Over het restaurant Mej. Janssen

In dit Bourgondisch restaurant in Arnhem worden alle gerechten echt ambachtelijk bereid. De chef speelt graag met de Aziatische keuken om zijn gasten te verrassen. Daar hoort natuurlijk ook een bijzonder glas wijn of bier bij. Een bruin restaurant met muren vol fotolijstjes en een terras in het gezellige steegje.

Meer informatie over restaurant Mej. Janssen

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Marco W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gezellig restaurant met een prima keuken. Niet verrassend, wel goed. De sfeer is op een zaterdagavond aangenaam levendig.
stijn M.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Gisteren samen met een vriend fantastisch gegeten, zeer attente bediening,leuke inrichting hier kom ik zeker nog is terug !!
stijn M.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Gisteren samen met een vriend heerlijk gegeten !! Zeer attente bediening. Leuke inrichting van de zaak. Kom hier zeker nog eens eten !
Krista R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Mensen die niet gereserveerd hadden kregen een betere, vooral ruimere plek. Onze tafel stond in de loop, dus constant bediening langs ons heen maneuvrerend, wilde elke keer onze tafel weer verplaatsen, zodat zij er beter langs konden. Voorgerecht lekker, hoofdgerecht oosterse wok beneden de maat. Zoete groenten, niks lekker gewokt en dikke noedels. Jammer. Geen water wel gevraagd. We hebben wel eens beter gegeten bij mej Janssen
don H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs, heeft een gezellige sfeer met een goede service. Je kon zien dat het team daar met plezier er werkt. Zeer aan te raden!
mootje1980 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zaterdag hier samen met mijn vriend gegeten.
We namen vooraf samen de proeverij, met carpaccio vitello tonato wat Spare ribs en een heerlijke kreeftensoepje!
Als hoofd nam ik de lady steak en mijn vriend de eendenborst allebei samen met een lekkere rode wijn, heerlijk!!!
De bediening was uiterst vriendelijk, ondanks dat het heel erg druk was hadden ze alles onder controle en kwamen geregeld vragen of alles naar wens was.
Ik vind mej. Janssen een echte aanrader!
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Ons tafeltje zat redelijk in de verdrukking tussen de bar en een andere grote tafel. Toen deze tafel bezet werd door een groep van 7 man voelden we ons ingesloten door geluid en ruimte. Ons inziens staan er te veel tafels voor deze ruimte. Als de tafels bezet zijn is het er warm en zeer lawaaierig.
L. J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Een erg goed restaurant. De kaart is veelzijdig en het eten is van goede kwaliteit. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Ben E.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hadden gereserveerd maar dat bleek niet nodig. De bediening dacht dat we met 4 zouden komen. De bediening was nogal onervaren en wist niet wat een biertje koste en kon dat ook niet nazien (?). We vonden het nogal rumoerig juist omdat de bediening zo hard stond te praten tegen andere klanten (Amerikanen). Wij werden daardoor deelgenoot van een gesprek wat wij helemaal niet wilden en vonden dat vervelend omdat het gesprek niet op zo een luide toon plaats had hoeven vinden. Ondanks dat genoten we erg van het heerlijke eten maar zat er wel een heel andere jus bij de eendenborst als er op de kaart stond (iets met ketjap ipv sinaasappel). De bediening haalde mijn sjaal buiten op (had ik laten liggen op het terras) en schonk royale glazen wijn (de flessen leeg) en was overigens vriendelijk en deed zijn best. De muziek was prima net als de inrichting.
don H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zeker een aanrader ! Lekker eten , goede bediening en een fijne sfeer. Bij ontvangst kregen we een soort borrelhapje wat bestond uit olijven , nootjes en dunne plakjes worst wat goede smaakte. Binnen en buiten was er een goede sfeer en gewoon in het algemeen gezellig. Na het bestellen van onze hoofdgerechten kregen wij redelijk snel ons eten ondanks dat het druk was . Complimenten aan de kok hiervoor! Het eten smaakte goed en was goed heet zoals het hoort. Na het eten nog gezellig een kopje koffie gedaan als een soort kers op de taart en nog even genoten van de fijne sfeer. Zeker waard om even langs te gaan en even een hapje te doen vanwege de kwaliteit service en eten.
Lonneke B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Genoten van een heerlijke rib-eye (medium rare gebakken, zoals verzocht) en een overheerlijke brownie als toetje. Bij ontvangst kregen we lekker wat borrelhapjes (nootjes, olijfjes, worst). Zeer gezellige en geslaagde avond, een absolute aanrader!
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Geweldige plek om te eten! Omdat we niet uit Arnhem kwamen was het even zoeken, maar de gastvrijheid waarmee we ontvangen werden maakte alles goed. Heerlijk eten, geweldige bediening en een prettige sfeer. Een plek om naar terug te keren.!
Douwe32 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
De lekkerste oesters die ik ooit heb gehad waren afgelopen weekend in dit restaurant. In de eenvoud kenmerkt zich de meester. Die was hier dit weekend duidelijk aanwezig!

