Melouisa

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Melouisa

Woensdag t/m Zondag: 17:00 tot 23:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Melouisa

Nelly V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Het dagmenu was spaghetti met vis..
Er zat maar een tot een paarcstukjes vis in de gerechten..
We hebben dit aangegeven, maar daar werd niets mee gedaan. Heel jammer..
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Geweldig lekker gegeten, fantastische Marokkaanse gerechten, vooraf een heerlijke mix van oosterse tapas, hierna een verrukkelijk zalmpakkertje en een plank met smakelijk gekruide kalfsribbetjes. Alles even lekker bereid, in een woord geweldig gegeten, kom er snel terug!
Will V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Leuke enthousiaste eigenaar. Voor herhaling vatbaar.
l.idewij P.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijke gegeten!
Samira K.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
slechte bediening en ze geven kleine porties eten niet geschikt voor mij ik hou van een goeie porties eten daar betaal ik ook voor
Dolf H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
De plaatjes op de website zijn indrukwekkender dan de realiteit. Het restaurant is nieuw en iedereen doet zeer zijn best. De gerechten zijn van goede kwaliteit, maar niet erg spannend. Personeel is uiterst vriendelijk, maar wachten duurt redelijk lang, terwijl het nu absoluut niet druk was. Hoewel we bij binnenkomst en voor het afrekenen hebben gemeld dat we via Iens hadden geboekt en dus 20 % korting moesten krijgen. Moesten we daar expliciet om vragen. dat werd goed opgelost maar voelde toch een beetje genant. Ook de toetjes waren goed, maar niet bijzonder. Daar staan dan wel weer uiterst redelijke prijzen tegenover, ook zonder korting.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Melouisa van kok Mohamed is een aanwinst voor Eindhoven! Het eten is heerlijk en ook aan de vegatariër wordt gedacht. Het is er sfeervol met een vleugje Arabisch maar met aandacht voor het lokale.
j.h. D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Een kleine kaart maar de kwaliteit is groots. Elk gerecht is opgebouwd uit veel fijne smaken. De bediening is super aardig. De prijs is veel te laag voor de kwaliteit.
Bas R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018