Meiden van de Molen

Noordeinde 99 3201 AK Spijkenisse Nederland Kaart

Over het restaurant Meiden van de Molen

Geniet van de kleine dingen

Meiden van de Molen is een restaurant, inderdaad, in een molen. Deze molen staat vlakbij het theater in Spijkernisse dus kom voor een snelle eetproeverij of uitgebreid menu. Hun motto is: eet, drink, lach. De oude Romeinen hadden het kunnen bedenken! Bijzondere Franse gerechten waarin kruidenkorsten, jus van eend of gepocheerde peer deel uitmaken.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Meiden van de Molen

Maandag & Dinsdag Gesloten.
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Ingrid A.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Rick W.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Op 24/6 feestavond gegeven bij de meiden van de molen, in één woord super. De hapjes waren erg lekker, drank genoeg en bediening super gezellig. Top ????
Cindy M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hebben hier afg zaterdag heerlijk gegeten, naar aanleiding van goede recensies en we zijn niet teleurgesteld. Het eten was heerlijk, niet het standaard briefstukje of stukje zalm maar gerechten die je niet vaak ziet in een restaurant. Kleine kaart maar dat vind ik persoonlijk wel fijn. Lekkere wijn erbij en de ambiance is ook erg leuk en gezellig. Ons gaan ze hier zeker terug zien!
Quyakijo D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Lekker gegeten. Vooraf aubergine koekjes, meer balletjes, deze waren erg lekker. Hoofdgerecht oa lamsvlees met risooto en asperges wat goed was, zelf at ik een polenta taartje met gegrilde groentes, dit bevatte slechts 1 plakje aubergine en 1 plakje cougette en de rest was polenta. Dit viel erg zwaar terwijl ik zeker de helft aan polenta heb laten liggen. Maar zeker een geslaagde avond.
J V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Mooie niet al te doorsnee gerechten. Goed overzichtelijke kaart met maar een paar gerechten (voor elk wat wils; vegetarisch, vlees & vis.) Vriendelijke bediening. Al met al een aanrader!
M. R.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Gezellig knus restaurant. Goede bediening en prima eten.
Kaart is aan de smalle kant
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving.
Was top, komen hier zeker terug
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Leuk restaurant, leuke bediening, gezellig en ongedwongen en het belangrijkste, heerlijk eten.
Twee keer in 1 maand gegeten dus zegt denk ik genoeg, ga zo door Meiden !!!
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Mijn vrouw en vriendin hadden een laatste optreden in 010 van het koor waarin zij zingen. Als afsluiter wilden we ergens gaan eten. Het idee kwam op om eens in de molen te gaan eten. Daar zijn we nu net van terug.
Wij hebben daar boven werwachting heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en alles klopte eigenlijk wel.
Gezellig. leuk, zit goed (redelijk). Heerlijke tapbiertjes die heel goed op temperatuur zijn, evenals de wijn. Je hoeft niet zo heel lang te wachten op je eten. De kaart is klein maar zeer goed. Prima geregeld. Ik wilde weer iets hebben
wat niet op de kaart stond qua desserd. Geen probleem. Werd zelfs aangeboden en zonder problemen geregeld. Ik kan wel alles gaan benoemen maar een ieder ervaard het waarschijnlijk toch weer anders. Ik ben geen enthausiaste cijfer gever maar geef toch wel een dikke 9 voor het geheel. Ga eens zelf daar eten. Dan begrijp je mij wel. Ga zo door meiden! Tot ziens. Henk de Wolf.
John R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Vandaag voor de tweede keer hier gegeten en we hebben genoten. De sfeer is leuk het eten van goede kwaliteit dus voor een keertje proberen een aanrader.
Klaas S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Uitstekende en vriendelijke bediening.
Gerechten waren van zeer goed kwaliteit.
Kortom, een aanrader!!
Kim M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten met zijn viertjes en wat een gezellige en leuke mensen in de bediening! Het allerfijnste vonden we misschien nog wel dat we geen haast hoefden te maken toen we nog als enige in de zaak waren en we te horen kregen dat we zo lang als we wilden konden blijven zitten. Toen we ruim een uur later weg wilden gaan nog gezellig een uur met eigenaren beneden staan kletsen, erg leuk! De menukaart is niet groot, wat juist erg prettig is, daardoor weet je dat er gebruik wordt gemaakt van verse producten en is de keuze iets gemakkelijk. Al was het nog steeds lastig, want het is een heerlijke kaart. Erg lekker gegeten en absoluut niet duur. Ook een mooie en warme inrichting! Wij komen zeker terug, was een erg fijne avond!
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Interessant pand, mooi ingericht en met respect voor de geschiedenis.
Flexibele bediening. combineren van dagmenu met a la carte is geen probleem. Zat er met buitenlandse gasten en merk dat anders dan Nederlands een opgave is. Uiteindelijk redden we ons met z'n allen, en hebben we een goede avond gehad. Kleine tip; een bordje voor het brood. Wordt leuk geserveerd, maar of het hele stuk in 1x in je mond, of terug in het mandje... En dat is niet altijd leuk.
Kom graag terug.
Kort: gemoedelijk, goed, gezellig. Snel of uitgebreid is mogelijk
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Ik kwam hier voor de 1e keer en ik zal dit restaurant bij iedereen aanbevelen.
Het eten was heerlijk een compliment voor de kok.
De bediening was heel goed .
En de prijzen van de gerechten waren niet duur.
Het was subliem
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Vriendelijke ontvangst. Vlotte en gezellige bediening. Smaakvol eten. Sfeervolle ambiance. Wij komen zeker een keer terug.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Vriendelijke ontvangst. Vlotte bediening. Smaakvol eten. Voor herhaling vatbaar. Kan het iedereen aanbevelen.
frans B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
zeer vriendelijk personeel...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Dennis M.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Gister gegeten in dit restaurant, gastvrije bediening.
Het aanpassen van de gerechten naar wens was geen probleem.
Ook was het mogelijk om het voorgerecht van het menu te nemen en de andere gerechten van de kaart.
Super mooie locatie om heerlijk te genieten van een lekker diner.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gisteren daar wezen eten. Ontvangst vriendelijk. Mooi restaurant met prachtige muurschildering. Kregen brood met olijfolie. Brood was lekker. Olijfolie was extra virgin , had wel olijfolie met kruiden of knoflook mogen zijn. Voorgerecht Plank van de molen genomen. Producten goed van kwaliteit. Erg lekker. Het enige wat een min puntje was , is dat de champignons en artisjok net uit de koelkast kwamen en erg koud waren. Hoofdgerecht gebakken Diamanthaas genomen. Erg lekker . Ook de zelfgemaakte patat met zelfgemaakte Mayonaise is een aanrader. Erg lekker gegeten. Aanrader. Komen zeker nog een keer terug.
Yvonne C.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Geweldige locatie. Super bediening. Uitstekende keuken. Kom zeker nog eens terug