MeinesZ Restaurant

Ulvenhoutselaan 96 4834 MH Breda Nederland Kaart

Over het restaurant MeinesZ Restaurant

Bistronomie Française Aan de rand van het Mastbos en met het Markdal praktisch in de achtertuin, dineer je hier in huiselijke, informele sfeer. Rustieke, klassieke bistrogerechten zoals je ze in Frankrijk vindt, van streekproducten uit de Baronie en omstreken. De streek levert een schat aan fantastische wijnen, kazen, vlees, groente en fruit, alle ingrediënten voor een culinaire middag of avond! De passie voor Frankrijk, de Franse gastronomie en de Franse manier van leven en tafelen, ervaart u bij MeinesZ met de klassieke en rustieke gerechten, onze 100% Franse wijnkaart, de achtergrondmuziek maar ook in de entourage en de kleine details binnen het restaurant.

Meer informatie over restaurant MeinesZ Restaurant

Bushalte voor de deur, lijn 132 vanaf Breda Centraal.
  • : Eigen parkeerplaats links naast het restaurant.

Woensdag t/m Zondag vanaf 17.30 uur.
Maandag en Dinsdag op aanvraag.
- Diner 18:00 - 23:00 uur.

• MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Engels gesproken , Wi-Fi
maurice V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Ron244 S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Ivm een gluten allergie hier gegeten voor een verjaardag.
WAARDELOOS!
Niet qua smaak van het eten.
Niet qua gluten vrij mogelijkheid.
Wel qua prijs en snelheid.
meer dan 2 uur voor dat het hoofdgerecht kwam!!!!!
Geen kip, appelmoes of iets dergelijks voor kinderen! Een stukje buikspek was alles dat ze hadden dat voor kinderen konden maken!!!
3 bakjes patat a de som van 3 euro per bakje dat net genoeg zou zijn voor 1 persoon!!! Wij waren met 10 personen!!
3 bakjes met een zeer kale salade: ijsbergsla met enkele stukjes rode ui. Geen stukje tomaat, geen stukje komkommer, geen croutonnetje, niets was er in te vinden! Maar wel 5 (VIJF!!) euro per bakje rekenen!!
Bij het dessert maar gelijk om koffie gevraagd.
Dit hadden wij ook al op toen men ineens nog met een paar Madeleines en een paar stukjes chocolade met mogelijk gepofte rijst er door.
Ondanks aangeven dat 1 van de gasten een garnalen allergie had, was er 's avonds TOCH een allergische reactie waarvoor medicatie noodzakelijk was.
Er stonden GEEN garnalen of schelpdieren op ons menu!
Dus waarschijnlijk toch een contact in de keuken na aanraking van schelpdieren.
Wij hebben diverse keren aangegeven dat het VEEL te lang duurde.
Hier werd totaal geen aktie op ondernomen.
Al met al: ZEER slechte service! en VEEL te duur!!
Marko D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Op aanraden van vrienden hier wezen eten. Een heerlijke avond achter de rug met lekker spannende gerechten, veelal met lokale producten. Leuke uitleg bij het eten. Inrichting wat oubollig, maar past wel bij de Franse sfeer.
Marise V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Heel lekker gegeten!
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heerlijk avondje uit !
Jasper H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wat een top restaurant! Vers en eerlijk eten. De tonijn tartaar smelt op je tong en de coquille was perfect gegaard. Heerlijke wijntjes bij de gerechten en de sfeer is top!
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Met kerst hier gegeten voor 70 euro p.p. Het eten was redelijk maar steeds een uur wachten tussen de gangen was veel te lang. Dan nog een "ober" met zijn hemd uit zijn broek die de drankjes over mijn vrouw en dochter liet vallen zonder enige compensatie, ja de stomerijkosten eventueel. Dan nog vegetarisch bestellen en toch vis in je soepje krijgen
Al met al geen aanrader en de prijs kwaliteit klopt niet. Veel te duur voor een bistrotje zonder tafellinnen etc..
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Zojuist werkelijk heerlijk gegeten. Staat meteen in mijn top drie.....
Heerlijke gerechten goede wijnen en heerlijke sfeer.
Prima bediening en lekkere achtergrond muziek in een leuke sfeer....
