Melange7

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

• MasterCard , Pin , Visa card
EdenSus .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Na enkele eerdere positieve ervaringen in dit restaurant nu een afknapper van jewelste. Met z'n vieren bestelden we het 3 gangen menu, waarbij als hoofdgerecht werd gekozen voor scholfilet respectievelijk voor het lam met asperges. Groot was de verbazing toen na het (overigens prima voorgerecht van gerookte zalm) het tussengerecht gnocci met macadamia noten werd aangekondigd, hetgeen helemaal niet was besteld. Foutje, kan gebeuren. Nog groter was onze verbazing en gelijktijdige ergernis, toen (zonder verdere aankondiging) het hoofdgerecht plotseling kabeljauw bleek te zijn en dat de asperges bij het lam volledig ontbraken en waren vervangen door sugarsnaps en wortelpuree. Toen wij om opheldering vroegen was de voornaamste vraag van de inmiddels opgetrommelde kok, of het allemaal smaakte. De altijd gastvrije bedrijfsleidster Anandi probeerde met een extra glas wijn van het huis deze afgang nog te redden, maar achteraf had ik spijt, dat ik de gerechten niet terug had gestuurd naar de keuken. Op deze manier kun je de reputatie van een doorgaans goed regionaal restaurant wel behoorlijk beschadigen. Voorlopig even niet.
Ans S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Op moederdag om 19:15 uur even gezellig naar binnen geschoven bij het ons bekende Melange 7 restaurant voor de overheerlijke risotto die we zo goed kennen. Maar wat viel het dit keer tegen. We moesten erg lang wachten op een drankje en op de kaart. We zijn in het verleden verwent met een welkoms-amuse of stukje brood, maar niets van dat alles. Het glas voor het bestelde mineraalwater kwam uit de vaatwasser en was warm, maar 'helaas hebben we geen andere glazen momenteel'. Een jonge ober loste het toch op door een longdrinkglas te brengen. De risotto viel tegen: héél erg veel mosselschelpen waar de risotto uitgepeutert moest worden en 2 garnalen. We zijn snel vertrokken. Het was er rommelig, we hoorden diverse mensen klagen; de buurvrouw stuurde een koude risotto terug, maar die stond later wel op de rekening. Iemand anders kreeg 2 gerechten tegelijk. Als excuus kregen we dat er onderbezetting was door vakantie en een volle ziekenboeg. Jammer hoor!
Birgit_2 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Je kunt heerlijk lunchen bij Melange 7. Voor € 9,90 kun je een kleine lunch bestellen, bestaande uit soep, broodje en salade. Aardige bediening, hier komen we zeker weer terug.
Lonneke B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Een culinair genot! Zo lekker gegeten! Echt heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel! Ik kom zeker terug! Een aanrader.
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
DIE VENT KAN KÓKEN…
Omdat de aankleding mooi is, maar niet over the top. Omdat de bediening steeds vriendelijk en attent is. En natuurlijk omdat het eten keer op keer goed is. Daarom zijn m’n meisje en ik regelmatige gasten. Gisteravond hebben we ons voor mijn eenenzestigste met een menu buiten de kaart laten verrassen. Driemaal een feest op het bord! Dat gold voor het zalmrolletje en de tempura van kabeljauw vooraf en ook voor het hoofdgerecht met malse, gegrilde lende en knapperige groenten. Het toetje van prettige porties brownie, ijs en pudding zette een lekker zoet maar niet al te zwaar uitroepteken. “Die vent kan kóken..,” reageerde ik toen bedrijfsleidster Anandi ons vroeg of het had gesmaakt. Ga de kunsten van chef-kok Robbert maar eens uitproberen.
gkerkman .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Vrijdag 6 januari een heerlijke high wine genoten bij melange 7
We werden erg leuk bediend en er werd met kennis van zaken verteld over de wijnen die we te drinken kregen.
Het eten dat we erbij kregen was ook heeeerlijk en ruim voldoende.
Dit was overigens niet de eerste keer dat wij dit restaurant bezochten en alle keren hebben wij hier goed en gezellig gegeten.
Voor ons is Melange 7 een restaurant dat we nog vaak met een bezoek zullen vereren.
