Meiden van de Molen

Noordeinde 99 3201 AK Spijkenisse Nederland Kaart

Over het restaurant Meiden van de Molen

Geniet van de kleine dingen

Meiden van de Molen is een restaurant, inderdaad, in een molen. Deze molen staat vlakbij het theater in Spijkernisse dus kom voor een snelle eetproeverij of uitgebreid menu. Hun motto is: eet, drink, lach. De oude Romeinen hadden het kunnen bedenken! Bijzondere Franse gerechten waarin kruidenkorsten, jus van eend of gepocheerde peer deel uitmaken.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Meiden van de Molen

Maandag & Dinsdag Gesloten.
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Meiden van de Molen

Jan H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Prima gegeten miste all een iets van een frisse salade bij het eten verder alles goed.
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Lampen iets meer dimmen zou gezelliger zijn. Beetje fel licht
Geert-Jan S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Na een hartelijk ontvangst hier heerlijk gegeten. Rustigste plekje gekregen zoals aangevraagd. Muziek mag van ons wel zachter, maar dat is persoonlijk waarschijnlijk . al met al een fijn avond gehad en we komen zeker terug.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Was een gezellige avond , top
Ton J.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Weer bewezen dat een kaart met niet te veel keuze’s leidt tot zeer smaakvolle gerechten. Zeer goede en vrolijke bediening met voldoende product kennis. Een aanrader voor meerde bezoeken????????
Carola D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Dit is genieten! Heerlijk gegeten, leuke sfeer leuke ambiance, super vriendelijk personeel., vlotte bediening, vriendelijke ontvangst door de gastvrouw.
betty D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Parkeerplaats was vol, dus kwam later daar ik wat rondjes moest rijden. Vriendelijke ontvangst, leuke locatie,, betaalbaar. Was een besloten avond, ik geloof mensen uit een tehuis. Hadden de muziek heel hard, zodat wij niet konden praten aan tafel. Was voor de mensen van de besloten avond heel gezellig, maar kan niet samen met restaurant angers. Iedereen ergerde zich, was echt knoerthard, een gesprek was niet mogelijk. Als goedmaker kregen we het dessert gratis. Maar een tip van ons om dit zeker niet mee samen te plannen. Ons gezelschap komt graag nog eens terug, we informeren dan wel van te voren of er een live-muziek avond is.
marjon T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Hartelijke ontvangst, lekker eten, een aanrader om naar toe te gaan.
joke B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Het eten was echt perfect, de diamanthaas was heel erg lekker
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Als groep van 9 personen hebben wij gebruik gemaakt van de "sharing diner", een zeer leuk concept van heerlijk eten wat in overvloed was. Zeer vriendelijk ontvangst en verzorging. Al met al een top avond gehad!
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Wij waren hier voor de eerste keer. Eten en witte en rode wijn was heel erg goed. Bediening was uitstekend en de gerechten werden keurig met name genoemd wat er geserveerd werd. Jammer dat het vanavond heel erg rustig was in het restaurant (vanwege het slechte weer). Wat de sfeer in het restaurant betreft mag ons inziens de verlichting wat minder fel zijn en door betere afscheiding van tafels middels planten of schermen wat intiemer zijn.
Anne-Marie M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Ik geef nooit commentaar maar deze keer wil ik toch een uitzondering maken omdat ik zelden zo goed heb gegeten. Ikzelf had de menu genomen , deze was van een zeer hoogstaande kwaliteit en alles was vers. Mijn partner had als voorgerecht een bord met 4 suggesties van de chef, hoofdgerecht diamanthaas en dessert wederom 4 suggesties van de chef. ALLES was buitengewoon lekker, vers, met liefde klaargemaakt en buitengewoon mooi gepresenteerd. De bediening door de meiden , allen zeer vriendelijk en attent, kan niet geevenaard worden. Nog dit: de prijs was naar belgische normen om te lachen. Ik raad dan ook, ieder die in de buurt is, ga niet aan dit zeer gezellig, origineel restaurant voorbij. Telkens wij in de toekomst in de buurt zijn gaan wij dan ook terug. Grt Anne-Marie & Jan
John B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Zeer gezellig restaurant met een gemoedelijke en onderhoudende sfeer. Heerlijk eten en lekkere wijntjes voor een redelijke prijs.
Een aanrader voor een avondje uit eten
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Leuke plek met goed eten. Aanrader!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk gegeten, ook van het maandmenu!
John R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Vanavond weer heerlijk gegeten. Deze keer carpaccio en wild stoof als hoofdgerecht. Als toetje natuurlijk de tiramisu, lekker. De bediening maakt het geheel af. Kortom een gezellig etentje.
Cbm R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
We hébben een gezellige avond gehad .
ik mis wat salade bij de maaltijd om het meer compleet te laten zijn.
Verder hebben we genoten van het Meiden menu. We komen zeker terug!
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het is een mooie zaak maar verschrikkelijk veel rumoer, eigenlijk gewoon herrie!
Het eten was goed maar niet heel bijzonder.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Weer een gezellige avond gehad met een mooi menu, lekker precies goed en prima prijs kwaliteit verhouding