Mell's Place

Duur
Erg lang
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Pas geleden gegeten bij dit restaurant, aangezien het vrij geode recensies op internet had maar niets was minder waar
om half 7 gereserveerd en moest erg lang wachten tot ze uberhaupt vroegen of we iets wilde drinken. verder moest er erg lang gewacht worden op eten. het restaurant sluit om 8u, maar wij krijgen ons hoofdgerecht pas om 19:45?? het was er niet zo druk en alsnog die lange wachttijd. eten smaakte niet goed, friet leek net supermarkt zak friet, was ook nog niet eens goed gebakken en je proefde de bloem in de stroganoffsaus die overigens niet echt stroganoff achtig smaakte... het krokantje laagje om de schnitzel liet los en dit had een erg melige smaak.
Limburgseproever .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Gegeven de recensies viel t mij een beetje tegen. Het eten was goed maar niet bijzonder en de sfeer op een zaterdagmiddag was ok. De bediening was wel heel vriendelijk en de verhouding tussen prijs en kwaliteit vond ik wel goed!
Badeend_15 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Toen wij hier waren, was het erg druk, op een gezellige manier. De tafels zijn leuk gerangschikt, er heerst een goede café-sfeer. Bediening was vriendelijk, toch wel wat chaotisch door de drukte, maar daar hebben wij geen last van gehad. Menukaart op het toilet vond ik wel apart? Nou ja. Eten was prima. Niet erg authentiek, maar een goede poging gewaagd. Het was in elk geval smakelijk, daar draait het om. Borden ook leuk opgemaakt, er was zorg en aandacht aan besteed. Een Bossche Bol als nagerecht gehad - ontzettend lekker! De enige afknapper was dat de Bossche Bol met bordje en al in de koelkast had gestaan, wat mij toch weer deed denken aan een bedrijfskantine. Voor de rest kunnen we niet klagen.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Donderdagavond heerlijk gegeten. De chefkok had een heerlijke lendebiefstuk gebakken.
En natuurlijk mag ik nu een duim omhoogsteken. Het was goed!!!!
Abaware .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
uit station meteen links en om half elf aan de koffie cognac, bossche bol om rondje den bosch te doen. eerste indruk van Mell's zo goed dat we besloten daar ook het dagmenu voor vertrek te gebruiken. prima tomatensoep, heerlijke kipsaté en mooi nagerechtje. vlotte bediening. we komen terug!
Dirk Jan S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Na een dagje natuurgebied De Moerputten en de gezellige binnenstad van 's-Hertogenbosch ben ik op de gok bij Mell's Place neergestreken. Hoewel het buiten ook gezellig toeven is, koos ik er toch voor binnen me aan een van de vele menu's te wagen. Het werd De Toekan, een keuzemenu met goed gevulde champignonsoep, zalmrolletjes met salade en een flinke schaal frieten, en... zoals de menunaam al deed vermoeden: met het schaaltje appelmoes gesierd met een kers, een knipoog naar het Van der Valk-concern en dat alles voor een zeer schappelijke prijs! Het bij het menu behorende vanille-ijs met slagroom en advocaat en een goed glas tapbier erbij en maakten het eetfeestje compleet.
De ambiance is gezellig en ademt met veel foto's van Amerikaanse auto's en gebouwen uit de 50'er jaren, muziek uit diezelfde tijd, een nostalgische sfeer uit. Ook de duizenden tinnen miniatuurtjes op de rand van de lambrisering dragen daartoe bij, evenals de gezellige verlichting en niet te vergeten: de kranten- en tijdschriftenbak, waardoor de eenzame reiziger het hier verpozen nog aangenamer kan maken.
De bediening is vlot en attent en ook een praatje met het vriendelijke personeel zit er wel in.
Al-met-al: een in meerdere betekenissen niet te missen aanrader!
Maaikecaris .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Vanavond lekker gegeten bij Mell's Place. We maakten onze keuze voor dit restaurant op basis van recensies op Iens, die helemaal bewaarheid werden. Vriendelijk ontvangen door de eigenaar, prettige bediening en een heerlijke maaltijd. Zeker aan te bevelen!
Melanie J.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Hoe een mens zich kan vergissen...in eerste instantie leek de bedrijfsleider die me begroette een knorrepot. Ik durfde bíjna niet te vragen of er paprika in de kruiden van de kipspies zat (zwaar allergisch voor), maar ja, toch maar doen hè? De beste man bleek ontzettend aardig en begripvol te zijn! Spies zonder kruiden (want idd met paprika)? Geen probleem. Olie ipv dressing (ook met paprika) over de salade kwam hij ook even vragen. En mochten de uitjes wel gewoon?