EdenSus .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Met 4 personen van de Wining & Dining avond genoten. Ondanks een "volle bak" met 70 couverts en gelijktijdige uit-servering van de gerechten, liep alles op rolletjes. Ontvangst met aperitief, voorgerecht, tussengerecht, hoofdgerecht en nagerecht met passende wijnen (met toelichting van de wijnleverancier). Alle gerechten waren goed op smaak en temperatuur. Prima gegeten, waarbij de all-in menuprijs van € 42,50 pp voor de 4e persoon niet in rekening wordt gebracht. Een goed doordacht concept. Eigenaar Yassine Hanyn is commercieel goed bezig en bewijst, dat je met slimme marketing succes kunt afdwingen. Ook de evenementenagenda voor de komende periode ziet er aantrekkelijk uit.
antonvdhulle .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Op Moederdag heerlijk gegeten. Voorgerecht met gerookte zalm en carpaccio was goed. Hoofdgerecht met kabeljauw en tournedos was erg lekker en het nagerecht was ook heerlijk. Goede wijnen en vriendelijke bediening. Ze doen allemaal hun best om het naar je zin te maken. Eerder die week heerlijke lunch met o.a. gerookte zalm.
femmex B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Gisteravond lekker gegeten met vriendlief ter ere van mijn verjaardag en uiteraard op koningsdag.
Als voorgerecht hadden wij de melange van verschillende gerechten. Houmous erg zout en de carpaccio teveel bewerkt. Ik had de volgorde ook anders gedaan vanwege 2 gerechten met een zeer aanwezige smaak. De aspergesoep en steak tartaar waren prima op smaak.
Als hoofdgerecht beiden de risotto. Dit was echt heerlijk maar door het machtige hoofdgerecht kon ik niet veel op. Aangezien er 2 formaten zijn had ik het gewaardeerd als de ober dit aan zou geven of in ieder geval had gevraagd wel formaat gewenst was.
De wijn die hij erbij gaf was wel heel goed afgestemd. Toetje, huisgemaakt ijs, lekker. Voor de risotto en wijnen zou ik terugkomen, deze krijgt van mij dan ook een 8, de rest viel wat tegen.
Joyce T.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Mooi restaurant vriendelijke bediening alleen niet klantgericht en oplossend. Hadden een lunch. 2 salades van ruim 15euro. De ene was rijk gevuld en echt een maaltijd de andere waren paar blaadjes groen en plukjes mozzarella totaal niet vullend. Nadat er werd gevraagd of we tevreden waren over het eten gaven wij dit aan. Bediening zei o een foutje denk ik of ze hebben kleine variant sla gebruikt. En liep weg, niets met ons commentaar gedaan. De rek daar stond alles op. Wij vroegen zelf of ze ons daarin tegemoet konden komen, werd er 2,50 vanaf en een klein excuus. Jammer en het had veel beter en vriendelijker opgelost kunnen worden en meteen een excuus van O wat vervelend voor u dat het niet genoeg vult etc....
Steven1 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Goed eten, aardige bediening en een mooi ingericht restaurant. Vooral de risotto is hier een aanrader. Laatst ook de halve kreeft als voorgerecht gehad en was erg lekker. De kaart mag naar mijn mening wel wat vaker wisselen, maar dat is meer een suggestie dan een punt van kritiek, want wat er op de kaart staat is gewoon allemaal goed.
LauraviaIens .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Diner bij Melange7 is echt aan te raden. Het eten is heerlijk, de bediening is erg aardig, de locatie is gezellig en sfeervol. De koffie is top en de taarten van Beerse om te smullen. Het terras buiten is echt prachtig en je zit heerlijk. Neem ook een kijkje bij de shops van Melange7, zeer de moeite waard!
Edgar L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Na veel bezoekjes aan de voorganger van Melange 7 vanavond de proef op de som. Vooraf de coquilles, mooi van smaak. Het hoofdgerecht wordt de risotto, zal die net zo smaken als voorheen? Helaas, niet verkeerd maar niet (meer?) de sterke en bijzondere smaak waar we op hoopten. Prima witte huiswijn. In tegenstelling tot eerdere berichten ervaren wij een attente en vrolijke bediening.
harrymolenaar .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
We zijn voor het verrassingsmenu gegaan. Een 3 gangenmenu met vlees en een 4 gangen menu met vis. Heerlijk gegeten, leuke, vriendelijke en attente bediening. Lekker wijntje. Het ontbrak ons aan niets. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
lucky5 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Jammer. Had er hoge verwachting van maar helaas. Er kwam niemand naar je toe bij binnenkomst.
