Meliefste

Wolphaartsdijkse Veer 1 4471 ND Wolphaartsdijk Nederland Kaart

Over het restaurant Meliefste

Gastronomisch genieten aan het Veerse Meer

Chef Thijs Meliefste laat zich met zijn vrouw Anuschka inspireren door de natuurrijke omgeving van Restaurant Meliefste. Het menu is een afspiegeling van de Zeeuwse natuur. In Wolphaartsdijk kent iedereen de gastronomische geschiedenis van deze bijzondere plek. Thijs en Anuschka geven hier op een gastvrije manier hun eigen invulling aan. Sfeervolle inrichting, excellente en mooi opgemaakte gerechten, snelle en professionele service, het wordt allemaal erg gewaardeerd.

Meer informatie over restaurant Meliefste

Karin C.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Nancy S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Sfeervolle inrichting, (h)eerlijk eten, mooie wijnen, fijne bediening. Zeker een vervlgbezoek waard. Kortom, een echte aanrader!
Leongroenewegen .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Echt supergoed gegeten gistermiddag. Alles klopt in deze topzaak, Michellin heeft deze zaak vergeten te belonen vind ik.We komen van de zomer zeker terug om op het terras te lunchen.
Uitwijk K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden. Mooie smaken, er werd goed rekening gehouden met de vegetarischer onder ons en iemand die geen suikers eet.
Prachtige wijnen bij het eten, het was af.
Bedankt????
Toine D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Voor de tweede maal in dit sfeervolle lokaal voortreffelijk gegeten. Montwaterend lekker van de bijzondere amuses tot aan het elegante dessert. Daartussen smakelijke gerechten zoals Zeeuwse mosseltjes met gefermenteerde rettich, een stukje griet met gefrituurde boerenkool en bloemkoolbereidingen met hazelnootjes, gerijpte duivenfilet.... En dat allemaal uit een verbazingwekkend kleine keuken. Complimenten voor de sommelier. Verstand van zaken en uitstekende wijn-spijs combinaties. Slechts één minpuntje: de duif had echt wat warmer geserveerd moeten worden.
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wederom heeeeerlijk gegeten bij Meliefste. Gerechtjes allemaal kunstwerkjes, zowel voor het oog als qua smaak. Iedereen is zeer gedreven en gepassioneerd, dat straalt van alles af.
Louis P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Gastromie met veel toekomst ...kwaliteit innovation ..goed et produkten cuissons perfection en Ook weer Sausen .een min punt glas champagne 15 euro veel te du uur .service familiaal en profesioneel .aanrader Pauwels Louis
margrietbrx .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wat een feestje bij Meliefste te lunchen. Uitgebalanceerde smaken . Mooie en originele presentatie. Het wijn arrangement bij het menu uitstekend. Ambiance zeer aangenaam, prachtige inrichting. Kortom we komen zeker terug!
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Heel lekker gegeten. Enkel vonden we beiden het hoofdgerecht iets minder. Hert was niet mals genoeg. Maar voor de rest heel lekker gegeten en lekkere wijnen! Sommelier pakt het heel leuk aan.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heel goed restaurant. Medewerkers geven heel goede uitleg over de gerechten en de bijpassende wijnen. Ook hele mooie opmaak van de gerechten, echt creatief. Absolute aanrader.
Matthias T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Zalige bediening , er werd constant op de mensen gelet die aan het eten waren . Ook iedere chef kwam een gerecht presenteren . De somelier was top leefde met een echte passie voor zijn vak . De gerechten waren top , super presentatie .
Hendrik M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het eten dat Thijs Meliefste op de borden tovert is nog altijd een onbetwiste topic! Jammer dat de mooie ligging niet tot uiting kwwam door de mistige dag!
Jan C.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Genoten!
Enig min puntje: wij hebben gekozen voor menu + aangepaste wijnen en vonden dat de opeenvolging van de hapjes/gerechten te snel ging om ten volle te genieten van de wijn (die we dus telkens 'te rap' moesten nuttigen).
H. V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Uitstekende keuken met verrassende gerechten. Je kiest bij Meliefste voor een 4 of eventueel meer gangen menu en laat de chef je verrassen. Uiteraard kun je vooraf aangeven wat je absoluut niet lust of waar je eventueel allergisch voor bent. Vooraf krijg je eerst een aantal heerlijke en aparte amuses. De gerechten worden bijzonder mooi gepresenteerd en zijn bovenal erg lekker. Wij namen er een BOB wijnarrangement bij, wat heel erg goed is bevallen. Dit restaurant valt in de wat duurdere categorie, maar wij hebben zeker waar voor het geld gekregen. Een aanrader!
PaulteBooij .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Vanavond gegeten met me liefste bij Meliefste, goed eten, goed drinken, goede sfeer. Had me geen betere plek kunnen wensen. Gerechten worden in losse ambiance door een uitstekende brigade geserveerd. Kennis gecombineerd met een ontspannen houding, altijd goed en mede daardoor het gevoel dat je welkom bent. Een paar jaloersmakende foto's van de stuk voor stuk heerlijke gerechten naar vrienden gestuurd. Kortom Meliefste in wolphaartsdijk de moeite waard om een behoorlijk stuk voor om te rijden
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Geweldig diner gehad met geweldige gerechten en prachtige wijnen geserveerd door het meest gastvrije team olv Thijs en Anuschka.
Annick R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Schitterende belevenis! Zeer attent en prachtige gerechten ! Je zit er mooi aan het water, in comfortabele stoelen te genieten van elke hap. Attente en leuke bediening. Bravo voor zoveel talent.
Roger M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een feest voor de smaakpapillen en voor de ogen! Bekwaam personeel met attente bediening. Aangepaste wijnarrangement in BOB formule zodat je toch niet te veel wijn hoeft te drinken en kundige sommelier kiest de juiste wijn bij de gerechten.
Elma K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Een schilderijtje op je bord!! Bij Meliefste is het niet alleen eten, maar smaak beleven.
Als je een keer wat anders wil dan het standaard food, dan is dit restaurant de place to be.
En een pluim voor de koks, het is vakwerk.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk eten, bijzondere combinaties en heel verrassend, lekker, frisse dressing bij de mosselen, super coquilles met een heerlijke uienjus. Doorhebt vaste menu eet je dingen die je anders misschien niet snel kiest.
De wijn wordt geschonken en met veel passie verteld over de achtergrond ervan. Heel leuk!
Inrichting is beter dan eerst, ruime opzet waardoor je gezellig en toch heel prive en rustig zit te eten.
Geweldige ervaring!