Meijer aan Zee

Meer informatie over restaurant Meijer aan Zee

Jouw recensie over het restaurant Meijer aan Zee

Guido M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
21-10-2017 met de AH-actie gegeten. Er was keuze uit voldoende voor- en hoofdgerechten. Echter voor het nagerecht had men geen keuze. De lemon-cheesecake was als enige keuze. Overigens waren de gerechten van topkwaliteit. De biefstukken waren perfect gegaard van medium -rare tot rare. Ook de sate was geweldig. De bediening was prima in orde. Al met al een fijne avond gehad !
Joyce N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Keuze uit het zomer menu, bestaande uit 3 voor- en 4 hoofdgerechten en 1 dessert. Voor ieder wat wils . Alleen de lemoncheese cake was veel te machtig om als dessert te dienen.
Margret W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Eten was erg lekker de saté had alleen wat warmer gemogen. Verder prima genoten en het eten was meer dan voldoende. Min puntje maar heeft niets met eten te maken. de Toiletten zijn buiten dat is best koud zo s'avonds.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Nette ontvangst, snelle bediening. Heerlijk gegeten. Wel een wat volle zaak, je zat redelijk dicht naast een ander tafeltje. Leuke ligging aan het strand. Gezellige inrichting.
t_walinga .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker gegeten. Het is in oktober al vroeg donker, daardoor moeilijk te vinden. De toegangsweg naar het strand (restaurant ) moet beter worden verlicht.
hagedoorn.h .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
vis besteld was koud deze is weer mee genomen later was warm maar houdt niets te wensen over. De biefstuk lag ook op een koud bord, waardoor de onderkant niet meer warm was.
de borden waren steenkoud. Jammer, met een warm bord was het hoofdgerecht veel beter tot zijn recht gekomen. Het voorgerecht ( carpaccio) leek wel uit een koelcel te komen, zo koud.
V. A.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Spontaan een dagje vrij genomen en met mijn vriend plaats genomen op het terras van dit gezellige strandrestaurant. Een aanrader is de cheesecake, verrukkelijk . Jammer dat ze deze winter weggaan :)
Sanne M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het enige strandtent die nog open is en wij waren niet alleen die de gedachte hadden om nog even lekker op het strand te genieten. Wat mij opviel is dat de medewerkers alles op alles zetten om het iedereen naar de wens te maken. RESPECT!
het eten was prima en ja wij moesten langer wachten dan gebruikelijk, maar dat kan je verwachten als je gaat plaats nemen op een overvol terras.
Fijne winter! En tot volgend jaar!!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Had niet verwacht dat het zo druk zou zijn , vandaar dat de wachttijd tussen de gerechten wat lang duurde.
Voor de rest een prima restaurant.
frank371 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Veel teveel tocht door het geregeld openen van buitendeur. Gelukkig konden we wel een betere plek krijgen waar we minder last van tocht hadden en niet zo op elkaar zaten.
Een positief punt was de vriendelijke en behulpzame bediening.
Selma A.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We hebben genoten! Hartelijk dank voor de verrassing op het dessert toen we zijn 83 ste verjaardag bij jullie hebben gevierd.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijke laatste herfstzon maar wat een drukte. Personeel liep zich de benen uit het lijf en dan mensen maar klagen en zeuren. Oke waar was het dat het hoofdgerecht 1,5 uur duurde voor het bezorgd werd maar smakelijk was het zeker.
willygies .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
De wachttijd was te lang. Voordat wij naar binnen gingen, zaten we buiten op het terras. We hebben zeker 20 min. gezeten, maar niemand kwam onze bestelling voor een drankje opnemen. Vervolgens naar binnen, omdat we toch gereserveerd hadden. Daar uiteindelijk een drankje besteld, maar ook toen veel te lang gewacht voor ons eerste drankje. Bij de maaltijden was het ook lang wachten, voordat ons 3-gangen menu geserveerd werd. De kwaliteit van het eten was overigens goed. Eigenlijk kun je je niet verschuilen achter het feit dat op deze nazomerse dag het aan de drukte ligt. De hele week was al aangekondigd dat het een uitzonderlijk mooie dag zou worden. Dan kun je in een strandtent verwachten dat het druk gaat worden. Daarop moet dan ingespeeld worden.
Charlotte G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Bediening kwam niet om bestelling op te nemen, ook niet na uitbundig zwaaien. Uiteindelijk ( na 3 kwartier, zelf naar personeel gelopen en een drankje en eten besteld. Na meer dan een uur gevraagd waar het eten bleef, kregen te horen dat 1 gerecht in de oven moest wat langer duurde. Na 20 minuten werd ons eten geserveerd, het ovengerecht was warm, de saté was bijna koud. Tijdens het brengen van het eten nog een wijntje besteld, die nooit aangekomen is. Geen beste ervaring, mede omdat we dit restaurant hadden uitgekozen ivm hoge score.
K. M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Een mooie afsluiter van de zomer, dat hebben wij nog even mooi meegenomen op het strand en dan wel bij Meijer! Gezelligheid, vriendelijke en heerlijk eten. De cheesecake was fantastisch. Het meisje wat ons hielp was echt super. Liet zich niet gek maken. Precies zoals het hoort. Knap hoor.
John B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wat een prachtig weer en in deze mega drukte moet ik zeggen dat het personeel ontzetten vriendelijk blijft! Mooi hoor! Wij komen deze week nog een keer terug voordat jullie weg zijn.
Bedankt voor het heerlijke eten vandaag en de goede service!
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ik had weken van te voren gereserveerd, maar blijkbaar gaan "dagjes" mensen voor. Er stond geen tafel klaar we moesten zelf maar een tafel zoeken. Het was ontzettend druk en chaotisch, de bediening en keuken was daar niet op voorbereid, fouten in de bestelling, gerechten niet voorradig, lang wachten enz. Het was zeker niet het gezellige etentje waar ik naar uitgekeken had. Het excuus was dat het al vanaf 10.00 uur 's morgens een topdrukte was en er ook 4 personeelsleden afgemeld hadden wegens ziekte.
Marten V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijke zalm vooraf, waarna een zeer goede biefstuk en toe een smaakvolle cheesecake We zaten romantisch op het terras onder een afdak naar de ondergaande zon te kijken. geweldige ervaring.
jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Bediening was zeer vlot en efficient. Erg vriendelijk en zorgzaam. Wel erg veel tafeltjes in een ruimte, je zit erg op elkaar, geen privacy
Vera G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eten was prima, als rapportcijfer geven wij een 7, maar de bediening (die overigens erg aardig was), mag volgens ons nog wel de puntjes op de i zetten. Paar voorbeelden: sla werd zonder dressing aangeleverd, althans, op onze portie zat helemaal niets. Dus wij vroegen om dressing. Kregen we 15 minuten later een flesje 'kruidenolie'. Maar azijn, peper en zout ontbraken. Wij dus weer vragen om azijn, dat kwam na een paar minuten in een kommetje dat werd neergezet maar er ontbrak een lepeltje om de azijn eruit te krijgen. Dat hebben we maar laten zitten. En toen we om een vork vroegen, kregen we die aangereikt met de handen aan de tanden van de vork. Niet hygienisch. Dus de service en het meedenken met de klant, kan beter.