Meisje Loos

Waechswal 1 8551 PE Woudsend Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Meisje Loos

Dinsdag t/m Zaterdag 16:00 - 23:00

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Duur
Lang
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Leuke berichten gehoord maar viel ons ontzettend tegen eten verpieterd en laf. Waren laat en voelden ons niet welkom.
Locatie is leuk maar wij komen niet weer terug
Frids F.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Zondag 26 juni gegeten bij Meisje Loos
Een aanrader in een ontspannen sfeer met alle zaken zeer goed op orde. Service en toilet uitstekend en de maaltijd waar aandacht aan geschonken wordt .
We zijn blij verrast deze keer en komen zeker vaker bij Meisje Loos
Donderwinkel .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Wij hebben tijdens ons weekje Friesland een avond in de haven van Woudsend geslapen en toen bij Meisje Loos heerlijk gegeten. De kippenlevertjes en de gamba's waren voortreffelijk. Het is een heel gezellig restaurant, een absolute aanrader! Wij komen zeker terug.
Dulci-wekker .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Dit weekend heerlijk verse mosselen bij Meisje Loos gegeten. De keuze hier voor was nog best moeilijk omdat er verschillende smakelijke gerechten op de kaart prijkten. De bijgerechten bestonden uit diverse lekkere sausjes, stokbrood/frieten en sla. De Sauvignon Blanc smaakte er uitstekend bij. We waren aangenaam verrast door de alleraardigste bediening van een paar professionele dames. Het restaurant is gezellig gedecoreerd in, zoals de naam al doet vermoeden, in maritieme stijl. Het uitzicht op de jachthaven vanaf terras en veranda geven het ultieme vakantie gevoel. Een regelrechte aanrader.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Laatst hier gegeten met een groot gezelschap. Prima kwaliteit eren en goede bediening. Bij het afrekening werd zeer schappelijk om gegaan met het tarief voor de kinderen.
Een aanrader.
HarryStassen .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
We hebben lekker gegeten bij Meisje Loos. Varkenssaté en biefstuk waren prima, mooi verzorgd met diverse garnituren. De frieten waren van zeer goede kwaliteit. De mosterdsoep met spekjes is ook een aanrader. Wij zaten binnen in het restaurant, maar ook buiten op veranda en terras ziet het er gezellig uit. Kortom: een prima adres in Woudsend!
Lytse .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Wat een leuk grand cafe. Heerlijk in de tuin begonnen met een heerlijk glaasje huiswijn en een tapas schotel. Daarna op de veranda carpaccio als voorgerecht, biefstuk met goed garnituur en als toetje een goed kop koffie met een stukje arretjes cake. Bij het luik heb ik de koks (2 dames) mijn complimenten gedaan. De service was vriendelijk en attent. Kortom wij komen terug.

J. Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Aardige naam, dachten wij (echtpaar 60+) en daar gaan we eens eten. Aardige, oudere dames runnen het. Tuin, veranda en binnen. Wij begonnen in de tuin en gingen voor de mosselen. Op de tafels in de tuin stonden bordjes met "Niet Roken" dus toen het wat killer werd - meenden wij "veilig" naar de veranda, die afgesloten was door een glaswand - te kunnen verhuizen. Niet dus. Toen onze mosselen kwamen - was het gezelschap naast ons net klaar met eten. En toen werd letterlijk de ene met de andere sigaret opgestoken. Wij spraken tegen 1 van de dames onze verwondering uit, dat je in de tuin niet werd geacht te roken, maar in de afgesloten veranda wél volop werd gerookt. Kregen wat wazig verhaal over rook in de tuin t.o.v. rook op de veranda. Hebben uiteindelijk na de zoveelste sigaret maar weer gevraagd of men zag, dat wij aan het eten waren (20 cm van anderen...) en toen werd het wat minder, maar anderen, die op de veranda kwamen uit de koelte van de tuin - begonnen ook meteen, ongeremd te roken. Prima mosselen, patat en salade. Bovendien aardige bediening en redelijke prijzen, maar voor ons geen nagerecht of koffie, want we waren klaar hier. Nooit meer.
Het spijt me te horen dat u zoveel last heeft gehad van uw rokende buren. Meisje Loos wil een restaurant zijn waar iedereen zich thuis voelt, rokers en niet-rokers. Er komen wel eens 'botsingen' voor, maar die proberen we altijd meteen te verhelpen. Jammer dat dit in uw geval niet gelukt is.

Reactie van proever:

Met onze melding over het storende rookgedrag deed men niets en liet het aan ons over. Daarnaast vinden wij het erg vreemd, dat in de open tuin niet gerookt mag worden (bordjes "niet roken") en op de grotendeels afgesloten veranda wél. Daar hadden wij totaal niet op gerekend.
Rongrondhoud .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Gezellig terras en veranda. Maaltijdsalade kip genomen. Viel erg tegen. 7 stukjes kip en de "huisgemaakte" dressing was niet te proeven. Eigenlijk helemaal geen dressing. Stokbrood was te heet gesneden dus helemaal plat gedrukt En dat alles voor €14,50. Nee wel gezellig maar voor de salade hoef ik er niet weer naartoe.