Memories of India

Reguliersdwarsstraat 88 1017 BN Amsterdam Nederland Kaart
31-206235710

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Chicken Tikka Massala
      Mixed Vegetables
      Rice
  • Nagerecht
    • Kulfi (indiase ijssoort met amandelen en pistaches)
      Mango Kulfi (kulfi met mango smaak)
      Dame Blanche (vanille-ijs met chocolade en slagroom)
      Strawberry Ice (aardbei-ijs met slagroom)

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Memories of India

Proef de traditionele Indiase keuken

Bij Memories of India geniet je van de Indiase keuken. Deze behoort tot de oudste ter wereld en is befaamd om de vele kruidenmengsels die de gerechten hun unieke smaak geven. Een heel scala aan kruiden wordt vaak eerst gedroogd, geroosterd en vervolgens vermengd volgens de lokale traditie. De gerechten waar de mengsels in worden verwerkt, hebben een ongeëvenaard intense en complexe smaak.

Meer informatie over restaurant Memories of India

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Memories of India

Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Gaan vaker en is altijd even goed, vriendelijke bediening en relaxed. Een aanrader
Julia T.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Ontzettend lekkere gerechten, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, we kregen goed advies over de kaart. Zeer leuk om op deze manier kennis te maken met de Indiase keuken.
Ian V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijk bediening. De tikka massala is een aanrader!!
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Eten zeer goed en een fijne sfeer met goede bediening.
Marlygia Y.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Heerlijk gegeten, buiten op het terras . Een lamsgerecht en een vegetarisch gerecht met knoflook Naanbrood. Pittigheid was precies goed voor ons. Vriendelijke bediening
Lonneke L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Wij waren hier ooit eerder maar dan zonder AH actiebon. Dan koos je zelf een gerecht uit voor rond 18 euro. Nu moesten we een menu voor 35 per persoon nemen. In de menukaart zag dat er heel goed en uitgebreid uit. Maar we kregen allereerst de gebruikelijk lekkere Indiase kroepoek met sausje, dan drie kleine schaaltjes met vlees die alledrie hetzelfde smaakten, leek net of er citroensap of iets dergelijks overheen was gegooid. Het hoofdgerecht was een bakje lekkere rijst met weer drie soorten vlees vnl kip en ook wat groenten bij. Daarna kwam al het toetje, niet al te lekker mango-ijs met wat spuitslagroom erop. Met die AH-bon betaal je dan 35 euro + de drankjes maar wij hebben eerder al beter en voor ongeveer hetzelfde bedrag daar gegeten zonder die AH-bon. De man die ons eerst ontving zei dat we uit alle menu's konden kiezen.Helaas bleek dat dus niet te kloppen en moesten we dat 35 euro menu nemen dat teleurstellend was. Werd ook niet gevraagd of we na het eten nog wat wilden drinken. Jammer.
Margriet S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening!
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
We waren aan de late kant maar op verzoek kregen we ons eten SUPERSNEL!
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Wij komen hier geregeld! Je merkte deze keer dat de eigenaar niet aanwezig was.
Kees1951 D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
We hebben 2 gerechten besteld, allebei van lamsvlees, met rijst en garlic naanbrood. Saag Gosht en Lamb Balti; op ons verzoek wat pittiger. Vooraf van de zaak: papadum met 3 heerlijke sausjes! We hebben gesmuld van alles een ook de toetjes waren heerlijk. Dit restaurant behoort tot de 2 beste Indiase restaurants waar wij in Europa hebben gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rekha M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Eigenaar was een beetje onvriendelijk.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Weer lekker gegeten hier! Min complimenten.
Elly P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Voor herhaling vatbaar.
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Gevarieerd gegeten, van licht pittig naar heel erg pittig. Voor de liefhebber heerlijk en dat combineren met spinazie met room. Ik kom snel weer terug.
Margriet S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, prima bediening! Ik had er twee jaar geleden ook gegeten en nog steeds dezelfde bediening, dat is een goed teken!
Eelke B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Eigenaar loopt ook vrolijk door het restaurant rond en maakt graag een praatje met je.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Erg gastvrij en klantvriendelijk. Het eten was verrukkelijk! Goed van smaak en prima porties.
Pim K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Middels de 50% weken van Iens hier terecht gekomen. Geen hoogvlieger geen laagvlieger ... alles wel ok. Zou hier niet voor de volle mep gaan eten. Let wel: de naan was top.
Ferdinand L.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
In het restaurant zaten in verhouding veel Indiërs te eten. Dat vind ik al een goed teken & terecht, want zowel het vegetarische als vlees menu waren om de vingers bij op te vreten. Heerlijk mals lamsvlees, niet al te pittig gekruid, lekkere munt saus om oa de garlic naan of papadam in te dippen, smakelijke spinazie & het water loopt me alweer in de mond.
Toen de eigenaar begon te zingen ontstond er een rumoerige maar levendige vrolijke sfeer, heel gezellig.
Felix D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018