En ja, dan duurt het nét even wat langer voordat je eten er is, maar ik heb lekker én " veilig" gegeten.

Kortom: laat je nooit van de wijs brengen door je eigen (snelle) oordeel. Je zou zomaar een fijn adres om te eten voorbij lopen.
Linda-94 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
De afternoon tea is een absolute aanrader! Veel verschillende soorten thee om uit te kiezen, de hapjes waren erg lekker en het personeel is zeer vriendelijk.
Mathee .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Bij onze binnenkomst werd meteen aanboden om de meegenomen taart zolang in de koeling te zetten, erg aardig. Vlotte bediening, vriendelijk. Het champignonnenpannetje, het vegetarische gerecht was erg lekker. Vers, mooi op smaak en ook verrassend: niet de eeuwige combinatie met room maar in een smakelijke tomatensaus. Ik heb om het recept gevraagd. Ook een lekkere rode huiswijn, de kipsaté was volgens mijn tafelpartner ook lekker. Kortom: we hebben prima gegeten en gedronken in een ontspannen ambiance.
Eet-Ramon .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
lekkere koffie en een heel goed maandbroodje! Aanrader voor als je in de buurt bent. De decoratie heeft een gezellig uitstraling.
Frank J.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Al jarenlang nodig ik mijn zakelijke relaties uit voor een lunch of borrel bij Mell's Place te 's-Hertogenbosch. Het eten is van een hoge kwaliteit, terwijl ik weinig zaken ken die zulke mooie huiswijnen serveren. De saté is topklasse!
Clarita H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Een stedentrip Den Bosch start je perfect aan het stationsplein van Den Bosch. Eerst de auto geparkeerd onder het station en buiten aangekomen gezellig bij Mell's Place op het terras gezeten. Altijd leuk om mensen te kijken die langslopen. De aardige bediening zorgde heel snel voor een heerlijke koppen cappuccino (goede schuim!) en een paar glazen verse Jus. Het plan was om de dag te starten met een Bossche Bol, maar nadat we de kaart zagen met al die lekkere broodjes hebben we toch gekozen voor een lunch. We konden niet kiezen wat we zouden gaan bestellen van de lunchkaart omdat er zoveel lekkers op staat. Nadat we de gerechten hadden gekregen waren we zeker niet teleurgesteld omdat de geserveerde broodjes Carpaccio van Ossenhaas, Vitella Tonato en omeletten met zorg gepresenteerd werden. Echt een aanrader! Ze smaakten ook verrukkelijk! De eigenaresse bood aan om een paar Bossche bollen voor ons te bewaren zodat we deze mee naar huis konden nemen. Aangezien we niet wisten hoe laat we terug zouden zijn, was dit twijfelachtig. Voordat we vertrokken kregen we nog een stadsplattegrond mee en waren we zo in het centrum van Den Bosch. Aan het einde van de dag zijn we voordat we de auto gingen halen, voor de zekerheid naar binnen gelopen en hadden ze gewoon twee Bossche Bollen voor ons achtergelaten. Wat een geweldige service. De Bosschenaren zijn super lieve mensen. Wij raden Mells Place aan iedereen.
Dvu0102 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Vandaag een gezellige dag met vriendinnen in Den Bosch gehad , waarbij we vanmorgen bij Mells place zijn begonnen met een échte cappuccino en de beroemde Bossche bol.
De bediening was vriendelijk en gaf ons zelfs een plattegrond mee van de stad , erg handig!
De zaak is binnen gezellig en warm ingericht met leuke decoratie aan de muur.
Nadat we een heerlijke dag geshopt hebben , hebben we d.m.v de gekregen plattegrond de weg weer terug gevonden om nog een hapje te eten .Heerlijk gegeten voor een goede prijs & kwaliteit.
Tot de volgende keer , misschien voor de High tea de gedekte tafel zag er goed en gezellig uit.

