Memories of India

Reguliersdwarsstraat 88 1017 BN Amsterdam Nederland Kaart
31-206235710

Over restaurant Memories of India

Proef de traditionele Indiase keuken

Bij Memories of India geniet je van de Indiase keuken. Deze behoort tot de oudste ter wereld en is befaamd om de vele kruidenmengsels die de gerechten hun unieke smaak geven. Een heel scala aan kruiden wordt vaak eerst gedroogd, geroosterd en vervolgens vermengd volgens de lokale traditie. De gerechten waar de mengsels in worden verwerkt, hebben een ongeëvenaard intense en complexe smaak.

Meer informatie over restaurant Memories of India

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Voordelig
Ruth V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Mila S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Goeie service. We hebben AH zegels gebruikt en ondanks dat was de service top en het eten was meer dan genoeg. We hebben heerlijk gegeten.
Coortje .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Het eten was verrassend lekker. De ontvangst daarentegen was uiterst teleurstellend en onverschillig. De tafel was niet op tijd klaar en we moesten maar even wachten. Duurde ook lang voordat er uitleg over de kaart kwam en de drankjes lieten ook op zich wachten.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Hier voor de 2e keer gegeten met de AH-actie. Vergeleken met de 1e keer was het menu behoorlijk aangepast (portie kleiner). Hoewel het de 1e keer zeer overvloedig was was het nu wat aan de magere kant. Het eten was voor ons weliswaar voldoende (> 60 jaar) maar ik denk dat jongeren hier wat te weinig aan hebben. Het eten was wel heerlijk.
Gert-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Ik was hier samen met een vriend. Uit eerdere reacties op Iens en met name in combinatie met de AH-zegelactie heb ik mijn keuze bepaald.
De ontvangst was hartelijk. Leuke tafel. Om 18 uur was het nog heel rustig.
Er werd goed uitgelegd dat we konden kiezen uit het vleesmenu en het vegetarisch menu. Vleesmenu, met voorafje en nagerecht (ijs) kostte 62,50 Euro. Met het zegelboekje was het tweede 3-gangenmenu gratis en behoefde maar 32,50 Euro betaald te worden.
We hebben lekker gegeten. Hoeveelheid eten was ruimschoots voldoende, we gingen niet met een hongerig gevoel weer weg. De bediening was hartelijk.
Samenvattend: prima gegeten.
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Dit is een restaurant dat de klant serieus neemt en ook een mooie kwaliteit biedt qua ontvangst, bediening en uiteraard kwaliteit van het eten. Een echte aanrader!
- -.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Memories of India! Wat onze avond vooral bijzonder maakte was het feit dat de bediening zéér vriendelijk was, en het hele personeel zelfs heeft gezongen voor de verjaardag van mijn vriend. Een aanrader!
Gushi .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het eten was erg lekker. Goede kwaliteit van het eten. Dat er meer Indiers zaten te eten was heel positief. Dat we met de AH actie kwamen was wel wat te merken aan de bejegening. Dat was jammer omdat we echt enthousiast waren over het restaurant, wat we anders nooit hadden gevonden! De AH actie biedt restaurants ook meer bekendheid die ze anders niet zouden hebben. Wil je dus dat AH mensen terug komen dan kan de bejegening beter. Dat wil ik memories of india graag meegeven.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Aardige bediening, prettige inrichting, lekker eten. Gebruik gemaakt van de AH-restaurantkaart. Dus tweede menu gratis. Vind het prijsniveau aan de hoge kant. Locatie - midden in het toeristisch centrum van Amsterdam zal daar mede debet aan zijn.
Yentl V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Bij binnenkomst werden we meteen vriendelijk ontvangen en naar ons tafeltje gebracht. De inrichting is te omschrijven als modern Indiaas, niet te veel tierelantijntjes. We kwamen hier met een AH-bon, en er werd ons verteld dat er een vlees en een vegetarisch menu is waaruit we konden kiezen, maar dat elk gerecht uit dit menu om te ruilen is voor eentje op de kaart. Daar maakten we gebruik van, alleen leek het niet alsof de meneer in kwestie daar erg blij mee was. Het eten is werkelijk heerlijk en de smaken zijn geweldig. Bij het hoofdgerecht ging het even mis, omdat er wat gerechten vergeten waren. Uiteindelijk werden die snel gebracht en hebben we heerlijk gegeten! Zonder AH-bon is het wel een beetje prijzig, maar op deze manier was het goed te doen!
