Mejuffrouw Janssen

Oudegracht 143 3511 AJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Mejuffrouw Janssen

Romantische werfkelder

De locatie ademt sfeer en romantiek. Leun achterover op het terras op de werfkelder aan de Oudegracht van Utrecht en geniet van de straatmuzikanten en voorbijkomende plezierboten. Binnen is het net zo romantisch met de kaarsenverlichting.

Meer informatie over restaurant Mejuffrouw Janssen

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
manon V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
corine T.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Gezellig restaurant en lekker gegeten. Varkenshaas was heerlijk mals, de gebakken aardappels vond ik minder: te zacht en melig. Het brood (in mandje) daarentegen was heel erg lekker vers en knapperig. Het toetje yogurtijs met bosvruchten is een aanrader. Goed eten voor goede preis!
Eduard O.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Leuke gelegenheid met een gezellige ambiance. Wanneer het druk is de akoestiek niet al te best. Voor rolstoelers onbereikbaar, maar dat geldt voor alle gelegenheden aan de oude gracht. Geen culinaire hotspot voor hipsters. Wel goed bereide, traditionele gerechten met een prima prijs/kwaliteit verhouding. Ik had zelf een heekfilet als onderdeel van een maandmenu. Tafelgenoten heel tevreden met de kalfslever. Leuke wijnkaart met niet al te poenige wijnen. Uitstekende, snel reagerende bediening en in de keuken wordt blijkbaar ook hard gewerkt om de gerechten op tijd en warm bij iedereen tegelijk op tafel te krijgen.
M.R. M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Erg lekker en gezellig gegeten met een vriendelijke en attente bediening.
Helaas is de akoestiek niet zo best. Volle ruimte, veel rumoer.
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Vriendelijke ontvangst en leuke sfeer. Salade was lekker, maar niet bijzonder qua smaak. Biefstuk was prima. Helaas ontbreken bij glutenvrij alle sausen terwijl dat heel eenvoudig op te lossen is door te binden met maizena of aardappelzetmeel. Beetje jammer. Dessert prima. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Wijn is ook goed betaalbaar.
CathelijneT K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wederom heerlijk gegeten in een gezellige werfkelder. Het eten was als vanouds verrukkelijk! , Mede dankzij de geweldige bediening hebben we enorm genoten. Bedankt en tot een volgende keer!!
CathelijneT K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Zodra we in de buurt zijn van Utrecht, gaan we hier met veel plezier eten. Dat het vers en van zeer goede kwaliteit is, proef je gelijk. Toen we herkend werden door de vriendelijke bediening, voelden we ons gelijk thuis. Tot de volgende keer!!
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Prima gegeten in prettige sfeer. Geen bijzondere kaart, maar de gerechten waren goed klaargemaakt, smakelijk en van goede kwaliteit. Kom hier beslist weer.
Johan G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Een lekkere maaltijd, snel en heel plezierig geserveerd.
Marieke N.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Sfeervol restaurant. Vlotte, vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten
Ro K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Wederom een perfecte avond gehad met mijn vriend. Nadat wij dit restaurant een aantal maanden geleden ontdekt hadden gaan wij nergens anders meer heen. Er wordt zeer goed rekening gehouden met allergieën en het eten en de service blijft uitstekend.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Heerlijk driegangenmenu voor € 22! Wij waren aangenaam verrast, zulk lekker eten voor zo weinig geld!

Vriendelijke groet,
Ad en Astrid Kraaijeveld
Delft
Tim W.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prima eten voor een prima prijs. Leuke gezellige setting in de kelder.
Almar S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Erg lekker gegeten voor een zeer acceptabele prijs. Aanrader!!!
kim S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Ik geef toe ik ben hier met stom toeval terecht gekomen, wilde eigenlijk eten op de korenmarkt! Geen plek en werd door gestuurd naar deze sfeervolle eetcafe. Kom er nu al ruim 2 jaar. Ik ben hier een avondje uit word gewaardeerd als klant. Het is een klein en knus restaurant waar je echt geweest moet zijn voor je mijn reverentie begrijp! Hou je van klein en ongedwongen sfeer dan moet je hier echt zijn. Prijs en kwaliteit is echt prima. Als je twijfel dan zou ik zeggen ga en ondervind en je bent overtuigd!! Een dikke 10 want als je zelf een idee heb kan alles besproken worden.
Bas C.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Bij Mej. Jansen komen we al 20 jaar, meerdere keren per jaar. De eenvoudige menukaart biedt voor elk wat wils en ook aan kindergerechten is gedacht.
We werden eigenlijk nooit teleurgesteld in de kwaliteit van het eten, de bediening ervaren we als vriendelijk en behulpzaam en de prijs valt vrijwel altijd mee.
J V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Was hier met mijn twee dochters na een gezellig dagje Utrecht.
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening!
Komen zeker nog eens terug!
Hilde D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een werfkelder is altijd leuk! Ik had iens gecheckt, maar was vergeten de menukaart zelf te bekijken. Wat een domper. Simpele stukken vlees als "tournedos" of "varkenshaas" geserveerd met losse bakjes aardappels en salade. Toetjes oa dame blanche. Ik moest het als vegetarier doen met groentelasagne. Het leek de kaart van een plattelandsrestaurantje in 1995. Dat kan in Utrecht 2016 echt niet meer.
Wij kozen het driegangenmenu. Ongeinspireerde gevulde champignons, de groentelasagne en een grote bak walnotenijs met slagroom. Lekkere aardappelwedges, dat wel. De keurige bediening was een pluspunt. Maar met deze kaart kom ik niet meer terug, een gemiste kans voor zo'n mooie plek!
M O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Mejuffrouw Janssen heeft onze verwachting overtroffen. Wij zijn gastvrij onthaald, werden vriendelijk en adequaat bediend en de keukenbrigade deed het prima, dit ondanks de grote drukte. Wij hebben vooral de visgerechten gekozen en die waren heerlijk ook de toetjes waren erg lekker. De hoeveelheden waren ook precies goed, zowel voor de heren als voor de dames. De ligging aan de gracht was ook leuk. Om terug te komen!
N W V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Donderdag 22 sept na een bezoek aan de 50+ beurs met vrienden 's-avonds gegeten bij mejuffrouw Janssen. We werden vriendelijk ontvangen en konden naar keuze binnen plaatsnemen. Je kon ook buiten zitten maar wij kozen voor binnen; vandaar dat binnen genoeg plaats was. Al snel werd gevraagd of we een drankje vooraf wilden en ontvingen de menukaart. Er was keuze genoeg. Na onze keuze werd het voorafje snel gebracht(visplateau) wat heerlijk smaakte. Ook het diner kwam snel en smaakte ook fantastisch. Zowel de bediening als het eten was geweldig. We vonden dit restaurant een goede keuze en kunnen dit restaurant aanbevelen. Wel reserveren want
het kan druk zijn zeker als het terras niet open is. Al met al een fijne avond gehad.