Memories of India

Reguliersdwarsstraat 88 1017 BN Amsterdam Nederland Kaart
31-206235710

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Memories of India

Proef de traditionele Indiase keuken

Bij Memories of India geniet je van de Indiase keuken. Deze behoort tot de oudste ter wereld en is befaamd om de vele kruidenmengsels die de gerechten hun unieke smaak geven. Een heel scala aan kruiden wordt vaak eerst gedroogd, geroosterd en vervolgens vermengd volgens de lokale traditie. De gerechten waar de mengsels in worden verwerkt, hebben een ongeëvenaard intense en complexe smaak.

Meer informatie over restaurant Memories of India

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Iris S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Super lekker gegeten voor een zeer betaalbare prijs! Service zou nog wel ietsje beter kunnen.
Anouschka Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Alleen de mixed grill was een beetje droog, maar daarvoor kregen we een toetje gratis. Ondanks dat we met 50% korting aten, werden we even goed bediend. Zeker een plek waar we naar teruggaan.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Laten we eens een menu nemen, dachten we, dan kunnen we zien of de dwarsdoorsnede van dit restaurant in orde is. Ontvangst is vriendelijk, de vertrouwde appetizer met poppadom en iets te zoete sausjes prima. maar de tandoori mix - stukjes kip en lam op een hete plaat met een handvol half rauwe uien - is simpelweg droog, ook al geeft het vlees een heerlijk gekruide nasmaak. De traditionele chicken massala is dankzij de saus minder droog, maar de kip heeft echt te lang gegaard. De Lamb Balti is net een tikje malser, maar ook de groenten hebben te lang gesudderd. Een tafeltje verderop zien we mevrouw met veel te veel kracht verbeten een stuk vlees aansnijden, we zijn kennelijk niet de enige met dit probleem. Kortom, dit restaurant moet niet in 'memories' blijven hangen, maar gewoon een eigentijds sappig stukje vlees serveren. Het naan-brood was precies goed en voor toetjes ga je meestal niet naar een Aziatisch restaurant, uitzonderingen daargelaten. Memories serveert een vriendelijk ijsje, mango doet het goed, pistache alweer een stuk minder.
RikiSmits .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de 3 gangen met ook nog papadum en dip daarvoor, heb je meer dan voldoende te eten. Vriendelijke en snelle service! Ook vriendelijk personeel !
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De geur van kruiden komt je bij binnenkomst tegemoet.De papadum vooraf was vers krokant met goede sausjes. Het eten was goed en de wijn redelijk geprijsd.
Adri P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het Memories of India De Luxe-menu gegeten in het kader van de AH-actie. Was erg lekker, met veel verschillende smaken. Wel waren de kip en het lamsvlees iets te gaar. Aardige en attente bediening en prettige accommodatie. Ze hebben meerdere ronde tafels, waaraan het met zijn vieren prettig zitten is. We gaan er zeker nog eens heen als we weer in Amsterdam zijn.
f.kuipers42 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Weer lekker gegeten, het was er gezellig druk. De bediening is erg vriendelijk. De ligging van het restaurant dicht bij her Rembrandtsplein. Heerlijk uitgaansgebied.
Andrea J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Memories of India is een sfeervol restaurant. Eten is heel goed van smaak. Bediening heel snel en correct.
Je voelt je erg welkom.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Jaren geleden hier voor het laatst gegeten, de kwaliteit is onveranderd goed gebleven. Met korting gegeten, zou de "normale" prijs te hoog vinden.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Lekker gegeten, zeer vriendelijk personeel. Hier komen we zeker nog wel weer eens terug.
Dit was met de AH actie en we kregen een menu. Ik ben benieuwd naar de rest van de kaart.
V R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Hartelijk en vriendelijke ontvangst en bediening, zoals wij dat gewend zijn van onze Indiase mensen.
Mooie inrichting! Echt een aanrader!
Dhaniawaad premi servants!
Michaël G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie - vegetarische en vlees menu's met zijn zessen. Vriendelijke maar professionele bediening. Echt een aanrader (ook zonder AH.)
Yvonnevander .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten op zondagavond met de Albert Heijn aktie. De curry' s waren precies goed en niet te 'spicy'.
Voor een Indiaas restaurant vonden wij de inrichting heel sfeervol en modern. Prima bediening. We komen hier zeker terug.
Marjan P.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Een serveerster was nogal nors en luisterde niet goed.
Met AH restaurant kaart maar 1 (duur) menu, geen keuzemogelijkheid.
e H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Er was geen keuzemenu, en voor de normale prijs zou ik daar nooit gaan eten , veel te duur voor wat je te eten krijgt, erg weinig keus
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Goede kwaliteit-priijsverhouding. Aanrader!
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We vonden dit restaurant via de Albert Heijn diner actie. We waren blij verrast door de variatie die binnen de menu's werden geboden. De porties zijn erg groot en de kwaliteit van het eten zeer goed! We zullen deze plek zeker nog een keer bezoeken en raden het dan ook erg aan!
Irma K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het diner was prima! en de sfeer was zeer goed, ook het personeel was erg vriendelijk.
Hoop heel gauw op mijn verjaardag met de hele familie er naar toe te gaan
liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Prettige sfeer, wij zijn er al eerder geweest, nooit teleurgesteld. Bediening is vriendelijk.
Interieur ook aangenaam. We hebben ook nooit gewacht, maar altijd doordeweeks.
Homealone .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Lekker gegeten in Memories of India met de AH-actie. Wij hebben genoten van lekker eten van goede kwaliteit!
Prima locatie in de beurt van het stadscentrum. Vriendelijk personeel. Prima Restaurant!