Over het restaurant Meijer's

Zorgeloos genieten

Een sfeervol restaurant waar passie en liefde voorop staan. In de vernieuwde keuken worden de lekkerste gerechten voor je klaargemaakt. Chef Michel Meijer steekt klassieke Franse gerechten in een modern jasje, met invloeden uit de Mediterrane en Oosterse keuken. Kom zorgeloos genieten op een prachtige locatie!

Meer informatie over restaurant Meijer's

Uitmuntend
9,6
9,5
9,1

Jouw recensie over het restaurant Meijer's

• Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijke avond gehad! Goede verhalen gehoord en zeker waard om vanuit poortugaal een weekend te boeken en je te laten verwennen bij Meijer 2.0.
buis61 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Hebben genoten van het maandmenu van oktober; 5 bestsellers voor goede prijs.
De gerechten hebben hun waarde reeds 'bewezen' , vandaar dat ze verkozen waren tot maandmenu, en terecht.
Bediening zeer prettig en attent, zonder opdringerig te zijn.
Niet het goedkoopste restaurant in de omgeving, maar zijn geld waard.
Ronald F.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Deze week met collega’s bij Meijers gegeten. Ik heb hier zelf nu meermalen gedineerd en geluncht en ben eigenlijk nooit teleurgesteld. We aten nu van het aanbiedingsmenu van de Restaurantweek; 3 gangen voor zo’n 28 euro. Daar hebben we op voorstel van de bediening nog een tussengerecht aan toegevoegd. Dat was achteraf maar goed want de porties waren ditmaal erg klein. Ook viel mij op dat we feitelijk geen groente hebben gegeten. Bij een gerecht zaten wel 3 blaadjes witlof maar voor het overige was het alleen een klein beetje groen garnering wat ik aantrof in de gerechten. Een bijgerecht op aardappelbasis had ook niet misstaan. Maar de honger neemt vanzelf af naarmate je meer wijn op hebt dus verder niet over gezeurd. Ook de wachttijd vond ik langer dan nodig. Over 4 kleine gerechtjes hebben we 3,5 uur gedaan. Volgende keer beter zeg ik dan maar want we zijn echt beter gewend van dit restaurant.
R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
We hebben heel goed gegeten. De wijnen waren uitstekend, maar ten opzichte van de vorige keer vond ik de smaken wat minder.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Een uiterst gezellige en heerlijke lunch met familie . Speciale dieet wensen van een van ons werden perfect behandeld. Kortom, een zeer geslaagde middag .
B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Culinaire hoogstandjes in een sfeervolle ambiance! De periode tussen de gangen was werkelijk perfect! Kortom een aanrader voor een heerlijk avondje uit.
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Wij hebben wederom weer een mooie avond gehad bij restaurant Meijer's. We hebben gekozen voor het jubileum menu en dat was gewoon fantastisch en heel mooi geprijsd. Aanrader
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
de ontvangst was beetje vreemd omdat de reservering betreffende de restaurantweek niet was doorgegeven en dus ook niet de bijzonderheden. verder prima.
Leontine D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het was voor ons de eerste keer dat wij bij u waren. Het was een beleving, het was geniaal. Alles klopte tot in detail. Dit is niet meer uit eten gaan, maar een beleving!! We komen zeker terug. Geweldig dank u wel voor deze mooie avond!
Helma K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Wanneer echt lekker wil eten dan ben je bij Meijers 2.0 op de juiste plek, het eten is een belevenis tevens is de bediening zeer vriendelijk en klantgericht, echter vind ik dat er te weinig keus op de kaart is. Maar kom zeker weer een keer terug.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Eten en ambiance voortreffelijk. Personeel hardwerkend, betrokken en klantgericht.
Ondanks de drukke zaterdagavond goede werksfeer, lachende medewerker, goede wachttijden tussen de gerechten. Lege glazen op tijd gevuld. Voor ons perfect!
Fetske H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Uitstekend! Een van de betere locaties in de regio.
Anne-Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Attente bediening en fantastisch eten. Hier komen wij zeker terug.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Bij Meijers weet je dat er altijd super en zeer verzorgd wordt gekookt.
Nooit een teleursteĺling.
Tonko B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Prima lunch formule op zondag. Twee gerechten (beide erg lekker en mooi opgemaakt) plus 2 glazen wijn, koffie met friandise toe voor 25 euro. Prima prijs/kwaliteits verhouding en je zit er uitstekend!
TenJ .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Wat een prachtig, smaakvol ingericht restaurant. Hele prettige en informele sfeer met fantastische gerechten voor een hele acceptabele prijs. Ik raad het iedereen aan in mijn omgeving en wij komen zeker terug!
Janneke A.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Wat een heerlijk restaurant. Leuke meiden, goede en lekkere gerechten met mooie kwaliteits producten en een fijne sfeer. Ik heb veel intoleranties en allergieën waar niet moeilijk over werd gedaan en wat heerlijke pure gerechtjes op tafel bracht. We komen zeker terug.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Culinair verfijnd en zeer gastvrij. Een absolute aanrader.
S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
We hebben heerlijk genoten van prachtig opgemaakte gerechten. Fijne aardige bediening, en goede sfeer. Kortom een avond met een gouden randje!!
Lisette Z.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Top eten top bediening je bent echt een middag of avond uit .