Mekhong

Erg rumoerig
Lang
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten met ons gezin bij Mekhong. Nooit geweten dat het restaurant er was, maar we komen zeker terug. Vriendelijke en snelle bediening en lekkere, betaalbare gerechten. Aanrader.
Heleen M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Lekker eten!! De mensen zijn vriendelijk. En lekkere gerechten.
Wimkooijman .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
lees veel positieve berichten, Helaas vergeleken met andere thai in Amsterdam of Rotterdam, tegenvallen Duur voor weinig eten. Waren met twee kinderen de bestelling was niet goed doorgekomen, deden ook niet veel moeite om hier iets aan te veranderen. Warmte blijft ook hangen in de ruimte
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We houden erg van Thais eten. Daarom deze Thai in Delft bezocht.
Bij binnenkomst viel op hoe warm het in de zaak was. Maar goed, dat is het in Thailand ook. Als het eten goed is, is dat niet zo erg.
Helaas hadden we twee verschillende gerechten (kip met thaise basilicum) en kip met cashewnoten met bijna dezelfde groentemix erin, beetje fantasieloos. Weinig thaise basilicum en een te zoete saus. Daaarnaast hadden we Phad Thai met kip besteld. De kip was in alle gerechten overgaar, niet mals meer.
Toen ik vroeg om wat vissaus met chilipeper erin keek de serveerster verrast. Het gebruikelijke setje met smaakmakers in flesjes was niet aanwezig. Het sausje werd wel vers gemaakt.
De bediening was redelijk, maar kwam tamelijk ongeïnteresseerd over.
De drankjes waren erg duur: 2,50 voor frisdrank en 3,25 voor cappucino, 3,50 voor bier (als ik het goed heb, zo uit mijn hoofd).
Kortom: geloof niet dat we hier nog een keer naar toe gaan.
Adwave .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Sfeer is vriendelijk in een wat kaal kleurloos decor. Jammer want met een paar mooie foto's juist van N.Thailand en Laos valt veel te doen! Zoetzure garnalen met veel verse groenten was een smakelijk gerecht.
Wimdammers .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Voortreffelijk Thaïs / Laotiaans restaurant. We hadden twee heerlijke hoofdgerechten, subtiel klaargemaakt. Eén daar van was "laap", een gehaktgerecht (van kip): dit smaakte zoals we dat in Laos hebben gegeten ! Leuk ingerichte zaak, zeer schoon en erg aardig personeel.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Deze avond bij Mekhong gegeten samen met 2 vrienden. Heerlijke voorafjes met vis en garnalenkoekjes. Daarna Pattai , vis, en vissalade . Erg lekker. Alles wordt vers klaargemaakt en dat proef je ook. Mijn vrouw is altijd zeer kritisch , vooral op thais eten. We vonden het heerlijk. Als je minder pittig wilt eten meld je dat dan passen ze het gerecht voor je aan. Een aanrader.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Nu een paar keer gegeten. Heel erg lekker, echt Thais. Elke keer weer een feestje en reden om terug te komen.
Vriendelijke maar er terughoudende bediening.
Veel te grote ruimte met een weinig geïnspireerd decor.
Foodtje .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Lekker Thais eten! Vaak vind ik de Thaise keuken in Nederland een beetje terughoudend qua smaken, misschien bang dat Nederlanders het snel te scherp vinden? Hier is echt goed! Je kunt van de kaart ook goed aflezen of iets echt scherp is of niet. Heel smaakvol eten en goede bediening die graag een praatje maakt en/of je meer verteld over de ingrediënten. Ook als je niet van scherp eten houdt kun je hier lekker eten krijgen, ook voor groepen dus een goede tip!! (Dat kunnen ze ook prima aan qua bediening trouwens)
Elizabeth K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Naar aanleiding van de goede recensies bij Mehkong gegeten. Was niet zo geweldig als verwacht, maar ook zeker niet slecht. De vegetarische schotel was lekker, maar niet heel spannend. De locatie vond ik niet erg gezellig, maar het personeel was wel weer erg vriendelijk. Goede prijs-kwaliteit verhouding, grote porties.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Mooie zaak, niet echt een Thais interieur, meer Europees modern. Vriendelijk personeel en een heerlijk menu. Vooraf 2 garnalen in gefrituurd deegje, dan lekkere kokossoep en nog eens 3 verschillende hoofdgerechten (bief, kip en vegetarisch) Alles was heerlijk en verfijnd van smaak en meer dan voldoende, maar omdat het zo lekker was alles opgegeten. Als toetje was er dan nog warme kokosmelk met stukjes banaan. Heel apart en haalde meteen het hete nasmaakje uit je mond. We hadden het erg naar ons zin hier en komen zeker nog eens terug als we weer in Delft zijn. Reserveren lijkt raadzaam; toen wij er waren om 18.00 uur was het helemaal leeg, toen we weggingen helemaal vol (terwijl het toch een grote zaak is)
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Prima restaurant in het gezellige Delft. Eten was smaakvol. Beetje jammer van de verlichting, beetje kantine gevoel. Bediening was niet heel vlot maar wel erg vriendelijk. Wij komen nog wel een keer terug.
