Memories of India

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Memories of India

Proef de traditionele Indiase keuken

Bij Memories of India geniet je van de Indiase keuken. Deze behoort tot de oudste ter wereld en is befaamd om de vele kruidenmengsels die de gerechten hun unieke smaak geven. Een heel scala aan kruiden wordt vaak eerst gedroogd, geroosterd en vervolgens vermengd volgens de lokale traditie. De gerechten waar de mengsels in worden verwerkt, hebben een ongeëvenaard intense en complexe smaak.

Meer informatie over restaurant Memories of India

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

vos08486 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hadden gereserveerd met AH bonnen maar waren verdwaald in Amsterdam en kwamen 3/4 uur te laat. Onze gereserveerde tafel was al aan iemand anders gegeven, maar het was geen enkel probleem, we kregen een andere tafel. De bediening was uitermate vriendelijk en het eten was heerlijk.
Ivan A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het restaurant lijkt een beetje lux. Gezien dit en de prijs, hadden wij betere bediening verwacht. Misschien heeft dat met de Indiaas cultuur te maken. Het eten was lekker maar erg pikant. De bediening had ons eerder kunnen vertellen dat wij konden kiesen hoe pikant de maaltijd zou zien.
Lot D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Geen aanrader. De bediening was kortaf, alsof we niet welkom waren. Kwam het door de AH-kortingskaart? Het De Luxemenu was simpel en naar verhouding duur. De smaken waren saai en vlak, veel te zout. Doperwtjes, worteltjes en mais is niet de beloofde Indiase groenten, ook al zit er een curryoverheen. Droog vlees, met als voorgericht hetzelfde veel als in het hoofdgerecht. maar dan zat er een curry overheen. Toetje was een plakje ijs met slagroom. Er zijn veel betere plaatsen in Amsterdam om echt Indiaas te eten.
S. W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prima setting, vriendelijke bediening. Menu deluxe bestond uit erg veel vlees, weinig groente en was soms wat droog. Sauzen waren wel lekker van smaak. Voor de prijs met de AH actie was het ok eten.
provo .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten met de ah actie. Het personeel was heel vriendelijk en goed. We gaan zeker terug naar dit prettige restaurant.
Bryse M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Eten was uitstekend maar de bediening viel tegen. Ik zou zeker nog een keer gaan. Wij hebben de Memories Deluxe genomen.
Jan Willem H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij Memories of India. Wij hadden gereserveerd via de AH Restaurantactie, het restaurant biedt dan alleen de mogelijkheid voor 1 menu. Dit is echter geen probleem, want het is een erg lekker en gevarieerd 3 gangen menu, inclusief ijs als dessert.

Het eten is lekker gekruid en zeker niet te heet. Als voorgerecht krijg je een combinatie van lamsvlees en kip. Ook het hoofdgerecht met 2 soorten vlees, groenten op Indiase wijze en rijst (met gebakken uitjes) smaakt erg goed.

