Memories of China

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Memories of China

Gijs L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben hier bij toeval, met zijn zessen gegeten, we besloten van het wok menu gebruik te maken en werden verrast door het gebruik van het gangbare menu kaart, waardoor een ieder kon eten wat hij/zij wilde.
De bediening was uiterst correct en vriendelijk en ook aan humor werd meegedaan op een leuke manier,
De gerechten waren zeer gevarieerd en smaakvol, door de diversiteit kregen we niet het gevoel van een 1 haps maaltijd, een ieder ging dan ook met een voldaan gevoel naar huis, zowel de kleine als de grote eter.
Allen hadden het gevoel van een avond uit, en komen hier zeker teug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Met twee vrienden dit restaurant bezocht. Een bijzonder "all you can eat" concept waar klanten kunnen kiezen uit een beperkte keuze aan voorgerechten en hoofdgerechten. Twee van ons begonnen met "gepaneerde krabpootjes" wat een vrij smakeloze gepaneerde deegbal bleek te zijn waarbij het enige wat aan krab herinnerde het uit de deegbal stekende krabschaartje was. Ook bij de daarna bestelde gegrillde eend ontbrak elke vorm van smaak. Ook de Zalm teppan-yaki was bedekt met een onduidelijke waterige saus die het er niet lekkerder op maakte.

Een van ons kan vanwege ziekte niet veel eten verdragen en we vroegen bij binnenkomst of daar prijstechnisch gezien rekening mee kon worden gehouden. Hij had aan een kopje soep en een klein hapje voldoende. Desondanks kregen we de rekening voor 3 maal een 3 gangen diner plus de drankjes. Pas na enig aandringen en lang wachten werd er alsnog 3 euro van de bon afgetrokken. Dit restaurant heeft ons geen positieve herinneringen aan China gebracht. Zowel het eten als de gastvrijheid was wat ons betreft beneden de maat en niet voor herhaling vatbaar.
Stephan T.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
Dit restaurant heeft een nieuw concept: all you can eat voor € 16,95. In tegenstelling tot andere wokrestaurants hoef je niet van tafel af om je keuze te maken, je bestelt uit de menukaart en het eten wordt gebracht. De menukaart is vrij beperkt. In een eerdere recensie wordt gesproken over 7 gangen, dat lijkt me niet helemaal te kloppen. Er zijn 7 categorieën, waarbij één categorie de opsomming is van alle vegetarische gerechten die ook al eerder op de kaart staan. Maar het is all you can eat, dus niets staat je in de weg om 7 keer te bestellen ;-)

De bediening was druk, dat kan gebeuren. Voor een zondagavond vond ik het ook best druk. De gerechten zagen er op zich goed uit, alhoewel men niet echt goed op de hoogte was van wat nu precies wat was. De smaak was goed, maar ook niet meer dan dat. Blijft een nadeel van prijsvechters, je merkt het op de een of andere manier toch terug. Alle waar naar zijn geld zullen we maar zeggen.

Conclusie: goed gegeten op basis van de betaalde (lage) prijs. Wat mij betreft zou een iets hogere prijs met wat luxere, kwalitatief betere gerechten een goed plan zijn (bijvoorbeeld als optie).
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2013
Als afsluiting van ons bezoek aan vrienden in Hilversum zijn we uitgenodigd voor een etentje bij Memories of China.
Op de kaart een keuzemenu van 7 gangen. Men kan eten wat men wil en zoveel men op kan voor een vast bedrag.
We zijn zeer tevreden over de kwaliteit en de smaak. De bediening is attent. De tafels met linnen gedekt. Binnenkort gaan we weer naar dit restaurant genieten, samen met onze lieve buren.
Moony .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
Nadat dit restaurant al meerdere keren een doorstart heeft gemaakt wilden we het weer een keer proberen,maar het was heel teleurstellend.
Omdat het een feestdag was hebben we gevraagd of het wel mogelijk was om a la carte te eten, dit was geen probleem. Alleen aan tafel was dit een ander verhaal, de menukaart die op alle tafels stond uitgestald bleek die dag niet van toepassing,(waarom staat ie er?) tot 3x toe probeerde de eigenaar die zelf zowel de bediening als de keuken voor zijn rekening nam ons over te halen het menu te nemen, maar uiteindelijk mochten we een hoofdgerecht bestellen, de kinderen zouden een half gerecht krijgen. Na enige tijd kwam het eten, de kip met cashewnoten was een bord vol doorgefrituurde kipstukjes met stukjes groene en rode paprika waar de houdbaarheid al aan zijn eind was, de kipstukjes waren te krokant en smaakten eigenlijk alleen naar zout en smaakversterkers. De Babi Pangang was een grote plas saus met vlees, niks opgemaakt, alsof je uit de afhaalbak zat te eten en zo ook de koe lo kai. Het wokgerecht was redelijk en de nasi was goed, maar we besloten snel af te rekenen, in het halfdonker konden we pinnen maar de rekening bleek ook niet te kloppen, kinderen betaalden volle prijs.En bij navraag wilde de baas ons niet te woord staan.
Het is duidelijk merkbaar dat zowel de baas/kok en personeel niet meer gemotiveerd zijn om er wat van te maken, heel jammer !