Memories of India

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Memories of India

Proef de traditionele Indiase keuken

Bij Memories of India geniet je van de Indiase keuken. Deze behoort tot de oudste ter wereld en is befaamd om de vele kruidenmengsels die de gerechten hun unieke smaak geven. Een heel scala aan kruiden wordt vaak eerst gedroogd, geroosterd en vervolgens vermengd volgens de lokale traditie. De gerechten waar de mengsels in worden verwerkt, hebben een ongeëvenaard intense en complexe smaak.

Meer informatie over restaurant Memories of India

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
Heerlijk gegeten met de iens dinner deal! Ik ben normaal nooit fan van dit soort deals omdat ik het idee heb dat je altijd de restjes krijgt. Maar bij deze dinnerdeal is dat absoluut niet het geval! Heerlijk gegeten!
Voorgerecht tandoori specialiteiten. Meerdere soorten vlees op verschillende manieren klaargemaakt.
Hoofdgerecht: butterchicken, groente curry en lamscurry. Normaal zouden we tikka massala krijgen maar we hadden overlegd met de ober en toen kregen we butterchicken ipv tikka massala. Service dat zoiets gewoon kan!
Nagerecht: indiaas ijs pistache en mango. Erg lekker! Speciaal ijs doet mij denken aan het ijs dat ze serveren in het midden-ooosten.
Service is werkelijk top. Er loopt een manager door het restaurant die er op toe ziet dat iedereen het naar het zin heeft. Van hem nog speciale extra hete saus gekregen gratis om te proberen. Erg leuk om een keer te proberen.
Al met al gaan wij zeker terug!
RICARDO27 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2012
Via Iens deal op 23 okt hier gegeten, uitstekend en goed op smaak, prima bediening.
Het restaurant is modern ingericht en kom hier zeker terug.
Voor de verandering ook met rolstoel goed binnen te komen.

Hou je van Indiaas eten ga hier zeker een keer naar toe.
Chionis .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Prima gegeten bij memories. Het eten en de bediening roepen inderdaad herinneringen op aan India, en gelukkig aan de betere restaurants daar. Smakelijk eten en voorkomende bediening. Medium spicy is goed te doen voor de Hollandse maag. We zullen vast nog een keer terugkomen.
kooter1 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2012
Via Iens diner deals hier voor 3 personen een diner gereserveerd. Wij werden achter in het restaurant neergezet waar ook de mensen aan de andere tafels duidelijk voor deze aanbieding gekozen hadden. Het viel ons tegen. We moesten erg lang wachten en het gebodene was beslist niet meer waard dan de 50% aanbieding van € 17,50 p.p.
Wij hadden het idee dat het een aangepast diner was. Het ijs voor 3 personen werd op één bord geserveerd. Er waren nog wel drie lepels bij.
Eten was van goede kwaliteit.
Mischa D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Erg lekker gegeten met de Iens diner deal.

Het voorgerecht bestond uit een aantal stukjes vlees, dat klinkt misschien wat armoeiig, maar dat was het zeker niet. Lekker gekruid en bijzonder mals.

De butter chicken was favoriet bij de hoofdgerechten; gekruide kip in een milde curry. Hier heb ik eigenhandig twee porties van weten weg te werken.

Tot slot het Indiaas ijs: weer eens wat anders. Smakelijk, maar niet echt mijn 'ding'.

Bediening was bijzonder vriendelijk. Het decor is strak en onderscheidt zich van het cliche interieur van veel collega Indiers. Klapstuk is de dame aan de muur met een stevig decollete.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2012
Hier met 2 vrienden gebruik gemaakt van Iens diner deal voor 17,50 per persoon. Natuurlijk wel aangevuld met heerlijke wijn, water en 2 broodsoorten. Maar waren alle 3 heel enthousiast, het voorgerecht had echt diverse smaken, het hoofdgerecht was heerlijk en het nagerecht, met z'n 3 van 1 bord was ook smakelijk. De ambiance is modern en gezellig, zal er zeker terugkomen.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2012
kwalitatief behoorlijk goed eten en goede porties.
het blijft echter duur voor hetgeen geboden wordt.
de service is goed en het decor is zeker na de verbouwing prima te noemen met een goede uitstraling.
Aryane M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2012
Uiterst vriendelijke service,warme ambiance hoewel het licht wel wat lager mag :) Gerechten waren bijzonder smakelijk en prijs-kwaliteitverhouding is optimaal.Een absolute aanrader voor wie van de Indiase keuken houdt!
M B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Het cijfer voor Decor is verzonnen en voor Service alleen gebaseerd op een lang telefonisch onderhoud om een grote afhaalbestelling op te geven. Het eten was fantastisch en het beste dat ik heb gegeten op het Europese continent. Onlangs nog in een zg. goed Indiaas restaurant buiten NL verschillende nauwelijks van elkaar te onderscheiden gerechten gegeten (de kleur was wel anders). Hier echter: alles smaakte anders en was precies goed van smaak en kleur. We hebben er met 8 'ervaren' Indiaas-eten-eters van gegeten en vonden het allen heel erg goed! Binnenkort zal ik het restaurant eens gaan bezoeken.
titty L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Met grote groep (16 personen) naar dit restaurant gegaan. Gastheer heette ons welkom en vertelde ons dat we alles konden bestellen, maar dat wellicht een mix in dit geval de goede keuze was. Bleek een uitstekend advies te zijn, omdat we zo veel gerechten konden proeven. Heerlijke butter chicken, kip korma en garnalen. Als nagerecht voor mango kulfi gekozen; heerlijk. Goed eten, goede service en mooi aangeklede ruimte. Aanrader. Enige minpunt is de prijs. Zeker niet het goedkoopste Indiaas restaurant, wel een van de betere.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Erg lekker gegeten, smaken waren mooi in balans , het was genieten !
Kingfisher biertje erbij helemaal top.
Voor mij terecht een Memory of India !
Schone zaak ook en smaakvol ingericht.

Ps.voor diegene die het te pittig vinden, tip: vraag van te voren hoe pittig iets is dan voorkom je teleurstellingen.
Cindy B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Hier een tijdje geleden gegeten maar ik moet zeggen dat ik het niet zo heel bijzonder vond. Voor mij was de prijs/kwaliteit verhouding niet helemaal in balans. De bediening was echter wel heel vriendelijk en oplettend. Mijn tafelgenoot was echter wel zeer tevreden met haar gerecht dus misschien komen wij hier nog eens terug om te kijken of ik wel iets bijzonders kan vinden.
Bruce H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Heerlijk gegeten, echt een aanrader! Hebben hier nu verschillende keren verschillende gerechten gegeten en de kwaliteit, vriendelijkheid van het personeel en goede ambiance zijn constant aanwezig. Het restaurant zelf ziet er modern, netjes maar ook gezellig uit.
Patrick G.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2012
Heerlijk gegeten en prima bediening.
Inrichting restaurant prima, maar niet spectaculair. Valt toch veel meer van te maken. Saai plafon en de echt Indiase sfeer is ver te zoeken.