Meiden van de Molen

Noordeinde 99 3201 AK Spijkenisse Nederland Kaart

Over het restaurant Meiden van de Molen

Geniet van de kleine dingen

Meiden van de Molen is een restaurant, inderdaad, in een molen. Deze molen staat vlakbij het theater in Spijkernisse dus kom voor een snelle eetproeverij of uitgebreid menu. Hun motto is: eet, drink, lach. De oude Romeinen hadden het kunnen bedenken! Bijzondere Franse gerechten waarin kruidenkorsten, jus van eend of gepocheerde peer deel uitmaken.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Meiden van de Molen

Maandag & Dinsdag Gesloten.
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Visa card
  • Bar , Terras
Uitmuntend
9,1
9,2
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Mijn vrouw en vriendin hadden een laatste optreden in 010 van het koor waarin zij zingen. Als afsluiter wilden we ergens gaan eten. Het idee kwam op om eens in de molen te gaan eten. Daar zijn we nu net van terug.
Wij hebben daar boven werwachting heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en alles klopte eigenlijk wel.
Gezellig. leuk, zit goed (redelijk). Heerlijke tapbiertjes die heel goed op temperatuur zijn, evenals de wijn. Je hoeft niet zo heel lang te wachten op je eten. De kaart is klein maar zeer goed. Prima geregeld. Ik wilde weer iets hebben
wat niet op de kaart stond qua desserd. Geen probleem. Werd zelfs aangeboden en zonder problemen geregeld. Ik kan wel alles gaan benoemen maar een ieder ervaard het waarschijnlijk toch weer anders. Ik ben geen enthausiaste cijfer gever maar geef toch wel een dikke 9 voor het geheel. Ga eens zelf daar eten. Dan begrijp je mij wel. Ga zo door meiden! Tot ziens. Henk de Wolf.
John R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Vandaag voor de tweede keer hier gegeten en we hebben genoten. De sfeer is leuk het eten van goede kwaliteit dus voor een keertje proberen een aanrader.
Klaas S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Uitstekende en vriendelijke bediening.
Gerechten waren van zeer goed kwaliteit.
Kortom, een aanrader!!
Kim M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten met zijn viertjes en wat een gezellige en leuke mensen in de bediening! Het allerfijnste vonden we misschien nog wel dat we geen haast hoefden te maken toen we nog als enige in de zaak waren en we te horen kregen dat we zo lang als we wilden konden blijven zitten. Toen we ruim een uur later weg wilden gaan nog gezellig een uur met eigenaren beneden staan kletsen, erg leuk! De menukaart is niet groot, wat juist erg prettig is, daardoor weet je dat er gebruik wordt gemaakt van verse producten en is de keuze iets gemakkelijk. Al was het nog steeds lastig, want het is een heerlijke kaart. Erg lekker gegeten en absoluut niet duur. Ook een mooie en warme inrichting! Wij komen zeker terug, was een erg fijne avond!
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Interessant pand, mooi ingericht en met respect voor de geschiedenis.
Flexibele bediening. combineren van dagmenu met a la carte is geen probleem. Zat er met buitenlandse gasten en merk dat anders dan Nederlands een opgave is. Uiteindelijk redden we ons met z'n allen, en hebben we een goede avond gehad. Kleine tip; een bordje voor het brood. Wordt leuk geserveerd, maar of het hele stuk in 1x in je mond, of terug in het mandje... En dat is niet altijd leuk.
Kom graag terug.
Kort: gemoedelijk, goed, gezellig. Snel of uitgebreid is mogelijk
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Ik kwam hier voor de 1e keer en ik zal dit restaurant bij iedereen aanbevelen.
Het eten was heerlijk een compliment voor de kok.
De bediening was heel goed .
En de prijzen van de gerechten waren niet duur.
Het was subliem
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Vriendelijke ontvangst. Vlotte en gezellige bediening. Smaakvol eten. Sfeervolle ambiance. Wij komen zeker een keer terug.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Vriendelijke ontvangst. Vlotte bediening. Smaakvol eten. Voor herhaling vatbaar. Kan het iedereen aanbevelen.
frans B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
zeer vriendelijk personeel...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Dennis M.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Gister gegeten in dit restaurant, gastvrije bediening.
Het aanpassen van de gerechten naar wens was geen probleem.
Ook was het mogelijk om het voorgerecht van het menu te nemen en de andere gerechten van de kaart.
Super mooie locatie om heerlijk te genieten van een lekker diner.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gisteren daar wezen eten. Ontvangst vriendelijk. Mooi restaurant met prachtige muurschildering. Kregen brood met olijfolie. Brood was lekker. Olijfolie was extra virgin , had wel olijfolie met kruiden of knoflook mogen zijn. Voorgerecht Plank van de molen genomen. Producten goed van kwaliteit. Erg lekker. Het enige wat een min puntje was , is dat de champignons en artisjok net uit de koelkast kwamen en erg koud waren. Hoofdgerecht gebakken Diamanthaas genomen. Erg lekker . Ook de zelfgemaakte patat met zelfgemaakte Mayonaise is een aanrader. Erg lekker gegeten. Aanrader. Komen zeker nog een keer terug.
Yvonne C.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Geweldige locatie. Super bediening. Uitstekende keuken. Kom zeker nog eens terug
Geert G.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Voorafgaand aan een gepland theaterbezoek wilden we uit eten. Via de site van theater De Stoep zijn we doorverwezen naar restaurants dichtbij. Meiden aan de Molen kenden we nog niet, de molen zelf wel. Op de website staan suggesties om snel, makkelijk of gewoon van de kaart te eten, en op tijd bij het theater te zijn. We kunnen zeggen dat eigenlijk alles klopte. Een prettige ontvangst met een brede lach door de gastvrouw en gastheer. Aandacht voor je jas, begeleiding naar de tafel en gelijk vragen of je een karaf water wilt. Een soepele, gezellige maar nooit storende bediening die voor, tijdens en na iedere gang even langs komt. De kaart leuk met zeker niet alleen gebruikelijke gerechten en het eten was gewoon goed, Zoals beloofd op tijd voor de voorstelling. Wat ons betreft een prima start waar we zeker vaker gebruik van gaan maken.
T. E.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
We hebben een superavond gehad in alle opzichten
Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk met vrienden hier gegeten. Goede vriendelijke bediening. Eten was heerlijk

Een aanrader
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Sfeervolle ambiance in de molen en de meiden zijn zeer gastvrij en hartelijk. Kleine kaart met aantrekkelijke en niet al te dure gerechten. De diamanthaas en de risotto waren uit de kunst! Wij komen zeker nog wel een keer terug bij de Meiden van de Molen!
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Verrassende kaart en ongedwongen sfeer.
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Hele gezellige avond met m8jn zusje daar gehad. Zeer klantvriendelijk personeel. T is wel luidruchtig vanwege t hoge plafond zodat je wel wat harder moet praten om elkaar te kunnen verstaan. T eten is lekker maar machtig. Maar al met al een aanrader!
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Voor de eerste keer geweest maar zeker voor herhaling vatbaar. Heel vriendelijk personeel. En goed eten .
John S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Geen aanrader, serveerster wist nergens wat van en moest alles gaan vragen en sprak zo zacht en