Memories of India

Reguliersdwarsstraat 88 1017 BN Amsterdam Nederland Kaart
31-206235710

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Memories of India

Proef de traditionele Indiase keuken

Bij Memories of India geniet je van de Indiase keuken. Deze behoort tot de oudste ter wereld en is befaamd om de vele kruidenmengsels die de gerechten hun unieke smaak geven. Een heel scala aan kruiden wordt vaak eerst gedroogd, geroosterd en vervolgens vermengd volgens de lokale traditie. De gerechten waar de mengsels in worden verwerkt, hebben een ongeëvenaard intense en complexe smaak.

Meer informatie over restaurant Memories of India

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Michiel H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Lekker Indiaas gegeten via de AH-actie. Bij het bestellen van een vegetarisch en vleesmenu wel even opletten dat je bij twee personen moet kiezen tussen kip en (erg lekker) lamsvlees. Uitstekend opgelost overigens toen we per ongeluk de kip kregen. Vriendelijke ontvangst en aangenaam zitten op het terras.
RTibosch .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Ik was hier met een vriendin. We hadden het AH arrangement, was echt heerlijk. Fijne sfeer. Alles was eigenlijk gewoon goed en het eten was geweldig.
Marie M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We waren met de AH actie. Familie zaak lijkt het wel. al het personeel is Indiaas, de meesten praten prima NL.
Op hun menu staan 2 '3-gangen menu', we mochten er een uitkiezen. Vegetarisch was 26.- en met vlees 35.- voor z'n 2en dan. Wij hebben met vlees genomen. En dan is het gelijk heel veel vlees en nauwelijks groente. Maar wel heerlijk vlees, beetje pittig maar prima te doen ook voor mij dat niet van te pittig houd. Lekker warm gebakken indiaas brood voor er bij is niet inbegrpen, we hebben het bij het voorgerecht genomen. Er zit rijst bij hoofdgereicht. Als toetje had de ene mango ijs - verrukelijk - en de ander pistasche ijs - die laatste had wel een heel dominante kardamon smaak, waardoor we er halverwege mee stopten. De afsluiting met pepermunt maar ook vooral indiaase alternatieven was een mooie culturele ervaring.
Een aanrader.
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Met 2 personen gebruik gemaakt van AH-restaurantactie. Jammer dat er geen keus in gerechten was, maar een vastgesteld menu (en prijs). Porties waren niet heel groot, maar smaakte voortreffelijk. Erg vriendelijk en attent personeel.
Raoul B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Gisteren hier gegeten met de AH Restaurant actie.
Je kon kiezen uit 2 standaard menu's. 1 vegetarisch en 1 met vlees. Eventueel kon je de Chicken Tikka Masala vervangen door een ander kipgerecht, maar we besloten het maar zo te laten.
En daar hebben we zeker geen spijt van gekregen. Het eten was erg lekker.
Gecombineerd met het zeer vriendelijke personeel kom ik zeker een keer terug!
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Hier gegeten met de restaurantactie, omdat we die avond in A'dam moesten zijn voor een concert. De reviews waren al goed, en daar sluiten wij ons bij aan. Supervriendelijke bediening, wachttijd tussen de gangen werd afgestemd met ons. Heerlijke smaken, porties van goede grootte. Wij gaan nog eens terug voor een avondje uitgebreid Indiaas eten.
Martin U.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Niks bijzonders, vond de porties voor 4 personen erg tegenvallen. En vreemd dat voorgerecht ook in het hoofdgerecht zat. Jammer, zou er niet meer gaan eten.
Remco54x S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Hier heel lekker gegeten via de AH Restaurantactie. Het was een menu met vooraf lekker gekruid vlees, als hoofdgerecht ook weer lekker (gekruid, maar niet te heet) vlees en groeten, lekkere sausjes erbij (o.m. munt, mango), als toetje Indiaas ijs. Indiaas biertje en naan met knoflook erbij, helemaal goed.
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten en een uiterst vriendelijke bediening! We kregen naast het ah menu zelfs vooraf wat papadum met dips cadeau. Ook fijn dat we lekker buiten hebben kunnen zitten.
