Memories of Asia

Velperplein 16 6811 AH Arnhem Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Memories of Asia

Geniet van de culinaire Kantonese keuken

Memories of Asia is een Aziatisch restaurant in het centrum van Arnhem waarbij de gerechten zijn geïnspireerd op onze reizen door de zuidelijke provincie Guangdong. Wij nemen u tijdens uw diner mee naar Azië en laten u in een intieme ambiance genieten van de heerlijke smaken van de culinaire Kantonese keuken

Meer informatie over restaurant Memories of Asia

• : Uw auto kunt u parkeren in de Musis parkeergarage, schuin tegenover ons restaurant of in de parkeergarage Velperplein, onder de Media Markt.

Maandag 17:00 - 23:00
Dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17:00 - 23:00

Hans M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wat een onvoorstelbare verrassing. Geen menukaart, gewoon doorgeven wat je wel en wat je niet wilt eten. fantastische gerechten en passende bediening
Baris B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Wij hebben prima gegeten. Alleen waren de meeste gerechten nogal flink voorzien van Koriander. In mijn beleving gaf dat een "aardse of grondsmaak". Ik hou daar niet van, mijn partner had er geen probleem mee. Smaken verschillen, zullen wij maar zeggen. Ontdaan van de Koriander waren de gerechten goed. Wij hebben wel vaker gegeten bij Memories of Asia. Wij vonden het toen beter, maar, zoals gezegd het zal wel aan de smaak gelegen hebben.
Over de bediening niets meer dan alle lof. Wij werden m.n. geholpen door een Chinese jongeman met een zwart poloshirt en broek -ik noem het zo, omdat ik zijn naam niet weet- die zeer voorkomend was en ons bijzonder goed en netjes informeerde. Niets dan HULDE aan deze man,

BB
Reenen35 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk eten met veel variatie tussen de drie gangen. Niet te veel gelukkig.. De bediening is keurig. Weinig aan te merken dus. Het is binnen de categorie Aziatische restaurants een heel aparte soort, die ons prima bevalt
Ilse H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Dure zaak, wel goed eten. Voor dieten/allergieen een beperkt aanbod en flauw van smaak. Service prima, je moet wel zelf om een nieuw glas drinken vragen. Alles is in overleg mogelijk. Gezellige sfeer, past bij het eten.
Daniël ..
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Memories of Asia nodigt niet uit tot binnenlopen. Eenmaal binnen is er wel een mooie entree en kwam de ober ons ophalen om naar boven te gaan. Hier kregen wij een ruime, mooi opgedekte tafel. Hierna kregen wij uitleg over het concept, helaas sprak de ober vrij lastig verstaanbaar Nederlands.
De gerechten zijn mooi opgemaakt, maar allen vrij klein van formaat. Daarnaast waren 2 van de 3 gerechten lekker (vis), maar niet erg bijzonder, het andere gerecht (vlees) viel helaas tegen.
Het drinken was erg duur: 2,95,- voor een glas cassis of ijsthee. De bediening doet zeker haar best, maar kan wel iets minder gericht zijn op bijverkoop. Dit kwam vaak erg opdringerig over.
Al met al waren wij 40 euro kwijt voor een 3 gangen diner met zijn tweeën incl drinken. Wij hadden een AH bon en hadden het tweede drie gangen diner dus gratis. Voor 80 euro zou ik hier zeker niet terugkomen (voor 40 euro ook niet)
levimes .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk gegeten en prima bedient. Maar die muziek en inrichting maakt het net niet af. We gaan hier zeker snel weer eten, maar ik hoef geen Marco Borsato op de achtergrond.
I. H. G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Onvoldoende inzicht in de prijzen. De opgave van 27 € voor een hoofdgerecht geeft absoluut onvoldoende indicatie voor het prijsniveau. Ook is er geen wijnkaart.
cynthiageldof .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Al weer genoten van voortreffelijke gerechten. Onze 92-jarige moeder was aangenaam verrast van de zeer hoffelijke bediening. MOA is voor ons een michelin ster waardig!
marianne G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Vriendelijke gastheer die informatie gaf bij elke gang. Attent en humoristisch.
Laatste gang (ossenhaas) was erg zout.
Rein V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Het eten was weer geweldig goed , de kok wist ons iedere keer weer te verbazen.
N.H. V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Smaak van de gerechten en sfeer in het restaurant zeldzaam goed.Het verrassingsmenue programma werkt uitstekend.
hjbmcr .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij aten met 8 personen een heerlijk driegangenmenu met als extra gang een dessert. Eén visgerecht was aan de zoute kant, maar de overige gerechten waren prima op smaak. Al met al, mede door de goede bediening, een zeer geslaagde avond.
Ilonama .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Via de AH actie gereserveerd. Niets gemerkt van een in dit geval soms "2e handse" behandeling. Erg goede en klantvriendelijke bediening, kwalitatief goed en voldoende eten, heerlijke wijn. Kom er zeker terug ook zonder actie.
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gastvrij, heel aardig personeel, het eten smaakte heerlijk en zag er ook prachtig uit op de mooie borden. We willen snel terugkomen.
tinekevandenhof .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het was een driegangendiner met de kaarten van Albert Hein. Het eten was fantastisch en de bediening zeer vriendelijk. Er werd uitgelegd wat er op je bord lag. Wij hebben zelf nog een dessert genomen wat ook heerlijk was.
Latta-tjes .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Bij aankomst denk je aan een gewone chinees maar niets is minder waar. De gerechten waren heerlijk en goede porties. De huiswijn en de bediening waren prima.
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Mooie sfeer in het MOA, goud/groen behang en rode pluche, aardige vlotte bediening, lekker eten. Maar in vergelijking met het eten dat ik ongeveer 18 tot 25 jaar geleden daar at is de kwaliteit wel heel veel minder geworden. Nu druipen er teveel sausjes over de vis , weinig fris knapperige verse groenten en "vroeger" was het aangeboden eten verrassender. grote garnalen, oesters, veel frisse seizoensgroenten, vis en vlees in kleine porties.
Ik zou het ondanks dat het geen doorsnee Chinees restaurant is niet meer enthousiast aanraden aan mensen uit mijn vriendenkring.
MarjanvR .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekker gegeten, maar de extra gang genomen bovenop het 3 gangen menu van de ah restaurant actie kostte ons 23 Euro extra. Daarnaast dachten we dat het desert bij het menu hoorde, maar daar moesten we ook extra voor betalen. Het voordeel van de ah actie werd hiermee meteen teniet gedaan. Totaal waren we incl 3 drankjes €100 kwijt. Dat is 2x zoveel als wat we gemiddeld bij andere restaurants kwijt zijn.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Uitstekend, zowel qua kwaliteit eten als bediening. Zeker aan anderen aan te bevelen.
We zullen zeker terug komen. Formule van gerechten is prima.
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ach wat hebben wij toch ontzettend lekker gegeten bij Memories of Asia. Allerlei smaken kwamen voorbij. Uiterst vriendelijke en correcte bediening.