Memories of Asia

Velperplein 16 6811 AH Arnhem Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Memories of Asia

Geniet van de culinaire Kantonese keuken

Memories of Asia is een Aziatisch restaurant in het centrum van Arnhem waarbij de gerechten zijn geïnspireerd op onze reizen door de zuidelijke provincie Guangdong. Wij nemen u tijdens uw diner mee naar Azië en laten u in een intieme ambiance genieten van de heerlijke smaken van de culinaire Kantonese keuken

Meer informatie over restaurant Memories of Asia

• : Uw auto kunt u parkeren in de Musis parkeergarage, schuin tegenover ons restaurant of in de parkeergarage Velperplein, onder de Media Markt.

Maandag 17:00 - 23:00
Dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Memories of Asia

Martha B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Werd goed rekening gehouden met persoonlijke wensen. Komen hier graag weer snel terug .
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk eten, die wij tot nu toe nog niet elders tegengekomen zijn.
Blijft ieder jaar weer een feest om naar Memories of Asia te geen.
frits F.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Dank je wel Yan en lyn voor weer een super avond.
walter M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Heerlijk gegeten op een mooie plek. Rustige sfeer fijn om met vrienden rustig bij te kletsen.
Van binnen kijk je uit op een deel van Arnhem met veel lichtjes dat is in de december avonden mooi.
De serveerder geeft daaraan iets extra's door te vertellen wat je krijgt en ook de tafel goed in de gaten te houden als we iets wilden (wijn, water extra rijst) alles werd direct gezien en verzorgd.
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We kozen het viergangen verrassingsmenu (ik herinner me in elk geval nog oester en coquille, fazant, en een vis) - op zich genoeg voor een goede maaltijd, maar alles smaakte zó goed en delicaat, en werd in zo perfect tempo opgediend (geen minuut te lang hoeven wachten), dat we zin en ruimte hadden voor nog een gang - dat werd een voortreffelijke ossenhaas. Voortreffelijke bediening, en niet te vergeten een voortreffelijke drankenvoorraad. Als ik weer in Arnhem moet eten, staat dit restaurant in mijn top-3.
Marien K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Verrassend lekkere gerechten, relaxte sfeer, prima voor elkaar, daar! We hadden vier gangen en een dessert. Allereerst een lekkere oester en een gestoomde coquille. Toen kwam een heerlijk gegaard stukje zeebaars. Daarna kangoeroe, heerlijk mals gestoofd en lekker pittig gekruid. Vormde een mooi contrast met de zoete groente en kastanjes. Vervolgens ossenhaas, ook weer erg lekker van smaak en structuur. Tot slot ijs met fruit, simpel maar wel zoals in Azië gebruikelijk. Ook erg tevreden over de huiswijn (wit). Aanrader!
Jorrit K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wij komen hier vaker en behoort tot een van onze favourite restaurants in arnhem en omgeving.
De kwaliteit van het eten was wederom super en met name de ober verstaat zijn vak goed.
Enige minpuntje was dat de temperatuur in het restaurant te laag was.
Verder alles naar wens, ga zo door!
frits F.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk eten, prettige gastvrouw(en) en heer. Kortom een super avond in een fijne ambiance. Voor ons een ultieme avond uit en genieten.
Johanna G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Eten was lekker, maar we willen toch liever zelf bedenken wat we willen eten. En een bakje rijst?
boudewijnvossen V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Na 19 jaar geleden weer hier gegeten gelukkig bestaat het oude concept nog steeds.
Heerlijk zoals vanouds lekker ????
Ida M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Het eten was goed verzorgd. Elke gang was een verrassing, die goed smaakte. Daarna werd verteld wat de gang inhield.
Goed gegeten!
Carina D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Uitmuntend eten. Wijnarrangement ook prima. Mevrouw van de bediening heel aardig maar communicatie gebrekkig (taal niet goed machtig?). Omdat website niets vermeld (ook niet qua prijzen) en er geen kaart is, is de
prijsstelling erg onduidelijk. Is niet onredelijk (denk ik) maar niet controleerbaar. Jammer dat daar dus wat ????
