Over het restaurant Mejuffrouw Janssen

Romantische werfkelder

De locatie ademt sfeer en romantiek. Leun achterover op het terras op de werfkelder aan de Oudegracht van Utrecht en geniet van de straatmuzikanten en voorbijkomende plezierboten. Binnen is het net zo romantisch met de kaarsenverlichting.

Meer informatie over restaurant Mejuffrouw Janssen

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Mejuffrouw Janssen

Janet P.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
De lamsspies en eend waren excellent van smaak.
Helaas was dat niet het geval met de open rode wijnen, de merlot was waterig, de andere houterig zuur. We moesten er allebei van hoesten.
Ten einde raad een fles Rhone wijn besteld, als eetwijn redelijk.
We namen kaas toe, niet bijzonder van smaak, waarbij opviel dat het vijgenbrood bestond uit 2 miniscule reepjes, daar hadden we graag meer van gehad.
Gilles D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Gewoon lekker gegeten met prima bediening. Geen haute cuisine maar precies wat je van de prijzen mag verwachten en misschien wel iets meer. Het personeel is erg vriendelijk en service gericht. Wij komen zeker binnenkort weer eens terug.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Goed eten voor een zeer vriendelijke prijs. Aanrader
kittym M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Vriendelijke attente bediening. Rustig restaurant leuk ingedeeld, mooie werkvelden. Goed eten en drinken voor een goede prijs.
Ro K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Na een lange tijd weer een top avond gehad met lekker eten, hoeveel tijd er ook tussen onze bezoekjes zit, de kwaliteit van het eten blijft uitstekend. De bediening was zoals altijd vriendelijk en spontaan, wij blijven zeker dit restaurant vaker bezoeken!
David V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Vriendelijke en vlotte bediening op een mooie locatie (vooral als je buiten kan zitten). Het eten is niet per se bijzonder (vooral voorgerechten / nagerechten), echter anderzijds kan je ook weer niet te kritisch zijn voor die prijs (23,50 voor een 3 gangen menu is schappelijk). Samengevat is het een gezellige plek om een keer een hapje te doen, waarbij meer vers (b.v. huisgemaakte frites / mayo etc.) het eten ten goede zou komen.
StevendeB .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Mooi totaalplaatje. Goede locatie, fijne bediening, romantische sfeer.
Echt een mooi plekje om de werfkelders te bezoeken
Kaart niet te hoogdravend maar gewoon goed.
Lam en eend, waar vind je dat nog onder de 16 euro.
Meriam V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Gezellige inrichting en een goede ontvangst. Restaurant was goed gevuld.
Bediening was goed.
Eten was heerlijk, we hadden garnalen in knoflook vooraf, eend en lamsspies als hoofdgerecht en de limoentaart met kokosijs als nagerecht. Was heerlijk!
De tafel van nielsvandelft V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
heerlijk eten, goede sfeer en goede bediening. een echte aanrader.
Mieke V.
Prachtige locatie, zeer goed eten,bediening vriendelijk
Martijn T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Geen achtergrondmuziek, je kunt lekker met elkaar praten. Rode wijn op goede temperatuur, porties zijn van goede omvang, je verlaat het restaurant met een tevreden gevoel.
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Ruimte voor een goed gesprek met je vriendin en dineren.
Marry V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijk gegeten . Ook de glutenvrije keuken is perfect en aan te bevelen. Mooie locatie en vriendelijk personeel. Wij gaan zeker terug.
Bauke4 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Ik denk dat we een nieuw stamrestaurant hebben gevonden! Met 6 personen, heel verschillende menu's waarvan 1 glutenvrij moest zijn: alles was perfect gemaakt. Vlotte, attente en onopvallende bediening. Schoon, gezellig. Niet te duur. Ik geef zelden een 10, maar hier is dat verdiend.
Anouk L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten (heek en eendenborstfilet), lekkere wijn, zeer attente serveersters en een prachtig uitzicht over de gracht.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het eten was lekker,geen 5sterren maar heerlijk gegeten voor een prijs kwaliteit verhouding.
Björn R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
OK gegeten. Net heel bijzonder. Wel goed gezorgd en prima prijs
Kwaliteit verhouding. Bediening vriendelijk en snel. Mooi plekje aan de gracht in een werfkelder.
Ilonama .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Klantvriendelijke medewerkers, vlotte bediening, leuke locatie aan de gracht. Een pré is dat je hier voor het terras kan reserveren. Daarom voor de 4e keer ons jaarlijks etentje bij mej. Janssen gehouden.
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Leuke, gezellige tent waar je voor niet al te veel geld lekker Hollands kan eten. Lekker bij Mejuffrouw Janssen op het terras aan het water gezeten. Bediening was attent en vlot. Ik had de lamsspies met yoghurt, heerlijk!
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Hadden gereserveerd, maar helaas moesten we een half uur aan de bar staan om op ons tafeltje te wachten. Nog meer mensen moesten zo lang wachten. Jammer als je reserveert! Daarna wel goede bediening gehad, en het eten was prima voor die prijs!
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Ontzettend prettig restaurant. Zeer goede bediening, fijne sfeer en heerlijk eten.
Jammer dat de akoestiek niet geweldig is, hoewel je dat bij de werfkelders kunt bedenken.