De bediening is over het algemeen erg vlot en alert. We hoefden nooit lang te wachten op de volgende gerechten, lege borden werden snel weggehaald. Wel moesten we aan het eind lang wachten op de rekening, dat duurde ongeveer een kwartier en 1 navraag voordat deze kwam. Ook is het jammer dat bij het weggaan er geen aandacht meer aan ons werd geschonken, een vriendelijk "tot ziens" is wel het minste wat je kan verwachten.
Ruth V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk eten, goede service, gemoedelijk decor -- het beste Indiase restaurant waar in Amsterdam bij heb gegeten!
Mila S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Goeie service. We hebben AH zegels gebruikt en ondanks dat was de service top en het eten was meer dan genoeg. We hebben heerlijk gegeten.
coortje .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Het eten was verrassend lekker. De ontvangst daarentegen was uiterst teleurstellend en onverschillig. De tafel was niet op tijd klaar en we moesten maar even wachten. Duurde ook lang voordat er uitleg over de kaart kwam en de drankjes lieten ook op zich wachten.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Hier voor de 2e keer gegeten met de AH-actie. Vergeleken met de 1e keer was het menu behoorlijk aangepast (portie kleiner). Hoewel het de 1e keer zeer overvloedig was was het nu wat aan de magere kant. Het eten was voor ons weliswaar voldoende (> 60 jaar) maar ik denk dat jongeren hier wat te weinig aan hebben. Het eten was wel heerlijk.
Gert-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Ik was hier samen met een vriend. Uit eerdere reacties op Iens en met name in combinatie met de AH-zegelactie heb ik mijn keuze bepaald.
De ontvangst was hartelijk. Leuke tafel. Om 18 uur was het nog heel rustig.
Er werd goed uitgelegd dat we konden kiezen uit het vleesmenu en het vegetarisch menu. Vleesmenu, met voorafje en nagerecht (ijs) kostte 62,50 Euro. Met het zegelboekje was het tweede 3-gangenmenu gratis en behoefde maar 32,50 Euro betaald te worden.
We hebben lekker gegeten. Hoeveelheid eten was ruimschoots voldoende, we gingen niet met een hongerig gevoel weer weg. De bediening was hartelijk.
Samenvattend: prima gegeten.
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Dit is een restaurant dat de klant serieus neemt en ook een mooie kwaliteit biedt qua ontvangst, bediening en uiteraard kwaliteit van het eten. Een echte aanrader!
- -.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Memories of India! Wat onze avond vooral bijzonder maakte was het feit dat de bediening zéér vriendelijk was, en het hele personeel zelfs heeft gezongen voor de verjaardag van mijn vriend. Een aanrader!
Gushi .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het eten was erg lekker. Goede kwaliteit van het eten. Dat er meer Indiers zaten te eten was heel positief. Dat we met de AH actie kwamen was wel wat te merken aan de bejegening. Dat was jammer omdat we echt enthousiast waren over het restaurant, wat we anders nooit hadden gevonden! De AH actie biedt restaurants ook meer bekendheid die ze anders niet zouden hebben. Wil je dus dat AH mensen terug komen dan kan de bejegening beter. Dat wil ik memories of india graag meegeven.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Aardige bediening, prettige inrichting, lekker eten. Gebruik gemaakt van de AH-restaurantkaart. Dus tweede menu gratis. Vind het prijsniveau aan de hoge kant. Locatie - midden in het toeristisch centrum van Amsterdam zal daar mede debet aan zijn.
Yentl V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Bij binnenkomst werden we meteen vriendelijk ontvangen en naar ons tafeltje gebracht. De inrichting is te omschrijven als modern Indiaas, niet te veel tierelantijntjes. We kwamen hier met een AH-bon, en er werd ons verteld dat er een vlees en een vegetarisch menu is waaruit we konden kiezen, maar dat elk gerecht uit dit menu om te ruilen is voor eentje op de kaart. Daar maakten we gebruik van, alleen leek het niet alsof de meneer in kwestie daar erg blij mee was. Het eten is werkelijk heerlijk en de smaken zijn geweldig. Bij het hoofdgerecht ging het even mis, omdat er wat gerechten vergeten waren. Uiteindelijk werden die snel gebracht en hebben we heerlijk gegeten! Zonder AH-bon is het wel een beetje prijzig, maar op deze manier was het goed te doen!
Marianna V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Volgens de AH actie moesten wij een keuze maken tussen de vegetarische- en vleesmenu, maar toen ik vroeg of het mogelijk was dat wij het voorafje van de vegetarische en hoofdgerecht van de vlees was dat geen enkele probleem. Eten was heerlijk, we hoefden er niet erg lang om te wachten, service was heel erg attent. Fijne sfeer in de restaurant ook. Zeker een aanrader!
Marjolein_66 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Met AH-restaurantactie hier gegeten. Keuze uit 3-gangen menu met vlees of vegetarisch. Je kunt kiezen hoe je het gekruid wilt hebben. Vooraf papadam gekregen met 3 sausjes. Gekozen voor het vleesmenu met rijst, goed bereid en mooie hoeveelheid. Na afloop kulvi-ijs pistache en mango smaak. De huiswijn was lekker van smaak. De bediening is vriendelijk en attent. Het restaurant ziet er netjes en sfeervol uit. Prima locatie in het centrum en vlakbij openbaar vervoer. Heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar.
hanshellingman .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Vriendelijk en flexibel ingesteld personeel. Het eten was heerlijk en er was ruim voldoende van alles. De accommodatie heeft een moderne, verzorgde uitstraling.