Over het restaurant Mekhong

x

Meer informatie over restaurant Mekhong

Vanuit station Delft ca. 10 min richting markt, schuin achter de Nieuwe Kerk
  • : Betaald parkeren in de buurt, Marktgarage, Paardemarkt, Phoenix Garage

Jouw recensie over het restaurant Mekhong

E. V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Wederom hebben we heerlijk gedineerd. Ikzelf nam alleen een soepje als hoofdgerecht. Daar wordt niet moeilijk over gedaan. Ongedwongen sfeer en vriendelijke bediening. Reserveren is zeker aan te raden, want het restaurant is heel vaak vol. Wij komen zeker terug.
Lucienne K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Lekker eten, vriendelijke bediening. De porties zijn groot. Wij bestelden voor-, hoof-en bijgerecht. De ober had ons al gewaarschuwd maar geen nood: hij bood direct aan om het oblvergebleven eten in bakjes mee te nemen. Goede prijs-kwaliteitverhouding en lekkere koffie!
Carolien E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het eten is heerlijk, niet al te pittig maar precies goed. Bediening is niet super, je moet steeds zelf iemand aan je tafel zien te krijgen om wat te drinken te bestellen.
De ambiance is niet geweldig, de akoestiek in de ruimte is heel slecht waardoor er veel herrie ontstaat. Je zit dus niet echt in een relaxte omgeving te dineren.
Je kunt hier ook afhalen, ik denk dat ik dat de volgende keer naar doe. Heb ik wel het lekkere eten, maar niet de ongezelligheid van de zaak.
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk authentiek Thais eten. Leuke jongens die bedienden. Een aanrader voor wie van de Thaise keuken houdt.
Rick N.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wij eten vaak Thais en dit is zeker een van onze favoriete Thaise restaurants van Nederland.
Pipo D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Vriendelijk personeel. Ruim opgezet en goede kwaliteit eten en bediening.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten voor een goede prijs. We waren met vrienden, echt een avondje uit gehad. Het restaurant was helemaal vol, reserveren is dus wel aan te raden. Het geluidsniveau was wat aan de luide kant, maar wij hebben daar geen hinder aan ondervonden. Goede bediening en een ruime keuze op de menukaart. Kortom, wij komen zeker nog eens terug.
Jordy V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten en ruime porties. Let op: wel pittig eten. Zelfs bij aangeven dat het niet zo pittig hoeft was het nog steeds behoorlijk pittig. Hier moet je dus wel van houden. Inrichting is niet heel bijzonder. Wel gezellige sfeer. Prima voor een lekker diner!
kopmelsm .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Verschrikkelijk smerig gegeten. Er is duidelijk iets misgegaan in de keuken hier. De eend met rode curry zag er op het oog prima uit en met de eend zelf was niets mis maar er was waarschijnlijk een dessert in de curry gevallen want wat ik in de saus tegenkwam was walgelijk. Ik was eerst verbaasd dat ik een lychee tegenkwam, lichte walging ontstond toen ik daarna ook ananas vond in de saus. Ik dacht eerst dat ik blijkbaar niet goed gekeken had in de kaart en dat ik per ongeluk een eend Hawaii had besteld. Maar toen vond ik eerst druiven en daarna twee aardbeien. AARDBEIEN!!! De saus was ook niet heel pittig en door het fruit vrij zoet.
Het is dat ik er met een vriend was die ook betaalde dat ik geen stennis heb geschopt in dit restaurant maar ik zou het vermijden als de pest.
Geachte heer, mevrouw Van Vliet, Wij serveren de eend in rode curry mèt vruchten, dat had de bediening U desgevraagd kunnen uitleggen. Er is dus geen dessert in de curry gevallen, een behoorlijk merkwaardige beschuldiging naar ons restaurant.
Als iets U qua smaak tegenvalt kunt U altijd (maar wel direct) met onze bediening overleggen, dan waren we er samen best uitgekomen. De eend in rode curry is een van onze meest populaire gerechten.
Anneke M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Een aanrader! Een must om hier naar toe te gaan als je van thais eten houdt.
Anouk G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Gemakkelijk een afspraak te maken per mail, netjes, aardige serveersters, heerlijk eten, mooie locatie.
Nina G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wat hebben wij heerlijk gegeten bij Mekhong Delft. We begonnen met de Mekhong mix als voorgerecht, waarbij we vier verschillende voorgerechten kregen. Vooral de drie verschillende sausjes waren een aangename verrassing. Onze hoofdgerechten waren subliem! De kok had zelfs rekening gehouden met persoonlijke favorieten die niet op de kaart stonden! De gerechten waren heerlijk, maar de service maakte het nóg lekkerder. Wat een gastvrijheid en vriendelijke bediening. Ik raad het dan ook iedereen aan om hier zeker te gaan eten, meerdere malen! Wij komen zeker terug????
Sacha M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het eten was heerlijk en de mensen vriendelijk! Echt een aanrader!
Shanna M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Het eten was erg lekker!
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Eten was prima/lekker. De service kan beter/vlotter. De inrichting mag moderner.
Graag verse pepertjes de volgende keer in de keuken.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Mekhong serveert goede Thaise gerechten. Prima van smaak mooi opgediend. De zaak is op zich groot en weinig sfeervol. De bediening is vriendelijk geeft goed advies. Om heerlijk Thais te eten is dit een prima restaurant.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Prima Thais restaurant. Erg smakelijk gegeten. We hadden alleen iets meer tijd gewild tussen het voorgerecht en hoofdgerecht. Dat ging heel vlug na elkaar.
H W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het eten is voortreffelijk. De bediening gastvrij en zeer vriendelijk en betrokken.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Lekker gegeten. Echt de thaise smaken die je thuis niet makkelijk voor elkaar krijgt.
Monica B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Fantastic food, fantastic view