Melange7

Meer informatie over restaurant Melange7

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

EdenSus .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Met 4 personen van de Wining & Dining avond genoten. Ondanks een "volle bak" met 70 couverts en gelijktijdige uit-servering van de gerechten, liep alles op rolletjes. Ontvangst met aperitief, voorgerecht, tussengerecht, hoofdgerecht en nagerecht met passende wijnen (met toelichting van de wijnleverancier). Alle gerechten waren goed op smaak en temperatuur. Prima gegeten, waarbij de all-in menuprijs van € 42,50 pp voor de 4e persoon niet in rekening wordt gebracht. Een goed doordacht concept. Eigenaar Yassine Hanyn is commercieel goed bezig en bewijst, dat je met slimme marketing succes kunt afdwingen. Ook de evenementenagenda voor de komende periode ziet er aantrekkelijk uit.
Antonvdhulle .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Op Moederdag heerlijk gegeten. Voorgerecht met gerookte zalm en carpaccio was goed. Hoofdgerecht met kabeljauw en tournedos was erg lekker en het nagerecht was ook heerlijk. Goede wijnen en vriendelijke bediening. Ze doen allemaal hun best om het naar je zin te maken. Eerder die week heerlijke lunch met o.a. gerookte zalm.
Femmex .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Gisteravond lekker gegeten met vriendlief ter ere van mijn verjaardag en uiteraard op koningsdag.
Als voorgerecht hadden wij de melange van verschillende gerechten. Houmous erg zout en de carpaccio teveel bewerkt. Ik had de volgorde ook anders gedaan vanwege 2 gerechten met een zeer aanwezige smaak. De aspergesoep en steak tartaar waren prima op smaak.
Als hoofdgerecht beiden de risotto. Dit was echt heerlijk maar door het machtige hoofdgerecht kon ik niet veel op. Aangezien er 2 formaten zijn had ik het gewaardeerd als de ober dit aan zou geven of in ieder geval had gevraagd wel formaat gewenst was.
De wijn die hij erbij gaf was wel heel goed afgestemd. Toetje, huisgemaakt ijs, lekker. Voor de risotto en wijnen zou ik terugkomen, deze krijgt van mij dan ook een 8, de rest viel wat tegen.
Joyce T.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Mooi restaurant vriendelijke bediening alleen niet klantgericht en oplossend. Hadden een lunch. 2 salades van ruim 15euro. De ene was rijk gevuld en echt een maaltijd de andere waren paar blaadjes groen en plukjes mozzarella totaal niet vullend. Nadat er werd gevraagd of we tevreden waren over het eten gaven wij dit aan. Bediening zei o een foutje denk ik of ze hebben kleine variant sla gebruikt. En liep weg, niets met ons commentaar gedaan. De rek daar stond alles op. Wij vroegen zelf of ze ons daarin tegemoet konden komen, werd er 2,50 vanaf en een klein excuus. Jammer en het had veel beter en vriendelijker opgelost kunnen worden en meteen een excuus van O wat vervelend voor u dat het niet genoeg vult etc....
Steven1 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Goed eten, aardige bediening en een mooi ingericht restaurant. Vooral de risotto is hier een aanrader. Laatst ook de halve kreeft als voorgerecht gehad en was erg lekker. De kaart mag naar mijn mening wel wat vaker wisselen, maar dat is meer een suggestie dan een punt van kritiek, want wat er op de kaart staat is gewoon allemaal goed.
LauraviaIens .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Diner bij Melange7 is echt aan te raden. Het eten is heerlijk, de bediening is erg aardig, de locatie is gezellig en sfeervol. De koffie is top en de taarten van Beerse om te smullen. Het terras buiten is echt prachtig en je zit heerlijk. Neem ook een kijkje bij de shops van Melange7, zeer de moeite waard!
Edgar L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Na veel bezoekjes aan de voorganger van Melange 7 vanavond de proef op de som. Vooraf de coquilles, mooi van smaak. Het hoofdgerecht wordt de risotto, zal die net zo smaken als voorheen? Helaas, niet verkeerd maar niet (meer?) de sterke en bijzondere smaak waar we op hoopten. Prima witte huiswijn. In tegenstelling tot eerdere berichten ervaren wij een attente en vrolijke bediening.
Harrymolenaar .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
We zijn voor het verrassingsmenu gegaan. Een 3 gangenmenu met vlees en een 4 gangen menu met vis. Heerlijk gegeten, leuke, vriendelijke en attente bediening. Lekker wijntje. Het ontbrak ons aan niets. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Lucky5 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Jammer. Had er hoge verwachting van maar helaas. Er kwam niemand naar je toe bij binnenkomst.
