Mellow chocolade restaurant

Tweebaksmarkt 47 8911 KW Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant Mellow chocolade restaurant

Bij Mellow Restaurant houden ze van puur en authentiek eten. Zonder e-nummers en chemische toevoegingen. Met gezonde en regionale ingrediënten voor mondiale gerechten. Zoals Friese sla voor de Italiaanse salades, biologische kip voor de Indiase tandoori en originele Doppio-koffie met natuurlijk eigengemaakte Mellow chocola! Echte smaken dus. Daar word je blij van!

Gezellig én verrassend!
Oorspronkelijk eten. In oorspronkelijke sferen! Mellow Restaurant is gevestigd in een prachtig pand aan de statige Leeuwarder Tweebaksmarkt. Hier weet je je omringd door eeuwenoude rauwe muren en overheerlijke en steeds wisselende aroma’s. Want om de twee maanden hebben ze een vernieuwde kaart. Zo zijn er in het gezellige restaurant altijd culinaire verrassingen te beleven!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Mellow chocolade restaurant

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag 14.00 - 22.00 uur