Meijer aan Zee

Strandafgang de Favauge 16 2042TV Zandvoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Meijer aan Zee

• American Express wordt geaccepteerd , Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Rolstoelvriendelijk , Terras , Wi-Fi
Eten7,6/10
Service7,5/10
Decor8,1/10
Lang
Ka. M. (0 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Dr. Buvani K. Gastronoom (12 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Ons gezelschap was niet onverdeeld tevreden over dit restaurant. Men - de keuken - kon de drukte niet aan. Dat ging ten koste van de klant , die het niet leuk vindt als hij vijf kwartier op het hoofdgerecht moet wachten en o.a. daardoor de parkeermeters maar loopt bij te vullen. Intussen wordt hij zoetgehouden met reacties als: " het komt zo", " ik ga nu voor U kijken", " mijn collega zal ik het doorgeven" etc. etc. Geen crème brûlée, noch ijs meer voorradig als nagerecht maar dan wel de koffie in rekening brengen die we in plaats daarvan dronken. Nee, Meijer heeft het niet helemaal begrepen. We hadden het zgn. "lentemenu". De kwaliteit van de voor- en hoofdgerechten als zodanig was prima. Maar mag dit van een restaurant niet normaliter verwacht worden? Als betalende gasten wil je echter ook behoorlijk bediend worden. Ook als het druk is.
Bernard V. Gastronoom (16 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Ka. M. (0 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Ashwin R. (0 recensie) 3 /10
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Babsie_Flash . Gastronoom (12 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Meijer aan zee. We hebben het drie gangen menu voor €27,50 gegeten met de carpaccio vooraf. Hoofdgerecht de dubbele biefstuk en een heerlijke lemon cheese cake als dessert. Personeel was weer zeer gastvrij en aan het strand een heel toepasselijk decor.
Tinussie . Bourgondiër (3 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
wat een feest weer om te eten bij meijer aan zee ...complimenten aan de keuken voor de overheerlijke zeetong en de supermalse biefstuk en niet te vergeten de rest van het personeel wat zijn best doet om het je naar je zin te maken

CHAPEAU
Sander H. 1e beoordeling (1 recensie) 4,8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Vanavond mijn vrouw uit eten genomen voor haar verjaardag. 19.15 uur bestelling doorgegeven. Het voorgerecht kwam een uur later pas. We bestelden vongoles maar die dreven in een soort van witte soep. Alle ingrediënten die op de kaart stonden zaten er in ieder geval niet in. Brood wat erbij hoorde waren ze vergeten. Het hoofdgerecht (mosselen en biefstuk)hadden we om 21.30 uur nog steeds niet gekregen, dus hebben we maar aangegeven dat we weg wilden gaan. Wat korting gehad om de pijn te verzachten, maar ronduit schandalig dit. Totale chaos in de bediening en keuken. Overal om ons heen hoorden we mensen klagen. Wij gaan hier zeker nooit meer heen!
Tina V. Gastronoom (11 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Met Bongo bon bij Meijer aan zee gegeten. Je krijgt niet zoals beloofd een 4-gangendiner, maar de waarde van de bon wordt verrekend. Dit is geen probleem, want zo houd je de vrije keuze van de kaart en de porties zijn ruim, dat 3 gangen echt voldoende is.

De selectie antipasti voor 2 personen is echt een aanrader als voorgerecht. Heerlijke vis! De biefstuk staat op de kaart als de beste van Zandvoort. Goede biefstuk, maar niet de beste die ik ooit heb gegeten. De borden zijn mooi opgemaakt. De puree van pastinaak was erg lekker! Mijn partner had de tonijnsteak. Deze was top.

Ik had wat negatieve dingen over de bediening gelezen. Dit was bij ons zeker niet het geval. Heel vriendelijk en attent. Complimenten!

