Meliefste

Wolphaartsdijkse Veer 1 4471 ND Wolphaartsdijk Nederland Kaart

Over het restaurant Meliefste

Gastronomisch genieten aan het Veerse Meer

Chef Thijs Meliefste laat zich met zijn vrouw Anuschka inspireren door de natuurrijke omgeving van Restaurant Meliefste. Het menu is een afspiegeling van de Zeeuwse natuur. In Wolphaartsdijk kent iedereen de gastronomische geschiedenis van deze bijzondere plek. Thijs en Anuschka geven hier op een gastvrije manier hun eigen invulling aan. Sfeervolle inrichting, excellente en mooi opgemaakte gerechten, snelle en professionele service, het wordt allemaal erg gewaardeerd.

Meer informatie over restaurant Meliefste

Maandag 12:00 - 22:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 22:00
Uitmuntend
9,8
9,2

Jouw recensie over het restaurant Meliefste

RickDan .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Didier N.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
super keuken, passie zie je in alles ! Perfecte avond ! gefeliciteerd ! mooie ligging, en hopelijk kunnen we volgende keer komen met mooi weer om te genieten van het mooie uitzicht op het terras
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Op een prachtige locatie, uitzicht op de ondergaande zon die de haven van Goes overschaduwt met pracht en romantiek; geniet je van culinair meesterschap!
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
het was de 4e keer dat ik er kwam en het was weeral top! Dit restaurant stelt nooit teleur! Bediening met kennis van zaken, uiterst vriendelijk, niet opdringerig. Ik zou er zo weer naar toegaan en zal dat in de toekomst zeker nog doen. Betaalbaar volgens de kwaliteit. Een grote aanrader.
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Een vrij hectische manier van bedienen. Vooral in het begin, ging het nogal snel. Kwaliteit van het eten formidabel. Echte klasse ! Manier van presenteren echt geweldig. Echter lamsbout in een diep bord, is niet echt gemakkelijk eten. Komen zeker terug.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Buitengewoon prettig restaurant met verrassende gerechten. Ondanks een volle zaak was de bediening zeer vlot.
kleine maar goede wijnkaart. Niks mis mee!
Lieven T.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Voor een beginnend team (met toch wel wat opgedane ervaring in dienst van) waren we onder de indruk van de 'smoothness' waarmee alles verliep. Creatief opgemaakte pareltjes verhoogden de 'goesting'.
Hier en daar wat onevenwicht in zoet, zuur, bitter. Soms een bloemetje te veel maar zeker niet storend.
Geen probleem om te verhuizen van een heet terras naar een tafeltje binnen in een aangenaam gekoeld restaurant.
Goede uitleg van de obers. Eenheid in hun kledij zou voor ons een meerwaarde geven.
Prijzen zijn, gezien de kwaliteit van het menu, 'laag' .
Gelukkig is het Veerhuis gebleven en is er een enthoesiaste ploeg aan het werk.
Britta13 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het eten is heerlijk! Wat een beetje tegen viel was de wachttijd tussen de komst van het eten en het schenken van het wijnarrangement. De witte wijn was op of warm voordat het eten kwam. Verder stond de muziek erg hard en was erg druk. Mijn schoonmoeder kon hierdoor de gesprekken aan tafel niet volgen.
De sommelier was erg behulpzaam en erg kundig, de topper van de avond eigenlijk. Toen mijn man weggeroepen werd omdat onze hond weggelopen was in de haven, werd het eten gewoon geserveerd, er werd niet gewacht totdat mijn man weer aan tafel was. Ook als je tussen de gangen door naar de wc ging werd er niet gewacht totdat je weer aan tafel was. De sommelier heeft in ieder geval kunnen regelen dat het eten van mijn man warm gehouden werd. In een restaurant van zo'n niveau zou je eigenlijk verwachten dat zij flexibel genoeg zijn om te wachten.
Wij hadden van tevoren aangegeven dat een van onze dochters vegetarisch is. Als je daarom gevraagd wordt, ga je ervan uit dat er een vegetarisch menu geserveerd wordt. Maar bij een aantal gangen werd gewoon het vlees of de vis weg gelaten. En dan zei de eigenaresse 'ja dat is gewoon hetzelfde als het menu maar dan zonder het vlees/de vis en wat verspreid ov er het bord'. Beetje raar dat je dan hiervoor de volle mep betaald, zeker als van tevoren gevraagd wordt om het aan te geven.
Er zou volgens ons aanzienlijk meer in kunnen zitten bij dit restaurant, als de service wat beter is.
CProvily .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Zijn vriendelijk ontvangen. Bediening is zeer netjes en attent. Gerechten van topniveau met goed wijnadvies. Wij komen zeker een keertje terug.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wederom een geweldige avond, prachtig restaurant, schitterende ligging, deskundig personeel en het eten is fantastisch. Thijs en zijn brigade zijn zeer creatief en serveren hele mooie gerechten. Een absolute aanrader.
Vanessa M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Een perfecte avond, heerlijk eten en zeer goede bediening. De sommelier is een zeer gepassioneerd man die zijn vak grondig kent. De glazen zijn zeer genereus. Prachtig gedresseerde bordjes, met lokale en seizoensgebonden producten. Mijn smaakpapillen deden een vreugdedansje. Chef Thijs, you rock!! Als ik al 1 minpuntje moet geven, is het dat we de desserts te zoet vonden. Maar dat is puur persoonlijk. Wij komen zeker terug!!
Vanessa & Kenneth
Philippe D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten! Zelfs de amuses waren geweldig, de bediening is zeer spontaan en attentvol! Heerlijk (opvallend) rustig en alles is uiterst verzorgd. Een échte aanrader...
Marie B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heel gezellig, zeer innovatieve keuken, top kwaliteit, top service!
Gert L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Absolute aanrader. Topklasse bediening em gerechten met zowel oog voor smaken als presentatie.Sommelier met passie en kennis van zaken. En dit op een ongeevenaarde locatie.
Hugo N.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Een heerlijke avond gehad. 9 gangen op die allemaal even heerlijk en goed verzorgd waren.

De vriendelijke bediening en de perfect bijpassende wijnen zorgden voor een aangenaam succes!
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Fantastische en smaakvolle gerechten. Met liefde gemaakt en geserveerd.
Jong talent met veel vernieuwende ideeën en gaan voor intense smaken. Goede prijs voor wat je krijgt aangeboden.
Heb je zin in explosieve, zachte, intense,... smaken dan moet je zeker hier deze gewaarwording beleven. Bedankt Meliefste
Koos S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
In een Fijne ambiance hebben wij heerlijk gegeten, en genoten van alle speciale gerechtjes met een bijpassend wijntjes. Prettig ontvangst en de bediening was optimaal, zonder dominant aanwezig te zijn. Aan te bevelen als je echt van eten kunt genieten in al zijn verscheidenheid.
Carl V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Gewoon top, inventieve frisse en super lekkere gerechten. De verplaatsing vanuit belgie meer dan waard. Een geweldige aanrader.
Kathleen M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We waren hier voor de tweede maal en het was terug verrassend en vooral heel heel lekker. Onze vrienden vonden het een exclusief etentje, dit zegt genoeg. Ook de bediening is heel vriendelijk.
Fra C.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Inventieve maar correct gebalanceerde keuken. Aangenaam van sfeer, perfecte bediening met mooie wijnkaart.
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.