Vriendelijke, rustige en bekwame bediening in een fijne omgeving met een keuken die weet hoe het moet.

Omdat het de eerste keer heel goed beviel ben ik er ook de tweede dag gaan eten. Weer werden wij niet teleurgesteld. Aan te bevelen voor wie lekker en goed wil eten in Arnhem!
m.knipmeijer .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een knusse omgeving. Zeker een aanrader om naar toe te gaan. In het begin moesten we ff wachten. Daarna kwamen de gerechten snel achter elkaar. Zeer smaakvol. Had de zalm. En het toetje voor 2 was helemaal top.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Leuk knus restaurant met prima eten en bediening.
Pica .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Buiten op het terras gegeten met 4. Er kwamen veel mensen, ook jolige studenten, door de steeg voorbij wat maakte dat wij lekker konden praten zonder anderen lastig te vallen. Eten was heerlijk. We noemen de kreeftenbisque die was zoals het hoort, daar hadden we wel meer van willen hebben. De Gentleman steak voor de sportieve dame in ons gezelschap was een mooi grote portie en heerlijk op smaak. Huiswijn was lekker en we kregen redelijk vol geschonken glazen voor de prijs. Jammer dat we voor de salade erbij apart moesten betalen, bijgerechten kwamen verder op het mooi opgemaakte bord. Bediening jong en vriendelijk, vroeg veel voor ons na. Rekening wel wat te hoog voor een eetcafé.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Super gegeten met m'n vriendin!!
Gezellig buiten op t terras
De Carpacio is zeker de lekkerste van Arnhem!! Eendenborst als hoofd was ook top. Ga zo door
zwijenberg .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Mej. Janssen is gevestigd in een smalle steeg vlak bij het uitgaanscentrum van Arnhem. De steeg huisvest vele restaurantjes waarvan mej. Janssen er één is. De bediening is zeer attent, maakt makkelijk contact en zorgt voor een informele sfeer. De carpaccio vooraf was heerlijk. De eendenborstfilet met hoisinsaus is een aanrader. Prima gebraden zoals het moet, net nog ietsje rosé. De wijn die als huiswijn geserveerd wordt past bij de kwaliteit van de gerechten. En natuurlijk helpt het als het gezelschap aangenaam is en de zomeravond zwoel. Het buitenterras is sfeervol opgezet en voorzien van heaters voor als het onverwacht te snel mocht afkoelen. Heerlijke avond!
KoenUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Afgelopen weekend hier met mijn vriendin gegeten. Een heerlijke carpaccio en gentleman steak op en daarnaast ook een portie oesters gegeten. Alles heeft perfect gesmaakt (bij mijn vriendin ook!). Hier zullen wij zeker terug komen als we in Arnhem zijn!

AANRADER!!!
fkleinhoven .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
De bediening was uiterst vriendelijk, gezellig en vrolijk. En het eten was lekker. Ik vond het attent dat er vooraf een schaaltje met garnituur gebracht werd.