Memories of India

Reguliersdwarsstraat 88 1017 BN Amsterdam Nederland Kaart
31-206235710

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Memories of India

Proef de traditionele Indiase keuken

Bij Memories of India geniet je van de Indiase keuken. Deze behoort tot de oudste ter wereld en is befaamd om de vele kruidenmengsels die de gerechten hun unieke smaak geven. Een heel scala aan kruiden wordt vaak eerst gedroogd, geroosterd en vervolgens vermengd volgens de lokale traditie. De gerechten waar de mengsels in worden verwerkt, hebben een ongeëvenaard intense en complexe smaak.

Meer informatie over restaurant Memories of India

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Memories of India

Kees1951 D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
We hebben 2 gerechten besteld, allebei van lamsvlees, met rijst en garlic naanbrood. Saag Gosht en Lamb Balti; op ons verzoek wat pittiger. Vooraf van de zaak: papadum met 3 heerlijke sausjes! We hebben gesmuld van alles een ook de toetjes waren heerlijk. Dit restaurant behoort tot de 2 beste Indiase restaurants waar wij in Europa hebben gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rekha M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Eigenaar was een beetje onvriendelijk.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Weer lekker gegeten hier! Min complimenten.
Elly P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Voor herhaling vatbaar.
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Gevarieerd gegeten, van licht pittig naar heel erg pittig. Voor de liefhebber heerlijk en dat combineren met spinazie met room. Ik kom snel weer terug.
Margriet S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, prima bediening! Ik had er twee jaar geleden ook gegeten en nog steeds dezelfde bediening, dat is een goed teken!
Eelke B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Eigenaar loopt ook vrolijk door het restaurant rond en maakt graag een praatje met je.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Erg gastvrij en klantvriendelijk. Het eten was verrukkelijk! Goed van smaak en prima porties.
Pim K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Middels de 50% weken van Iens hier terecht gekomen. Geen hoogvlieger geen laagvlieger ... alles wel ok. Zou hier niet voor de volle mep gaan eten. Let wel: de naan was top.
Ferdinand L.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
In het restaurant zaten in verhouding veel Indiërs te eten. Dat vind ik al een goed teken & terecht, want zowel het vegetarische als vlees menu waren om de vingers bij op te vreten. Heerlijk mals lamsvlees, niet al te pittig gekruid, lekkere munt saus om oa de garlic naan of papadam in te dippen, smakelijke spinazie & het water loopt me alweer in de mond.
Toen de eigenaar begon te zingen ontstond er een rumoerige maar levendige vrolijke sfeer, heel gezellig.
Felix D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Prettige, vriendelijke bediening.
Goede sfeer. Prima
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
mooie tent met aardige bediening en eten is ook goed. voor herhaling vatbaar.
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Lekker eten voor een goede prijs.
Aika V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Lekker Indiaas eten. Vriendelijke bediening. En niet onbelangrijk: goede koffie na het eten. Prima allemaal.
Rosa H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
De gerechten waren echt heerlijk, er had misschien wat meer rijst bij geserveerd kunnen worden. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
erg vriendelijke bediening
Renata V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben erg goed gegeten daar. We moesten op een bepaalde tijd weg vanwege een voorstelling en daar werd goed rekening mee gehouden. Dus we waren ruim op tijd klaar. Bediening was super en vriendelijk en het eten was ontzettend lekker. Komen gauw terug!!
Hanne L.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
We werden verplicht allemaal een hoofdgerecht te nemen, omdat de korting anders niet geldig was. Toch heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant, fijne avond gehad!
Deborah D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lekker gegeten met familie, gezellige sfeer,de bediening naar wens, gevraagd of we de rest van het eten mee naar huis konden nemen: geen probleem. Kortom, voor herhaling vatbaar!
Remco M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Lekker gegeten! Bediening aan het begin beetje traag, maar bedoelen het ontzettend goed en hebben er een geslaagde avond van gemaakt door de vriendelijkheid en goed eten!