Over restaurant Mej. Janssen

In dit Bourgondisch restaurant in Arnhem worden alle gerechten echt ambachtelijk bereid. De chef speelt graag met de Aziatische keuken om zijn gasten te verrassen. Daar hoort natuurlijk ook een bijzonder glas wijn of bier bij. Een bruin restaurant met muren vol fotolijstjes en een terras in het gezellige steegje.

Meer informatie over restaurant Mej. Janssen

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

L. J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Een erg goed restaurant. De kaart is veelzijdig en het eten is van goede kwaliteit. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Ben E.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hadden gereserveerd maar dat bleek niet nodig. De bediening dacht dat we met 4 zouden komen. De bediening was nogal onervaren en wist niet wat een biertje koste en kon dat ook niet nazien (?). We vonden het nogal rumoerig juist omdat de bediening zo hard stond te praten tegen andere klanten (Amerikanen). Wij werden daardoor deelgenoot van een gesprek wat wij helemaal niet wilden en vonden dat vervelend omdat het gesprek niet op zo een luide toon plaats had hoeven vinden. Ondanks dat genoten we erg van het heerlijke eten maar zat er wel een heel andere jus bij de eendenborst als er op de kaart stond (iets met ketjap ipv sinaasappel). De bediening haalde mijn sjaal buiten op (had ik laten liggen op het terras) en schonk royale glazen wijn (de flessen leeg) en was overigens vriendelijk en deed zijn best. De muziek was prima net als de inrichting.
Don H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zeker een aanrader ! Lekker eten , goede bediening en een fijne sfeer. Bij ontvangst kregen we een soort borrelhapje wat bestond uit olijven , nootjes en dunne plakjes worst wat goede smaakte. Binnen en buiten was er een goede sfeer en gewoon in het algemeen gezellig. Na het bestellen van onze hoofdgerechten kregen wij redelijk snel ons eten ondanks dat het druk was . Complimenten aan de kok hiervoor! Het eten smaakte goed en was goed heet zoals het hoort. Na het eten nog gezellig een kopje koffie gedaan als een soort kers op de taart en nog even genoten van de fijne sfeer. Zeker waard om even langs te gaan en even een hapje te doen vanwege de kwaliteit service en eten.
Lonneke B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Genoten van een heerlijke rib-eye (medium rare gebakken, zoals verzocht) en een overheerlijke brownie als toetje. Bij ontvangst kregen we lekker wat borrelhapjes (nootjes, olijfjes, worst). Zeer gezellige en geslaagde avond, een absolute aanrader!
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Geweldige plek om te eten! Omdat we niet uit Arnhem kwamen was het even zoeken, maar de gastvrijheid waarmee we ontvangen werden maakte alles goed. Heerlijk eten, geweldige bediening en een prettige sfeer. Een plek om naar terug te keren.!
Douwe32 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
De lekkerste oesters die ik ooit heb gehad waren afgelopen weekend in dit restaurant. In de eenvoud kenmerkt zich de meester. Die was hier dit weekend duidelijk aanwezig!

Vriendelijke, rustige en bekwame bediening in een fijne omgeving met een keuken die weet hoe het moet.

