Meijer aan Zee

Meer informatie over restaurant Meijer aan Zee

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Menu van AH. Lekker gegeten. Gerechten waren mooi opgemaakt. Klasse.
Een paar details voor verbetering. We misten een schijfje citroen in de ice tea, geen opscheplepels voor de sla en patat, geen peper en zout op tafel. Werd wel gelijk geregeld als je er om vroeg. Deed echter niets af aan het geheel. Vriendelijke bediening.
janine V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Tessa W.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Erg lekker gegeten hier. Wij hebben beide gekozen voor de mosselen. Je kan kiezen voor verschillende smaken. Ik heb het standaard gehouden maar mijn man is voor de thaise gegaan. Beide erg goed! Lekker buiten met het mooie weer op het terras, het kan niet beter!
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het eten was prima. Maar het restaurant was erg vol en de tafeltjes stonden wel erg dicht op mekaar. Ook was het erg warm, dat vond ik niet prettig.
jhcolin .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het was echt weer heel lekker,gaan zeker vaker hier eten ook de huiswijn is prima ..Ook gezellig personeel en heel vriendelijk..
Aalsto46- .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Zeer snelle maar spontane en leuke bediening. Was erg druk dus daarom waarschijnlijk erg rumoerig. Kwaliteit eten was perfect.
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Een fantastische lunch gehad op het terras van Meijer aan Zee. Alles zat mee het weer en de gezellige drukte. De bediening is enthousiast en flexibel en vooral meedenkend. Leuk! Wij adviseren zeker naar deze plek te gaan. Tot volgende keer!
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Er was geen tafeltje "gereserveerd". Personeel kon het volgens ons niet aan. Sommige gestresst. Konden alleen zitten waar vogelpoep op de zitting lag, twee keer gevraagd dit te verwijderen, niks mee gedaan. Moesten om alles vragen, kaart, wanneer de gerechten eindelijk doorkwamen etc. Steeds andere bediening. Wij vierden ons 30-jarige huwelijksdag. Helaas teleurstellend door dit restaurant te kiezen.
Rieneke Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We moesten erg lang wachten op het voorgerecht, er was veel onervaren bediening ingezet, waarschijnlijk ivm vaderdag. Voor het ongemak werd ons een gratis drankje aangeboden. Verder was het weer heel goed.
Jense W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Fantastische verjaardagsfeestje gevierd, heerlijk getafeld en geborreld. Prettige sfeer en leuke bediening. Alles om je middag en avond compleet te maken.
Bij de borrel hadden we heerlijke hapjes en het feest was prachtig verzorgd in een prive paviljoen met een stuk eigen strand. Het was echt te gek. En het weer speelde ook een geweldige rol waardoor het meer dan geslaagd was.
Yvon H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Eten prima, maar de wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was 1 1/2 uur en dat is niet normaal, niet voor herhaling vatbaar .
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wat een gezellige plek en vriendelijk personeel. Met de AH actie gereserveerd en bij aankomst waren we een beetje laat, maar geen enkel probleem! Super was dat. Ze gaven leuke tips over de omgeving toen we dat vroegen. Daarnaast was het eten ook van hoge kwaliteit en ruimschoots. Er zat voldoende tijd tussen de gerechten en de bediening deed erg hun best. We zijn langer blijven zitten dan gepland, dus dat zegt genoeg. Een gezellige plek aan het strand! Aanrader!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Zonovergoten paradijsje. Wij zijn hier spintaan gaan eten met de AH actie. Zeer vriendelijk personeel en erg flexibel! Zelf heb ik een gluten allergie en daar werd super goed rekening mee gehouden!
Lekker lang nagetafeld met dit mooie weer. Erg fijne en gezellige plek.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Mooie locatie aan het strand, heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en....flexibel! Onze kleinzoon wilde zijn hoofdgerecht veranderen, geen probleem. We hebben eerst buiten een aperitief genoten en daarna hadden ze binnen een tafel voor ons gedekt en konden daar gezellig gegeten. Allemaal super geregeld!
jhcolin .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Vorig jaar geweest slechte ervaring ,maar via social deal toch weer geprobeerd.
Heerlijk gegeten ,zelfs alweer besproken ..
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Ah actie voor deze plek gekozen, online gereserveerd. Zag er erg goed uit. En niets was minder waar. Wij hebben erg lekker gegeten hier en de hoeveelheid was meer dan voldoende. Leuke actie. Wij komen zeker terug ook al is er geen actie.
Goede ligging, vlakbij winkels.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Erg gezellig en goed gegeten bij dit strandpaviljoen. We waren op vakantie in Zandvoort en als we de kans krijgen zullen we zeker terug gaan.
Dorenda V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
ontvangst was prima, maar de wachttijd erg lang. De bediening werkte hard hoor, maar volgens mij een beetje onderbezetting
mrose58 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Wij hebben genoten van het heerlijke 3 gangen diner, via de AH restaurant actie, maar wij hebben nog allerlei lekkers extra bijbesteld, zoals het dessert, het heerlijke nagerecht met de zoute karamel ijs, en een kaasplateau (van de menukaart) die ook echt aan te bevelen is. Ook het assortiment bijzondere biertjes is de moeite van uitproberen waard. Het enige minpuntje vonden wij de wijnprijzen (aan de hoge kant) en dat het jammer is dat de wijn alleen per glas of per fles en niet per karafje besteld kan worden. Misschien kan dat v.w.b. de huiswijn worden aangepast? De bediening was supervriendelijk en klantgericht. En het weer zat enorm mee, waardoor mijn zus en ik urenlang, tot 22.45 uur (!), op het terras hebben kunnen zitten en steeds weer wat lekkers hebben besteld. Wij komen zeker terug (ook zonder AH restaurant actie).
Stefie A.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Het eten was voortreffelijk echt een aan rader we hebben heerlijk op het terras gegeten.???? We komen zeker nog een keer terug