Meijer's

Oosterhaven 3 1671 AA Medemblik Nederland Kaart

Over het restaurant Meijer's

Zorgeloos genieten

Een sfeervol restaurant waar passie en liefde voorop staan. In de vernieuwde keuken worden de lekkerste gerechten voor je klaargemaakt. Chef Michel Meijer steekt klassieke Franse gerechten in een modern jasje, met invloeden uit de Mediterrane en Oosterse keuken. Kom zorgeloos genieten op een prachtige locatie!

Meer informatie over restaurant Meijer's

Maandag 18:00 - 21:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 18:00- 21:30
Vrijdag t/m Zondag

Uitmuntend
9,6
9,3

Jouw recensie over het restaurant Meijer's

Karina D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Mooi en sfeervol restaurant. Met heerlijke smaakvolle gerechten. Een restaurant waar je gezellig en relaxed kan dineren!
H F.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
eten hier vaker zijn al bezoekers in de kerk in Andijk en het is een van de favoriete restaurants van ons. Altijd mooi en verrassend eten met bijzondere wijnen, leuke bediening die ook weten wat er wordt geserveerd. Wij kunnen het een iedere aanbevelen.
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Als je er weer bent vraag je je af waarom je eigenlijk zo lang gewacht hebt.......... Meijera is een restaurant waar je heerlijk kunt eten en waar een ieder zich thuisvoelt.

Ook de bediening is geweldig.
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Altijd heerlijk om hier te eten en hebben het uurtje autorijden er graag voor over. Heel goed restaurant en mooie ligging . Michelin ster waardig,
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wij hebben weer heerlijk met vrienden gegeten, en heerlijk bijgepraat, een top locatie. we gaan zeker weer heen.
de bediening, mooie ambiance, mooie gerechtjes.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Restaurant Meyer’s is echt een aanrader. Een prachtige kaart met veel mogelijkheden om te variëren. Alle gerechten, groot of klein, zijn met veel liefde en variatie bereid. We hadden een klein probleempje met iets teveel zout in de kreeft, dat lossen ze direct geweldig op. Kortom, hier kan je gerust meerdere keren heerlijk uiteten gaan, met een gastvrije bediening en eeen uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
Mieke P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Een reünie van de dameswerkweek kun je niet beter vieren!
Voor herhaling vatbaar en we komen zeker nog een keer terug.
Mieke
Adriaan Z.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Gastvrij onthaal, vriendelijk en deskundig personeel, no-nonsense. Wij hadden en verrassingsmenu van 5 uitgelezen gerechtjes met bijpassende wijnen en hebben van het begin tot het eind genoten van de heerlijke en verrassende smaken. We komen hier zeker terug.
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Voor ons niet naast de deur van uit Amstelveen maar de moeite waard van de reistijd, diverse keren in Andijk geweest nu naar Medemblik voor het kreeft menu, fantastisch gerecht heerlijk gegeten en leuke bediening zeker tot de volgende keer
marleen R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Prima gerechten en mooie bijpassende wijnen. Goed dat ze een BOB arrangement hebben.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Een zeer professioneel restaurant waar wij graag komen.
Alles klopt hier....het eten, de pauzes...de begeleidende wijnen en het bedienend personeel wat weet waar ze het over hebben en wat ze presenteren!
Een feestje, ook leuk om op de open keuken te kijken.....ieder gerecht wordt met veel liefde bereidt.
Cynthia P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
wachttijd was prima, ze voelen daar precies aan hoe snel het eten moet door komen. Jammer dat jullie bij de recensie deze mogelijkheid niet geven: precies goed.
Rudi H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Ontzettend lekker gegeten in een mooie ambiance. De bediening is erg vriendelijk met veel kennis van zaken, zonder opdringerigcte zijn. We hebben een erg gezellige en culinaire avond gehad: super!
Frederik D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Altijd een feestje om bij Michel Yvonne en de "brigade" te MOGEN eten.
Laat je verassen door De tien van Meijer's en blijf heerlijk na-zitten in het voortreffelijk zittende meubilair. Dit keer met gasten nabij Schiphol die dit festijn ook graag wilde meemaken.
Ook zij vonden de smaaksensaties geweldig die Michel en zijn team op de borden (schalen) toverden.
We kijken al graag uit naar de volgende keer.
Arjen S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten . De ceaser salade was heerlijk met botermalse kip ,de kreeft was ook super en het dessert zag er prachtig uit.
brendaaberkrom .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Wederom genoten van ons diner - alles was naar wens. Eten, service, personeel, bediening - alles top!! Natuurlijk komen we weer terug - ik hoop dat ik niet te lang hoef te wachten!!
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Prachtige ambiance, keurig personeel, mega lekker gegeten, alles top voor elkaar. Absoluut de moeite waard om een heerlijke avond uit bij Meijers Medemblik te spenderen. TOP!!!
P. P.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Een dikke 10! Iedere keer weer. Service is top, kwaliteit eten super. Rekening klopt met prijs/kwaliteit, dus helemaal goed. We blijven terugkomen.
Fons H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
In een gezellige sfeer met dito inrichting worden we door een zeer vriendelijke en attente bediening, die goed op elkaar zijn ingespeeld, ontvangen en de hele avond bediend.
De gerechten zijn verrukkelijk zeker in combinatie met de goede en betaalbare wijnen.
De presentatie van de gerechten is mooi en verzorgd.
Alle seinen op groen om gauw weer terug te keren!
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
We hadden lobster besteld en die was echt heerlijk. Ook de verschillende voorgerechten waren goed en mooi gepresenteerd. Prima wijn. Wederom voor herhaling vatbaar.