we zaten ook super vol einde van de avond. Bediening was erg vriendelijk en netjes. Ook als er geen actie is komen we een keer terug.
ipeeters .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Met de AH-actie hebben we echt een heerlijk driegangendiner hier gehad, waarbij je alle gerechten leuk samen deelt en daardoor heel veel verschillende dingen proeft. Als voorgerecht kregen we 3 soorten gemarineerd vlees met bijzondere sausjes erbij, als hoofdgerecht zowel een gerecht met kip als met lam, groenten en rijst. Als nagerecht kregen we 2 verschillende soorten bijzonder ijs. Hun verse Indian tonic is ook een aanrader. Het restaurant is leuk ingericht en we hadden een leuk plekje aan het raam. Vriendelijke bediening. Echter is het zonder AH-bon wel erg prijzig (€35 p.p. voor een driegangendiner).
Rachel V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk. De prijs kwaliteit verhouding is dan ook zeer in orde. Een fijne avond gehad!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
We hebben van 7 tot 10 uur in dit restaurant gezeten, waarmee we de hele avond op een leuke manier hebben kunnen invullen. De bediening was zeer vriendelijk. Het restaurant was halfvol. Ik had het vegetarische menu die heerlijk was. Vrienden van mij hadden het vleesmenu en waren daar ook tevreden over. Het dessert was overheerlijk; je kon kiezen uit mangodessert of pistachedessert. Ik had de pistache gekozen en die had ook kruidnagel in het ijs verwerkt. Dat pakte erg goed uit! Ook leuk om te proberen: een Indisch biertje (Cobra). We waren slechts 27 euro p.p. kwijt voor een driegangenmenu met 3 drankjes p.p. Kortom, dit restaurant is zeker een aanrader!
info917 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We hebben gister met zijn zevenen heerlijk gegeten bij Memories of India. Super gastvrij, heerlijk eten, en sfeervolle omgeving. Een echte aanrader!
Stanley O.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Erg gastvrij restaurant! Bediening was erg attent en we zaten nooit zonder iets. 3-gangen menu Was heerlijk, veel kunnen proeven samen. Was top.
nicco1 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Prima Indiaas restaurant met een uitstekende service. Je kunt kiezen uit 2 menu's, vegetarisch of vlees/vis. De gerechten zijn erg lekker en er is ook keuze uit mild, medium en heet. Het restaurant is smaakvol ingericht, de bediening is vriendelijk en de ligging is ook erg goed. Hartje Amsterdam, vlakbij het Rembrandsplein.
karinsmit.vandenberg .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We hebben een hele gezellige (verjaardag)avond gehad bij dit restaurant. Het eten was goed! Niets op aan te merken. Het smaakte vers en er was voldoende variatie en keuze.
We hebben van tafel mogen wisselen. Erg aardig. Buiten werd het een beetje koud. Dat was allemaal geen enkel probleem. Ze hebben wat xtra's gedaan vanwege miijn verjaardag, ze kwamen zelfs Lang zal ze leven meezingen. Erg tevreden!
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gegeten met de AH restaurantactie. Er is een keuzemenu, maar gerechten kunnen naar keuze veranderd worden. Vriendelijke service, legt alles goed uit. En het belangrijkste: het eten smaakt fantastisch! Heerlijke avond gehad, zeker een plek om terug te komen.
Margriet M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We hebben een leuke avond in Memories of India gehad. Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.
Goede prijzen en geen onverwachte verrassingen i. v.m de aktie van AH.
Hebben we vorig jaar al eens beleefd!
gfdippel .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het was allemaal prima . Door het mooie weer hebben we buiten gegeten. Ook binnen zag het er goed uit.
Alles verliep goed en aardig. Eten -vegetarisch was uitstekend.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Wat ook aardig was de mail die naar mijn gast werd verstuurd.
Ze wisten overal van. (Ik wil geen raceboek account)
m c R.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
met 2 personen zaten we op het terras op de stoep van deze erg (verkeers)drukke straat een een piepklein tafeltje. we kozen het menu (AH actie) en kregen chapatti, en daarna rijstgerecht, naanbrood (beide perfect) en 3 bakjes met gerechten. Toe nog een soort zeer zwaar ijs van room en pistachenoten. smaken waren goed en krachtig, het was ruim voldoende allemaal. attente bediening, wat te hoge prijs, indien we de AH korting niet hadden gehad, maar dat speelde dus niet! goeie aktie...
