Meijer aan Zee

Sanne M.
V. A.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Had niet verwacht dat het zo druk zou zijn , vandaar dat de wachttijd tussen de gerechten wat lang duurde.
Voor de rest een prima restaurant.
frank371 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Veel teveel tocht door het geregeld openen van buitendeur. Gelukkig konden we wel een betere plek krijgen waar we minder last van tocht hadden en niet zo op elkaar zaten.
Een positief punt was de vriendelijke en behulpzame bediening.
Selma A.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We hebben genoten! Hartelijk dank voor de verrassing op het dessert toen we zijn 83 ste verjaardag bij jullie hebben gevierd.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijke laatste herfstzon maar wat een drukte. Personeel liep zich de benen uit het lijf en dan mensen maar klagen en zeuren. Oke waar was het dat het hoofdgerecht 1,5 uur duurde voor het bezorgd werd maar smakelijk was het zeker.
willygies .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
De wachttijd was te lang. Voordat wij naar binnen gingen, zaten we buiten op het terras. We hebben zeker 20 min. gezeten, maar niemand kwam onze bestelling voor een drankje opnemen. Vervolgens naar binnen, omdat we toch gereserveerd hadden. Daar uiteindelijk een drankje besteld, maar ook toen veel te lang gewacht voor ons eerste drankje. Bij de maaltijden was het ook lang wachten, voordat ons 3-gangen menu geserveerd werd. De kwaliteit van het eten was overigens goed. Eigenlijk kun je je niet verschuilen achter het feit dat op deze nazomerse dag het aan de drukte ligt. De hele week was al aangekondigd dat het een uitzonderlijk mooie dag zou worden. Dan kun je in een strandtent verwachten dat het druk gaat worden. Daarop moet dan ingespeeld worden.
K. M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Een mooie afsluiter van de zomer, dat hebben wij nog even mooi meegenomen op het strand en dan wel bij Meijer! Gezelligheid, vriendelijke en heerlijk eten. De cheesecake was fantastisch. Het meisje wat ons hielp was echt super. Liet zich niet gek maken. Precies zoals het hoort. Knap hoor.
John B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wat een prachtig weer en in deze mega drukte moet ik zeggen dat het personeel ontzetten vriendelijk blijft! Mooi hoor! Wij komen deze week nog een keer terug voordat jullie weg zijn.
Bedankt voor het heerlijke eten vandaag en de goede service!
Marten V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijke zalm vooraf, waarna een zeer goede biefstuk en toe een smaakvolle cheesecake We zaten romantisch op het terras onder een afdak naar de ondergaande zon te kijken. geweldige ervaring.
Vera G.
jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Bediening was zeer vlot en efficient. Erg vriendelijk en zorgzaam. Wel erg veel tafeltjes in een ruimte, je zit erg op elkaar, geen privacy
Gerard G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Eten was heel erg lekker
Bediening was heel gezellig
En geen druk om op te schieten voor de volgende klant
Top komen zeker terug
H K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Nog even op de valreep naar dit heerlijke en gezelligste strandrestaurant van Zandvoort e.o.
Eten en bediening wederom top
tot februari!
edithdenhartog .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Met de Ah restaurantactie. Leuk menu met diverse keuze. Leuke lekkere vegetarische gerechten op de kaart. Volgens de kaart beste biefstuk van Zandvoort. Ken de rest van Zandvoort niet maar deze was echt top. Tijd geleden zo'n goede biefstuk.
Henny M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten de carpaccio en de biefstuk was heel lekker . De bediening was goed en erg vlot , we komen hier zeker nog een keer terug .
Annette S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wat een vreselijk weer en wat een gezellig restaurant ! Top!! Een pizza kan je hier zelf samenstellen, zo leuk en vooral heerlijk!
Hannie T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.Jammer dat ze niet het hele jaar door geopend zijn.
Het was niet ons eerste bezoek en zullen zeker weer terugkomen als ze in februari 2018 weer open gaan.
Tinny G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Wat een gezellige plek aan het strand. Vriendelijkheid ten top. Service super. En nog belangrijker het eten is voortreffelijk. Absoluut de moeite waard!
Ka M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Gezellige sfeer dat was gelijk bij aankomst. Het personeel straalt zoveel enthousiasme uit, hier moeten we gewoon blijven eten. Zo gezegd, zo gedaan! Aanrader!