Memories of India

Reguliersdwarsstraat 88 1017 BN Amsterdam Nederland Kaart
31-206235710

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Chicken Tikka Massala
      Mixed Vegetables
      Rice
  • Nagerecht
    • Kulfi (indiase ijssoort met amandelen en pistaches)
      Mango Kulfi (kulfi met mango smaak)
      Dame Blanche (vanille-ijs met chocolade en slagroom)
      Strawberry Ice (aardbei-ijs met slagroom)

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Memories of India

Proef de traditionele Indiase keuken

Bij Memories of India geniet je van de Indiase keuken. Deze behoort tot de oudste ter wereld en is befaamd om de vele kruidenmengsels die de gerechten hun unieke smaak geven. Een heel scala aan kruiden wordt vaak eerst gedroogd, geroosterd en vervolgens vermengd volgens de lokale traditie. De gerechten waar de mengsels in worden verwerkt, hebben een ongeëvenaard intense en complexe smaak.

Meer informatie over restaurant Memories of India

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Memories of India

Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Gezellige sfeervolle zaak. Vriendelijk personeel. En ,heel belangrijk lekker en voldoende gegeten!
Jerineke D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Aardige bediening. Prima eten.
Frits A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
De man die ons ontving was wat stug. De andere medewerkers waren vriendelijk, gastvrij en attent.
Het eten was voortreffelijk. Wij waren door omstandigheden lange tijd niet in dit restaurant wezen eten.
De inrichting was vernieuwd en de sfeer nog verbeterd.
De prijs/kwaliteit verhouding is ok.
Kirsten B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Lekker eten en gezellige sfeer.
MM W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Keuze uit vegetarisch of vleesmenu. Heerlijk vleesmenu gegeten met AH actie. Pittig maar superlekker . Aardige bediening, vol restaurant. Grote porties. Aanrader.
Resi W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Het was lekker maar niet dat je zegt héél bijzonder.
Anne Marie D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heel vriendelijke service en erg lekker eten. Ook ruime porties, we hebben zelfs niet alles kunnen opeten (en dat overkomt ons niet vaak)
Sophie P.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Eten was lekker, bediening vriendelijk. Ik zou er weer heengaan.
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Gaan vaker en is altijd even goed, vriendelijke bediening en relaxed. Een aanrader
Julia T.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Ontzettend lekkere gerechten, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, we kregen goed advies over de kaart. Zeer leuk om op deze manier kennis te maken met de Indiase keuken.
Ian V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijk bediening. De tikka massala is een aanrader!!
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Eten zeer goed en een fijne sfeer met goede bediening.
Marlygia Y.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Heerlijk gegeten, buiten op het terras . Een lamsgerecht en een vegetarisch gerecht met knoflook Naanbrood. Pittigheid was precies goed voor ons. Vriendelijke bediening
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Op de bonnefooi stappen wij bij Memories of India binnen op aanraden van een familielid. Het is al best druk maar er is nog plek voor ons. Het restaurant ziet er sfeervol en gezellig uit. We krijgen wat papadums met sausjes, onze drankjes laten even op zich wachten. We bestellen wat samosa’s en onion bhaji vooraf. Beide ietwat droog maar met de sausjes lekker.

Als hoofdgerecht hebben we een lams- en een kipcurry met groenten, we hebben aangegeven van pittig te houden. De lam is erg mals en de kip smaakt ook goed. De gerechten zijn lekker gekruid maar niet heel erg pittig. We hebben wat garlic naan besteld als bijgerecht. De naan zelf is prima van smaak en structuur. Wat erg lekker is, is dat er stukjes knoflook op de naan gesmeerd zijn waardoor je bij een garlic naan ook echt eens goed de knoflook proeft. Erg lekker.

Als nagerecht bestellen we ijs en amandelballetjes in siroop, mooie porties.

Al met al een prima ervaring, lekker.
Lonneke L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Wij waren hier ooit eerder maar dan zonder AH actiebon. Dan koos je zelf een gerecht uit voor rond 18 euro. Nu moesten we een menu voor 35 per persoon nemen. In de menukaart zag dat er heel goed en uitgebreid uit. Maar we kregen allereerst de gebruikelijk lekkere Indiase kroepoek met sausje, dan drie kleine schaaltjes met vlees die alledrie hetzelfde smaakten, leek net of er citroensap of iets dergelijks overheen was gegooid. Het hoofdgerecht was een bakje lekkere rijst met weer drie soorten vlees vnl kip en ook wat groenten bij. Daarna kwam al het toetje, niet al te lekker mango-ijs met wat spuitslagroom erop. Met die AH-bon betaal je dan 35 euro + de drankjes maar wij hebben eerder al beter en voor ongeveer hetzelfde bedrag daar gegeten zonder die AH-bon. De man die ons eerst ontving zei dat we uit alle menu's konden kiezen.Helaas bleek dat dus niet te kloppen en moesten we dat 35 euro menu nemen dat teleurstellend was. Werd ook niet gevraagd of we na het eten nog wat wilden drinken. Jammer.
Margriet S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening!
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
We waren aan de late kant maar op verzoek kregen we ons eten SUPERSNEL!
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Wij komen hier geregeld! Je merkte deze keer dat de eigenaar niet aanwezig was.
Kees1951 D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
We hebben 2 gerechten besteld, allebei van lamsvlees, met rijst en garlic naanbrood. Saag Gosht en Lamb Balti; op ons verzoek wat pittiger. Vooraf van de zaak: papadum met 3 heerlijke sausjes! We hebben gesmuld van alles een ook de toetjes waren heerlijk. Dit restaurant behoort tot de 2 beste Indiase restaurants waar wij in Europa hebben gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rekha M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Eigenaar was een beetje onvriendelijk.