Over het restaurant Mej. Janssen

In dit Bourgondisch restaurant in Arnhem worden alle gerechten echt ambachtelijk bereid. De chef speelt graag met de Aziatische keuken om zijn gasten te verrassen. Daar hoort natuurlijk ook een bijzonder glas wijn of bier bij. Een bruin restaurant met muren vol fotolijstjes en een terras in het gezellige steegje.

Meer informatie over restaurant Mej. Janssen

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Sophie F.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
johan O.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
vriendelijk personeel eten was goed verzorgt prima wijnen voor een redelijke prijs de trap naar het toilet is vrij donker zou beter verlicht moeten worden de toilet was super schoon zo als het hoort te zijn en eindelijk een handdroger die goed werkte prettig restaurant wij komen hier zeker terug toppie
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Mijn vriendin en ik gisteravond mosselen gegeten op het terras Het regende maar dat was geen probleem met het scherm uit en de verwarming aan.
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Gezellig
Eline H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
vegetarisch gerecht was niet echt bijzonder smaakvol.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Afgelopen donderdagavond weer eens geweest. Na een supervermoeiende paar weken als ondernemer(s), was het even lekker om weer wat te uit eten. Dán ben je bij dit restaurant aan het goede adres. Werkelijk al-les tot in de puntjes verzorgd. Supervriendelijke en -goede service van de twee heren; we werden gelijk herkend, een praatje werd gemaakt, etc. Dat geeft een fijn en warm gevoel. Mijn eega heeft altijd wat speciale wensen ivm haar gezondheid, maar niks is te gek: er wordt pro-actief meegedacht. Het eten zelf? Valt écht niets op aan te merken: superverzorgd, lekker rijk en vol qua smaken, enz. Eén van de betere restaurants van Arnhem; geen pretenties, gewoon goed eten en uitstekende bediening.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Lekker gegeten in een sfeervolle omgeving.
Vriendelijke en attente bediening.
Lonneke B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Genoten van een heerlijk diner. Vooraf de vitello tonato, als hoofdgerecht de eendenborst en als toetje, zowel letterlijk als figuurlijk, de Choco Janssen. Gezellig buiten gezeten, fijne bediening. Er werd gevraagd of we rustig wilden tafelen of dat de gerechten op wat hoger tempo geserveerd moesten worden. Heel fijn dat hier aandacht aanbesteed wordt, vaak gaat het of te snel of te langzaam.
Absoluut een aanrader: voldoende variatie in gerechten op de kaart, voor ieder wat wils en eten in een gezellige en vriendelijke sfeer.
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten, lekkere wijnen. Vriendelijke en goede bediening.
Voldaan huiswaarts gegaan.
Absoluut een aanrader.
Wij komen terug!
Fam H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Leuke ontvangst, goede service - leuk contact met de enthousiaste bediening. Eten was erg lekker, niet heel bijzonder maar gewoon prima. Lekker buiten gezeten in de steeg, gezellig mensen kijken en ondertussen genieten van gezelschap en eten. Fijne avond gehad, dank!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Super leuk steegje !
Super lekker gegeten !!
Heerlijk biefstukje????
Prijs kwaliteit verhouding is echt keurig !!
Gaan we vaker doen!
Majoke D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Zeer vriendelijke bediening die ons nog een bepaalde wijn aanraadde (die ook goed in de smaak viel). Ons volgende bezoek staat alweer gepland!
Trudy J.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Prima restaurant, uitstekend eten en vriendelijke bediening. Een echte aanrader!
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Heerlijk gegeten met een enthousiaste bediening. Een hele fijne avond gehad. Zeker een aanrader!!! Bedankt
peterkookt .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
We kwamen 's middags vragen of er nog plek was en kregen meteen een coupon voor gratis bubbels. Dat heeft ons naar binnen gelokt en we hebben heerlijk gegeten. Erg goede service en vriendelijke bediening, heel gezellig. De eendenborst en de ribeye waren iets te gaar, niet echt medium zoals wij gevraagd hadden. Wel een leuke avond en goede prijs/kwaliteit
Coen R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Vriendelijke en correcte bediening in een gezellige warme sfeer op een regenachtige avond.. Kwaliteit van de vier hoofdgerechten was uitstekend. Het voorgerecht was in eerste instantie wat incompleet geserveerd, maar werd snel en met humor door de kok zelf gecorrigeerd. Het dessert was voortreffelijk. Al met al een heerlijke avond voor een alleszins redelijke prijs. Zeker voor herhaling vatbaar.
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Zeer sfeervol restaurant met vriendelijke bediening en lekker eten van goede kwaliteit. Wij hadden een tafeltje voor 2 aan het raam, wat erg fijn was.
Twee puntjes van 'kritiek': er werd niet gevraagd of we nog een dessert wilden (hebben we ook niet genomen) en het zou iets ruimer binnen mogen zijn.

Maar al met al waren wij zeer tevreden!
Marco W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gezellig restaurant met een prima keuken. Niet verrassend, wel goed. De sfeer is op een zaterdagavond aangenaam levendig.
stijn M.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Gisteren samen met een vriend fantastisch gegeten, zeer attente bediening,leuke inrichting hier kom ik zeker nog is terug !!
stijn M.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Gisteren samen met een vriend heerlijk gegeten !! Zeer attente bediening. Leuke inrichting van de zaak. Kom hier zeker nog eens eten !