Duurde veels te lang. Buitenterras mooi maar binnen gegeten. Moesten heel lang wachten voor ze de bestelling kwamen opnemen en hebben het toen maar gevraagd en toen kwamen ze. Eten was goed maar niet speciaal. Bij 1 persoon was het hoofdgerecht koud. Kregen wel redelijk snel een nieuw hoofdgerecht. Knullige bediening die moeilijk deed met serveren en ook nog saus over mijn tas gooide. Werd beetje schoongemaakt met een servet. Moesten zelf vragen om nog wat te drinken. Koffie koud en duurde lang terwijl een andere persoon van ons al zijn nagerecht had. Niet goed afgestemd dus. Helaas voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Dbg .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Het eten is prima maar de bediening matig. Storende manier van vragen of het allemaal in orde was, slechte timing, bediening aan tafel onhandig zowel met het plaatsen van de gevulde borden aan tafel als met het afruimen. Gemaakt in het contact.
Nina D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Het eten was super goed en het terras prachtig. Een echte aanwinst voor Heiloo!
Helaas was de bediening echt slecht. Drinken werd totaal niet in de gaten gehouden. Voorgerecht hadden we daardoor zonder wijn. Daarna nog zeker drie keer moeten vragen wanneer het zou komen. Er was geen overzicht in de bediening buiten. Eenmaal binnen voor het nagerecht kregen we een vaste vriendelijke dame en dat was beter.
Dominique M.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Na al eerder bij La Locanda te hebben gegeten met veel succes, keken we er naar uit om bij Melange7 te gaan eten. Voorgerechten waren heerlijk, het brood met verschillende dips vormde een veelheid aan verfijnde smaken en het enige minpuntje was het moment van serveren. We hadden expliciet gevraagd het brood voorafgaand aan de voorgerechten te krijgen, maar het kwam allemaal tegelijk, geen ramp, wel jammer. De coquilles met bietencreme waren erg lekker, evenals de filet americain van diamanthaas. Ook de hoofdgerechten waren erg smakelijk, de sate en de vertrouwde risotto, waarbij helaas niet meer de parmezaan aan tafel werd opgediend. De huiswijn was prima, en als ik dan toch een minpuntje moet noemen dan zit het in de bediening. Niet zozeer in de alertheid en vriendelijkheid maar meer in de kennis en ervaring. Kan een stuk professioneler en als je geen antwoord hebt op onze vragen, dan is het niet erg om dat toe te geven en er een collega bij te halen. Maar absoluut voor herhaling vatbaar!
LLY .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Melange7 is een absolute aanwinst voor Heiloo. Heerlijke risotto en de manier waarop het wordt opgediend is een ware beleving. Als voorgerecht had ik de coquilles en die was precies goed op smaak gebracht. Mijn partner had de saté als hoofdgerecht. Ook dat was erg lekker, mals vlees en de pindasaus was goed. De bediening is top, vriendelijk en alert (bijvoorbeeld, lege glazen werden gauw opgemerkt, heeft kennis van de verschillende wijnsoorten, niet al té aanwezig). Goede prijs/kwaliteitsverhouding, goede producten voor prima prijzen. Al met al een zeer geslaagde avond en wij komen hier zeker terug !
Jim S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Naar aanleiding van mijn eerdere recensie op IENS werd ik de volgende dag gebeld door de manager! Wow dat verdient respect. Hij vond het allemaal heel erg vervelend en we kregen de kans het over te doen, alles er op en er aan. Geweldig!
Zo gezegd zo gedaan, de verbouwing klaar, mooie winkel, geen stank meer, prima.
Het personeel, dit vinden we nog steeds niet veranderd, ik heb een 7 gegeven omdat ik het aanbod opnieuw te mogen komen geweldig vind maar het personeel is te haastig en niet kundig (erg jong) en laat lang op zich wachten wanneer je iets wilt bestellen.
Op zich was het eten lekker maar er was nu een menukaart en niet meer het rijdende bord met alle gerechten. Jammer want dit had zeker iets. De overheerlijke risotto wordt niet meer aan tafel bereid, ook jammer want dit maakte het speciaal. De spoom was nu een toetje maar op onze vraag of het tussendoor kon werd dit gedaan. Maar het is een beetje of de ziel uit het bedrijf is, de beleving is anders. Niet slecht maar anders. Voor ons jammer, maar nogmaals super dat we op uitnodiging mochten komen!
J V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
Het voormalige La Locanda is verbouwd tot Melange 7. Een veelbelovende formule met een luxe winkeltjes in de voormalige woonwinkel en een nieuwe formule in het restaurant.