Duurde veels te lang. Buitenterras mooi maar binnen gegeten. Moesten heel lang wachten voor ze de bestelling kwamen opnemen en hebben het toen maar gevraagd en toen kwamen ze. Eten was goed maar niet speciaal. Bij 1 persoon was het hoofdgerecht koud. Kregen wel redelijk snel een nieuw hoofdgerecht. Knullige bediening die moeilijk deed met serveren en ook nog saus over mijn tas gooide. Werd beetje schoongemaakt met een servet. Moesten zelf vragen om nog wat te drinken. Koffie koud en duurde lang terwijl een andere persoon van ons al zijn nagerecht had. Niet goed afgestemd dus. Helaas voor ons niet voor herhaling vatbaar.
D. B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Het eten is prima maar de bediening matig. Storende manier van vragen of het allemaal in orde was, slechte timing, bediening aan tafel onhandig zowel met het plaatsen van de gevulde borden aan tafel als met het afruimen. Gemaakt in het contact.
Nina D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Het eten was super goed en het terras prachtig. Een echte aanwinst voor Heiloo!
Helaas was de bediening echt slecht. Drinken werd totaal niet in de gaten gehouden. Voorgerecht hadden we daardoor zonder wijn. Daarna nog zeker drie keer moeten vragen wanneer het zou komen. Er was geen overzicht in de bediening buiten. Eenmaal binnen voor het nagerecht kregen we een vaste vriendelijke dame en dat was beter.
Dominique M.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Na al eerder bij La Locanda te hebben gegeten met veel succes, keken we er naar uit om bij Melange7 te gaan eten. Voorgerechten waren heerlijk, het brood met verschillende dips vormde een veelheid aan verfijnde smaken en het enige minpuntje was het moment van serveren. We hadden expliciet gevraagd het brood voorafgaand aan de voorgerechten te krijgen, maar het kwam allemaal tegelijk, geen ramp, wel jammer. De coquilles met bietencreme waren erg lekker, evenals de filet americain van diamanthaas. Ook de hoofdgerechten waren erg smakelijk, de sate en de vertrouwde risotto, waarbij helaas niet meer de parmezaan aan tafel werd opgediend. De huiswijn was prima, en als ik dan toch een minpuntje moet noemen dan zit het in de bediening. Niet zozeer in de alertheid en vriendelijkheid maar meer in de kennis en ervaring. Kan een stuk professioneler en als je geen antwoord hebt op onze vragen, dan is het niet erg om dat toe te geven en er een collega bij te halen. Maar absoluut voor herhaling vatbaar!
LLY .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Melange7 is een absolute aanwinst voor Heiloo. Heerlijke risotto en de manier waarop het wordt opgediend is een ware beleving. Als voorgerecht had ik de coquilles en die was precies goed op smaak gebracht. Mijn partner had de saté als hoofdgerecht. Ook dat was erg lekker, mals vlees en de pindasaus was goed. De bediening is top, vriendelijk en alert (bijvoorbeeld, lege glazen werden gauw opgemerkt, heeft kennis van de verschillende wijnsoorten, niet al té aanwezig). Goede prijs/kwaliteitsverhouding, goede producten voor prima prijzen. Al met al een zeer geslaagde avond en wij komen hier zeker terug !
Jim S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Naar aanleiding van mijn eerdere recensie op IENS werd ik de volgende dag gebeld door de manager! Wow dat verdient respect. Hij vond het allemaal heel erg vervelend en we kregen de kans het over te doen, alles er op en er aan. Geweldig!
Zo gezegd zo gedaan, de verbouwing klaar, mooie winkel, geen stank meer, prima.
Het personeel, dit vinden we nog steeds niet veranderd, ik heb een 7 gegeven omdat ik het aanbod opnieuw te mogen komen geweldig vind maar het personeel is te haastig en niet kundig (erg jong) en laat lang op zich wachten wanneer je iets wilt bestellen.
Op zich was het eten lekker maar er was nu een menukaart en niet meer het rijdende bord met alle gerechten. Jammer want dit had zeker iets. De overheerlijke risotto wordt niet meer aan tafel bereid, ook jammer want dit maakte het speciaal. De spoom was nu een toetje maar op onze vraag of het tussendoor kon werd dit gedaan. Maar het is een beetje of de ziel uit het bedrijf is, de beleving is anders. Niet slecht maar anders. Voor ons jammer, maar nogmaals super dat we op uitnodiging mochten komen!