Over het restaurant Mejuffrouw Janssen

Romantische werfkelder

De locatie ademt sfeer en romantiek. Leun achterover op het terras op de werfkelder aan de Oudegracht van Utrecht en geniet van de straatmuzikanten en voorbijkomende plezierboten. Binnen is het net zo romantisch met de kaarsenverlichting.

Meer informatie over restaurant Mejuffrouw Janssen

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Mejuffrouw Janssen

Fam D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wachttijd was ondanks reservering erg lang. Daarna extra aandacht voor onze tafel en koffie van het huis.
Marly E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Sfeervol tentje. Prima eten maar niet veel bijzonders. Het was soms ook even wachten tussen de gerechten door. Bediening verder heel vriendelijk en al met al prima avondje gehad.
Peter C.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Voorgerecht, slakken waren heerlijk, hoofdgerecht lamsspies prima met lekkere groenten. Bediening was top, vriendelijk en gastvrij, prijs kwaliteit goed.
sandra H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gezellig, knus restaurantje. Het eten was "precies goed" vaak is het teveel of te weinig, maar dit was precies goed!
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Bij mej. Janssen kom je alleen al terug voor de glimlach van de bediening; gisteravond wederom heerlijk gegeten hier, en genoten van de prachtige werfkelder; heeft ook een heel mooi terras aan de gracht.
Lineke V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Het eten is prima, de bediening is erg goed en zeer vriendelijk
Aanrader voor iedereen om daar eens te gaan eten, je komt zeker terug.
Wij komen al jaren daar met veel plezier eten
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Goede sfeer en prettige bediening. Het eten was lekker en zal zeker nog eens terugkomen in de zomer om eens aan het water te dineren
conny J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De prijs kwaliteit verhouding van het driegangenmenu is erg goed maar wel jammer dat het restaurant de omzet wil verhogen door halve glazen wijn te schenken. Ook serveren ze geen kraanwater (ondanks dat de hele tafel aan de wijn zit). Je betaalt 5 euro voor een fles Spa blauw.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Knus restaurant in één van de vele Utrechtse werfkelders, vooral geschikt voor een klein gezelschap. De ontvangst was al heel aangenaam en de bediening ontspannen en persoonlijk. Het eten was zondermeer prima en werd vlot opgediend. Prijs/kwaliteit-verhouding is uitstekend. Al met al een plek om nog eens terug te komen.
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Prima restaurant, aardige mensen, redelijk eten voor een nette prijs, gezellige sfeer in mooie ouderwetse werfkelder, we komen nog eens terug
Peer P.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
uiensoep was wat smakeloos, gebakken lever was prima. Cocos-citroentaart viel erg tegen
Herman P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Prijs/kwaliteit goed, je krijgt wat je betaald. Niet bijzonder, wel prima voor het geld. Service goed. Leuke gezellige sfeer in de werfkelder, wel omdat het vrij klein is een soort van klankkast. Hier hoef je niet voor je rust te komen. Maar voor de gezelligheid en een betaalbare hap een goede plek.
Philip P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Leuke sfeer en inrichting. Bediening vlot en netjes. Kaart is simpel en niet hoogstaand. Wel in balans met prijs. Ik vond de tamme eend wat taai. Fazantenpate was prima. Dikke voldoende maar geen topper.
Saskia E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Leuk gezellig restaurant op een mooie locatie. Bediening prima en erg vriendelijk en correct. Wij moesten op een bepaalde tijd in Amsterdam zijn en daar werd super rekening mee gehouden wat erg prettig was. Het eten was heerlijk tegen een goede prijs en dat midden in Utrecht. Zeker een aanrader en als wij weer een keer in Utrecht zijn komen we er zeker terug!
Immij S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Onze plek was achter in het testaurant met zicht op de keuken dit is onrustig daar de serveersters regelmatig heen en weer lopen ook de het gebruikte servies werd daar gebracht.
Voor een vlg keer gaan we meer in het midden zitten.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Prima gegeten. Genoeg keuze. Voor elk wat wils. Snelle, vlotte, vriendelijke en correcte bediening. Ik vond het alleen wat warm binnen...
maritmk .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening, wel rumoerig. Ik kon met moeite mijn tafelgenoten verstaan. Leuke ovaal achtige tafel
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goede sfeer, lekker eten en meedenkende bediening!
We komen zeker nog een keer
Anita J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuk restaurant, vriendelijk personeel, 1 persoon moet glutenvrij eten en daar waren ze goed mee bekend. Duidelijk uitleg wat wel en niet mag. Kortom lekker eten in een levendig restaurant, maar toch altijd aandacht voor de gasten.
Jose G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017