Memories of Asia

Velperplein 16 6811 AH Arnhem Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Memories of Asia

Geniet van de culinaire Kantonese keuken

Memories of Asia is een Aziatisch restaurant in het centrum van Arnhem waarbij de gerechten zijn geïnspireerd op onze reizen door de zuidelijke provincie Guangdong. Wij nemen u tijdens uw diner mee naar Azië en laten u in een intieme ambiance genieten van de heerlijke smaken van de culinaire Kantonese keuken

Meer informatie over restaurant Memories of Asia

• : Uw auto kunt u parkeren in de Musis parkeergarage, schuin tegenover ons restaurant of in de parkeergarage Velperplein, onder de Media Markt.

Maandag 17:00 - 23:00
Dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Memories of Asia

• Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
NOU WAT JAMMER DAT ER EEN GROOT GEZELSCHAP WAS . ERG RUMOERIG . De keuze was onder peil . Het was een verrassingsmenu . Kleine porties . Het was zeerogvleugels , roodbaarsvis en ossehaas . De wachttijden tussen de gangen duurde lang . Werd niet gevraagd of het smaakt .Als je dit gerecht voor de volle prijs moest betalen was het niet waar voor je geld 34,00Euro . Geen voor en nagerecht . Kwamen ook niet vragen of we nog wat wilde drinken . Wij dronken geen wijn . Bij de wijndrinkers kwamen ze wel langs . Mijn nicht had 2 haren in het eten . Daar wat van gezegd bij het afrekenen . Antwoord dat kan gebeuren . Jammer maar wij gaan daar zeker niet meer heen . Dan maar naar Wong paradis in Kronenburg die is wel prima .
JC C.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
l.weurding .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Met Ah bonnen geweest, Vonden het er veel te donker je kon amper zien wat je op je boord had. Gerechten niet exclusief wat door de prijs wel zou mogen worden verwacht.
annie S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten,prima bediening.
Echt een avondje uit eten.kleine portie,s maar zeer smaakvol.
ik had wel de indruk dat het 3 gangen van de ah actie was aangepast ,uitgaande van de 2 gangen die we erna nog bijbesteld hebben.maar het was top.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben een topavond gehad, alles werd goed uitgelegd, Er werd rekening gehouden met wat je niet lust of niet mocht, helemaal goed
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
heerlijk gegeten met de ah actie. Ook heel erg leuk dat er geen kaart is en dat het eten toch perfect is. Wij komen zeer zeker weer een keer terug!!!
Desiree A.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
MOA, de aanrader voor iedereen die niet alleen heerlijk wil eten maar ook verrast wil worden. De bediening is bovendien heel goed, voorkomend, informatief en bereid om voor elke gast van het etentje een bijzonder feestje te maken. En last but not least, kruiden en groenten zijn heerlijk vers en vis en vlees precies goed bereid.
Bruno S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Alles goed
MarionDerksen .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Als de prijs normaal € 34,00 is voor 3 (kleine) gangen, dan vind ik dat aardig aan de prijs. Ik had het idee dat er voor de AH actie een aangepast menu werd geserveerd. Verder lekker gegeten met lekkere vlees/groenten combinaties.
Marga D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Leuke 1e indruk van een meer dan goed Aziatisch restaurant op een mooie locatie! We werden op een persoonlijke en vriendelijke wijze ontvangen. Gerechten zagen er heerlijk uit en zo smaakte het ook.
De tafel van Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij MOA. Bediening is uiterst vriendelijk en het eten is voortreffelijk. Hou je van exclusief maar toch betaalbaar dan is MOA zeker een aanrader! Groeten Ralph.
Joyce C.
Het eten was heerlijk en ook de bediening was heel erg goed.
ch.batist .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijke gerechten- goede uitleg en gevraagd welke gerechten beslist niet- - prima sfeer- rookruimte i.v.m. slecht ter been jammergenoeg een trap af,
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk eten en een fantastische bediening, je bent echt uit eten!
In dit geval met de AH zegels, geen verschil in behandeling cq gerechten, zoals het hoort!
sanne S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wij hebben weer genoten! Bedankt en tot de volgende keer.
hjbmcr .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk 3-gangen menu met als extra op ons verzoek een vers ananas dessert gegeten . Bijzonder vriendelijk bediend. Kortom, komen zeker terug!
Antoine P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekkere en gevarieerde gerechtjes variërend van oester tot lamshaas. Kantonees maar ook met Thaise invloeden. Daarnaast een prachtige wijnkaart.
rcgtimmermans .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Ontvangst was zeer netjes, zeer kundige en vriendelijke gastheer. Het eten was super lekker. Nieuwe ervaring is wel, dat je geen keuzemogelijkheid hebt. Er wordt 3 gangen als verrassing aangeboden.

Zeker wel een aanrader.
Paula P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Had wat meer verwacht van een Aziatisch restaurant. Het is alleen chinees eten.
Albert R.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Samen met mijn vrouw heerlijk gegeten. Het eten was goed en vers Bediening was prima.
Geen menu kaart dus het was elke keer weer een verrassing wat er geserveerd werd.

Albert
Eduard S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Als equivalent voor een traditioneel Chinees restaurant, is M of A een leuk alternatief . In een sfeervol restaurant kun je naar eigen smaak je vis en vlees gerechten met bij behorende sauzen bestellen. Alles vers bereid. Een restaurant om in ieder geval een keer te bezoeken.
Persoonlijke opmerking :Je hebt de keus uit 3 gerechten -vis-gevogelte-vlees- maar ik zou liever de keus hebben uit 2 gerechten met een fris dessert als derde keus . -vlees) , maar ik zou liever de keus hebben uit 2 gerechten met een fris dessert als derde keus