Memories of India

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Memories of India

Proef de traditionele Indiase keuken

Bij Memories of India geniet je van de Indiase keuken. Deze behoort tot de oudste ter wereld en is befaamd om de vele kruidenmengsels die de gerechten hun unieke smaak geven. Een heel scala aan kruiden wordt vaak eerst gedroogd, geroosterd en vervolgens vermengd volgens de lokale traditie. De gerechten waar de mengsels in worden verwerkt, hebben een ongeëvenaard intense en complexe smaak.

Meer informatie over restaurant Memories of India

e H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Goede kwaliteit-priijsverhouding. Aanrader!
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We vonden dit restaurant via de Albert Heijn diner actie. We waren blij verrast door de variatie die binnen de menu's werden geboden. De porties zijn erg groot en de kwaliteit van het eten zeer goed! We zullen deze plek zeker nog een keer bezoeken en raden het dan ook erg aan!
Irma K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het diner was prima! en de sfeer was zeer goed, ook het personeel was erg vriendelijk.
Hoop heel gauw op mijn verjaardag met de hele familie er naar toe te gaan
liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Prettige sfeer, wij zijn er al eerder geweest, nooit teleurgesteld. Bediening is vriendelijk.
Interieur ook aangenaam. We hebben ook nooit gewacht, maar altijd doordeweeks.
Homealone .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Lekker gegeten in Memories of India met de AH-actie. Wij hebben genoten van lekker eten van goede kwaliteit!
Prima locatie in de beurt van het stadscentrum. Vriendelijk personeel. Prima Restaurant!
Roger H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, de vrienden van ons vonden het ook erg smaakvol.
Er wordt tenminste goed uitgelegd wat ze serveren. Zeker een adres om nog een keer
terug te gaan.
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Met de AH restaurantactie hier geweest. Vast menu, vegetarisch of vlees. Gewoon lekker! Goede bediening. Verschillend publiek, ook veel toeristen.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Alle gerechten waren zeer smaakvol. De dahl en het spinazie gerecht met indische kaas zijn echt een aanrader!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Zeer smakelijk eten, prima porties en super aardige service
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het was gewoon prima.We konden lekker buiten zitten.De mensen waren heel aardig.Uitleg bij het eten wat we kregen.Geen haastig gedoe.Prima
Michiel H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Lekker Indiaas gegeten via de AH-actie. Bij het bestellen van een vegetarisch en vleesmenu wel even opletten dat je bij twee personen moet kiezen tussen kip en (erg lekker) lamsvlees. Uitstekend opgelost overigens toen we per ongeluk de kip kregen. Vriendelijke ontvangst en aangenaam zitten op het terras.
RTibosch .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Ik was hier met een vriendin. We hadden het AH arrangement, was echt heerlijk. Fijne sfeer. Alles was eigenlijk gewoon goed en het eten was geweldig.
Marie M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We waren met de AH actie. Familie zaak lijkt het wel. al het personeel is Indiaas, de meesten praten prima NL.
Op hun menu staan 2 '3-gangen menu', we mochten er een uitkiezen. Vegetarisch was 26.- en met vlees 35.- voor z'n 2en dan. Wij hebben met vlees genomen. En dan is het gelijk heel veel vlees en nauwelijks groente. Maar wel heerlijk vlees, beetje pittig maar prima te doen ook voor mij dat niet van te pittig houd. Lekker warm gebakken indiaas brood voor er bij is niet inbegrpen, we hebben het bij het voorgerecht genomen. Er zit rijst bij hoofdgereicht. Als toetje had de ene mango ijs - verrukelijk - en de ander pistasche ijs - die laatste had wel een heel dominante kardamon smaak, waardoor we er halverwege mee stopten. De afsluiting met pepermunt maar ook vooral indiaase alternatieven was een mooie culturele ervaring.
Een aanrader.
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Met 2 personen gebruik gemaakt van AH-restaurantactie. Jammer dat er geen keus in gerechten was, maar een vastgesteld menu (en prijs). Porties waren niet heel groot, maar smaakte voortreffelijk. Erg vriendelijk en attent personeel.
Raoul B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Gisteren hier gegeten met de AH Restaurant actie.
Je kon kiezen uit 2 standaard menu's. 1 vegetarisch en 1 met vlees. Eventueel kon je de Chicken Tikka Masala vervangen door een ander kipgerecht, maar we besloten het maar zo te laten.
En daar hebben we zeker geen spijt van gekregen. Het eten was erg lekker.
Gecombineerd met het zeer vriendelijke personeel kom ik zeker een keer terug!
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Hier gegeten met de restaurantactie, omdat we die avond in A'dam moesten zijn voor een concert. De reviews waren al goed, en daar sluiten wij ons bij aan. Supervriendelijke bediening, wachttijd tussen de gangen werd afgestemd met ons. Heerlijke smaken, porties van goede grootte. Wij gaan nog eens terug voor een avondje uitgebreid Indiaas eten.
Martin U.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Niks bijzonders, vond de porties voor 4 personen erg tegenvallen. En vreemd dat voorgerecht ook in het hoofdgerecht zat. Jammer, zou er niet meer gaan eten.
Remco54x S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Hier heel lekker gegeten via de AH Restaurantactie. Het was een menu met vooraf lekker gekruid vlees, als hoofdgerecht ook weer lekker (gekruid, maar niet te heet) vlees en groeten, lekkere sausjes erbij (o.m. munt, mango), als toetje Indiaas ijs. Indiaas biertje en naan met knoflook erbij, helemaal goed.