Meijer's

Oosterhaven 3 1671 AA Medemblik Nederland Kaart

Over het restaurant Meijer's

Zorgeloos genieten

Een sfeervol restaurant waar passie en liefde voorop staan. In de vernieuwde keuken worden de lekkerste gerechten voor je klaargemaakt. Chef Michel Meijer steekt klassieke Franse gerechten in een modern jasje, met invloeden uit de Mediterrane en Oosterse keuken. Kom zorgeloos genieten op een prachtige locatie!

Meer informatie over restaurant Meijer's

Maandag 18:00 - 21:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 18:00- 21:30
Vrijdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Meijer's

Frederik D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Als vanouds food & service perfect.
Verassings menu dit keer met 12 personen ; een aanrader. Met persoonlijke wensen wordt rekening gehouden. Top en supper gezellig.
marleen R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Al een aantal keren hier gegeten met familie of met z’n tweeën. Het blijft elke keer weer verrassen. Gekozen uit de 10 van meijers. Stuk voor stuk heerlijke gerechtjes. De laatste keer was het erg druk. Helaas loopt het dan wat stroever allemaal. De wachttijden waren soms wel erg lang tussen de gerechtjes, dat was jammer. Wat ons ook is opgevallen, hoe vaak je hier ook komt, het contact blijft onpersoonlijk
andries B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Gewoon goed echt een smaakbeleving
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Wij hebben het 4 gangen verassingsmenu genoten.
Prima gerechten met mooie wijnen begeleid. Mooie afwisseling tussen vlees en vis met
verassende smaak combinaties. Compliment voor de vakkennis van het personeel!
Wij komen graag weer terug
Gilles V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zeer vriendelijke en attente bediening. Aandacht voor detail. Gerechten hebben een hoog niveau.
Zeker de moeite waard om eens te gaan eten!
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een sprankelende, inventieve, smaakvolle, culinaire hoogstand!!
Zeer de moeite waard om voor om te rijden!!
Genoten van de warme en vriendelijke gastvrijheid, wij komen zeker terug en
zullen vrienden informeren.
Astrid en Willem
Melanie P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Leuke en gezellige bediening en een hele mooie zaak. We hebben 4-gangen gegeten uit de 10 van Meijers, echte aanrader!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een heerlijk verzorgde avond met veel gangen, waardoor de smaakpapillen weer op een fantastische manier werden verwend. Goede betaalbare huiswijnen (erg belangrijk!), die bij alle gangen goed inzetbaar zijn.
Erwin F. K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wij hadden ons laten verrassen met 4 gerechten uit de 10 van Meijer's. De gerechten waren niet al te groot en na het 3e gerecht dacht ik om nog wat bij te moeten bestellen voor mijzelf en tafelgenoten. Gelukkig was het 4e gerecht toch nog allesvullend. De smaken zijn goed op elkaar afgestemd en wij hadden zowel vis als vleesgerechten gekregen. Bij ontvangst werd er direct, gratis, water ingeschonken.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Meijer's is een heel fijn restaurant waar met vakmanschap en oog voor kwaliteit gekookt wordt. Het concept is als volgt: je kiest tussen een aantal klassiekers en de 10 van Meijer's. Bij de 10 kun je kiezen voor 4, 5 en 6 gangen(een gang bijbestellen kan trouwens altijd). Uit de 10 koos ik voor de tonijn, de schol, kalfsvlees en kaas. Stuk voor stuk mooie gerechten en deskundig bereid met ingrediënten van goede kwaliteit. De bijpassende wijnen waren goed gekozen en sloten mooi aan bij de gerechten. En géén dure flessen water, maar kraanwater dat steeds ongevraagd werd aangevuld. Daarmee verdien je meteen punten op de servicemeter! De bediening is losjes en toch professioneel en geeft goede uitleg over de gerechten en de wijnen. De inrichting is sfeervol. De industriële elementen van het gebouw zijn nog zichtbaar en door het mooie kleur- en materiaalgebruik (grijs, petrol, hout en staal) doet het wat Scandinavisch aan. De open keuken zit in het midden van de zaak en wat opvalt is hoe stil en gedisciplineerd er gewerkt wordt. Knap! De stoelen zitten heel comfortabel. Kortom, wij hebben hier heerlijk gegeten in een fijne sfeer en komen hier nog wel eens terug.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Na een paar keer in Andijk gegeten te hebben nu een keer dit restaurant bezocht in Medemblik. We hebben 4 gangen van de kleine 10 gerechten gegeten. De bediening is heel goed en we zijn ook altijd erg tevreden over het BOB arrangement voor de wijn. Ik heb wel een paar kritiekpunten: de gerechtjes waren niet zo geweldig als we eerder genoten in Andijk. De kreeftsoep was aan de zoute en koude kant. Zowel bij de kreeftsoep als bij het kalfsvlees zaten gefrituurde toevoegingen. Die waren echt niet lekker, alleen frituursmaak: oude olie? Het concept van een open keuken waar je alles ziet is ver doorgevoerd. Op zich leuk om te zien maar al die plastic knijpflessen met crèmes en sausen zien er niet appetijtelijk uit. Ook de kok die onder zijn shirt aan zijn blote rug krabt en daarna met zijn handen de borden opmaakt zorgt niet voor bevordering van de eetlust. Brood serveren in een papieren zak? Snel mee ophouden. Het restaurant is wat rumoerig. Het wordt tijd voor wat puntjes op de i bij Meijers!
cote .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
afgelopen zondag met 7 personen verrassingsmenu gegeten
alles was heerlijk, goed op elkaar afgestemde smaken
uitstekende en attente bediening
prettige rustige inrichting, de tafels niet te dicht op elkaar
marleen R.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wij hebben al een paar keer hier gegeten , met gasten en met z'n 2en en het beviel goed. We kiezen altijd meerdere gangen uit de 10 van Meijer's. Heel leuk concept. Er zitten vaak hele bijzondere gerechtjes tussen die er echt uitspringen. De laatste keer was het de risotto met coquille, verrukkelijk. Iedereen vind wel wat van zijn gading. Het is er gezelliger vinden wij dan destijds in het kerkje in Andijk.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Vrijdagavond 21 april met 28 personen mijn 40 jarig jubileum en afscheid gevierd het was geweldig verzorgd goed eten fijne bediening eigentijdse sfeervolle inrichting met goede stoelen .
In een woord geweldig.

