Memories of India

Reguliersdwarsstraat 88 1017 BN Amsterdam Nederland Kaart
31-206235710

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Chicken Tikka Massala
      Mixed Vegetables
      Rice
  • Nagerecht
    • Kulfi (indiase ijssoort met amandelen en pistaches)
      Mango Kulfi (kulfi met mango smaak)
      Dame Blanche (vanille-ijs met chocolade en slagroom)
      Strawberry Ice (aardbei-ijs met slagroom)

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Memories of India

Proef de traditionele Indiase keuken

Bij Memories of India geniet je van de Indiase keuken. Deze behoort tot de oudste ter wereld en is befaamd om de vele kruidenmengsels die de gerechten hun unieke smaak geven. Een heel scala aan kruiden wordt vaak eerst gedroogd, geroosterd en vervolgens vermengd volgens de lokale traditie. De gerechten waar de mengsels in worden verwerkt, hebben een ongeëvenaard intense en complexe smaak.

Meer informatie over restaurant Memories of India

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Iris S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
We hadden gewoon gereseveerd, maar duurde heel lang voordat we daadwerkelijk een tafel kregen. Daarnaast werd de rekening zomaar ineens op tafel gelegd toen we niet nog wat te drinken wilden bestellen. Prima, maar van gastvrijheid moeten ze het niet hebben.
Anieldath D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Helaas krijg je hier geen alloo matter en rijst bij tandoori chicken. Verder was het eten uitstekend en de service top!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Goed Indiaas eten voor een eerlijke prijs!
Job C.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Prima plek, lekker eten en fijne service en een heel goede prijs kwaliteit verhouding!!
Robert C.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Het eten was op zich heel lekker, maar de bediening was chaotisch en niet heel erg attent. We moesten steeds vragen voor aandacht om alles te bestellen.
Giny K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
De soepen waren uitstekend van smaak en niet te vullend, dus zeer geschikt als voorgerecht. Hoofdgerechten goed van smaak. Wel checken of er groente bij zit. Is niet bij alles het geval.
Als je aangeeft dat je op een bepaalde tijd weg moet, wordt hier heel goed rekening mee gehouden.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Aan te bevelen
RosaMangia W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten, rustig kunnen zitten ook lang na het eten. Goede service.
Kees E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Onze hele groep was dik te laat, maar het personeel bleef geduldig en vriendelijk. Het eten was heerlijk en met de 50% deal van IENS ontzettend goedkoop. Ook zonder deze deal is het eten het geld zeker waard.
Sander M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Geweldig gegeten echt een aanrader!
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het personeel was vriendelijk,alleen kon er zo weinig een glimlach af.Ze legde wel uit wat zoet of pittig was,maar het is niet ons ding
Het toetje kon je bijna niet vinden op het grote bord,maar was apart ijs uit eigen land..
Rinus G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Vond de kwaliteit/ prijs goed, omdat we 50% korting kregen.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Prima gegeten in een fijne ambiance, we werden snel en vriendelijk geholpen en de gekozen grechten voldenden volledig aan onze wensen. Een aanrader voor degene die goed Indiaas wil eten in de nabijheid van andere uitgaansgelegenheden in de binnenstad van Amsterdam.
Riana B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten, goede service ondanks de kortingsactie van iens!
Marijke Z.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Was actie van iens, maar ondanks de grote korting die wij kregen (50 % op de hele rekening), was het personeel ontzettend aardig, uitleg over de gerechten, bediening geweldig, belangstellend, aanpassing aan specifieke wensen. Echt super!
Milou B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vriendelijke bediening, sfeer prima (voor Indiase begrippen), eten zeer wisselend. Met 50% korting prima, zonder de korting minder
Tjeerd V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
heerlijk gegeten en prettig geholpen
De tafel van Rene D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Afgelopen zondag hier met zijn vieren gegeten voorafgaand aan bezoek Carre. Zeer vriendelijke ontvangst, goede uitleg over de kaart en toelichting op de gebruikte ingrediënten en we kregen suggesties voor een alternatieve salade. We voelden ons echt gast. Bovendien heerlijk gegeten, zeer goede kwaliteit van het eten. Als je een liefhebber van groenten bent moet je die er wel apart bij bestellen maar dat wordt je verteld.
En dan was er ook nog de IENS kortingsactie van 50%, een bonus op een super etentje. Wij komen zeker terug!
Rick D.
Zeer vriendelijk ontvangen, echt lekker gegeten en vooral erg tevreden over de service. Onze ober legde bij alle gerechten uit wat je kon verwachten qua scherpte en smaak en bij advies ging hij echt op jouw persoonlijke wensen in. Een absolute aanrader.
Iris S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Super lekker gegeten voor een zeer betaalbare prijs! Service zou nog wel ietsje beter kunnen.
Anouschka Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Alleen de mixed grill was een beetje droog, maar daarvoor kregen we een toetje gratis. Ondanks dat we met 50% korting aten, werden we even goed bediend. Zeker een plek waar we naar teruggaan.