Over het restaurant Meijer's 2.0

Zorgeloos genieten

Een sfeervol restaurant waar passie en liefde voorop staan. In de vernieuwde keuken worden de lekkerste gerechten voor je klaargemaakt. Chef Michel Meijer steekt klassieke Franse gerechten in een modern jasje, met invloeden uit de Mediterrane en Oosterse keuken. Kom zorgeloos genieten op een prachtige locatie!

Meer informatie over restaurant Meijer's 2.0

9,1

Jouw recensie over het restaurant Meijer's 2.0

F.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Vlot personeel, wel wat omgevingslawaai door luidruchtige buren. Alle aanwezigen vonden het bezoek voor herhaling vatbaar
Marian Van Z.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Dit restaurant blijft met kop en schouders uitsteken boven de andere restaurants in Medemblik en omgeving.
Heerlijke gerechten, vriendelijke bediening. Heerlijke sfeer.
Michel,myvonne en team weer bedankt voor eennavond culinair genieten.
Marian en jan de vries van Zwieten
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Ik heb gereserveerd voor de verjaardag van mijn vrouw met hoge verwachtingen, maar deze zijn op alle fronten overtroffen.
Het vier gangen menu is van een zeer goede kwaliteit en heeft al onze smaak pipillen aangesproken.
In een woord fantastisch, dit geldt ook voor de bediening die alle tijd voor je neemt en zeer vriendelijk is.
Michel F.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
leuke formule; inkijkje in de keuken leerzaam; mag best meer gelachen worden in de keuken - iedereen kijkt een beetje angstig; vond het tikkie rumoerig; vroeg om glaasje wijn en werd geen keuze gegeven; we komen zeker terug.
G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Mijn vrouw en ik waren voor de 5e keer te gast bij Meijers 2.0. Wederom hebben wij genoten van de heerlijke gerechten en de service. Een aanrader.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Ze verdienen weer een dikke pluim!
Pjotr42 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Na de goede verhalen over dit restaurant gisteren er gegeten. De lokatie is erg leuk en goed bereikbaar. Midden in het centrum en toch makkelijk parkeren. De inrichting is modern, landelijk en erg sfeervol. Leuk de open keuken en het aquarium met kreeften. De bediening erg hartelijk, niet te opdringerig en komt precies op tijd langs voor wat drinken. Het 6 gangen diner was echt heerlijk, iedere gang weer. Het zijn gerechten waar je echt voor uit eten gaat. De huiswijn zeer smakelijk. Neem dan ook nog het heerlijke brood , de knapperjes ervoor en de prijs en je begrijpt dat we hier zeker terugkomen. Dit is een topper. Ik heb meerdere keren bij Lucas Rice gegeten (ook zeer goed) maar deze doet hier niet voor onder.
B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Wat hebben we weer heerlijk gegeten en (bob) gedronken in een mooi restaurant met prima bediening met veel weet van wat er geserveerd wordt. In de open keuken wordt keihard, geroutineerd en kundig gewerkt.
Mooie opmaak van de gerechten. Gelukkig geen muziek waardoor je niet naar elkaar hoeft te schreeuwen aan tafel.
Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Het totaal plaatje is top!!!!
De kennis van de bediening, kwaliteit, de tasty van alle smaakpapillen in 1 woord super.
Absoluut een aanrader.
Guus P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
We zijn bekend met Meijers en kennen het als een prima restaurant met sterren kwaliteit voor normale prijzen. Onze vrienden waren er voor het eerst. Ze hebben best wat ervaring met uit eten gaan. Meijers vonden ze heerlijk, en verrassend. Het was een hele gezellige en lekkere avond. Aanrader dus.
W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
We kwamen met een cadeaubon voor de eerste keer bij Meijer's, wat een klasse kregen wij voorgeschoteld, ieder gerecht was een plaatje het was een feest om dit mee te maken. De hele avond was een grote belevenis waar wij nog veel aan terug denken en wij laten het zeker niet bij deze ene keer. Als wij een minpuntje mogen noemen, dit is echt persoonlijk, het eten uit schaal vinden wij niet fijn, geef ons maar een mooi bord.
H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Goed advies bij dieetwensen. Bijzonder was dat de wijnkaart gepresenteerd werd via een iPad. Heel fijn was dat het menu op allerlei onderdelen kon worden aangepast.
R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten en gezellig gezeten, wachttijd was goed. In eerste instantie leek het wat rumoerig , maar viel achteraf mee.
H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Fantastische gerechten en een mooie prijs. Fijne bediening. Het restaurant ligt ook mooi in de binnenstad van Medemblik. Ik ga er zeker nog eens naar toe om te genieten van deze gerechten.
K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Zou toch eens prettig zijn als regelmatig de menu kaart ververst zou worden,we hebben nu al drie keer binnen drie maanden de zelfde menukaart gehad.De kaart is niet erg uitgebreid,dus eet je toch iedere keer meestal het zelfde.
M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
hartelijke en spontane ontvangst Goede uitleg bij de gerechten en wijn Een gezellige avond wij hebben genoten Marc en Ella
Frederieke K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
In 1 woord:geweldig!! Wij hebben hier met ons gezin genoten van een super avond met geweldig eten en een geweldige beniening/keuken. Tijdens het jubileum menu (5gangen). Kregen wij bijpassende wijnen. Hier gaven ze ook uitleg bij. De waterglazen werden continue gevuld zonder dat je hoeft te vragen. De beniening behandeld je alsof je de enige in het restaurant bent die avond. De mensen in de open keuken verdienen ook een pluim. Feilloos wordt er gecommuniceerd zonder veel woorden, waardoor er zonder lang wachten geweldig eten voor je neus staat. Wij komen uit twente, maar ik zou zeker weer 2 uur rijden om hier te kunnen eten!
B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het was op zaterdagavond erg druk. Wij namen een reeds vastgesteld 5-gangen menu voor € 40,- p/p dat in de drukte en lange wachttijd enigszins verloren ging qua smaakbeleving. Het wijnarrangement werd aan tafel niet toegelicht. We hadden een tafel om 18.30h gereserveerd en gingen pas 22..45h van tafel. Best een lange zit. Meijers betekent voor ons een exclusief restaurant waar je vergezeld met een zeer vriendelijke bediening heerlijke gerechtjes kan nuttigen. Dat kwam deze avond niet helemaal uit de verf. Persoonlijk vinden wij een voorgeprogrammeerd menu niet optimaal bij de kwaliteit van Meijers aansluiten. Het voelt te massaal aan.
Wigo V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Moesten paar keer te lang wachten op drankje. Advies: één of twee personen meer de tafels scannen of er behoefte aan iets is
buis61 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Hebben genoten van het maandmenu van oktober; 5 bestsellers voor goede prijs.
De gerechten hebben hun waarde reeds 'bewezen' , vandaar dat ze verkozen waren tot maandmenu, en terecht.
Bediening zeer prettig en attent, zonder opdringerig te zijn.
Niet het goedkoopste restaurant in de omgeving, maar zijn geld waard.