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Goed gegeten bij Meinesz. We hadden het menu van de Bredase Restaurantweek en kregen voor een schappelijke prijs vier gangen van goede kwaliteit en hoeveelheid. Vooral de bouillabaisse en het hoofdgericht met de kabeljauw waren verrukkelijk. Bediening vriendelijk, de eetzaal gewoontjes maar wel lekker ruim. De wachttijd tussen de gangen door was wel erg lang (meer dan half uur).
T.C. V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben met z'n zessen genoten van de lunch die er voortreffelijk uitzag en prima smaakte.
De bediening was erg goed en vriendelijk. Het is voor herhaling vatbaar.
Jerry M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het was erg rustig voor een lunch op zatermiddag, de parkeerplaats was een ijsplaat. Gelukkig hebben we niets gebroken maar daar had iets aan gedaan moeten worden. Als aperitief een mooi glas champagne, fijne lichte bubbeltjes. Daarna kregen we een borrelglas met pompoen, wortel, yoghurt, cashew, gepofte rijst en gebakken uitjes. Dat laatste ingredient bepaalde de smaak van deze amuse. Ons lunchmenu begon met een stuk zachtgegaard buikspek met een garnituur van friszure appel, cornichons en een paar toefjes kerriemayonaise,, vergezeld van een gegrilde coquille. La signature maison. Mooie en smaakvolle combinatie! De gastvrouw schonk ons een glas picpoul blanc bij. Hoofdgerecht was een duo van rosegegaarde borst en gekonfijte boerderijeend. Ook van dit gerecht waren cuisonne en presentatie helemaal in orde. We kregen er een passend glas Corbieres bij. En namen we nog een rondje van. En zo werd het alweer een mooie zaterdagmiddag.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben werkelijk genoten bij MeinesZ. Het verrassingsmenu was op en top een verrassing. Niet alleen de smaak, maar ook de combinaties en opmaak van de gerechten hebben ons verbaasd. Ik ga niet zeggen wat we hebben gegeten anders is de verrassing voor anderen er af, maar het is zeer zeker de moeite waard om het uit te proberen. Wij komen in ieder geval nog eens terug al was het maar voor de vriendelijke bediening en gezellige ambiance.
mmj.franssen .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heel fijn restaurant, soms tussen de gangen wel wat lang voor volgende gerecht komt. Maar goed werk heeft tijd nodig. Het is wel erg goed !
bokke002 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Grote kwaliteit van het eten en met uitstekende wijnkennis gepresenteerd, komen er zeker terug ook zonder actie. Aanrader
j S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten, uitstekende service. Konijn op het verrassingsmenu is misschien niet een goed idee. Bij een verrassingsmenu zou ik het persoonlijk iets "gewoner" houden. Wel werd er aangeboden om iets nieuws te maken: top! Tot een uur wachttijd tussen alle gangen was wel iets te lang.
Carin B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Een zeer goede ontvangst, vriendelijk en behulpzaam. Het eten was heerlijk, goed getimde gangen en met bijpassend wijnarragement. Zeer deskundige bediening in een fantastische ambiance, rustig en gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar.
Tarik V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Eerlijk en gezellig Frans georiënteerd restaurant. Goede keuken (vooral tussengerecht met witlof en coquille was erg goed, aanrader om als aanvulling te nemen op het AH-menu) en gastvrij personeel, wachttijd voor het eerte gerecht iets te lang, en ook tussen de gerechten laten ze wat tijd zitten.
Julie V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ik ben afgelopen vrijdag gaan eten bij Meinesz met mij fnamilie en het was top! Aperitief met mooie Franse oesters was fijn en het 5 gangen menu was super. We werden helemaal in de watten gelegd en hebben de mooie smaken van herfst geproefd. Een echte aanrader voor een avond tafelen op z'n Frans.
Jeannette250 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, vooral voor en hoofdgerecht waren uitstekend. Toetje vonden we minder maar we maakten gebruik van de AH actie dus we konden niet kiezen. Prima restaurant
Notitie .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Een aanrader! Goede smaak combinaties, prachtig opgediend. Verrassende gerechten en vriendelijk personeel.