IngridMz .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Prijs/kwaliteit verhouding klopt niet. Lunch met italiaans champignonpannetje kost 9,50 en daarvoor krijg je een paar champignons in plakjes met saus en 2 witte geroosterde boterhammen. Smaak ook zeker niet om over naar huis te schrijven....
Ik schrik van uw recensie.
Het Italiaanse champignonpannetje dat u gegeten heeft is een recept van mij en het verbaast mij dan ook dat dit niet op de juiste manier is geserveerd.
Ik wil u graag uitnodigen om geheel op onze kosten te komen lunchen.
Ik hoop dan ook dat ik die kans van u krijg, en dat ik voor u mijn recept mag maken, omdat ik zeker weet dat u het dan wel lekker zal vinden.
Ik hoor graag van u wanneer ik u mag verwelkomen in onze zaak.
Met vriendelijke groet, Ton van den Dungen

Reactie van proever:

Beste Ton,
Hartelijk dank voor uw eerlijke reactie. Dat wordt erg gewaardeerd. We gaan graag in op uw uitnodiging, maar helaas wonen we nogal uit de buurt ... Mogen we contact met u opnemen wanneer we weer eens in de buurt zijn?

anf 2e reactie van restaurant:

Beste Ingrid, bedankt voor uw reactie. Natuurlijk mag u contact met ons opnemen wanneer u in de buurt bent. We zien uw bezoek graag tegemoet. Met vriendelijke groet Ton
Wandelmetgids .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
Als stadsgids in Den Bosch kom ik regelmatig met een groep bij Mell's Place voor een lunch. Altijd worden we snel, efficiënt en vriendelijk geholpen, en de kwaliteit van het buffet dat ze speciaal voor ons samenstellen is prima.
Af en toe is de groep zó groot, max 90 personen, dan wordt het hele restaurant voor me gereserveerd en zijn we met ons eigen groep te gast. Prima!
Ook voor het diner kom ik er graag. Altijd eigengemaakte soep van het seizoen.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Mijn vriendin en ik gaan elk jaar een dag naar 's-Hertogenbosch, waar we de dag altijd starten bij Mell's Place voor de koffie en de echte Bossche bol en daarna heerlijk gaan shoppen. 's Avonds komen we hier altijd terug (4e jaar op een rij) om een hapje te eten. Mell's Place heeft altijd een heerlijke dagschotel. En mooie menu's. Deze keer heb ik gekozen voor het Mell's Menu en mijn vriendin voor een Tomatensoep en daarna de Steakburger Stroganoffsaus. Beide erg lekker. De zaak heeft een warme uitstraling, erg gezellig, en de muziek is zeer sfeervol. We voelen ons hier echt thuis, de dames in de bediening werken hier al jaren, het is toch fijn om dezelfde gezichten te zien. Helemaal leuk als ze je herkennen, ook al kom je maar eenmaal per jaar, zij zien toch veel mensen door het jaar heen. Mell's Place heeft een prachtig ruim terras waar je bij mooi weer, heerlijk kan genieten van de drukte op het plein. Het ligt erg centraal, waardoor we zo weer in de trein zitten naar huis.