Boris_Delft .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Eindelijk een keer de tijd genomen om te gaan eten bij Mekhong. De zaak was niet erg vol en dat gaf een gemoedelijke sfeer. De bediening is vriendelijk en een beetje schuchter. Jammer dat de voorgerechten voornamelijk komen uit de frituur, zo ook de gevulde pakketjes met garnalen, maar helaas proefde ik hier geen garnaal in terug. Er is wel ook keuze uit verschillende soepen vooraf.
De hoofdgerechten op de kaart zijn kip, tofu of rundvlees met een saus of toevoeging naar keuze, daarnaast nog gerechten met garnalen, eend of vis.
Ik vond het hoofdgerecht van kip met cashewnoten lekker van smaak maar een flinke portie van hetzelfde, het zou mooi zijn als je wat verschillende smaken op 1 boord zou krijgen. Je hebt wel de keuze om er bijgerechten te bestellen maar dan wordt het behoorlijk veel en ook aan de prijzige kant. Mijn vriendin was blij met haar vegetarische gerecht met tofu. Het dessert van gebakken banaan met ijs was lekker.
Al met al lekker gegeten maar ik had de hoop op een iets exclusievere keuken.
Reken met zn tweeën op een bedrag van rond de 60 euro.
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Alle lof voor dit restaurant. Met 4 personen hier gegeten en gekozen voor variëteit van rundvlees-, kip., vis- en eendgerechten. Wat een smaaksensatie en qua pittigheid naar wens aan te passen. De extra bestelde Papaya salade was erg pikant maar ook overheerlijk. De inrichting en de gehele ambiance van Mekhong werken alleszins mee om er een zeer geslaagde avond van te maken en ook de attente maar geenzins opdringerige bediening verdient een dik compliment. Hier komen wij heel graag terug.
Mike K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
We hebben hier heerlijk gegeten met z'n vijven. Vooraf hebben we gereserveerd. Bij binnenkomst werden we in het Thais begroet. Dat geeft altijd een extra touch. Het personeel dirigeerde ons vriendelijk naar onze tafel. Met behulp van de gastvrouw hebben we heerlijke gerechten besteld. De Thod Man Pla (gebakken viskoekjes) was verrukkelijk. Ook de Padthai Koeng Kai (Thaise rijstnoedels) was heel goed. Daarnaast hebben we o.a. ook een rode en een groene curry besteld. Na het eten kwam de chef naar ons toenam te vragen hoe het eten was. Erg leuk dit! Al met al een dikke aanrader.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Hier afgelopen donderdag met z'n tweeën een "snelle hap" gegeten. Het restaurant is van binnen behoorlijk ruim en het was dan ook geen probleem om zonder reservering hier terecht te kunnen. Van tevoren hadden we ook niet op Iens gekeken, dus wisten ook niet wat we konden verwachten. Het restaurant heeft een ietwat gedateerd interieur, maar dat doet niets af aan de smaak van de gerechten. We hadden resp. Nua Karatiem Prik Tha (37, biefstukreepjes met knoflook) en Kai King (27, kip met gember), laatstgenoemde expliciet zonder koriander, en beide werden met witte rijst (apart) en voldoende gewokte groenten geserveerd. Personeel is aardig en i.h.a. oplettend. Jammer dat het lang duurde voordat we de rekening kregen en bij het weggaan door een deel van het personeel genegeerd (niet aangekeken) werden. Al met al een prima plek voor een smaakvolle snelle hap voor een redelijke prijs - inclusief drankje waren we voor nog geen 40 euro klaar.
UitZONderlijk .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Met 10 vrienden curry gegeten. Smaken waren prima afgestemd op de wensen van de eters. Eten was uitstekend van kwaliteit en porties ruim en betaalbaar. Bediening uiterst vriendelijk.

Het restaurant is groot en de inrichting is strak. Prima gegeten, een aanrader.
Ramirez .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Lekker 3 gangen menu genomen na dagje delft. Vond het echt lekker en hele grote porties. Hele vriendelijke bediening. Zeker een aanrader
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Heerlijk thais eten voor een goede prijs! De gerechten doen me gelijk aan reizen naar Thailand denken. Personeel is erg vriendelijk.
Ipa .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Midden in het centrum van Delft.
Vriendelijke attente bediening die weten wat ze serveren. Tempo mag iets hoger soms zat er iets te veel tijd tussen de verschillende gangen. Eten soms heel lekker maar ook iets mindere gerechten. Over het algemeen gewoon goed. Heerlijk thee en vriendelijk geprijsd. Voor herhaling genomineerd.