Meijer's

Oosterhaven 3 1671 AA Medemblik Nederland Kaart

Over het restaurant Meijer's

Zorgeloos genieten

Een sfeervol restaurant waar passie en liefde voorop staan. In de vernieuwde keuken worden de lekkerste gerechten voor je klaargemaakt. Chef Michel Meijer steekt klassieke Franse gerechten in een modern jasje, met invloeden uit de Mediterrane en Oosterse keuken. Kom zorgeloos genieten op een prachtige locatie!

Meer informatie over restaurant Meijer's

Maandag 18:00 - 21:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 18:00- 21:30
Vrijdag t/m Zondag

Uitmuntend
9,6
9,4

Jouw recensie over het restaurant Meijer's

Marian S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
zoals ons bekend : exquise gerechten en prima wijn ; fijne koffie en een adequate , redelijke rekening na afloop
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Het restaurant is meer voor groepen. Voor 4 gangen duurde de zit bijna 3 1/2 uur en dit was echt te lang.
De indeling is ongezellig en er is weinig sfeer.
Mooie gerechtjes en prima bediening.
buis61 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Een mooi, stemmig ingerichte zaak.

We hebben de keuken de vrije hand gegeven voor 6 verschillende gangen, en zijn niet teleurgesteld.
Porties zijn goed van omvang voor de gemiddelde eter.
Smaak en opmaak zijn uitstekend, met name het gerecht met de buikspek was weergaloos lekker !
Het bijpassende wijnarrangement sloot prima aan, en fijn dat je ook kan kiezen voor halve glazen.

Enige minpuntje was dat het schaaltje met dipsaus/kroepoek - waar nog maar nauwelijks van genomen was- werd weggehaald toen het eerste gerechtje kwam.

Kortom; ik zal hier vaker gaan eten !

De bediening was 'prettig los' zonder te vrij over te komen, accuraat, en vakkundig.
Johannes S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Een aanrader!!! Attente service, goede kaart, goede wijnen. Variatie van gerechten om te kiezen prima! Van kreeftsoep tot schol, van zalm tot dessert: alles met liefde bereid en deels met een bijzondere samenstelling!
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Het was weer top
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Mijn man was jarig, ik had dat echter bij de on line reservering niet doorgegeven, maar wel bij binnenkomst, ik had wel op het einde een feestelijk dingetje verwacht, maar dat bleef uit helaas.
K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Zoals altijd top gerechten en top bediening! Wie hier nog niet is geweest, moet het zeker proberen.
Alice Keizer Medemblik
Hennie12345 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
We hebben er heerlijk gegeten, je werd echt in de watten gelegd. De bediening was uitmuntend wat ons betreft. In het begin vonden we wel dat de gerechten te snel geserveerd werden. Als we weer in Medemblik komen weten wij wel waar we gaan reserveren!
Wouter Jan B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Bedankt Michel, Yvonne en. collega’s we hebben gisterenavond heerlijk gegeten bij jullie! Dat doen we snel weer een keer!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Mooi ingedekte tafel, eten zeer goed en de bediening erg verzorgend en attent, kortom een echte aanrader! Wijnassortiment ok,alleen de rode wijn wat te warm, maar dat is een minor!
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Vandaag de lunch actie genomen, 2 gerechten en 2 glazen wijn voor 25€. Werkelijk erg goede en lekkere gerechtjes. Keuze uit de 10 van Meijers. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Hier komen we zeker terug.
jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
samen met vrienden geluncht. het 6 gangenmenu genomen met wijn arrangement. het was heerlijk. prettige sfeer. we komen zekere een keer terug .
ProeverEva S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten en weer genoten van uitzicht op de keuken.
Akoestiek is wat sterk
Luidruchtige tafel maakte van het restaurant meer een kroeg deze avond
Marleen R.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Elke keer weer een feestje. Wat kunnen ze daar vreselijk lekker koken. Ook zeer vriendelijk personeel.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Eten was erg lekker, wijntjes ook
Diverse bediening is wellicht aandachtspunt; tafel was vies tijdens het eten en glazen werden redelijk laat weer gevuld
Kortom ; blijf scherp Meijers !
Rudi H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Weer heerlijk gegeten! De kreeft is toch echt wel een favoriet, dit naast het super lekkere 6 gangen diner.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
We hebben voortreffelijk gegeten en een heerlijke avond gehad. Bediening was zeer vriendelijk, niets was teveel.
We vroegen ons later af of we wel genoeg betaald hadden en of de rekening wel klopte. Nog even op de website de prijzen gecheckt en het bleek dat het goed was. €38,00 voor een viergangen diner van deze kwaliteit vinden wij eigenlijk te weinig.
Walter P.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Wij hebben een heerlijke avond gehad. Alles klopt hier gewoon; van inrichting, tot beleving, tot de manier waarop er in de keuken wordt gewerkt. Genoten en komen zeker terug!