Meijer aan Zee

Strandafgang de Favauge 16 2042TV Zandvoort Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Gerookte schotse zalm met avocado ,lente ui, creme fraiche en mierikswortelmayo
      Carpaccio van ossenhaas met parmezaan , pijnboompitjes en truffelmayonaise
      Zomerse venkelsoep met een knapperig broodje
  • Hoofdgerechten
    • Dubbele Biefstuk ´´ Meijer aan Zee´´ geserveerd met pepersaus
      Catch of the day, dagelijks wisselende vis gevangen door ´´De Zilte verleiding´´
      Sate ´´Meijer aan Zee´´ van kip met taugé , gebakken uitjes, atjar en kroepoek
      Tortellini met bospaddenstoelen, Parmezaan en truffelcreme
  • Nagerecht
    • Chocolade taartje uit de oven met frambozencoulis en vanille ijs
      Lemon Cheesecake met een bodem van Bastogne en slagroom

Over het restaurant Meijer aan Zee

Strandrestaurant Meijer aan Zee heet u 7 dagen per week van harte welkom voor ontbijt, lunch, diner, bruiloft, feest of vergadering. Bij de eerste zonnestralen is het prettig vertoeven op het charmante terras met comfortabele banken en heerlijke kussens. Zelfs op de minder warme dagen kunt u bij Meijer aan Zee genieten van heerlijk eten en het prachtige uitzicht. Vanaf de sfeervolle veranda of binnen op de chesterfields bij de openhaard. Ons restaurant is warm en sfeervol ingericht, met een gezellige openhaard, klassieke chesterfields en een grote “barokke” bar, iets wat je niet direct zou verwachten op het strand. Met name hierdoor is het ook bij minder weer heerlijk vertoeven bij Meijer aan Zee.
De gerechten op de menukaart van Meijer aan Zee worden regelmatig gewisseld naar gelang de seizoenen. Ruime keuze aan verse vis en de beste kwaliteit vlees op “pure” wijze bereidt.

Meer informatie over restaurant Meijer aan Zee

Jouw recensie over het restaurant Meijer aan Zee

Fred P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Op een heerlijke zomeravond was het goed vertoeven bij Meijer aan Zee. Wij hadden het AH-menu met vooraf zalm en carpaccio, als hoofdgerecht de dubbele biefstuk en als nagerecht de cheesecake. Wij hebben heerlijk gegeten, al met al een geslaagde avond.
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Hebben gebruik gemaakt van de AH-actie. Heerlijk gegeten. Vlotte, vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar. Ligt dicht bij station, dus ook niet zoeken naar parkeerplaats.
Atheking D.
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijk gegeten. En gewoon normale grote porties terwijl we met de ah deal aten,
Haarlemsemugje B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Prima restaurant. De porties van het eten waren royaal. En de kwaliteit was prima. Wij hadden het A-H menu. De venkelsoep was ietwat aan de peperige kant, maar de zalmsalade was heerlijk en als hoofdgerecht hadden we de kabeljouw (catch of the day). Deze was ook prima. Tenslotte had mijn partner het chocolade taartje als nagerecht. Wat hij echt heerlijk vond. Misschien als tip hete borden bij hoofdgerecht serveren als mogelijk. En het nagerecht liet wat lang op zich wachten. Voorts waren wij heel tevreden.
CJJM D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, we komen zeker nog eens terug.
Jan Casper S.
we waren aangenaam verrast
Wilma N.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Vriendelijk personeel, snelle bediening.
Ruime hoeveelheid lekkere gerookte zalm, perfecte kabeljauw. Klein bakje excuus groente. Slappe patat.
Prijzige consumties.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Lekker en goed eten!. Goede bediening en gunstige prijs op mooie locatie.
M R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
AH menu = keuze uit hun zomermenu. Carpaccio nat ( net ontdooit?) en veel teveel olie/ saus erover.
Friet lauw. (Fijn dat u het aangeeft, dat is voor ons dan een leer-momentje) Koffie i.p.v. nagerecht niet mogelijk. In 2 dagen Zandvoort met diverse terrasjes was hier het drinken het duurst. Eindconclusie : redelijk, kom er met zoveel keuze in de buurt niet terug.
Patty P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Het was heerlijk. Grote porties, supervers, mooi geserveerd en we hebben genoten. Ik heb tijdens het eten alweer een nieuwe reservering gemaakt, dan dat ik dat ik duidelijk genoeg ben geweest .
Loes O.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Prima ontvangst in dit strandrestaurant. Zeer vriendelijk personeel, dat ook heel leuk omging met 7-jarige jongste familielid. Heerlijk gegeten m.g.v. de ah-actiekaarten.
Sylvia S.
Prima eten. Erg lekker.
Corina Z.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Vorig jaar altijd heerlijk gegeten. Dit jast valt enorm tegen. Het eten is erg zout en daardoor niet erg smaakvol. Holland Casino doet ook mee met de AH actie voor dezelfde prijs. Dr kwaliteit daar van het eten en het personeel is vele malen beter. Heb nog een paar reservering lopen bij jullie maar die ga ik annuleren helaas.
Anne-Greet W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Bediening was traag en onvriendelijk. Tortellini dreef in het water, waardoor het broodje zompig was geworden. Bij de carpaccio zaten niet alleen pijnboompitten, maar ook allerlei andere pitten, dit stond niet op de kaart.
Paulien V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Personeel, op 2 mensen na, niet vriendelijk! Geven niet het gevoel welkom te zijn!
Guido M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Prima (strand)restaurant. Goed gegeten met de AH actie en voldoende keuze in de gerechten. De biefstukken waren van prima kwaliteit en precies klaargemaakt volgens onze wensen. We gaan zeker terugkomen.
Lenka B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Prima gegeten. Aardige bediening. Met AH actie beperkte keuze maar wel kunnen kiezen. Tevreden. Mooie uitzicht op de zee.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Wij kregen, zowel bij het voorgerecht als bij het hoofdgerecht, ons eten eerder dan onze drankjes. Daarbij waren ze bij het hoofdgerecht onze drankjes ook nog vergeten. De bediening kwam lichtelijk onhandig over, en de inrichting was slordig. Het eten was prima, maar verder niet bijzonder.