Meijer aan Zee

Strandafgang de Favauge 16 2042TV Zandvoort Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Avocado gevuld met rivierkreeftjes, komkommer ,limoen, en koriander
      Carpaccio van ossenhaas met parmezaan , pijnboompitjes en truffelmayonaise
      Parijse Uiensoep, gegratineerd en geserveerd met een knapperig broodje
  • Hoofdgerechten
    • Dubbele Biefstuk ´´ Meijer aan Zee´´ geserveerd met pepersaus
      Catch of the day, dagelijks wisselende vis gevangen door ´´De Zilte verleiding´´
      Sate ´´Meijer aan Zee´´ van kip met taugé , gebakken uitjes, atjar en kroepoek
      Gevulde puntpaprika met gegrilde groeten , portobello ,couscous en tzatziki
  • Nagerecht
    • Chocolade taartje uit de oven met frambozencoulis en vanille ijs
      Lemon Cheesecake met een bodem van Bastogne en slagroom

Over het restaurant Meijer aan Zee

Strandrestaurant Meijer aan Zee heet u 7 dagen per week van harte welkom voor ontbijt, lunch, diner, bruiloft, feest of vergadering. Bij de eerste zonnestralen is het prettig vertoeven op het charmante terras met comfortabele banken en heerlijke kussens. Zelfs op de minder warme dagen kunt u bij Meijer aan Zee genieten van heerlijk eten en het prachtige uitzicht. Vanaf de sfeervolle veranda of binnen op de chesterfields bij de openhaard. Ons restaurant is warm en sfeervol ingericht, met een gezellige openhaard, klassieke chesterfields en een grote “barokke” bar, iets wat je niet direct zou verwachten op het strand. Met name hierdoor is het ook bij minder weer heerlijk vertoeven bij Meijer aan Zee.
De gerechten op de menukaart van Meijer aan Zee worden regelmatig gewisseld naar gelang de seizoenen. Ruime keuze aan verse vis en de beste kwaliteit vlees op “pure” wijze bereidt.

