Memories of India

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Memories of India

Proef de traditionele Indiase keuken

Bij Memories of India geniet je van de Indiase keuken. Deze behoort tot de oudste ter wereld en is befaamd om de vele kruidenmengsels die de gerechten hun unieke smaak geven. Een heel scala aan kruiden wordt vaak eerst gedroogd, geroosterd en vervolgens vermengd volgens de lokale traditie. De gerechten waar de mengsels in worden verwerkt, hebben een ongeëvenaard intense en complexe smaak.

Meer informatie over restaurant Memories of India

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

f.kuipers42 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Weer lekker gegeten, het was er gezellig druk. De bediening is erg vriendelijk. De ligging van het restaurant dicht bij her Rembrandtsplein. Heerlijk uitgaansgebied.
Andrea J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Memories of India is een sfeervol restaurant. Eten is heel goed van smaak. Bediening heel snel en correct.
Je voelt je erg welkom.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Jaren geleden hier voor het laatst gegeten, de kwaliteit is onveranderd goed gebleven. Met korting gegeten, zou de "normale" prijs te hoog vinden.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Lekker gegeten, zeer vriendelijk personeel. Hier komen we zeker nog wel weer eens terug.
Dit was met de AH actie en we kregen een menu. Ik ben benieuwd naar de rest van de kaart.
V R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Hartelijk en vriendelijke ontvangst en bediening, zoals wij dat gewend zijn van onze Indiase mensen.
Mooie inrichting! Echt een aanrader!
Dhaniawaad premi servants!
Michaël G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie - vegetarische en vlees menu's met zijn zessen. Vriendelijke maar professionele bediening. Echt een aanrader (ook zonder AH.)
Yvonnevander .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten op zondagavond met de Albert Heijn aktie. De curry' s waren precies goed en niet te 'spicy'.
Voor een Indiaas restaurant vonden wij de inrichting heel sfeervol en modern. Prima bediening. We komen hier zeker terug.
Marjan P.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Een serveerster was nogal nors en luisterde niet goed.
Met AH restaurant kaart maar 1 (duur) menu, geen keuzemogelijkheid.
e H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Er was geen keuzemenu, en voor de normale prijs zou ik daar nooit gaan eten , veel te duur voor wat je te eten krijgt, erg weinig keus
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Goede kwaliteit-priijsverhouding. Aanrader!
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We vonden dit restaurant via de Albert Heijn diner actie. We waren blij verrast door de variatie die binnen de menu's werden geboden. De porties zijn erg groot en de kwaliteit van het eten zeer goed! We zullen deze plek zeker nog een keer bezoeken en raden het dan ook erg aan!
Irma K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het diner was prima! en de sfeer was zeer goed, ook het personeel was erg vriendelijk.
Hoop heel gauw op mijn verjaardag met de hele familie er naar toe te gaan
liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Prettige sfeer, wij zijn er al eerder geweest, nooit teleurgesteld. Bediening is vriendelijk.
Interieur ook aangenaam. We hebben ook nooit gewacht, maar altijd doordeweeks.
Homealone .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Lekker gegeten in Memories of India met de AH-actie. Wij hebben genoten van lekker eten van goede kwaliteit!
Prima locatie in de beurt van het stadscentrum. Vriendelijk personeel. Prima Restaurant!
Roger H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, de vrienden van ons vonden het ook erg smaakvol.
Er wordt tenminste goed uitgelegd wat ze serveren. Zeker een adres om nog een keer
terug te gaan.
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Met de AH restaurantactie hier geweest. Vast menu, vegetarisch of vlees. Gewoon lekker! Goede bediening. Verschillend publiek, ook veel toeristen.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Alle gerechten waren zeer smaakvol. De dahl en het spinazie gerecht met indische kaas zijn echt een aanrader!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Zeer smakelijk eten, prima porties en super aardige service
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het was gewoon prima.We konden lekker buiten zitten.De mensen waren heel aardig.Uitleg bij het eten wat we kregen.Geen haastig gedoe.Prima
Michiel H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Lekker Indiaas gegeten via de AH-actie. Bij het bestellen van een vegetarisch en vleesmenu wel even opletten dat je bij twee personen moet kiezen tussen kip en (erg lekker) lamsvlees. Uitstekend opgelost overigens toen we per ongeluk de kip kregen. Vriendelijke ontvangst en aangenaam zitten op het terras.