Bedankt Michel en team.
bobhoorn .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Voor het eerst in Medemblik gegeten na vele malen in Andijk. Dus erg benieuwd.
Het restaurant ziet er modern en toch gezellig uit. De open keuken geeft een goede blik op een zeer serieus werkende chef met zijn personeel. dat bleek ook bij het eten. Alle vier de gangen smaakten heerlijk en waren erg mooi opgemaakt. De lekkere wijnen maakten het feest compleet.
victor ?.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
heerlijk gegeten top bediening echt een klasse restaurant. het vlees wat wij gegeten hebben was uitmuntend bereid wij gaan hier zeker terugkomen.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Geheel verzorgde luxe avond uit! Zaterdag namen wij 2 vrienden als verrassing mee uit eten bij Meijers 2.0. We waren voorheen bij hun restaurant in Andijk geweest maar deze zaak is heel ruim, modern en sfeervol. Veel bekende gezichten dus een ervaren team. We kregen een soort private dining tafel direct rechts van de entree. We kozen 6 gangen incl kreeft. De pata negra amuse was al verrassend smaakvol en dit niveau handhaafde zich tot en met de desserts. Grandioos. Mooie wijnkaart ook. vriendelijke en enthousiaste bediening. Ik hou van open keukens, leuk om te zien. Hun trademark, zelfgemaakte drop en pepermunt bij vertrek. Wat een heerlijke avond! Aanwinst.
paulien M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Vandaag met de restaurant week hier gegeten. Wat een prachtig restaurant. De sfeer informeel. Interieur in alles doorgevoerd. Heerlijk gegeten. Goede bediening. Zeker aanbevelings waardig. Wij gaan zeker terugkomen.
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gisteren uitgebreide lunch genoten op het terras. 6 gangen met voorafgaand nog 3 voortreffelijke oesters. Alle gangen van hoge kwaliteit en prachtig opgemaakt.
Wij komen zeker terug!
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Veels te zout eten. Heel ongezond. Ik heb het eten ook laten staan. Na 3 uur wachten op 3 kleine hapje was t genoeg
Wij komen niet meer terug bij Meijers.