Mekhong River

Meer informatie over restaurant Mekhong River

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Jim S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Het is een bar maar als je echt Thais wilt eten moet je hier zijn . Isaan food spicy.....je waant je echt in Thailand. Ik geef het decor ook een 10 juist omdat je echt het thaise vakantiegevoel krijgt.
Freek H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Dit is streetfood thaistyle in een Thaise bar met hoofdzakelijk ladyboy (bar)medewerkers gewoon leuk om ff fingerfood te eten in een gedateerd gebouw grote tv's aan de wand gewoon The Thai Way.
KethandRik A.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Al vele malen gegeten en iedere keer is het weer heerlijk. Het is wel een restaurant/bar waar het eten zo Thais mogelijk word gemaakt en dus niet te vergelijken met de vele Nederlandse Thaise resatuarants. Voor een ieder die een band heeft met Thailand het eten de gezelligheid etc een echte aanrader!
Tot snel.
Bissumbhar .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Op een zeer warme dag met 6 personen hier gegeten. Een ventilator kon slechts beperkt verkoeling brengen.
Prima service en goed advies (niet te heet of te veel bestellen). Smaak van de gerechten erg goed. Daarbij ook prima gepresenteerd. Decor is vrij eenvoudig. Gelegenheid om buiten voor de deur te eten is een grote plus. Zeker voor herhaling vatbaar.
Justinveenstra .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Vriendelijke bediening, redelijke kaart... Vooral een bar met goede eetmogelijkheden. Prijzen zijn naar mijn mening, voor de gerechten met eenvoudige ingredienten, aan de stevige kant. Al met al, als je in Thaise sfeer in een Thaise/ Isaanse bar wilt eten voor restaurantprijzen is het een aanrader.
Shured .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2012
Gisteravond om 1 uur 's nachts (!) pittige biefreepjes en viskoekjes gehad. Ze koken hier volgens de isaan traditie en als je dan pittig besteld is het ook echt pittig.

Het is een restaurant met bar en maakte het wel erg gezellig om te eten. Het gaf het gevoel alsof je 1 grote familie was. Ik ga hier zeker vaker eten.
Rick W.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2012
Heerlijk eten, maar ook gezellig drinken. Het Thaise eten is pittig, maar altijd genoeg en heel smaakvol. Een lekker Thai Singha biertje past er altijd bij.