Mekhong

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
De groene curry (eend) is een aanrader
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We hebben heerlijk en gezellig gegeten.
Trees H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
We hebben gezellig en prima gegeten bij Mehkong en ik kan het iedereen aanraden.
Kim J.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Vriendelijke bediening, lekker eten en goede prijs-kwaliteit verhouding.
Hansje V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
We hadden gekozen voor de weekspecial van de chef. De gerechten waren divers. Zowel kip, eend garnalen en vis met diverse groentes. Van te voren werd er netjes gevraagd of er allergieën waren of andere bijzonderheden.
De gerechten waren smaakvol. Bij de koffie en thee aan het einde werden halverwege het drinken de schoteltjes weg gehaald. Wij waren wel de laatste gasten we moesten er erg om lachen, toch vreemd.
Zeker een restaurant om nog een keer terug te gaan.
José V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
We hadden een tafel bij het raam besteld, daar waren ze niet van op de hoogte. Verder was het eten is prima,
J V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het eten was erg lekker
Fie H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Helaas geen succesvolle avond. Als nummer 3 van Nederland had ik toch iets meer verwacht. Service is ronduit slecht. Bij het afruimen van de borden werd niet gevraagd of het had gesmaakt, of alles naar wens was etc, ook niet tussendoor. Ik vroeg of mijn biefstuk salade zonder koriander kon, omdat ik het echt verschrikkelijk goor vind. Helaas proefde ik toch echt koriander. Stel je voor dat je hier met een allergie komt eten??? Een vriendin had een vegetarisch gerecht met cashewnoten, en geen cashewnoot te vinden. Iets te drinken vragen duurt minimaal een kwartier. Er wordt niet zelf gevraagd of er nog iets ingeschonken mag worden, dit moet echt.gevraagd worden. Eten was prima, maar niet speciaal. Inrichting is basic en prima. Al met al, teleurgesteld.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten en nu aangenaam verrast. Goede afwisseling van smaken, alles fris en.goed gekruid. Toch net net de echte smaakexplosies zoals bij mijn favoriete Thai in Purmerend. (Arissa) toch een ruime voldoende en prijstechnisch in orde.
Pietje P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Erg lekker eten, veel keus, ook voor vegetariërs. Vriendelijke bediening. Niet duur. Alleen niet erg sfeervolle inrichting.
marleen H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten, goede prijs-kwaliteit verhouding. aardige bediening.
José V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Lekker gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Lawaaierig en een sfeer van even snel eten. Niet om romantisch te eten. Wel ideaal met een groepje. Niet duur. Voor vegetariërs niet echt aantrekkelijk. Wel hele vriendelijke bediening.
Ben L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het uitgebreide weekmenu voor twee personen dat wij kozen was heerlijk en gevarieerd, de bediening heel vriendelijk en alert. Ook de locatie was prima, kortom een aanrader.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten met ons gezin bij Mekhong. Nooit geweten dat het restaurant er was, maar we komen zeker terug. Vriendelijke en snelle bediening en lekkere, betaalbare gerechten. Aanrader.
Heleen M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Lekker eten!! De mensen zijn vriendelijk. En lekkere gerechten.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
lees veel positieve berichten, Helaas vergeleken met andere thai in Amsterdam of Rotterdam, tegenvallen Duur voor weinig eten. Waren met twee kinderen de bestelling was niet goed doorgekomen, deden ook niet veel moeite om hier iets aan te veranderen. Warmte blijft ook hangen in de ruimte
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We houden erg van Thais eten. Daarom deze Thai in Delft bezocht.
Bij binnenkomst viel op hoe warm het in de zaak was. Maar goed, dat is het in Thailand ook. Als het eten goed is, is dat niet zo erg.
Helaas hadden we twee verschillende gerechten (kip met thaise basilicum) en kip met cashewnoten met bijna dezelfde groentemix erin, beetje fantasieloos. Weinig thaise basilicum en een te zoete saus. Daaarnaast hadden we Phad Thai met kip besteld. De kip was in alle gerechten overgaar, niet mals meer.
Toen ik vroeg om wat vissaus met chilipeper erin keek de serveerster verrast. Het gebruikelijke setje met smaakmakers in flesjes was niet aanwezig. Het sausje werd wel vers gemaakt.
De bediening was redelijk, maar kwam tamelijk ongeïnteresseerd over.
De drankjes waren erg duur: 2,50 voor frisdrank en 3,25 voor cappucino, 3,50 voor bier (als ik het goed heb, zo uit mijn hoofd).
Kortom: geloof niet dat we hier nog een keer naar toe gaan.
adwave .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Sfeer is vriendelijk in een wat kaal kleurloos decor. Jammer want met een paar mooie foto's juist van N.Thailand en Laos valt veel te doen! Zoetzure garnalen met veel verse groenten was een smakelijk gerecht.
wimdammers .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Voortreffelijk Thaïs / Laotiaans restaurant. We hadden twee heerlijke hoofdgerechten, subtiel klaargemaakt. Eén daar van was "laap", een gehaktgerecht (van kip): dit smaakte zoals we dat in Laos hebben gegeten ! Leuk ingerichte zaak, zeer schoon en erg aardig personeel.