Mej. Janssen

Duizelsteeg 6 6811 GS Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Mej. Janssen

In dit Bourgondisch restaurant in Arnhem worden alle gerechten echt ambachtelijk bereid. De chef speelt graag met de Aziatische keuken om zijn gasten te verrassen. Daar hoort natuurlijk ook een bijzonder glas wijn of bier bij. Een bruin restaurant met muren vol fotolijstjes en een terras in het gezellige steegje.

Meer informatie over restaurant Mej. Janssen

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Mej. Janssen

Marielle N.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Knus restaurant in een heel sfeervol steegje, waar meerdere restaurant sitten. Als het weer het toelaat lekker buiten gaan eten. Maar ook binnen is t sfeervol ingericht. En het eten, dat is gewoon lekker.
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Dit is echt helaas geen 8.8 waard er zijn meer restaurants die een betere prijskwaliteit verhouding hebben in Arnhem, niet alles op de kaart was te bestellen, lauw eten geen aanrader
Pdc P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Ze hebben weleenswaar geen kipsate op het menu staan maar verder is het eten niet meer dan okay. Niks mis mee maar ook niet bijzonder lekker. Als je uit eten moet is het prima, als je uit eten wilt, zou ik hem overslaan.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Erg leuke sfeer met prettige bediening. Je werd niet vergeten en er was aandacht. Het eten was ook erg lekker. Geen vraag gehad over de wijze waarop ik mijn gentlemen steak wilde, maar hij was precies goed medium/rare. Top!
Lieke M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Alleen maar positief; daarom kwamen we ook terug!
Corry B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Sfeervolle ruimte, donker ingericht de tafeltjes staan dicht bij elkaar maar niet te dicht. Vriendelijk personeel. Als voorgerecht het gezamenlijke gerecht gekozen, een prima keuze. Ik had de catch off the day; Dorade, mooi opgemaakt, een lekkere filet. Alle vier genoten van een lekker en gezellig etentje.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Met 11 pers. op een drukke, volle zaterdagavond gegeten. Allemaal van de kaart kunnen kiezen! Dus daardoor misschien ietsje lang gewacht.......maar dat was t dubbel en dwars waard! Fijne bediening! Aanrader!!!!
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Verrassend! Mooie, Ambiance, heerlijk gegeten, aanrader!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Een gastvrij onthaal in een klein maar sfeervol restaurant. Gerechten waren stuk voor stuk erg lekker.
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Een goed eetcafé met bijpassende uitstraling. Geen verrassende of hoogdravende gerechten, maar 'gewoon goed' eten met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijke bediening.
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Warme uitstraling. Rumoerig. Enthousiaste bediening. Prima gegeten.
Lynn K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuk restaurantje en hele leuke bediening. Alleen jammer dat ze geen duidelijke shifts hadden tijdens valentijd. Mensen met reservering laten wachten op een tafel staat erg slordig. Zeker gezien je middenin het restaurant staat.. aan de bar zaten ook twee wachtenden.

Shifts zijn prima, maar geef bij reservering dan duidelijke tijdblokken aan zou ik zeggen..
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Altijd weer gezellig en lekker eten, met snelle (maar niet té snelle) en vriendelijke bediening.
Op zaterdagavond echter wel wat rumoerig
Mallory W.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Lekker gegeten en er hangt een gezellige sfeer!
Beau S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Super bediening, lekker spontaan en meedenkend. De herten carpaccio en de tournedos zijn echte aanraders!
Maryse00 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Wat een fijne plek. Gemoedelijke sfeer, vriendelijke bediening, persoonlijk maar correct. Ik at een heerlijke bavette, mooi bereid en goede portie. Vooraf hadden we twee veganisten gemeld, dat is vaak een tikje problematisch maar hier was het tegendeel het geval! De kok leek zelfs plezier te hebben van zijn vegan creatie, kwam enthousiast toelichting geven. Extra leuk: wij vleeseters kregen ook een bordje vegan om te proeven, was inderdaad heerlijk! Iedereen blij, we komen graag terug.
chris D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
goed klaargemaakte smakelijke maaltijd waarvan de verschillende
gangen in een netjes tempo werden geserveerd. Het vlees waz
uitzonderlijk lekker. Wat mij betreft hadden er meer groenten bij
geserveerd mogen worden
Henny T.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Prima lekker gegeten in gezellige sfeer van klein donker ingericht restaurant. Toen we aankwamen was het nog rustig maar gaandeweg werd het prettig druk.
Jo M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
We hebben lekker gegeten. Ik vond alleen de tafeltjes erg klein en ook heel dicht op elkaar. Mijn tip zou zijn; een paar tafeltjes minder zou wel beter zijn.
Slaa .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Het steegje ligt een beetje obscuur, maar wat een contrast wanneer je binnen bent. Goede gastheer, oprecht geïnteresseerd en nog beter eten. Alles meer dan goed verzorgd, een bistro ruim ontstegen. Een aanrader!