Over het restaurant Mejuffrouw Janssen

Romantische werfkelder

De locatie ademt sfeer en romantiek. Leun achterover op het terras op de werfkelder aan de Oudegracht van Utrecht en geniet van de straatmuzikanten en voorbijkomende plezierboten. Binnen is het net zo romantisch met de kaarsenverlichting.

Meer informatie over restaurant Mejuffrouw Janssen

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Björn R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
OK gegeten. Net heel bijzonder. Wel goed gezorgd en prima prijs
Kwaliteit verhouding. Bediening vriendelijk en snel. Mooi plekje aan de gracht in een werfkelder.
Ilonama .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Klantvriendelijke medewerkers, vlotte bediening, leuke locatie aan de gracht. Een pré is dat je hier voor het terras kan reserveren. Daarom voor de 4e keer ons jaarlijks etentje bij mej. Janssen gehouden.
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Leuke, gezellige tent waar je voor niet al te veel geld lekker Hollands kan eten. Lekker bij Mejuffrouw Janssen op het terras aan het water gezeten. Bediening was attent en vlot. Ik had de lamsspies met yoghurt, heerlijk!
Kirsten D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Hadden gereserveerd, maar helaas moesten we een half uur aan de bar staan om op ons tafeltje te wachten. Nog meer mensen moesten zo lang wachten. Jammer als je reserveert! Daarna wel goede bediening gehad, en het eten was prima voor die prijs!
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Ontzettend prettig restaurant. Zeer goede bediening, fijne sfeer en heerlijk eten.
Jammer dat de akoestiek niet geweldig is, hoewel je dat bij de werfkelders kunt bedenken.
Jordy R.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Erg leuke sfeer en hele goede gerechten. De bediening was zeer vriendelijk en enthousiast. Zeker een aanrader vanwege het het gezellige karakter van de Utrechtse gracht.
WdeHaan62 H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk vertoeven aan het water. Ontspannen sfeer en alle tijd en run the eom heerlijk items te drinken en te teen.
jan_iwan .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We hebben lekker gegeten, vriendelijke bediening en gunstige prijzen.
Minpuntje is dat de akoestiek heel slecht is maar dat zal wel aan de ruimte liggen die overigens erg leuk is.
Verder echt een aanrader.
Marriette B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
De bediening is vriendelijk en behulpzaam. De inrichting is gezellig en met de zonnige dagen kan je lekker op het terras aan de gracht zitten.
Het eten is lekker maar gewoontjes. De porties waren aan de kleine kant.
Leo T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Leuk restaurant alleen lastig te vinden. Maar was nog nooit in utrecht geweest. Maar was super gezellig, wat een sfeertje. We zaten buiten aan het water. En het eten was ook lekker en vriendelijke bediening, en niet duur.
Bedankt, we komen zeker nog een keer terug.
Pascal R.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Gegeten aan de tafel in het midden van het restaurant. Onze reservering was niet doorgekomen maar ze waren erg flexibel en vriendelijk. Het eten was redelijk tot goed. Prima avond.
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Lekker gegeten. Jammer van de beperkte kaart waardoor weinig keuze. Porties hadden wat groter gemogen. Ondanks dat het niet druk was redelijk lang moeten wachten op eten.
JanAlie .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Mej. Janssen. Prima gerechten voor een redelijke prijs en een fijne bediening door erg vriendelijk personeel. Wij komen zeker nog een keer terug.
Anne miek D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Ik kom hier een paar keer per jaar.
Het is klein en knus.
Paas .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
We konden het weer eens niet weerstaan om een stop te maken bij ons favoriete restaurant in Utrecht.

We hebben een start gemaakt met de Franse uiensoep en de gebakken champignons beide gerechten waren mooi op smaak en hebben er enorm van genoten. Als hoofdgerecht is onze keuze gevallen op de zalm en de Paddestoelen stroganoff ook deze waren overheerlijk en zeker aan te raden. Deze avond hebben we mogen afsluiten met een lekkere tiramisu en chocolade mousse.

Al met al een zeer gezellige en smakelijke avond en kom zeker weer terug
Agnes M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk chocolade mousse. Had ik wel een hele emmer van gewild
manon V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Lekker eten voor relatief weinig geld!
corine T.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Gezellig restaurant en lekker gegeten. Varkenshaas was heerlijk mals, de gebakken aardappels vond ik minder: te zacht en melig. Het brood (in mandje) daarentegen was heel erg lekker vers en knapperig. Het toetje yogurtijs met bosvruchten is een aanrader. Goed eten voor goede preis!
Eduard O.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Leuke gelegenheid met een gezellige ambiance. Wanneer het druk is de akoestiek niet al te best. Voor rolstoelers onbereikbaar, maar dat geldt voor alle gelegenheden aan de oude gracht. Geen culinaire hotspot voor hipsters. Wel goed bereide, traditionele gerechten met een prima prijs/kwaliteit verhouding. Ik had zelf een heekfilet als onderdeel van een maandmenu. Tafelgenoten heel tevreden met de kalfslever. Leuke wijnkaart met niet al te poenige wijnen. Uitstekende, snel reagerende bediening en in de keuken wordt blijkbaar ook hard gewerkt om de gerechten op tijd en warm bij iedereen tegelijk op tafel te krijgen.
M. M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Erg lekker en gezellig gegeten met een vriendelijke en attente bediening.
Helaas is de akoestiek niet zo best. Volle ruimte, veel rumoer.