Over het restaurant Mej. Janssen

In dit Bourgondisch restaurant in Arnhem worden alle gerechten echt ambachtelijk bereid. De chef speelt graag met de Aziatische keuken om zijn gasten te verrassen. Daar hoort natuurlijk ook een bijzonder glas wijn of bier bij. Een bruin restaurant met muren vol fotolijstjes en een terras in het gezellige steegje.

Meer informatie over restaurant Mej. Janssen

• Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Goed restaurant, gastvrij. Lekker eten. Kom zeker weer terug
Marjoleine V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Het was wel erg druk in het restaurant en er was niet veel ruimte. Maar dat gaf juist ook wel sfeer. Weet hebben een erg leuke avond gehad.
Lieke M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Zeer aan te bevelen. Kwaliteit eten en opmaak van borden zeer aantrekkelijk. Keuze uit huiswijnen ook uitstekend. Was er sinds nieuwe eigenaar in 2014 niet meer geweest maar kom nu zeker weer vaker. Alleen......op weekend reserveren is mijn ervaring. Stond al eerder voor de deur maar was op weekend nooit plaats.
Charel H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Goede bedieding en leuke plek.
Amat S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gastvrij, goed gegeten en huiselijk. Iets meer tafelruimte zou welkom zijn, maar doet geen afbreuk aan de kwaliteit van de bediening en de gerechten. Leuke locatie en zeker voor herhaling vatbaar.
john I.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten was uitstekend, hadden een redelijk strak schema die avond. Maar bediening heeft goed overzicht wat er gebeurt in de keuken. Dus konden nog rustig genieten van het nagerecht.
Bijna alle tafels bezet, sommige te dicht op elkaar. Waardoor men er niet graag gaat zitten.
M. R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Alles Top, behalve het rumoer!!! Er waren zeer schreeuwende gasten aanwezig waarvan ik vind dat je als personeel best mag aangeven dat er meer gasten zijn ...
Hilda M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten, lekkere wijn en goed bier. Bediening prima, wel weinig tijd. Het was overvol, we zaten krap bij elkaar.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het wildmenu, heel goed samengesteld, mooi opgemaakte borden echt een aanrader. Het plekje bij het raam, heel erg leuk en fijn.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Een prachtige dag met een heerlijk etentje bij mej Jansen. Sfeervolle locatie en perfecte gerechten.Top!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Hier heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant, het is eten is hier van goede qualitiet en het smaakt uitstekend. Goede service, en heel erg vriendelijk.
Sjoerd P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellig knus restaurant met heel goed eten voor een goede prijs. De gastheer deed het perfect! We komen er zeker nog vaker terug!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Van de werk heerlijk gegeten bij dit restaurant. De service was super. Heb een heerlijke avond gehad! Zeker voor herhaling vatbaar!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Van de week heerlijk gegeten bij dit restaurant. De service was super en de aankleding van het restaurant was erg sfeervol. Ik heb een heerlijke avond gehad! Zeker voor herhaling vatbaar!
lisa M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk 3 gangen wildmenu gegeten. Vooral de hertenbiefstuk met chocoladejus was een verrassend goede combinatie. Goede rode wijn erbij. De bediening was erg vriendelijk en attent en had duidelijk kennis van zaken. De ambiance was erg gezellig. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Hier kom ik zeker nog eens terug.
Nina G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vanavond heerlijk gegeten van het nieuwe wildmenu. De wildpaté vooraf is zeer aan te raden. En ook het wildduo als hoofdgerecht en de tarte tartin als nagerecht waren voortreffelijk bereid. De bediening was erg goed & vriendelijk en er was een fijne sfeer in het restaurant. Ik kan dit zeker aanbevelen!
mieke1975 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten bij mej. Janssen.
Vooraf hadden we allebei de rilette van eend. Hartstikke lekker! Als hoofd nam ik de bouef bourgignon en mijn partner de tournedos met eendenlever, allemaal even smaakvol!
Bediening is heel attent maakt gezellig een praatje met je.
Goed restaurant voor een heerlijk avondje uit.
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Een zeer gezellig en knus restaurant in de Duizelsteeg in het centrum van Arnhem. Het eten was lekker en van goede kwaliteit. gemaakt. De bediening was zeer vriendelijk en attent. Heerlijke avond gehad. Hier komen we zeker terug.
mootje1980 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Vanavond in de gezellige duizelsteeg gegeten. Heerlijk genoten van het 3 gangen wild menu.
Vriendelijke en vlotte bediening.
Zeker een aanrader!
Wij komen terug!
jose G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Met een groep heerlijk gegeten. Afspraken werden meer dan nagekomen.
Prettige, gastvrije bediening en een kok die met trots zijn gerechten komt toelichten