Over het restaurant Mej. Janssen

In dit Bourgondisch restaurant in Arnhem worden alle gerechten echt ambachtelijk bereid. De chef speelt graag met de Aziatische keuken om zijn gasten te verrassen. Daar hoort natuurlijk ook een bijzonder glas wijn of bier bij. Een bruin restaurant met muren vol fotolijstjes en een terras in het gezellige steegje.

Meer informatie over restaurant Mej. Janssen

• Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Wij komen zeker terug
Sem K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Alleen vreemd dat onze tafel, dessert eerder opgenomen met maar 1 dessert, na een later opgenomen tafel met 4 dessert ruim 10 minuter langer heeft gewacht.
Mariënne G.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
We dachten een ah-actie te hebben gereserveerd maar dit was niet het geval. Hiervoor kregen we twee koffie kado.
Mijn vriend had slakken met kruidenboter waarbij je weinig knoflook proefde. Verder had hij wild waarbij niet werd gevraagd hoe hij het vlees gebakkken wilde hebben. Was nu medium. Ik had hertencarpaccio wat goed smaakte, maar je proefde geen wild. Verder had ik boulabaise met allerlei vis en water apart toegevoegd op tafel dit smaakte ook goed maar niet bijzonder. Ik vond het donker en je zat dicht op elkaar. Terwijl er nog genoeg plek was.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Kom zeker terug
Ad C.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Prima , heerlijk eten, mooi opgemaakte borden. Vriendelijk personeel.
Simon L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Top tent. Vriendelijke bediening, smakelijk eten en vooral een leuke sfeer.
Ecg J.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Goede locatie in de binnenstad van Arnhem, heerlijk eten, leuke accommodatie. Genieten dus. Is een aanrader om daar te gaan eten
Niels H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een knusse gezellige ambiance. Eten was heel goed. Genoten van voor hoofd en nagerecht. Bediening zeer vriendelijk. Super avond gehad!
Harriet S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten, fijn personeel. Een aanrader. Zag er allemaal zeer aantrekkelijk en mooi uit. En het smaakte heerlijk.
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Hele leuke zaak, prima gerechten. Het enige wat in mijn ogen beter kan is wat comfortabeler stoelen, want na 2 uur gaat de rand van de zitting in je been drukken. Verder allen maar aan te raden!
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heel lekker gegeten voor herhaling vatbaar.
Vanessa D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Wat een fantastisch restaurant. Lekker eten en super goede service. Wil je goed eten en een leuke avond dan is dit zeker een aanrader. En niet te vergeten, ze hebben heaters op het terras dus kan je ook lekker buiten eten.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Een goed en sfeervol restaurant! Je kan hier lekker eten en de service is geweldig . Pluspunt is dat ze heaters buiten hebben dus zelfs in de winter kan je lekker buiten eten.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Goed gegeten voor een normale prijs.
Zeker een aanrader
Mariska S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Goeie prijs/kwaliteitverhouding en goeie service
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Eten was heerlijk. En de bediening maakte het hele plaatje compleet. Zeer vriendelijk.
Dus een aanrader......!!!!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Op zat 1 sept met vriendengroep (18 pers) gegeten bij Mej. Janssen. In de week voorafgaand kregen we een
3 gangen keuzemenu toegestuurd met ruime keus. Persoonlijke voorkeuren zijn hierin verwerkt. Bediening op de avond zelf was keurig verzorgd. Zeer vriendelijk en bekwaam personeel. Uitserveren van de verschillende gangen, werd mooi verdeeld over de avond. Een geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar.
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk eten, maar wat het écht afmaakt is de zeer vriendelijke en attente bediening. Wij zijn vol lof!!
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heel goed restaurant, sympathieke, vlotte bediening, lekker eten en ongedwongen sfeer. Aanrader.
HansHeier .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Hier voor de eerste keer gegeten op aanbeveling van Joep van rest. Karakter (ook erg lekker).Fantastisch! Uitgebreide en redelijk geprijsde menukaart. Uitstekende keuken, uiterst vriendelijke en behulpzame bediening en gezellige ambiance. Een aanrader. Komen beslist terug.