Een geslaagde avond en een restaurant waar we ook zonder bon waarschijnlijk nog een keer terugkomen.
JolandaM89 . 1e beoordeling (1 recensie) 4 /10
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Jammer dat wij niet eerder deze recensies hebben gelezen over de high tea. We hadden een high tea wat ronduit slecht was. Idd zoals een eerdere recensie alles van de goedkoopste kwaliteit, daarnaast komt de high tea totaal niet overeen met wat er op de website staat. Qua hartige hapjes hadden wij twee soorten sandwiches en twee mini garnale krokketjes. Daarnaast was er geen scone te bekennen bij de zoetigheden, wat volgensmij centraal staat bij een high tea. Erg jammer!
Remcovdm . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Vanavond lekker gegeten bij Meijer aan Zee. Door meerdere serveersters geholpen gedurende de avond. Allemaal even vriendelijk en vrolijk. Het personeel draagt zeker bij aan een gezellig etentje. Porties zijn ook ruim, maar niet te veel. Smaak is echt enorm goed. Wij komen al jaren in Zandvoort, maar voor het eerst bij Meijer aan Zee. Wordt zeker één van onze vaste strandtenten. Absoluut een aanrader voor mensen die gezelligheid, lekker eten en fijne bediening waarderen.
Helen V. Bourgondiër (3 recensies) 4,5 /10
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Met een collega lekker lunchen aan het strand. Op naar Meijer aan Zee. Kom er toch zo nu en dan terug aangezien de veranda en het decor erg gezellig is. Het eten en bediening is erg wisselend van niveau. Of erg goed of ronduit slecht.
We zitten binnen en gelijk komt de ober, bestellen koffie en 2 x club sandwich, 1 met zalm en 1 met kip. Het komt eraan en ziet er heerlijk uit. Ik vond de frites flauw dus pak de zout. Ik heb het vaatje net vast of de het dopje laat los en de hele inhoud over het eten. Roep de ober, niets dus loop erheen. Hij komt naar de tafel en kijkt me aan en zegt niets. Ik leg uit wat er gebeurd is. We geven aan om dan alvast te beginnen aan de zalm om te delen en vragen om een bord en bestellen nog wat te drinken. Bord komt eindelijk na 10 minuten het bord en de drankjes. 1 verkeerd drankje, maar laat maar is ook goed. Dan komt mijn nieuwe clubsandwich uit de keuken, op het bord gegooid en een paar koude frites . Hij komt de borden ophalen, vraagt niets en zegt dat ik i.p.v draaien de dop van het zout heb afgetrokken. Pardon, ik heb dit ook thuis, kreeg de kans niet eens om te draaien. Jammer weer. Maar voor mij nu echt de laatste keer geweest.
Kees M. Bourgondiër (4 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Heerlijk gegeten op een zondagmiddag , gewoon van de grote kaart was geen probleem, mijn vrouw nam de tonijnsteak en ik de saté , ruime porties en alle lekker van smaak ook de toiletten zijn heel mooi tv's in de urinoirs !!!! Super cool en het meisje in de bediening was ook top
Ans P. Fijnproever (6 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Wij kwamen voor het terras maar dat was veel te koud, dus werd er gezocht naar een plek binnen. Na even wachten lukte dat. Het eten kwam redelijk laat, gasten die na ons kwamen aten ver voor ons. Bediening was vriendelijk en attent. Het eten: een maaltijdsalade kip, een roodbaars en een biefstuk, viel ons een beetje tegen. De baars smaakte naar niets, de saus was niet bijzonder. De salade was volgens mijn tafelgenote te vet aangemaakt en er zat spek in. De biefstuk was ok. Gezellige ruimte, leuk aangekleed.
Sven D. Bourgondiër (4 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Super gegeten! Leuke bediening. Een keer ander brood dan het standaard stokbroodje vooraf.
Spare ribs superlekker, en enorm veel (Je kan er zowat met 2 man van eten!)

Pizza's echt huisgemaakt, vulling naar wens aan de binnenkant! Helemaal goed.
En voor een strandpaviljoen prima geprijsd!

