Mem's

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 19:00
Zaterdag en Zondag 11:00 - 16:00

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Het leek wel of iedereen elkaar kende bij Mem's of kwam het door de aandacht die twee mannen kregen wier honden elkaar zo leuk leken te vinden. Ik bestelde de erwtensoep en de panini met humus, avocado, geitenkaas en gedroogde tomaat maar kreeg vijf minuten later te horen dat de erwtensoep net op was. Alleen de panini dan maar. De panini was oké maar humus en tomaat heb ik er niet in kunnen ontdekken. Ondertussen zat ik me groen en geel te ergeren aan een van de mannen met hond naast me die op zeer luide toon allerlei wetenswaardigheden over honden in zinnen gelardeerd met 'fuck' zat te verkondigen tegenover een vrouw die daar kennelijk in geïnteresseerd was. Uitermate irritant.
Aaaaaaah .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
hotdog xxl klinkt goed toch! maar dan krijg je een knakworstje, en die smaakte niet van vers, op een bruin puntje, handje gedroogde uitjes eetlepel saus, en een beetje sla, kosten 6,50 teruggestuurd naar de keuken. Reactie we nemen het broodje wel terug maar u moet het wel betalen? kreeg ook niet anders aangeboden! Voor de rest kregen wij een vrij smakeloze couscous salade, met grote brokken komkommer, ook een tegenvaller. Eigenaardige eigenaar, niet aardig, na een onverstaanbare onderhandeling werd het broodje toch van de rekening gehaald, maar leuk is anders. Wel vriendelijke meiden in de bediening, tentje ziet er ook leuk uit, maar ik ga er nooit meer heen.
Bart A.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2012
Beste koffie van Amsterdam! Met heerlijke Turkse broodjes. Hou ervan om hier midden in de stad net een stukje rust te kunnen vinden. 'S ochtends ook een aanrader met een croissant en koffie en natuurlijk goede variatie aan kranten!