Marianna V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Volgens de AH actie moesten wij een keuze maken tussen de vegetarische- en vleesmenu, maar toen ik vroeg of het mogelijk was dat wij het voorafje van de vegetarische en hoofdgerecht van de vlees was dat geen enkele probleem. Eten was heerlijk, we hoefden er niet erg lang om te wachten, service was heel erg attent. Fijne sfeer in de restaurant ook. Zeker een aanrader!
Marjolein_66 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Met AH-restaurantactie hier gegeten. Keuze uit 3-gangen menu met vlees of vegetarisch. Je kunt kiezen hoe je het gekruid wilt hebben. Vooraf papadam gekregen met 3 sausjes. Gekozen voor het vleesmenu met rijst, goed bereid en mooie hoeveelheid. Na afloop kulvi-ijs pistache en mango smaak. De huiswijn was lekker van smaak. De bediening is vriendelijk en attent. Het restaurant ziet er netjes en sfeervol uit. Prima locatie in het centrum en vlakbij openbaar vervoer. Heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar.
Hanshellingman .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Vriendelijk en flexibel ingesteld personeel. Het eten was heerlijk en er was ruim voldoende van alles. De accommodatie heeft een moderne, verzorgde uitstraling.
Groengeelblauw .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Ik heb een top verjaardag gehad. We waren hier met Ah restaurantactie. Alle gerechten waren super lekker en we zaten ook super vol einde van de avond. Bediening was erg vriendelijk en netjes. Ook als er geen actie is komen we een keer terug.
Ipeeters .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Met de AH-actie hebben we echt een heerlijk driegangendiner hier gehad, waarbij je alle gerechten leuk samen deelt en daardoor heel veel verschillende dingen proeft. Als voorgerecht kregen we 3 soorten gemarineerd vlees met bijzondere sausjes erbij, als hoofdgerecht zowel een gerecht met kip als met lam, groenten en rijst. Als nagerecht kregen we 2 verschillende soorten bijzonder ijs. Hun verse Indian tonic is ook een aanrader. Het restaurant is leuk ingericht en we hadden een leuk plekje aan het raam. Vriendelijke bediening. Echter is het zonder AH-bon wel erg prijzig (€35 p.p. voor een driegangendiner).
Rachel V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk. De prijs kwaliteit verhouding is dan ook zeer in orde. Een fijne avond gehad!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
We hebben van 7 tot 10 uur in dit restaurant gezeten, waarmee we de hele avond op een leuke manier hebben kunnen invullen. De bediening was zeer vriendelijk. Het restaurant was halfvol. Ik had het vegetarische menu die heerlijk was. Vrienden van mij hadden het vleesmenu en waren daar ook tevreden over. Het dessert was overheerlijk; je kon kiezen uit mangodessert of pistachedessert. Ik had de pistache gekozen en die had ook kruidnagel in het ijs verwerkt. Dat pakte erg goed uit! Ook leuk om te proberen: een Indisch biertje (Cobra). We waren slechts 27 euro p.p. kwijt voor een driegangenmenu met 3 drankjes p.p. Kortom, dit restaurant is zeker een aanrader!
Info917 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We hebben gister met zijn zevenen heerlijk gegeten bij Memories of India. Super gastvrij, heerlijk eten, en sfeervolle omgeving. Een echte aanrader!
Stanley O.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Erg gastvrij restaurant! Bediening was erg attent en we zaten nooit zonder iets. 3-gangen menu Was heerlijk, veel kunnen proeven samen. Was top.
Nicco1 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Prima Indiaas restaurant met een uitstekende service. Je kunt kiezen uit 2 menu's, vegetarisch of vlees/vis. De gerechten zijn erg lekker en er is ook keuze uit mild, medium en heet. Het restaurant is smaakvol ingericht, de bediening is vriendelijk en de ligging is ook erg goed. Hartje Amsterdam, vlakbij het Rembrandsplein.