Meiden van de Molen

Noordeinde 99 3201 AK Spijkenisse Nederland Kaart

Over het restaurant Meiden van de Molen

Geniet van de kleine dingen

Meiden van de Molen is een restaurant, inderdaad, in een molen. Deze molen staat vlakbij het theater in Spijkernisse dus kom voor een snelle eetproeverij of uitgebreid menu. Hun motto is: eet, drink, lach. De oude Romeinen hadden het kunnen bedenken! Bijzondere Franse gerechten waarin kruidenkorsten, jus van eend of gepocheerde peer deel uitmaken.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Meiden van de Molen

Maandag & Dinsdag Gesloten.
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Visa
  • Bar
Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Meiden van de Molen

Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Goed ontvangst. Menu is klein maar wel leuke gerechten die heel goed smaken met verse ingrediënten bereidt. Vriendelijk personeel en gezellige ambiance. Toilet was erg schoon, topper. Het nagerecht wad erg lekker en de espresso werd zelfs compleet met glaasje water geserveerd. Eigenaar kwam nog een babbeltje maken wat we erg konden waarderen. Voor herhaling vatbaar.
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Gekozen voor het meidenmenu. Heerlijk gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Heel ongedwongen, leuke sfeer met vrolijke bediening. Kan de meiden van de molen zeker iedereen aanbevelen.
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Sfeervolle locatie. Vooral hartelijke ontvangst. Er wordt sterk ingezet gastvrijheid. Fijne mensen.
Leo.noordermeer N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We werden vriendelijk ontvangen. Het is er erg gezellig het personeel is vriendelijk en het eten is erg goed. Echt een aanrader.
Thea N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Weer zalig gegeten en gezellig personeel. Al met al weer een topavond. Parkeren geen probleem vanaf 18.30 gratis. Dus voor herhaling vatbaar.
Else B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk gegeten, bijzondere ingredienten. Erg attent en aardig personeel.
Wilna M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Het eten was prima.
Alleen jammer dat enkele gerechten niet voorradig waren.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
De molen is knus en heeft een gezellige bar bij de entree (met lekkere borrelhapjes!).

We werden heel vriendelijk welkom geheten, niet zo maar even de jas aanpakken maar echt met een gesprekje.

Na een paar drankjes (lekkere port trouwens) gaan we naar onze tafel in het restaurant. Je hebt uitzicht op de open keuken. Daar is alles super netjes, zagen we.
De menu kaart is niet zo groot. Maar het bevat vegetarisch, vis, vlees dus voor elk wat wils. Alles is vers gemaakt, brood inbegrepen! De wijnen zijn mooi, 4 keuzes witte wijn in het glas.
Het personeel is meer dan vriendelijk en super attent. Slechts één blik is voldoende om in aktie te komen.

Wij kozen o.a. het meiden menu met zwaardvis vooraf gevolgd door een lekkere sucade (draadjesvlees) met stamppot spinazie. Gewoon lekker.
De diamanthaas evenzo. Speciaal moeten we het voorgerechten plankje noemen, super lekker!!
Klein minpuntje is het bestek: er zit een afwasser waas overheen en dat ziet er niet echt gezellig uit. Daar moet toch wat aan te doen zijn, meiden!
Verder kunnen we niet anders zeggen dat de Meiden van de molen een absolute aanrader is!
Antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Gisteren was het weer eens zo ver. Met de vriendengroep drankje doen, eten en naar de bios. Omdat we in Spijkenisse bivakkeerden gekozen voor De Meiden van de Molen, een ons niet onbekende eetgelegenheid. Niet gekozen voor het driegangenmenu maar lose gerechten. De kalfsrosbief als voorgerecht dik in orde, tweemaal diamanthaas en de zalm prima gerecht. Iets meer groente zou welkom zijn, al kun je dat bijbestellen. In totaal is de prijs dan nog schappelijk. Een vriend uit de groep had hertensukade en die was aan de taaie kant. De eigenaresse kwam meteen in actie. Naar de keuken gegaan. O dat het gerecht al was opgegeten hoefde hij geen ander stukje. Om och te laten zien dat dit een slippertje was van de keukenbrigade kreeg hij toch een ' proefstukken '. Dat smaakte prima, maar waar het vooral om ging is het kordate optreden om het de klant naar zijn/ haar zin te maken. Hulde, zo kan het ook. Dessert tweemaal tiramisu en tweemaal trifle. Prima gerechten. Zo werd het alweer een bijzondere avond en zullen wij ons zeker weer bij De Meiden melden.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Gezellig restaurant, met goede kaart (niet te groot ) welke regelmatig word vernieuwd.
Zeer bedreven en vriendelijke bediening met tijd voor een grapje.
En dat het in een molen is gesitueerd draagt bij aan de hele sfeer.
Voor herhaling vatbaar.
Peter Mulder.
ML L.
Leuk restaurant,lekker gegeten.
Kc V.
heerlijk eten
Henriette C.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Wij waren een uur te vroeg, de rest van het gezelschap een uur te laat en we moesten op tijd in het theater zijn, Het bedienend personeel was echt fantastisch!
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Ondanks dat er op de avond dat wij er aten veel groepen waren had de gastvrouw voldoende aandacht voor ons en had de keuken alles goed onder controle. Lekkere wijn ook!
Ab L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Zeer gastvrij restaurant met prima eten en bediening.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
We hebben lekker gegeten en lekkere wijn gedronken.
Echter de afzuiging in de keuken was niet afdoende. Onze kleren stonken erg naar frituur/bakvet.
Dat was de vorige keer toen we bij jullie hebben gegeten een heel stuk minder.
Sjors B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Vriendelijk leuk gezellig alleen best lang op hoofdgerecht moeten wachten..... eten was lekker en goed
Gretha H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Heel prettige bediening
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
We zijn positief verrast! Heerlijke gerechten en fijne bediening! We komen zeker nog een keer terug!
Werner B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Alles was top geregeld eten was heerlijk en bediening top.