Melati Dua

Meer informatie over restaurant Melati Dua

7,2
Walter_daniel143 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wij komen vaak bij Melati Dua, ze serveren hier de beste nasi en kip in pindasaus. De bediening is altijd erg vriendelijk. De prijs is prima in balans met de kwaliteit. Wij komen hier gauw weer eten.
Selamet .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Tijden heb ik deze brasserie gemeden gewoon omdat ik het niets met Indisch eten te maken vond hebben, wat je wel zou denken naar de naam en het menu kijkend. Doordat mijn moeder er wilde eten met haar verjaardag kwam ik er toch weer eens terecht. Dit keer voor veilig gegaan, saté menu (met hete ketjapsaus). Eerlijk gezegd was het echt lekker. Enkele dagen later teruggekomen voor een lunch, soto ayam met rijst, heerlijk! De rijsttafel scoort nog steeds niet goed, vlakke smaken, waterige boontjes. Het is dus wel weten wat je moet nemen. Het is niet duur, dus dan ben je wat vergeeflijker. Buiten Indische gerechten hebben zo ook Hollandse gerechten, broodjes en wat al niet meer. De bediening is onpersoonlijk en je zit bovenop elkaar. Voor de lunch prima, dineren zou ik toch ergens anders doen
Walker .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Het decor heeft wel wat van en kantine, daar hou ik niet zo van. Het eten is vooral heel erg veel, erg, érg grote prorties.
Het eten is koud als je het krijgt. Oorzaak: het eten wordt op koude borden geserveerd! Het bedienend personeel bestaat uit uitsluitend uit schoolgaande meisjes die meer op uiterlijk dan op kwaliteit worden geselecteerd.
Catering van dit bedrijf is wel beter.
Clair23 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Kom hier regelmatig om te lunchen. Ruime keuze en het eten zelf is smakelijk. Over het algemeen is de kwaliteit van het eten consistent (behalve van bijvoorbeeld de pompoensoep, die is de ene keer wat wateriger dan de andere keer). Het broodje pom doet zeker niet onder voor die van een Surinamer en ook de ei-gerechten zijn heerlijk (soms wellicht wat zout, maar dat is persoonlijk). Al met al een prima go to om lekker te lunchen.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
De zaak is erg mooi opgeknapt, een hele verbetering. Helaas heeft het eten niks met de Indonesische keuken te maken. Vlakke smaken en vermoedelijk gebruik van diepvries bonen bij de gado gado. Mie is klef zonder smaak of garnituur enz. Tip verfijn de keuken en zorg voor koks die verstand hebben van deze keuken
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Wij kwamen voor een kopje koffie met wat lekkers. Mijn vriend gelijk zijn koffie en chocoladebol. Ik wel mijn thee, maar de wafel met kersen en slagroom moest nog gemaakt worden. Dat kan. Maar naar 20 min gaan vragen waar het bleef. Nog 2 minuten. Na totaal 25 min, ondertussen was de rest al op, wafel met kersen en slagroom. Wafel gewoon koud! Kersen wel warm, maar waar moest ik nu 25 op wachten? Het opwarmen van een paar kersen.
Gemiste kans, want wij wilde er ook na ons uitje gaan avond eten. Dit maar elders gedaan.
Ik zeg geen aanrader. Jammer, interieur ziet er gezellig uit en groot buiten terras.
Kelly_Janssen .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Wij eten ongeveer 1 keer per maand bij Melati Dua en het eten is heerlijk. Decor is simpel, maar wel gezellig. Ze hebben een mooie terras buiten. Personeel is altijd netjes.
Istellenbos .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2015
We gaan hier van tijd tot tijd eten of laten wat bezorgen. Dit is altijd naar wens geweest. Interieur is recent aangepast, waardoor het sfeervoller oogt. Aanrader!
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Melati Dua ligt op de kop van het buurtwinkelcentrum Heyhoef. In het winkelcentrum was een strippenkaart actie waaraan ook Melati Dua meedeed. Koffie met gebak voor 2,50 tegen inlevering van een strip. Er lagen in elke winkel grote hoeveelheden strips, dus met de strip naar Melati Dua en cappuccino genomen met een progres gebakje en een punt appeltaart.
De cappuccino van fair trade Puro koffie was flink warm en smaakte uitstekend. Goede schuimlaag. De appeltaart was veel te koud, smaak was goed. Toch maar vragen de taart iets warmer te maken. De gebruikte slagroom op de taart was huisgemaakt en van goede kwaliteit.
Bij het afrekenen slechts 1 koffie voor 2,50. Omdat winkeliers hadden gezegd, dat elke deelnemer volop strips had om uit te delen vroeg ik dus een extra strip. Men deelde mede geen strips gehad te hebben. Dus even 2 meter verder gelopen en bij de buurman een strip gehaald.
Zeg dan dat je niet achter kunt blijven bij de winkeliersvereniging, maar liever niet meedoet.
De bediening was verder goed maar slechts een zesje door deze klantonvriendelijke benadering.