blijven hangen. Maar nogmaals: uitstekend eten !!!
Ella V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Na drie jaren niet meer in de Memorie of Asia te hebben gegeten keken we uit naar lekker eten dat we in het verleden hebben geproefd. Ik vond het erg tegen vallen, de eerdere negatieve recensies met betrekking tot vergane glorie en dat de gerechten verfijning (van vroeger) missen kan ik 100% onderschrijven. Bij een ossenhaas gerecht was een van mijn stukjes vlees niet goed; het proefde bedorven en daarmee was de eetlust bedorven. Ik kreeg wel een nieuw gerecht ervoor in de plaats. Service, weliswaar vriendelijk, was volstrekt niet professioneel; de wijnvlek op het tafelkleed was een ongelukje; met andere woorden niet de moeite waard om ons een nieuw tafellaken te geven. Het kwam op mij over als 'we doen maar wat'. Ik geloof niet dat ze ons / mij nog terugzien. Erg jammer hoe een uitstekend restaurant kan afglijden naar dit niveau.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Fijne avond gehad, komen zeker weer terug
wil H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heerlijk, goed en gezellig gegeten bij Memories of Azia. Een echte aanrader.
Maurits B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Prijs kwaliteit is onvoldoende. Prijs ligt vrij hoog per gerecht en werd ons ook niet duidelijk uitgelegd aan het begin. Er zat ook zand in zeegerechten.
henri Z.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Na 15 jaar uit Arnhem weggeweest te zijn besloten we in ons favoriete restaurant van weleer te gaan dineren.
In de verwachting dat de ambiance en kwaliteit nog steeds van het zelfde niveau zou zijn als destijds.
De service was ronduit slecht. Na ontvangst en een drankje kregen we te horen wat er die avond geserveerd zou kon worden. Echter toen we voor de kabeljauw kozen werd gezegd dat dit tot de hoofdgerechten hoorde en dus niet als voorgerecht geserveerd werd. Het werd zeebaars. Per portie betrof het de helft van één filet, gestoomd met vel. Op zich niets mis mee, ware niet het feit dat het vel mee geserveerd werd. Slap. Krokant gebakken, gefrituurd of gegrild is - volgens de 'kenner' (lees tafelbediende) niet gebruikelijk in de Kantonese keuken. Ben meermalen in Hongkong en omgeving geweest waar het vel krokant geserveerd werd. Maar goed je bent een avondje uit en wil genieten van de Smaak van Azië. Gefrituurde kwartel was het vervolg gerecht. Een ieder die weet hoe groot een kwartel is weet dat het onmogelijk is om zes exact gelijke delen te fileren. Kortom, in plaats van kwartel betrof het kip zoals je die koopt bij een poelier koopt. In één woord triest. Voor het hoofdgerecht besloten we dus voor de kabeljauw. Helaas was deze uitverkocht welke ook gold voor de kangoeroe. Bij navraag wat dan nog wel voorhanden was, bleek kip nog op voorraad. Oh ja, ook lamsvlees. Helaas was deze 2.50 euro duurder. Voor ons was de maat vol en zijn we vertrokken. Wel hadden ze de euvel moed om drie gangen af te rekenen. Uiteraard hebben we dat niet gedaan.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Leuke bediening.
Tussen de gerechte niet een te korte pauze.
Prijs met korting is goed. Zonder korting is het te duur.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten, hele gezellige avond gehad. Voor herhaling vatbaar! Een minpuntje was het feit dat de mevrouw die ons hielp heel moeilijk kon uitleggen wat we te eten zouden krijgen. Maar het is goed gekomen
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
NOU WAT JAMMER DAT ER EEN GROOT GEZELSCHAP WAS . ERG RUMOERIG . De keuze was onder peil . Het was een verrassingsmenu . Kleine porties . Het was zeerogvleugels , roodbaarsvis en ossehaas . De wachttijden tussen de gangen duurde lang . Werd niet gevraagd of het smaakt .Als je dit gerecht voor de volle prijs moest betalen was het niet waar voor je geld 34,00Euro . Geen voor en nagerecht . Kwamen ook niet vragen of we nog wat wilde drinken . Wij dronken geen wijn . Bij de wijndrinkers kwamen ze wel langs . Mijn nicht had 2 haren in het eten . Daar wat van gezegd bij het afrekenen . Antwoord dat kan gebeuren . Jammer maar wij gaan daar zeker niet meer heen . Dan maar naar Wong paradis in Kronenburg die is wel prima .