Meer informatie over restaurant Meijer aan Zee

Jouw recensie over het restaurant Meijer aan Zee

Bea P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Top
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Vandaag bij restaurant Meijer aan Zee gegeten. Dit was zeer teleurstellend. Na opnemen van de bestellingen bleek pas na enige tijd wachten dat er 5 gerechten van de kaart niet meer te leveren waren (dit ging zelfs nog in etappes: eerst was de pizza niet meer leverbaar, later bleek onze bestelde tonijn ook niet meer leverbaar, vervolgens werd vis van de dag aanbevolen maar bleek weer later ook niet leverbaar, etc). Daarnaast werden de bestellingen niet goed door gevoerd. Hierdoor kregen we verspreid over de tijd delen van bestelde voorgerechten. Zo konden we niet gezellig tegelijk van het voorgerecht genieten. Hetzelfde gebeurde bij het hoofdgerecht: ook niet tegelijk ontvangen. Het bleek dat de bestellingen op 2 bonnen waren geplaatst waardoor veel mis ging. Lang tussendoor moeten wachten, niet kunnen eten wat we wilden. En vervolgens viel de kwaliteit van het hoofdgerecht (kip sate) ook nog tegen. En hier stond toch een behoorlijke prijs tegenover. Kortom een erg teleurstellende ervaring.
JudithJudith F.
Heerlijk gegeten.
Sabine H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Je zit mooi aan het strand, inrichting en ambiance is prima, al is het publiek wel volks en luidruchtig. Eten is echt zeer teleurstellend. Het wordt op je bordje gekwakt alsof je moeder voor het hele gezin opschept. Sauzen leken kant en klaar uit een pakje of zakje te komen. Ik kom er nooit meer terug. Teveel leukere tenten in Zandvoort en Bloemendaal. Wij aten er met de AH restaurantactie en kregen het tweede menu gratis, maar had ook geen cent meer willen betalen. Veeeel te duur voor wat je krijgt.
Jeannette C.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Gezellig,leuke bediening en heerlijk eten...
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
AH actie menukaart komt niet overeen met de kaart ter plekke. Toen we erop wezen werd dit geweigerd. De voorgerechten: zalm en carpaccio waren warm en niet gekoeld, stonden waarschijnlijk al een tijdje te wachten. De opmaak van de gerechten was erg slordig. Hoewel het niet echt druk was bedroeg de wachttijd tussen voor en hoofdgerecht meer dan een uur ondanks herhaalde verzoeken. De bediening was niet echt betrokken. Een teleurstellende ervaring!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Bediening was zeer vriendelijk en attent, het eten was redelijk goed.
Hillie D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk gegeten, fijne vlotte en gezellige bediening
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Lekker gegeten, mooi uitzicht (echt een vakantiegevoel) en leuke bediening! Aanrader. Hier kom ik zeker nog eens terug.
John V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Prima sfeer uitstekende bediening alsmede het diner
Shirley K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
we hebben heerlijk gegeten.
leuke en goeie bediening.
niet opdringerig maar hielden alles goed in de gaten!Top!!
Ankie S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Samen met mijn partner hebben we een heerlijk 3-gangen menu gegeten via de AH-restaurantactie met 50%korting. De zalmsalade als voorgerecht was lekker. De kabeljauw vond mijn partner heerlijk en mijn biefstuk was ook prima als hoofdgerecht met frites en een bakje sla. Als toetje hebben we allebei de cheescake genomen en die was lekker vers gemaakt met een dotje slagroom een lekkere afsluiting van ons dagje Zandvoort aan zee bij Meijer aan zee. Echt een aanrader met aardige bediening.
Chiel T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
De salades die wij gegeten hebben waren redelijk. Veel slag, minder inhoud en te weinig dressing.
Petra O.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Het was heerlijk, leuk personeel, lekker eten en prachtige entourage aan het strand. Het enige verbaasmomentje was dat het drie gangen menu van de AH Iens actie anders was dan die van Meijer aan Zee. Dat was alles. Nieuwe keuze gemaakt en was lekker.
Marly10 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Ben een grote fan van dit restaurant. De keuze is reuze! Je kunt binnen zitten, maar ook op het terras en op strand heb je eerst een deel met lounge stoelen en banken en daarna een deel met bedjes huren. Daarnaast staat de muziek er niet zo hard, dat is erg fijn, bijna overal bij de andere strandtenten overheerst de muziek.
Dan de broodjes: heb een broodje geitenkaas en eentje met tonijn salade geprobeerd, top! Zeer goed belegd, waar voor je geld! En lekkere macarons bij de koffie! Enige min puntje: de latte macchiato lijkt meer op een koffie verkeerd en is niet heel warm.... dat is jammer.
Toiletten keurig schoon, ook niet onbelangrijk.
Max V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Heerlijk 3 gangenmenu gegeten buiten op een mooie zomeravond. Ontzettend lekker voor-, hoofd- en nagerecht. De sfeer is goed en het decor is mooi. We moesten wel iets te lang wachten op ons toetje omdat we door een fout in het systeem vergeten waren. Toen we eindelijk iemands aandacht konden krijgen werd het snel geregeld en het toetje was voortreffelijk. Zeker herhaling waard.
Wafae B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Heerlijke visgrechten. De zalm salade was top, alleen een klein beetje extra avocado zou geen kwaad doen, maar was zeker geen klacht waard. De catch of the day was een lekkere zeebaars met bernaise saus en frietjessss. Moest er wel extra zout op doen maar dat kan aan mijn smaak liggen. En natuurlijk het toetje de God Blessed Cheesecake 9/10 !! Shout Out naar bediende die een beetje stotterde, top service !!!
Daisy V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Leuke beachclub om met de Restaurant kaart te gaan eten anders vind ik deze toch aan de prijzige kant. Denk aan een 'tapas' 4 geparneerde garnaaltjes voor 8,- dat is toch echt geen fingerfood prijsje.
Lyseth W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
B. B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Met vrienden een rondje zandvoort en lekker gegeten bij Meijer.
Lekkere cocktails en daarna spare ribs op het terras . Voortreffelijk! Vriendelijke bediening ook.