Memories of Asia

Velperplein 16 6811 AH Arnhem Nederland Kaart

Over restaurant Memories of Asia

Geniet van de culinaire Kantonese keuken

Memories of Asia is een Aziatisch restaurant in het centrum van Arnhem waarbij de gerechten zijn geïnspireerd op onze reizen door de zuidelijke provincie Guangdong. Wij nemen u tijdens uw diner mee naar Azië en laten u in een intieme ambiance genieten van de heerlijke smaken van de culinaire Kantonese keuken

Meer informatie over restaurant Memories of Asia

• : Uw auto kunt u parkeren in de Musis parkeergarage, schuin tegenover ons restaurant of in de parkeergarage Velperplein, onder de Media Markt.

Maandag 17:00 - 23:00
Dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17:00 - 23:00

Duur
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ach wat hebben wij toch ontzettend lekker gegeten bij Memories of Asia. Allerlei smaken kwamen voorbij. Uiterst vriendelijke en correcte bediening.
Ellen E.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Prima gerechtjes, wel soms erg zout. We waren hier met een AH-bon, anders zouden we hier 11 euro per gerecht betalen (je eet er ongeveer 4 a 5) en 11 euro vind ik de gerechten ook weer niet waard.
Je hebt geen keuze, je laten verrassen is natuurlijk leuk. We hadden wel wat spannender gerechten verwacht, we kregen kip, witvis, en gesneden ossenhaas, allemaal in dezelfde soja smaak, niet super exclusief, maar wel prima.
Kitty G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Lekker eten, maar extra gang genomen bovenop het 3 gangen menu van de ah restaurant actie: koste ons 23 Euro extra!!! Ze rekenen nl het starttarief nogmaals. Het voordeel van de ah actie wat hiermee meteen teniet gedaan!!! Geen aanrader ;-)
Mike A.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Bij aankomst keurig ontvangen, helaas niet uitgelaten bij het vertrek. Aardige en correcte bediening. Kortom het was prima!
Ron P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Een informeel restaurant met een beperkt aantal tafels. Er is geen menu kaart maar men geeft je de mogelijkheid om een keuze te maken uit vlees of vis. De gerechten zijn van goede kwaliteit en de prijzen zijn prima. Men schenkt een Spaanse wijn, de glazen worden iets te weinig gevuld. Personeel is vriendelijk.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Leuk concept. Ik heb me laten verassen, nadat er eerst werd gevraagd wat ik wel en niet lust. Daar is goed rekening mee gehouden. Heerlijk gegeten! En ook meer dan voldoende. Het prijskaartje is wel hoog, maar het is dan ook wel eens iets anders. Gezellige sfeer en zeer vriendelijke mensen.
Ron P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Prima restaurant, warme sfeer. Smaakvolle gerechten. Matige dessert keuze, er wordt Spaanse wijn geserveerd, de glazen worden summier gevuld. Vriendelijk personeel
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
krijg voor het geld erg weining maar wel erg lekker
je kunt gerechten bij bestellen tegen betaling,maar word niet bij verteld. jammer
Martienseelen .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
het eten was goed maar de rekening verwarrend er werd 1x 3gang opgevoerd van 27,50 en 3x 23,-- we waren met 5 personen. dus 2x AH kaart.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Zeer lekker gegeten, mensen zijn heel vriendelijk, het interieur is een beetje gedateerd maar heeft daarentegen ook weer z'n charme
Katja V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
We hebben hier gegeten via de AH restaurant actie. Wij proberen graag nieuwe restaurants uit. Altijd zijn wij eerlijk in prijs/kwaliteit verhouding. Omdat het een actie was waar het 2de 3 gangen menu gratis is, hielden we rekening met kleinere porties. De ontvangst en het personeel was goed, echt het eten was zeer teleurstellend. we kregen 2 x vis en 1 keer vlees. De porties waren zeer klein, met wat saus en een klein beetje groente. Vis was goed bereid, echter de saus leek wel uit een potje te komen. Als vlees kregen we kip met sinaasappel saus, Dit was echt niet lekker. Het vlees was ter grote van een half kipfiletje, de saus was niet lekker. Wat ons echt verbaasde was dat er niks bij zat (geen rijst, bami, noodles enz). Wij zijn in verschillende Aziatische landen geweest, maar bij deze gerechten kwam niet de herinnering van Azië naar boven. De prijs was voor deze actie hoog. Een cola kost 3 euro. De Totaal prijs 50 Euro, met maar 4 frisdrankjes in de prijs begrepen.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We waren er jaren niet meer geweest. Nu met de AH-actie weer een keer naar Memories of Asia. Het interieur is een beetje gedateerd. Na het 3 gangenmenu hebben we nog een extra gerecht besteld. Dit laatste moest wel voor 2 personen worden afgerekend, valt dus niet onder de AH actie. Het eten was heerlijk en de service was prima.
