Meijer aan Zee

Strandafgang de Favauge 16 2042TV Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant Meijer aan Zee

Strandrestaurant Meijer aan Zee heet u 7 dagen per week van harte welkom voor ontbijt, lunch, diner, bruiloft, feest of vergadering. Bij de eerste zonnestralen is het prettig vertoeven op het charmante terras met comfortabele banken en heerlijke kussens. Zelfs op de minder warme dagen kunt u bij Meijer aan Zee genieten van heerlijk eten en het prachtige uitzicht. Vanaf de sfeervolle veranda of binnen op de chesterfields bij de openhaard. Ons restaurant is warm en sfeervol ingericht, met een gezellige openhaard, klassieke chesterfields en een grote “barokke” bar, iets wat je niet direct zou verwachten op het strand. Met name hierdoor is het ook bij minder weer heerlijk vertoeven bij Meijer aan Zee.
De gerechten op de menukaart van Meijer aan Zee worden regelmatig gewisseld naar gelang de seizoenen. Ruime keuze aan verse vis en de beste kwaliteit vlees op “pure” wijze bereidt.

Meer informatie over restaurant Meijer aan Zee

Jouw recensie over het restaurant Meijer aan Zee

André N.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
vreemd genoeg hebben we lang moeten wachten tussen het voorgerecht en hoofdgerecht. dit vondt het personeel ook
Aaltje K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
In verhouding met het bedrag mag er de mayonaise en frites wel wat van meer kwaliteit zijn of aardappelen met groente bij de biefstuk geserveerd worden.
Inge L.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heel erg lekker eten! En je kan er lekker buiten zitten.
richard G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Lekker gegeten, niet heel spannend. Gedeelde plateau was prima en vullend. Daarom hebben we daarna maar 1 kipsateh gegeten. Die was ok. Opvallend was de uiterst aardige service van zo ongeveer iedereen in de bediening. Top.
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Niet tesnel de tafel afruimen..
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Mooie locatie. Veel jonge mensen in de bediening, waardoor er nog wel eens iets fout ging, of je lang moest wachten. Eten was iets aan de dure kant, maar wel smakelijk. Heerlijke macarons bij de koffie. Menukaart op Iens was goedkoper dan de kaart op locatie.
Veronique E.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Gezellige sfeer, vriendelijke bediening, het lentemenu voor 29,50 was heerlijk!
Leuke ontdekking via tripadviser.
Eva V.
Christiane D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Top ! Eten lekker , personneel heel attend...super avond
B B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Ook dit jaar is het ons weer gelukt om bij jullie te komen eten. En wederom top! Wat ziet alles er weer gied uit. We hebben gelijk geboekt voor de pasen. Tot over een paar dagen weer
H K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Gisteren met mijn verjaardag uit eten geweest bij een van onze favoriete strandtent. Gewoon erg lekker en aan te raden. Toen ze hoorde dat ik jarig was, kwam er een surprise op mijn toetje. Zo leuk.
linda V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Vriendelijk personeel en lekker eten. Wel lichtelijk aan de prijzige kant.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Voldoende keus op de menukaart, goed gevulde borden, goede service.
Top restaurant met uitzicht op zee!
B. B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Wij zijn hier geweest (na de winterstop) met de 50% actie. Heerlijk weer gegeten! Gezelligheid en leuke vlotte bediening. We kunnen niet wachten tot de zomer. Tot snel weer!!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het personeel was heel vriendelijk en oplettend. De locatie is natuurlijk net als alle andere paviljoens, prima. Aankleding en sfeer OK. Dat geldt eigenlijk ook voor het eten: OK, maar voor de prijs zou je iets meer mogen verwachten. De Portugese vongole waren wel lekker, maar lagen in een zwembad van saus, waarin ook nog de prei overheerste. Jammer voor zo'n delicaat diertje. Ook bij de hoofdgerechten weer een overdaad aan saus. De beloofde peterseliesaus bij de dorade, was in werkelijkheid een venkelsaus. Friet en een beetje sla in soepkommen serveren, het kan maar met die plas saus kun je het nergens op het bord kwijt. Dan wordt vissen uit zo'n kom een beetje lastig.
Sjaak D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Voorgerecht was prima! Hoofdgerecht was tonijn en te gaar. Nieuwe tonijn gekregen en deze was koud. Partner was inmiddels klaar met eten.
Ober vond het erg vervelend voor ons
John P.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Was met vrienden uit eten, fijne eerlijke bediening, prima kwaliteit eten en heerlijk warm. Een aanrader
Maja V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
prima gezellige bediening
leuke jonge mensen
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Eten valt niets op aan te merken. Was druk. Beetje rumoerig.
Lydia M.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Gezellig restaurant met een leuke inrichting
Personeel erg aardig , eten was goed