Memories of India

31-206235710

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Chicken Tikka Massala
      Mixed Vegetables
      Rice
  • Nagerecht
    • Kulfi (indiase ijssoort met amandelen en pistaches)
      Mango Kulfi (kulfi met mango smaak)
      Dame Blanche (vanille-ijs met chocolade en slagroom)
      Strawberry Ice (aardbei-ijs met slagroom)

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Memories of India

Proef de traditionele Indiase keuken

Bij Memories of India geniet je van de Indiase keuken. Deze behoort tot de oudste ter wereld en is befaamd om de vele kruidenmengsels die de gerechten hun unieke smaak geven. Een heel scala aan kruiden wordt vaak eerst gedroogd, geroosterd en vervolgens vermengd volgens de lokale traditie. De gerechten waar de mengsels in worden verwerkt, hebben een ongeëvenaard intense en complexe smaak.

Meer informatie over restaurant Memories of India

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Aryane M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2012
Uiterst vriendelijke service,warme ambiance hoewel het licht wel wat lager mag :) Gerechten waren bijzonder smakelijk en prijs-kwaliteitverhouding is optimaal.Een absolute aanrader voor wie van de Indiase keuken houdt!
M B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Het cijfer voor Decor is verzonnen en voor Service alleen gebaseerd op een lang telefonisch onderhoud om een grote afhaalbestelling op te geven. Het eten was fantastisch en het beste dat ik heb gegeten op het Europese continent. Onlangs nog in een zg. goed Indiaas restaurant buiten NL verschillende nauwelijks van elkaar te onderscheiden gerechten gegeten (de kleur was wel anders). Hier echter: alles smaakte anders en was precies goed van smaak en kleur. We hebben er met 8 'ervaren' Indiaas-eten-eters van gegeten en vonden het allen heel erg goed! Binnenkort zal ik het restaurant eens gaan bezoeken.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Erg lekker gegeten, smaken waren mooi in balans , het was genieten !
Kingfisher biertje erbij helemaal top.
Voor mij terecht een Memory of India !
Schone zaak ook en smaakvol ingericht.

Ps.voor diegene die het te pittig vinden, tip: vraag van te voren hoe pittig iets is dan voorkom je teleurstellingen.
Cindy B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Hier een tijdje geleden gegeten maar ik moet zeggen dat ik het niet zo heel bijzonder vond. Voor mij was de prijs/kwaliteit verhouding niet helemaal in balans. De bediening was echter wel heel vriendelijk en oplettend. Mijn tafelgenoot was echter wel zeer tevreden met haar gerecht dus misschien komen wij hier nog eens terug om te kijken of ik wel iets bijzonders kan vinden.
Bruce H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Heerlijk gegeten, echt een aanrader! Hebben hier nu verschillende keren verschillende gerechten gegeten en de kwaliteit, vriendelijkheid van het personeel en goede ambiance zijn constant aanwezig. Het restaurant zelf ziet er modern, netjes maar ook gezellig uit.
Patrick G.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2012
Heerlijk gegeten en prima bediening.
Inrichting restaurant prima, maar niet spectaculair. Valt toch veel meer van te maken. Saai plafon en de echt Indiase sfeer is ver te zoeken.