Etenkay .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Via Ah bon gereserveerd. Bij aankomst leek het er sterk op dat deze niet was aangekomen omdat ik niet bekend was. Ze hadden die avond een iemand minder in de bediening waardoor we tussen de gerechten, en koffie!, bijna een uur hebben moeten wachten. Eten en huiswijn waren ok.
marthamelink .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Vriendelijke bediening met de nodige uitleg en attent bij het tussendoor bestellen. Decor gewoon netjes, prima, niet bijzonder. Eten geweldig van smaak en prima hoeveelheid. We bestelden wat extra brood (die met mosterd blaadjes) en ook super lekker. Gegeten met ah spaarkaart. Dessert eigen ijs, heerlijk van smaak en inderdaad anders (smaak, kleur, substantie) dan schepijs dat ik ken.
Nazrana M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Chicken vindaloo is een aanrader als je van pittig eten houdt. Goeie service. Zeer klantvriendelijke bediening. Bedankt!
spatsandhats .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Nu voor de 2de keer gegeten bij Memories of India, authentieke smaken die me terugvoeren naar India, bijzonder aardige bediening, veel ruimte om de tafels, een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Na een hartelijk welkom, bij binnenkomst liep het water ons door de authentieke geuren al in de mond, legde men ons de mogelijkheden uit m.b.t. de AH restaurantactie. In principe een vast menu maar afwijken daarvan was zeker mogelijk. We zijn heel vriendelijk te woord gestaan en geholpen bij onze keus. We gaan zeker nog een keer terug om daar heerlijk te eten.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Voor de 2e keer gegeten bij Memories of India. Dit keer met de AH-restaurantactie.
Wij kozen voor het vegetarische menu. Normaliter betaal je 26,50 Euro voor dit menu en dat is zeer prijzig terwijl je een paar deuren verderop een vegetarisch 3-gangenmenu hebt voor 16,50 Euro.
Het eten was overigens heerlijk. Voor: Samosa en Onion Baiji met sausjes. We kregen overigens geen papadums als binnenkomer. Terwijl we dat wel op andere tafels aangeboden zagen worden. Hoofd: 3 bakjes met groenten/saus en rijst. Op zich voldoende, maar een beetje saai. We hebben daarom een zoete nan-brood extra bijbesteld. We kregen in eerste instantie een knoflook-nan, foutje, maar die kregen we dan wel gratis erbij. Nagerecht: een klein portie kulfi-ijs. Mooi opgemaakt. Al met al genoten van het eten. Echter vonden we het erg onprettig dat de bediening in het uurtje dat we er zaten(we kregen alles eigenlijk te snel aangeboden) zeker 10 keer aan onze tafel is geweest hoe het smaakt etc. Voor het gevoel zit je dan niet echt ontspannen betreft de kwaliteitstijd met je partner. Op zich zouden we best een keer met een actie terug komen om hier te eten.
gudula2007 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
gisteren avond zijn mijn man en ik via de ah-actie bij memories of india geweest.
wij waren een lange tijd niet geweest en heel onder de indruk van de verbouwing,en hoe mooi de inrichting en het decor nu zijn...een heel warme en stijlvolle atmospere...,
ook heel geschikt om van een bedrijf met mensen daarna toe te gaan.

iedereen was heel vriendelik en attent,en het eten was vortreffelijk !
tandoori-mix als voorgerecht,curry's mochten wij kiezen en ook het dessert was lekker ...en van alles grote porties !

wij zullen zeker weer daarnatoe gaan en genieten!
Hanny W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Geweldig goede ervaring. Er was een voorbeeld driegangen menu, maar je kon gewoon een ander gerecht van de kaart kiezen. Waren met twee personen. Een vegetariër en een niet vegetariër. Beiden hebben we heerlijk gegeten. We hebben het menu samengesteld door eigen keuzen. Het was zeer smaakvol en overvloedig. Zeer aanbevelenswaardig.