De winkeltjes zijn hartstikke leuk bedacht en de eerste aankopen zijn al gedaan. Maar de wijziging van de formule in het restaurant is een gemiste kans!

Het brood met 7 verschillende dippers als voorgerecht vonden wij geen succes!

Als hoofdgerecht onder andere een runderhamburger besteld, die volgens mijn tafelgenoot in ieder geval nergens naar smaakte het helemaal uit elkaar viel bij het snijden.

Ook de saté ayam was niet om over naar huis te schrijven. Nog los van het feit dat het vlees niet goed warm was, was de saus ook smaakloos.

De curry was wel zoals we van de witte brigade van La Locanda gewend waren. Dank je wel

Vervolgens een Spoom besteld die aan tafel werd bereid. Laten we het er op houden dat de medewerker zijn avond niet had, want de spoom ging bij het ingieten van de glazen over de tafel, het colbertje dat over de stoel hing en de tas die op deze stoel stond. Jammer hoe de medewerker het oploste.

Vervolgens nog een kopje thee als afsluiter besteld. Ook dit verliep bijzonder moeizaam. Na bijna een half uur wachten hebben wij opnieuw besteld en werd er alleen maar grijnzend gereageerd.

De aanwezige gastheer heeft zich uiteindelijk wel in veelvoud verontschuldigd!

Geen succesvolle avond, heel jammer omdat wij juist van deze witte brigade weten dat ze fantastisch kunnen koken. Dit in combinatie met het shopping gedeelte zou zeker een succes moeten kunnen worden.

Daisy H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2015
Geen amuse, geen broodje vooraf, niets. Eten is heel gewoontjes, zoals ook de kaart. Prijzen zijn overigens niet gewoontjes, maar wel gewoon veel te hoog voor het gebodene.

Eten kwam steeds eerst, daarna de wijn. Wel een aandachtspuntje.

Rekening was veel te hoog in verhouding met het etentje.

