Meiden van de Molen

Noordeinde 99 3201 AK Spijkenisse Nederland Kaart

Over het restaurant Meiden van de Molen

Geniet van de kleine dingen

Meiden van de Molen is een restaurant, inderdaad, in een molen. Deze molen staat vlakbij het theater in Spijkernisse dus kom voor een snelle eetproeverij of uitgebreid menu. Hun motto is: eet, drink, lach. De oude Romeinen hadden het kunnen bedenken! Bijzondere Franse gerechten waarin kruidenkorsten, jus van eend of gepocheerde peer deel uitmaken.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Meiden van de Molen

Maandag & Dinsdag Gesloten.
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Uitmuntend
9,1
9,3
KeesVarkevisser .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Erg mooie locatie. Gastvrouw was zeer attent. Eten was heerlijk.
Cheescake is een aanrader. Verder vind ik het altijd fijn als er een open keuken is.
Wij hadden niet gereserveerd, gelukkig was er nog een plekje vrij. Dus reserveren is misschien wel handig.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Net als bij ons vorige bezoek gastvrije en vriendelijke bediening.
Ferry B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten , gezellige bediening
Ik zou alleen het terras nog aan pakken, dit geeft een indruk die niet overeen komt met de inrichting en de kwaliteit van het eten.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Lekker gegeten in een leuke omgeving, zeer leuke en aardig bediening. top!
monique V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Goed eten, super gezellig, fijne bediening , fijne stoelen passen goed bij de tafel, eten was voor mij genoeg maar we hadden een paar flinke eters bij ons en daar was het net aan voor ze. Kortom een aanrader we komen zeker nog een keer terug.
John D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Goed eten, goede wijn en goede bediening. Wordt ook netjes gevraagd na het voorgerecht of je nog even wilt wachten met het hoofdgerecht.
Aanrader!
Dennie M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Gewoon super. Locatie, sfeer, eten, drinken, prijs, wisselende kaart.. Inmiddels 4 keer bij de meiden geweest, iedere keer verrassende maaltijden. Kom zeker terug.
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een prachtige molen.
Raymond W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijke ambiance, niet te luidruchtig. Bediening zeer vriendelijk. Onze gerechten waren heerlijk. Aanrader!
Nora V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Een verrassende plek. Heel origineel en goed bereikbaar. Heb heerlijk gegeten. Beveel dit restaurant zeker aan.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Zeer vriendelijk en gastvrije bediening.
En het eten is voortreffelijk. Inmiddels alle gerechten al geprobeerd. Kortom een gezellig en goed restaurant. Een aanrader!
K.Derks D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Lekker eten en vriendelijk personeel
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Goede bediening, zeer goed eten en
heel belangrijk, aandacht voor de gasten. Duidelijke kaart. kortom petje
af. Super hoor!
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Een gastvrije en zeer vriendelijke bediening. Deze mensen weten hoe je gasten moet verwennen. Met daar nog eens bij een heerlijke keuken en goed glas wijn. Helemaal top. Inmiddels alle gerechten al eens geproefd. Chapeau hoor Meiden van de Molen (en mannen natuurlijk).
Antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Eigenlijk in een andere plaats willen dineren met vrienden, maar die zaak was gesloten. Uitgekomen bij de Meiden in Spijkenisse. Verschillende voorgerechten waaronder kalfstartaar en gefrituurde inktvisringen. Prima. Hoofdgerechten scholfilet, diamanthaas en speenvarken. Extra schaaltje friet en bakje salade . Friet is niet nodig, maar de groente mag iets royaler. Als dessert keuze gevallen op keuze van allerlei gerechtjes onder de titel ' De meiden sluiten vriendschap' . Afsluitend koffie en nog een drankje. Geheel stemde tot tevredenheid.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Spontane ontvangst, leuke kaart, vriendelijke prijzen, vriendelijk personeel en een fijne ambiance. Kamen snel weer terug
Coby S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Onverwacht met vrienden bij de Meiden gegeten. De sfeer was erg gezellig ondanks het door vakantietijd vrij rustig was. Mijn keuze was het menu van de Meiden war Kwalitatief prima was en erg lekker smaakte. Ontvangst was heel vriendelijk en bediening zeer beleefd. Kortom een hele goede ervaring en voor herhaling vatbaar.
S V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijke avond gehad met bijzonder vriendelijk personeel
Kalinka S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk eten, absoluut voor herhaling vatbaar. Gezellige sfeer. Prima bediening. Donderdagavond hier gegeten. Parkeer gelegenheid achter het restaurant. Brood gegeten van het meel gemaakt door de molenaars van door de nog werkende molen.
joke B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
zeker de moeite waard om nog eens terug te komen, het eten was erg lekker