Memories of Asia

Velperplein 16 6811 AH Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Memories of Asia

Geniet van de culinaire Kantonese keuken

Memories of Asia is een Aziatisch restaurant in het centrum van Arnhem waarbij de gerechten zijn geïnspireerd op onze reizen door de zuidelijke provincie Guangdong. Wij nemen u tijdens uw diner mee naar Azië en laten u in een intieme ambiance genieten van de heerlijke smaken van de culinaire Kantonese keuken

Meer informatie over restaurant Memories of Asia

• : Uw auto kunt u parkeren in de Musis parkeergarage, schuin tegenover ons restaurant of in de parkeergarage Velperplein, onder de Media Markt.

Maandag 17:00 - 23:00
Dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17:00 - 23:00

marianne G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Vriendelijke gastheer die informatie gaf bij elke gang. Attent en humoristisch.
Laatste gang (ossenhaas) was erg zout.
Rein V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Het eten was weer geweldig goed , de kok wist ons iedere keer weer te verbazen.
N.H. V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Smaak van de gerechten en sfeer in het restaurant zeldzaam goed.Het verrassingsmenue programma werkt uitstekend.
hjbmcr .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij aten met 8 personen een heerlijk driegangenmenu met als extra gang een dessert. Eén visgerecht was aan de zoute kant, maar de overige gerechten waren prima op smaak. Al met al, mede door de goede bediening, een zeer geslaagde avond.
Ilonama .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Via de AH actie gereserveerd. Niets gemerkt van een in dit geval soms "2e handse" behandeling. Erg goede en klantvriendelijke bediening, kwalitatief goed en voldoende eten, heerlijke wijn. Kom er zeker terug ook zonder actie.
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gastvrij, heel aardig personeel, het eten smaakte heerlijk en zag er ook prachtig uit op de mooie borden. We willen snel terugkomen.
tinekevandenhof .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het was een driegangendiner met de kaarten van Albert Hein. Het eten was fantastisch en de bediening zeer vriendelijk. Er werd uitgelegd wat er op je bord lag. Wij hebben zelf nog een dessert genomen wat ook heerlijk was.
Latta-tjes .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Bij aankomst denk je aan een gewone chinees maar niets is minder waar. De gerechten waren heerlijk en goede porties. De huiswijn en de bediening waren prima.
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Mooie sfeer in het MOA, goud/groen behang en rode pluche, aardige vlotte bediening, lekker eten. Maar in vergelijking met het eten dat ik ongeveer 18 tot 25 jaar geleden daar at is de kwaliteit wel heel veel minder geworden. Nu druipen er teveel sausjes over de vis , weinig fris knapperige verse groenten en "vroeger" was het aangeboden eten verrassender. grote garnalen, oesters, veel frisse seizoensgroenten, vis en vlees in kleine porties.
Ik zou het ondanks dat het geen doorsnee Chinees restaurant is niet meer enthousiast aanraden aan mensen uit mijn vriendenkring.
MarjanvR .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekker gegeten, maar de extra gang genomen bovenop het 3 gangen menu van de ah restaurant actie kostte ons 23 Euro extra. Daarnaast dachten we dat het desert bij het menu hoorde, maar daar moesten we ook extra voor betalen. Het voordeel van de ah actie werd hiermee meteen teniet gedaan. Totaal waren we incl 3 drankjes €100 kwijt. Dat is 2x zoveel als wat we gemiddeld bij andere restaurants kwijt zijn.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Uitstekend, zowel qua kwaliteit eten als bediening. Zeker aan anderen aan te bevelen.
We zullen zeker terug komen. Formule van gerechten is prima.
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ach wat hebben wij toch ontzettend lekker gegeten bij Memories of Asia. Allerlei smaken kwamen voorbij. Uiterst vriendelijke en correcte bediening.
Ellen E.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Prima gerechtjes, wel soms erg zout. We waren hier met een AH-bon, anders zouden we hier 11 euro per gerecht betalen (je eet er ongeveer 4 a 5) en 11 euro vind ik de gerechten ook weer niet waard.
Je hebt geen keuze, je laten verrassen is natuurlijk leuk. We hadden wel wat spannender gerechten verwacht, we kregen kip, witvis, en gesneden ossenhaas, allemaal in dezelfde soja smaak, niet super exclusief, maar wel prima.
Kitty G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Lekker eten, maar extra gang genomen bovenop het 3 gangen menu van de ah restaurant actie: koste ons 23 Euro extra!!! Ze rekenen nl het starttarief nogmaals. Het voordeel van de ah actie wat hiermee meteen teniet gedaan!!! Geen aanrader ;-)
Mike A.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Bij aankomst keurig ontvangen, helaas niet uitgelaten bij het vertrek. Aardige en correcte bediening. Kortom het was prima!
Ron P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Een informeel restaurant met een beperkt aantal tafels. Er is geen menu kaart maar men geeft je de mogelijkheid om een keuze te maken uit vlees of vis. De gerechten zijn van goede kwaliteit en de prijzen zijn prima. Men schenkt een Spaanse wijn, de glazen worden iets te weinig gevuld. Personeel is vriendelijk.
marion D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Leuk concept. Ik heb me laten verassen, nadat er eerst werd gevraagd wat ik wel en niet lust. Daar is goed rekening mee gehouden. Heerlijk gegeten! En ook meer dan voldoende. Het prijskaartje is wel hoog, maar het is dan ook wel eens iets anders. Gezellige sfeer en zeer vriendelijke mensen.
Ron P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Prima restaurant, warme sfeer. Smaakvolle gerechten. Matige dessert keuze, er wordt Spaanse wijn geserveerd, de glazen worden summier gevuld. Vriendelijk personeel
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
krijg voor het geld erg weining maar wel erg lekker
je kunt gerechten bij bestellen tegen betaling,maar word niet bij verteld. jammer
martienseelen .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
het eten was goed maar de rekening verwarrend er werd 1x 3gang opgevoerd van 27,50 en 3x 23,-- we waren met 5 personen. dus 2x AH kaart.