Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Memories of India

Proef de traditionele Indiase keuken

Bij Memories of India geniet je van de Indiase keuken. Deze behoort tot de oudste ter wereld en is befaamd om de vele kruidenmengsels die de gerechten hun unieke smaak geven. Een heel scala aan kruiden wordt vaak eerst gedroogd, geroosterd en vervolgens vermengd volgens de lokale traditie. De gerechten waar de mengsels in worden verwerkt, hebben een ongeëvenaard intense en complexe smaak.

Meer informatie over restaurant Memories of India

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Memories of India

Aika V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Lekker Indiaas eten. Vriendelijke bediening. En niet onbelangrijk: goede koffie na het eten. Prima allemaal.
Rosa H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
De gerechten waren echt heerlijk, er had misschien wat meer rijst bij geserveerd kunnen worden. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
erg vriendelijke bediening
Renata V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben erg goed gegeten daar. We moesten op een bepaalde tijd weg vanwege een voorstelling en daar werd goed rekening mee gehouden. Dus we waren ruim op tijd klaar. Bediening was super en vriendelijk en het eten was ontzettend lekker. Komen gauw terug!!
Hanne L.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
We werden verplicht allemaal een hoofdgerecht te nemen, omdat de korting anders niet geldig was. Toch heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant, fijne avond gehad!
Deborah D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lekker gegeten met familie, gezellige sfeer,de bediening naar wens, gevraagd of we de rest van het eten mee naar huis konden nemen: geen probleem. Kortom, voor herhaling vatbaar!
Remco M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Lekker gegeten! Bediening aan het begin beetje traag, maar bedoelen het ontzettend goed en hebben er een geslaagde avond van gemaakt door de vriendelijkheid en goed eten!
Maggie W.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Lekker eten. Het nederlands van het personeel laat te wensen over.
Iris S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
We hadden gewoon gereseveerd, maar duurde heel lang voordat we daadwerkelijk een tafel kregen. Daarnaast werd de rekening zomaar ineens op tafel gelegd toen we niet nog wat te drinken wilden bestellen. Prima, maar van gastvrijheid moeten ze het niet hebben.
Anieldath D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Helaas krijg je hier geen alloo matter en rijst bij tandoori chicken. Verder was het eten uitstekend en de service top!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Goed Indiaas eten voor een eerlijke prijs!
Job C.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Prima plek, lekker eten en fijne service en een heel goede prijs kwaliteit verhouding!!
Robert C.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Het eten was op zich heel lekker, maar de bediening was chaotisch en niet heel erg attent. We moesten steeds vragen voor aandacht om alles te bestellen.
Giny K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
De soepen waren uitstekend van smaak en niet te vullend, dus zeer geschikt als voorgerecht. Hoofdgerechten goed van smaak. Wel checken of er groente bij zit. Is niet bij alles het geval.
Als je aangeeft dat je op een bepaalde tijd weg moet, wordt hier heel goed rekening mee gehouden.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Aan te bevelen
RosaMangia W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten, rustig kunnen zitten ook lang na het eten. Goede service.
Kees E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Onze hele groep was dik te laat, maar het personeel bleef geduldig en vriendelijk. Het eten was heerlijk en met de 50% deal van IENS ontzettend goedkoop. Ook zonder deze deal is het eten het geld zeker waard.
Sander M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Geweldig gegeten echt een aanrader!
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het personeel was vriendelijk,alleen kon er zo weinig een glimlach af.Ze legde wel uit wat zoet of pittig was,maar het is niet ons ding
Het toetje kon je bijna niet vinden op het grote bord,maar was apart ijs uit eigen land..
Rinus G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Vond de kwaliteit/ prijs goed, omdat we 50% korting kregen.