Meijer aan Zee

Joel V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Anneke M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Locatie is natuurlijk al geweldig met de zon! 2 minpuntjes: de avocado bij het voorgerecht (2x) was niet rijp en eetbaar en over de sla zat geen dressing dus smakeloos. Bediening was top en voorkomend.
Sanne M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het is nog mei en nu al volop genieten van de zomer! Geeft goede energie en dat is ook te merken bij Meijer. Mensen hebben er zin in en het is erg druk, dat is ook wel logisch met hemelvaart! Goed bedrijf en vriendelijk personeel. Heerlijke loungebanken buiten
Cindy S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Uitmuntend! Zomerse taferelen en door alle drukte heen lopen ze gewoon met een glimlach rond. Ik vind dat top om te zien.
Wij hebben fijn gegeten en komen absoluut eens terug.
Ro B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Het eten was erg lekker! Vooraf zag er erg goed uit en kwam snel. Het hoofdgerecht kwam in eerste instantie wat later dan de bijgerechten, deze waren er 5 minuutjes later. Service level is goed, ik denk alleen dat Meijer erg veel winst kan behalen bij de organisatie. Bij ontvangst moest onze tafel nog worden schoon gemaakt, het eten werd dus niet tegelijk met de bijgerechten geserveerd, onze glazen stonden 20 minuten leeg ( hadden ze toch meer op kunnen verdienen ) de borden stonden 15 minuten leeg op tafel ( al op de rand van de tafel gezet ) en dan te bedenken dat er op het moment 5 of 6 tafels bezet waren. Ook heb ik een wc bezoekje maar even laten wachten voor thuis.... :( Nogmaals, het eten was heerlijk, de sfeer was goed, de service vriendelijk maar de organisatie verschrikkelijk slecht. Hopelijk hebben jullie wat aan mijn feedback want ik gun het jullie van harte.
Rieneke Z.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Heerlijk buiten gegeten op een prachtige zomeravond, met de ruisende zee op de achtergrond. Dus alle omstandigheden werkten mee. De bediening was aardig en attent
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Goed eten voor een redelijke prijs. Gerechten zijn voldoende dus niet van die super kleine hapjes. Wijn is echter zoals op andere Zandvoortse terassen aan de dure kant. Zo ongeveer 5 € per glas. Als je uitgaat van zo'n 50€ inclusief fooi de man dan zit je goed voor een dinertje met water en wijn .
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Goed restaurant zeker aan te raden! ;-) Het zag er schoon uit, vriendelijk personeel,
we hoefden niet lang te wachten en het eten smaakte heerlijk!
Ik kom hier zeker weer graag terug.
Jpj.roelofsen R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Super lekker gegeten. Beetje lang wachten op het AH restaurant actie eten, terwijl mijn uiensoep er binnen mum was. Carpaccio van mijn partner bleef te lang weg. Moesten we om vragen. Heerlijke biefstuk, maar moesten personeel blijven vragen om het eten. Met 1 klik op hun orderapparaat kwam alles tot leven.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Prima locatie, een goed verzorgde high wine gehad. Leuke bediening, goede verzorging, grote hoeveelheid eten, lekker! Mooie prijsverhouding, alles tiptop
Andrea W.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Een fijne locatie, welke op loopafstand is vsn de winkelstraat en station. Heerlijk eten en een prettige sfeer. Prijzen zijn prima evenals de aankleding.
Volop keuze.
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Eten prima alleen de bijgerechten(! Gepofte tomaat en knoflook, aardappelpuree) waren steenkoud) het was verder allemaal prima en zeker voor herhaling vatbaar.
Shimrit D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Gegeten met AH actie. Beperkte keuze maar prima te doen. Veel extra's erbij welke we helaas niet op konden.. Misschien handig om minder te vragen en evt. bij bestellen.
Cor S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Een etentje wordt bepaald door de combinatie van het eten, de ambiance en ...... het personeel. Meijer aan Zee is een leuke strandtent (binnen wel wat lawaaiig) met een gemiddelde kaart op een uiteraard prachtige locatie. In dit geval was het echter de bediening, die het diner uitzonderlijk maakte. Een stagiaire  (Rosa-Lisa, hoorden we via een collega) maakte op ons een bijzondere indruk. Daarom eens minder aandacht voor een recentie over het eten maar aandacht voor de bediening. Rosa-Lisa, alhoewel voortdurend in de weer, observeert  regelmatig "haar" gasten op een afstandje. Kijkt of de gasten nog iets nodig hebben. Zonder dat ze "aanwezig" is. Af en toe komt ze langs om te informeren of alles naar wens is. Maakt goed oog-contact met de gasten. Een leeg glas wijn wordt op tijd gezien. Vraagt of een volgende gang al dan niet direct geserveerd wenst te worden. En ga maar door. Kortom: wat een professionele, vriendelijke gastvrouw !! Rosa-Lisa: als je dit leest en je hebt in de toekomst je eigen hotel of restaurant dan graag even een berichtje. De eerste twee gasten melden zich bij deze alvast aan. Bedankt en succes met je opleiding.
T A.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
2x hier geweest nu. Eten is prima, maar service valt tegen. Wachttijd voor eerste keer drankjes opnemen, minimaal 15 min. De rest van de avond lege glazen gehad. Op het moment dat je vraagt hoelang het duurt voor het hoofdgerecht komt, krijg je een bijzonder onprofessionele sneer dat ' het er vast zo wel aan komt'
Missemke1959 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten met ah aktie.
Biefstuk was erg lekker,heel gezellig restaurant met vriendelijk personeel
Eten heel goed verzorgd
Maurits B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Geweldige tent! We hadden nogal haast ivm circuitrijden; hier werd meer dan perfect rekening mee gehouden dmv snelle bediening, goed eten; nette behandeling en heerlijk toetje.

Deze tent is top!
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten met prachtig uitzicht op zee.Personeel is erg vriendelijk, mochten we weer in de buurt zijn....komen we zeker terug!
Andrea W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Vanaf het station is het maar een klein stukje lopen naar dit restaurant. Wij hadden hier gereserveerd voor een bbq gisteren en deze was erg goed verzorgd. Het weer zat ook nog eens heerlijk mee en dat maakte het helemaal af. Lekker gegeten en geborreld. Zeer vriendelijke bediening.
rowyo .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Het restaurant was gezellig ingericht en het eten was erg lekker meer dan genoeg! Daarnaast keek je mooi uit op de zee en het strand.