spatsandhats .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Al eerder bij Memories of India gegeten, het niveau blijft hoog, de ontvangst vriendelijk & professioneel. Naar mijn mening een van de beste Indiase restaurants in de stad.
gargeewbanerjee .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We hebben vua de AH aktie hier gegeten. Je kon kiezen uit een vegetarisch of vlees menu. Als je iets niet lust dan zijn ze wel flexibel en kan je andere gerecht nemen.
Het was echt heerlijk. Vooral de dahl was super lekker.
Echt een aanrader.
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Ik had hier eerder gegeten en was toen erg tevreden over het eten. Dit keer was ik ook niet teleurgesteld. Het eten is heerlijk en wordt razendsnel opgediend. Teleurstellend is wel, net als de vorige keer overigens, dat wanneer je eenmaal je eten hebt dat de bediening je dan volledig vergeet en het nauwelijks mogelijk blijkt om nog een drankje te bestellen. Als de dessertkaart wordt gebracht dan duurt het erg lang voor men komt vragen wat je gekozen hebt (om dan vervolgens wel weer razendsnel uit te serveren). Ook het afrekenen is een dingetje. Het krijgen van de aandacht van de bediening om te vragen naar de rekening kost al wat moeite en voor je dan uiteindelijk kunt betalen ben je ruim een kwartier verder. Het lijkt erop dat de bediening een ander werktempo heeft dan de keuken. Al met al zou ik voor het eten zeker terugkomen maar je moet wel rekening houden met wachttijden. Mijns inziens echt een verbeterpunt.
René V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Restaurant zit op een goede locatie en heeft een sfeervolle inrichting. Het 3 gangenmenu (vlees) is erg lekker. Knoflookbrood extra besteld: ook top en een prettige bediening.
Trichter .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eerste kennismaking met ons gezelschap van 4 personen met de Indiase keuken is goed bevallen. Met Ah restaurantactie gedaan. Normaal zouden de prijzen toch wat aan de hoge kant geweest zijn. Bediening vriendelijk maar wat kort.
Tuvdenbaatar G.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Prettige bediening, waarbij de eigenaar prima uitleg gaf over de gerechten! Wij waren hier al 1x eerder geweest en het blijft een culinair feestje om bij Memories of India te eten! Alles smaakt heel vers en het vlees is erg mals. Ik kan dit restaurant van harte aanbevelen!
Tuvdenbaatar G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Prettige bediening, waarbij de eigenaar prima uitleg gaf over de gerechten!
Wij waren hier al 1 x eerder geweest en het blijft een culinair feestje om bij Memories of India te eten! Alles smaakt heel vers en het vlees is erg mals. Ik kan dit restaurant van harte aanbevelen!
diatimmermans .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Was de eerste keer dat ik hier ging eten. Het eten is lekker, maar het AH menu van 35 pp zonder naan is echt veel te duur. Hier ga ik niet meer eten
Payamm .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Hier meerdere malen gegeten in het verleden. Gunstige ligging met lekkere (pittige) gerechten. Bediening is vriendelijk, maar kan professioneler.
Lex L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We zijn hier gaan eten voordat we naar Paradiso moesten, en daar werd goed rekening mee gehouden. Bediening was vriendelijk. De prijzen liggen wat hoog (omdat het restaurant in een toeristisch gebied ligt?), zelfs als je met de AH-restaurantactie meedoet. We waren wel tonnetje rond en alles smaakte goed maar het is niet een uitmuntende Indiase zaak zover ik kan beoordelen en zeker geen 35 euro p.p. waard mét bon. Heb me verder prima vermaakt en alles smaakte goed!
koosjekuperus .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
De gerant is een goede gastheer. Hij besteedt aandacht aan zijn gasten om te helpen een menu keuze te maken.
Hij houdt de voortgang van het diner goed in de gaten, zodat alles in een plezierige sfeer verloopt.