Helemaal top!!
LindaBakker123 . 1e beoordeling (1 recensie) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Ik schrijf niet snel een slechte review en ben altijd heel begripvol richting restaurant en bediening, maar heb zelden zo’n slechte ervaring gehad.
Het eten was prima, daar kan ik niks over zeggen. Maar de bediening en service was echt een aanfluiting. We zijn hier op een van de eerste zomerse dagen van het jaar gaan eten met een groepje van 6 personen.
Toen het drinken kwam, werd het dienblad op tafel gezet en al het drinken werd klakkeloos aan één kant van de tafel neergezet.
Er werd niet gevraagd wie wat besteld had en er werd niks ingeschonken. Dat er drie glazen miste werd niet opgemerkt door de bediening.
Vervolgens werd de bestelling pas opgenomen toen wij de bediening 3 keer hadden geroepen.
Het eten was prima, daar kan ik niks over zeggen, maar toen wij klaar waren hebben wij nog minstens 20 minuten moeten wachten voordat de borden werden opgehaald.
Toen eindelijk werd de helft van de borden weggehaald en lieten ze de andere helft gewoon staan.
We kregen geen dessertkaart, niet de vraag of we nog een kopje koffie wilden drinken, helemaal niks. Toppunt was nog toen ik het toilet zocht en bij de bar vroeg of er een toilet aanwezig was. De barman vond dit schijnbaar heel grappig want hij keek zijn collega aan en ze begonnen samen te lachen voordat ik als antwoord kreeg: Ja, die hebben wij. Verder geen uitleg waar die was, maar alleen gelach en een bevestigend antwoord dat ze die hadden.
Al met al hele slechte service en totaal geen klantvriendelijke bediening. Ik mag hopen dat dit een van de eerste zomerdagen waren en dat de nieuwe bediening nog op elkaar ingespeeld moest worden, maar eigenlijk vind ik dit echt onacceptabel. Toen we de rekening kregen bleek er ook nog twee drankjes op te staan die wij niet genuttigd hadden.
Ook daar moet je opletten. Ons zie je hier niet meer terug!
Paulbouw . Bourgondiër (4 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij Meijer aan Zee. Met Bongo een tapas menu: Prachtig bord met verschillende voorgerechten. Heerlijke bijpassende wijn na goed advies van de ober. Ook mooie plaat met keuze van twee vlees- en één visgerecht. En dan uitzicht op zee én een heerlijke lentezon maakten het feest compleet! Gezellige sfeer en fijne en deskundige bediening.
Carlijn V. 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Prachtig de nieuwe aankleding en kleuren. Altijd heerlijk vertoeven op het strand met goed en bijzonder eten! Een echte aanrader is de plateau antipasti met een lekker glas rosee of biertje, beide een ruime keuze in het assortiment. Op het antipasti plateau liggen o.a. een heerlijke carpacio en tonijnsalade. Ruim voldoende, we konden het maar net op met 2 personen! genieten!
Peters3 . 1e beoordeling (1 recensie) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
High-Tea gedaan bij Meijer aan Zee. Het was prachtig weer dus dan is het altijd goed aan het strand. Op de hartig- en zoetigheden moesten we 3 kwartier wachten, foutje van de keuken. Ook het bijvullen van de thee pot werd niet in de gaten gehouden.
De high-tea zelf viel tegen en komt niet overeen met wat er op de site staat. Garnalenkroketjes zijn er wel geteld 2 en dan in mini uitvoering. Sandwiches zijn kleine harde bolletjes. Maar over de hartigheden is nog enigzins heen te komen. De zoete gerechten waren ronduit slecht. Echt alles van de goedkoopste kwaliteit. Soesje uit de diepvries, kleine muffins, croissantjes met niks er in en 2 chocolade pains. Allemaal dus van een zeer goedkope kwaliteit. Daarnaast zeebanket (??!!), u weet wel de goedkoopste chocolaatjes in de winkel in de vorm van schelpen en vissen. Geen scones (staat op menu en essentieel voor high-tea!), geen petit-four en een paar aardbeien als fruit. Eigenlijk gewoon een aanfluiting.
Simon D. Fijnproever (9 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Ja, het zal je maar gebeuren, lekker midweekje Zandvoort en via SD 2 x 3- gangen diner bij Meijer aan Zee.
Was geweldig, heerlijk gegeten, zowel voor/hoofd als nagerecht.
Fijne bediening, we vonden ons echt gast ! Chapeau
Groet van de Hellevoeters op dinsdag jl.
Veel succes voor het komende seizoen/jaar.