Yvetbosch .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten is uitstekend! Echt niks mis mee, maar de porties behorend bij dit 3 gangen verrassingsmenu zijn wat mij betreft veel te weinig... We kregen biologische kippendijfilet, stukje zalm en parelhoen met een heel klein beetje garnituur. Ik had meer groenten erbij verwacht. Wat mij betreft is het geen volwaardige maaltijd maar meer een tussendoortje.
Berrieburgers .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk gegeten goede kwaliteit, beslist geen Chinees restaurant zoals we gewend zijn maar echt exclusief.
Min puntje , de drankjes zijn erg duur, 3,75 voor een glaasje pils en 2,95 voor een glaasje. Tonicvind behoorlijk aan de prijs.
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Met de AH actie hier geweest, voordeel is dat je dan nog eens ergens komt waar je niet geweest bent. Was een prima keuze! Geen kaart maar verrassingsmenu met dagverse spullen. Eerste gang coquille en oester, prima op smaak en mooie presentatie. Tweede gang kippedijen met een soort curry, deed voor ons qua smaak nogal Thais aan maar smaakte ook weer uitstekend. Derde gang was wat alledaagser omdat dit met zalm was, dat eten we thuis ook nogal vaak. Wel prima maar daardoor niet zo verrassend. Na drie gangen werd gevraagd of er nog behoefte was aan meer. Mijn tafelgenote had voldoende, ik koos voor nog een gang. Zeker geen spijt van, gerecht van supermals lamsvlees en daarbij soort chinese spinazie, allebei erg goed op smaak. Bediening is prettig, met voldoende tijd tussen de gangen. Wellicht wel goed om van tevoren toe te lichten hoe de actie in zijn werk gaat. Na de derde gang werd wel goed aangegeven dat eventueel volgende gangen buiten de actie om zouden vallen. Entree vond ik wat minder, restaurant zit op de eerste verdieping. Wij komen nog een keer terug.
Acs.klaassen .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het eten was verrukkelijk en geheel op onze wensen afgestemd ( 1 van mijn dochters mag/wil n.l. niet alles eten). Wat mij in het bijzonder opviel was aan de service is, dat er uitgebreid werd verteld welke ingrediënten er waren gebruikt bij de diverse gerechten en de bereiding ervan.
het trof mij vooral omdat ik zelf graag kook houd van lekker eten.
Het decor was precies goed; aardige en leuke accenten. Eerlijk gezegd maakt me dat ook niet zoveel uit als ik maar lekker eet en dat was geweldig!
Hebe L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het was een ontspannen avond. Lekkere en bijzondere gerechten gegeten. Er was geen menukaart, het menu was een verrassing, maar er werd wel gevraagd of er dingen zijn waar je niet van houdt of misschien ergens allergisch voor bent.

Prima sfeer in het restaurant.

Het was ontzettend warm buiten maar binnen de juiste temperatuur, weliswaar door de airco, maar zonder koude luchtstromen.

Bediening was aardig en geven je het gevoel een avondje uit te zijn.
Anouk R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Eten was heerlijk! Wat weinig opties als het gaat om desserts, maar dat is vaak zo
in de aziatische keuken. Decor is iets gedateerd, maar wel gezellig.
Drankkaart mag iets geupdate worden, geen ijsthee en muntthee.
De service is super niks op aan te merken.
Marisca Z.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
We aten in totaal vijf gangen. Vooraf kregen een combinatie van gestoomde oester en gestoomde sint Jacobsschelp. Daarna roodbaarsfilet, gevolgd door ossenhaas in zwarte pepersaus. De laatste warme gang was lam: perfect mals gegaard. Ik heb het nog nooit zo mals gegeten. Het dessert was niet buitengewoon, maar wel prima verzorgd met veel fruit dat perfect rijp was. Een bijpassende wijnsuggestie was er helaas niet, maar de fles die we zelf van de wijnkaart kozen was prima.