Over het restaurant Mejuffrouw Janssen

Romantische werfkelder

De locatie ademt sfeer en romantiek. Leun achterover op het terras op de werfkelder aan de Oudegracht van Utrecht en geniet van de straatmuzikanten en voorbijkomende plezierboten. Binnen is het net zo romantisch met de kaarsenverlichting.

Meer informatie over restaurant Mejuffrouw Janssen

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Mejuffrouw Janssen

wokhuijsen47 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
vriendelijk personeel, goed ontvangst en lekker eten met een goede prijs/kwaliteit verhouding in een vrij rustige omgeving
Rene L.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Wij waren hier op aanraden van een zakenrelatie en het was zeker de moeite waard. Leuke bediening en erg lekker gegeten.
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Zeker voor herhaling vatbaar, we hebben heerlijk gegeten. De gevulde Varkenshaas neemt mijn vrouw de volgende x weer. De tiramisu van het huis was overheerlijk. Het was er lekker rustig. We hadden iets te vieren en omdat er bij ons Carnaval gevierd wordt wilde we ergens heen, waar geen Carnaval werd gevierd en kwamen uit op dit restaurant.
E. B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Vriendelijke bediening. Lekker eten . Vlot geholpen.
Corine T.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Opnieuw lekker gegeten!
René V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Restaurant gekozen op basis van internet recensies die bijna allemaal lovend waren. Locatie is leuk want aan de Oude Gracht in Utrecht. Eten echter niet heel speciaal. Personeel wel erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben het menu gekozen waarbij het voorgerecht bestond uit fazantpaté en dat was het dan ook. Gerecht was niet "aangekleed" en heel basic. Als hoofdgerecht diamanthaas met groene pepersaus waarbij ik serieus twijfel of het inderdaad diamanthaas was. Ben geneigd te denken dat het een ander deel van het rund was. De peperkorrels in de pepersaus waren afwezig waardoor er geen echte pepersmaak aanwezig was. Als nagerecht had een van ons 2-en het kaasplankje waarbij enige uitleg wat voor kazen het betrof niet werd gegeven. Prijsniveau is prima want waar heb je tegenwoordig gegeten en gedronken voor minder dan €70,00.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Gewoon ok eten en leuke ambiance. Bediening zeer gastvrij en vriendelijk. Typisch Utrecht eten aan de gracht. Prijzen zijn redelijk. Hoofdgerechten waren voldoende de Tiramisu zeer goed.
Klaas J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Leuk en knus restaurant beneden aan de Gracht
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Bij onze eetafspraak met vrienden werd onverwachts aangeschoven door de kinderen om even te borrelen. Geen probleem, er werden direct stoelen bij geschoven. Prettige avond, lekker gegeten, fijn restaurant voor een ontspannen avondje uit eten. De sfeer van een eetcafé, uitstraling van een restaurant.
Bouwe K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Eerlijke gerechten (geen echte grote verassingen), leuke attente bediening (formeel als het moet en informeel als het kan) en gezellige atmosfeer. Een prima locatie!
Herman W.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Mooie locatie, direct aan de gracht.
Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Yvonne E.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Vlotte bediening, sfeervolle plek en heerlijk eten!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Leuk restaurantje aan de Oudegracht in Utrecht. Goede service, vlotte bediening en lekker eten. Keuzemenu voor 23,50 is prima.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Lekker en vers eten........................................................................................
...

..........
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Gewoon goed, lekker en netjes verzorgd.
De cheesecake was helemaal perfect (en dat heb je niet vak in NL)
Puntman P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
We hebben lekker gegeten, werden heel prettig (correct en hartelijk, maar niet stijfjes) geholpen en konden ook samen plezier maken.
snojodik .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Mejuffrouw Janssen is een heel gezellig restaurant, hartelijke ontvangst, heer eten, de lokatie is heel leuk, bij bezoek in Utrecht is dit altijd mijn?ons restaurant.
Frithjof D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Bij de wijn kregen we keurig een glaasje water. Toen we daarna nog een glas water vroegen, kregen we onaangekondigd flesjes Sourcy. Ik bonf het Vervelend om daar iets van te moeten zeggen. Het antwoord was nog teleurstellender: we serveren alleen kraanwater bij de wijn. We hebben de flesjes terug gegeven. Bij de espresso durfde ik geen glaasje water meer te vragen. Klinkt als iets kleins maar het beheerste wel het gesprek. Verder prima eten voor deze prijs in een wat achterhaalde inrichting.
Maartje G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Leuk gezellig en knus restaurant, aardig personeel en lekker eten; de kabeljauw filet was echt heerlijk!
E. H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Gezellig en lekker gegeten. vriendelijk personeel. Goede plek .Prettige sfeer.