Memories of India

Reguliersdwarsstraat 88 1017 BN Amsterdam Nederland Kaart
31-206235710

Over het restaurant Memories of India

Proef de traditionele Indiase keuken

Bij Memories of India geniet je van de Indiase keuken. Deze behoort tot de oudste ter wereld en is befaamd om de vele kruidenmengsels die de gerechten hun unieke smaak geven. Een heel scala aan kruiden wordt vaak eerst gedroogd, geroosterd en vervolgens vermengd volgens de lokale traditie. De gerechten waar de mengsels in worden verwerkt, hebben een ongeëvenaard intense en complexe smaak.

Meer informatie over restaurant Memories of India

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Cindy B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Hier een tijdje geleden gegeten maar ik moet zeggen dat ik het niet zo heel bijzonder vond. Voor mij was de prijs/kwaliteit verhouding niet helemaal in balans. De bediening was echter wel heel vriendelijk en oplettend. Mijn tafelgenoot was echter wel zeer tevreden met haar gerecht dus misschien komen wij hier nog eens terug om te kijken of ik wel iets bijzonders kan vinden.
Bruce H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Heerlijk gegeten, echt een aanrader! Hebben hier nu verschillende keren verschillende gerechten gegeten en de kwaliteit, vriendelijkheid van het personeel en goede ambiance zijn constant aanwezig. Het restaurant zelf ziet er modern, netjes maar ook gezellig uit.
Patrick G.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2012
Heerlijk gegeten en prima bediening.
Inrichting restaurant prima, maar niet spectaculair. Valt toch veel meer van te maken. Saai plafon en de echt Indiase sfeer is ver te zoeken.