Over het restaurant Mej. Janssen

In dit Bourgondisch restaurant in Arnhem worden alle gerechten echt ambachtelijk bereid. De chef speelt graag met de Aziatische keuken om zijn gasten te verrassen. Daar hoort natuurlijk ook een bijzonder glas wijn of bier bij. Een bruin restaurant met muren vol fotolijstjes en een terras in het gezellige steegje.

Meer informatie over restaurant Mej. Janssen

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Mej. Janssen

Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het wildmenu, heel goed samengesteld, mooi opgemaakte borden echt een aanrader. Het plekje bij het raam, heel erg leuk en fijn.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Van de werk heerlijk gegeten bij dit restaurant. De service was super. Heb een heerlijke avond gehad! Zeker voor herhaling vatbaar!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Van de week heerlijk gegeten bij dit restaurant. De service was super en de aankleding van het restaurant was erg sfeervol. Ik heb een heerlijke avond gehad! Zeker voor herhaling vatbaar!
Sjoerd P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellig knus restaurant met heel goed eten voor een goede prijs. De gastheer deed het perfect! We komen er zeker nog vaker terug!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Hier heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant, het is eten is hier van goede qualitiet en het smaakt uitstekend. Goede service, en heel erg vriendelijk.
lisa M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk 3 gangen wildmenu gegeten. Vooral de hertenbiefstuk met chocoladejus was een verrassend goede combinatie. Goede rode wijn erbij. De bediening was erg vriendelijk en attent en had duidelijk kennis van zaken. De ambiance was erg gezellig. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Hier kom ik zeker nog eens terug.
Nina G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vanavond heerlijk gegeten van het nieuwe wildmenu. De wildpaté vooraf is zeer aan te raden. En ook het wildduo als hoofdgerecht en de tarte tartin als nagerecht waren voortreffelijk bereid. De bediening was erg goed & vriendelijk en er was een fijne sfeer in het restaurant. Ik kan dit zeker aanbevelen!
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Een zeer gezellig en knus restaurant in de Duizelsteeg in het centrum van Arnhem. Het eten was lekker en van goede kwaliteit. gemaakt. De bediening was zeer vriendelijk en attent. Heerlijke avond gehad. Hier komen we zeker terug.
mieke1975 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten bij mej. Janssen.
Vooraf hadden we allebei de rilette van eend. Hartstikke lekker! Als hoofd nam ik de bouef bourgignon en mijn partner de tournedos met eendenlever, allemaal even smaakvol!
Bediening is heel attent maakt gezellig een praatje met je.
Goed restaurant voor een heerlijk avondje uit.
mootje1980 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Vanavond in de gezellige duizelsteeg gegeten. Heerlijk genoten van het 3 gangen wild menu.
Vriendelijke en vlotte bediening.
Zeker een aanrader!
Wij komen terug!
jose G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Met een groep heerlijk gegeten. Afspraken werden meer dan nagekomen.
Prettige, gastvrije bediening en een kok die met trots zijn gerechten komt toelichten
Eric J.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten. De kok had super lekkere gerechtjes voor ons gemaakt. Prima bediening. Top, echt een aanrader in Arnhem.
Martina V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Leuk tafeltje op het terras in gezellig steegje. Slakken en gamba's vooraf waren goed, hoofdgerechten volgden te snel. Spareribs prima, eend had iets langer gebakken mogen worden. Bij beide gerechten werden aardappelpuree en (lekkere) frieten geserveerd. Beetje vreemde combi en iets te veel van het goede. Ober deed erg zijn best om het naar onze zin te maken.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Gezellig en goed restaurant
Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Leuk ingericht eetcafé met tafeltjes buiten in steeg vlakbij Korenmarkt. Als starter een proeverij voor twee personen. Viel tegen, twee keer carpaccio, een soepje en stukje spareribs. Een te bescheiden doorsnede van de voorgerechten. Hoofdgerecht mixed grill. Saai bord, weinig kleur (bloemkool naast aardappelpuree), vlees grauw. Heerlijke frieten erbij. Partner had stoofvlees, leuk en lekker gerecht. De wijn was heerlijk, de bediening aardig. Dus allemaal net niet en dan slaat een avondje uit eten over in 'gewoon wat eten'. Volgende keer iets meer knallen met smaak en kleur. Prijs/kwaliteit te hoog.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk eten, warme belangstelling en vlotte bediening. We hebben ons zeer welkom gevoled
peteroni .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het was gezellig, lekkere mosselen. Zou alleen een welkomswoordje en over de gang van zaken , plus wat uitleg van bv de kok over de bereiding hebben willen horen. Misschien een volgende keer.
Sophie F.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Ontzettend lekker gegeten. En vriendelijk en zeer gastvrij personeel. Zeker een aanrader!
johan O.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
vriendelijk personeel eten was goed verzorgt prima wijnen voor een redelijke prijs de trap naar het toilet is vrij donker zou beter verlicht moeten worden de toilet was super schoon zo als het hoort te zijn en eindelijk een handdroger die goed werkte prettig restaurant wij komen hier zeker terug toppie