Omdat het de eerste keer heel goed beviel ben ik er ook de tweede dag gaan eten. Weer werden wij niet teleurgesteld. Aan te bevelen voor wie lekker en goed wil eten in Arnhem!
M.knipmeijer .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een knusse omgeving. Zeker een aanrader om naar toe te gaan. In het begin moesten we ff wachten. Daarna kwamen de gerechten snel achter elkaar. Zeer smaakvol. Had de zalm. En het toetje voor 2 was helemaal top.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Leuk knus restaurant met prima eten en bediening.
Pica .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Buiten op het terras gegeten met 4. Er kwamen veel mensen, ook jolige studenten, door de steeg voorbij wat maakte dat wij lekker konden praten zonder anderen lastig te vallen. Eten was heerlijk. We noemen de kreeftenbisque die was zoals het hoort, daar hadden we wel meer van willen hebben. De Gentleman steak voor de sportieve dame in ons gezelschap was een mooi grote portie en heerlijk op smaak. Huiswijn was lekker en we kregen redelijk vol geschonken glazen voor de prijs. Jammer dat we voor de salade erbij apart moesten betalen, bijgerechten kwamen verder op het mooi opgemaakte bord. Bediening jong en vriendelijk, vroeg veel voor ons na. Rekening wel wat te hoog voor een eetcafé.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Super gegeten met m'n vriendin!!
Gezellig buiten op t terras
De Carpacio is zeker de lekkerste van Arnhem!! Eendenborst als hoofd was ook top. Ga zo door
Zwijenberg .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Mej. Janssen is gevestigd in een smalle steeg vlak bij het uitgaanscentrum van Arnhem. De steeg huisvest vele restaurantjes waarvan mej. Janssen er één is. De bediening is zeer attent, maakt makkelijk contact en zorgt voor een informele sfeer. De carpaccio vooraf was heerlijk. De eendenborstfilet met hoisinsaus is een aanrader. Prima gebraden zoals het moet, net nog ietsje rosé. De wijn die als huiswijn geserveerd wordt past bij de kwaliteit van de gerechten. En natuurlijk helpt het als het gezelschap aangenaam is en de zomeravond zwoel. Het buitenterras is sfeervol opgezet en voorzien van heaters voor als het onverwacht te snel mocht afkoelen. Heerlijke avond!
KoenUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Afgelopen weekend hier met mijn vriendin gegeten. Een heerlijke carpaccio en gentleman steak op en daarnaast ook een portie oesters gegeten. Alles heeft perfect gesmaakt (bij mijn vriendin ook!). Hier zullen wij zeker terug komen als we in Arnhem zijn!

AANRADER!!!
Fkleinhoven .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
De bediening was uiterst vriendelijk, gezellig en vrolijk. En het eten was lekker. Ik vond het attent dat er vooraf een schaaltje met garnituur gebracht werd.
Pieternelle .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten, leuke en vriendelijke bediening. Voorgerecht (de dagsoep waarvoor we met z'n allen kozen) en alle hoofdgerechten (zalm, spareribs, wokgerecht, lamsracks) waren superlekker. We komen hier zeker nog eens terug.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Van de week op het terras gezeten en gegeten. De gastheer is een jonge, enthousiaste en zéér correcte gast. Hij herinnerde dat we een leuk stukje hadden geschreven online (één van de vorige recensies). Waardeer ik heel érg! En, ja hoor: nu zaten bij de spareribs ook van die frisse doekjes, en een emmertje water met citroen. Het eten zelf was subliem. Eén van de betere tenten in Arnhem, als je dit type eten zoekt.
HansArnhem .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijke garnalen en oesters gegeten, opgeleukt met een lekker wit wijntje. Buiten op het terras zit je heerlijk. De bediening is erg verzorgend, voorkomend en heeft een goed verhaal.
Geerthk .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Super attente bediening , welke goed advies gaf over zowel menu als wijn keuze . Goede prijs kwaliteits verhouding van zowel het eten als de wijn .
Noud026 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Afgelopen zaterdag WEER gegeten bij Mej.janssen! Gelukkig was er nog een tafeltje vrij. Voorgerecht Vitello tonato was erg lekker, hoofd surf en turf een dag special was ook heel erg goed. Bediening ook top . Ziet er allemaal erg verzorg uit. Ga zo door Mej. Janssen
Riekie J.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Vanavond samen met mijn man,zus en zwager bij Mej. Jansen gegeten. We wilde graag een 3 gangen menu. Verras ons maar vroegen we aan Tim, de eigenaar. En geloof me we zijn erg verrast. Het voorgerecht bestond uit twee soorten capacio ( werd geserveerd op een duo bord ) ribjes en kreeften soep. De smaak was geweldig. Daarna kregen we zalm moot, geserveerd met verschillende groente. Als verrassing een extra kaasplank en daarna ijs met huis gemaakte crème brulee. Alles was keurig op gediend, en volop aandacht werd er besteed bij de uitleg van het eten.
We hebben een top avond gehad.
Zeer zeker een aanrader.
Gerardros .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Heerlijk gegeten in dit leuke restaurant
We namen 3 gangen en dat waren lekkere gerechten, gamba's en ribeye waren top
Huiswijn prima en goed betaalbaar
Al met al een leuke avond ook mede dankzij bediening.