Heb er heel veel gegeten, ook toen het nog la Locanda heette. Zal er niet meer komen.
BolusdePauskabouter V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Onbekend maakt onbemind. En in het geval van Silhouet & La Locanda gaat dat ook op. Niet een restaurant waar je vanzelfsprekend terechtkomt. Het zit niet in een grote stad, of op een drukke, goed toegankelijke plek. Het zit midden in Heiloo. Wij kwamen er dan ook bij toeval terecht. En laten we eerlijk zijn. Dat zou meer mensen moeten gebeuren! Een ruim opgezet restaurant, strak, mooie eikenhouten vloeren en lambrisering. Er zijn ook nevenactiviteiten, maar wij kwamen voor het eten. Gekozen voor het maandmenu. Bediening vriendelijk, vlot, attent en onopvallend aanwezig op de juiste momenten. Fluks de drankjes opgenomen en geserveerd. Daarna de kaart. Begonnen met een amuse, een pangsit met verschillende soorten vlees en geserveerd met een smaakvolle mayonaise. Vervolgens de verschillende voorgerechten, Aardappelsoep met forel, parelhoen met little gem, Parmezaan, ansjovisdressing en knoflookcroutons, en rauwe makreel met 020 mayonaise en minigroente (mais en venkel). Alle voorgerechten bijzonder goede smaakcombinaties en uiterst verfijnd. Alle smaken goed herkenbaar. Tussendoor een amuse van pittige aardappelsoep met gember, kokosmelk en rode peper. Heerlijk. Een tussengerecht van risotto (met Parmezaan, truffel en champignons) of spaghetti met knoflook en olie. De risotto wordt aan tafel in een grote gran padano kaas gemengd en opgediend. Eenvoudige gerechten maar erg smaakvol. Als hoofdgerechten een vegetarisch groentetaartje, twee maal sukade op seizoengroente en twee keer kalfsoester, met kalfswang, geitenkaasschuim en lavas jus. Bij elk gerecht krokante gnocchi. Ook hier weer perfecte balans tussen de verschillende elementen. Voor een enkeling was er nog een dessert (panna cotta met amarulo ijs). Ook hier weer een bijzonder smaakvolle combi. Hoge kwaliteit ingrediënten, goed bereid, mooie porties. Prachtige begeleidende wijnen, Frisse Sauvignon Blanc een heerlijke kruidige Oostenrijkse rode wijn (ben de naam vergeten) en een lekkere stevige Zuid-Afrikaanse Pinotage (Spier). Het personeel weet goed in te schatten hoeveel tijd tussen de gerechten wenselijk is. Veel water op tafel (niet gratis!) en tot slot goeie koffie en decafé. De prijs is in verhouding met wat je krijgt. Het is niet goedkoop, maar zeker niet te duur!

Kortom: onbekend maakt onbemind en in dit geval is dat heel jammer. Dit restaurant verdient een grote(re) klantenkring. Het ligt misschien niet meteen op je route of voor de hand, maar het is zeer de moeite van het omrijden en het proberen waard. Wij waren in ieder geval aangenaam verrast.
JoannaB .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Geluncht in La Locanda, een ruim opgezet en strak ingericht restaurant.
We kwamen voor een lunch en werden bij aankomst verrast met een lekkere amuse.
Mijn keuze viel op een knapperige Italiaanse bol met bresaola. Zag er mooi opgemaakt uit, en smaakte erg lekker. Een disgenoot ging voor een Italiaanse bol met geitenkaas. Op aanbeveling van de ober nam de andere hun meermalen geroemde risotto met truffel. De verwachting werd ruimschoots overtroffen. Een leuk detail was dat de risotto aan tafel werd afgemaakt.
De bediening was erg vriendelijk en attent.
De kaart voor het diner zag er ook veelbelovend uit.
Een restaurant dat zeker een aanbeveling verdient.
Jim S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
We zijn vaste klant bij La Locanda maar de laatste 2 keren waren niet best. De service is niet goed, gehaast, ongeïnteresseerd, drankjes worden niet bijgevuld, er wordt niet tijdens het eten gevraagd of het smaakt maar pas er na. De spoom was veel te kort geklopt waardoor je ijs proeft en niet de luchtigheid. Het gevoel van ondeskundig personeel. Het hoofdgerecht was zo slordig, de eend taai niet, de vis was goed maar wat er bij lag erg zout. We kregen wel de koffie van het huis dat was netjes. Overigens hebben ze die lekkernijen niet meer bij de koffie, erg jammer. Wij willen er desnoods voor betalen. En het riool, tja niet fris die lucht maar hopen dat die verbouwing snel klaar is. Hopen dat de derde keer beter wordt want anders zou dat wel eens de laatste keer kunnen zijn!
Paula D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Slechte ervaring vandaag. Hele restaurant stinkt naar riool. Wijnglazen vies. Geen wijnkaart aanwezig ivm nieuwe wijnleverancier.... 3/4 restaurant was leeg en amper muziek waardoor beetje troosteloos werd. Niet de ervaring die we verwacht hadden helaas!