Meiden van de Molen

Noordeinde 99 3201 AK Spijkenisse Nederland Kaart

Over het restaurant Meiden van de Molen

Geniet van de kleine dingen

Meiden van de Molen is een restaurant, inderdaad, in een molen. Deze molen staat vlakbij het theater in Spijkernisse dus kom voor een snelle eetproeverij of uitgebreid menu. Hun motto is: eet, drink, lach. De oude Romeinen hadden het kunnen bedenken! Bijzondere Franse gerechten waarin kruidenkorsten, jus van eend of gepocheerde peer deel uitmaken.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Meiden van de Molen

Maandag & Dinsdag Gesloten.
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Visa card
  • Bar , Terras
Uitmuntend
9,1
9,1
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijke avond gehad. De prachtige locatie, de enthousiaste bediening en het lekkere eten zorgden
voor een leuke avond uit. Kortom, wij gaan terugkomen.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Een restaurant waar je je echt welkom voelt met een enthousiaste en spontane bediening.
Het eten was verrassend en heerlijk.
Een aanwinst voor Spijkenisse.
René &.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Trude '.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Restaurant Meiden van de molen is een ,verrassende, aanrader voor een avondje uit in Spijkenisse.
frans R.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
zeer aan te bevelen ,
Roland H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten met z'n vieren. Erg gezellug restaurant we komen zeker terug.
kelly_van_diest .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Wát een fijn restaurant, echt een aanrader! Een vrij kleine kaart, maar de gerechten zijn origineel en weer eens heel iets anders! Fijn dat er ook voor vegetariërs ruime keuze is, dat zie je wel eens anders. Wij kozen beide voor de canneloni en die was verrukkelijk! Ook de huisgemaakte friet is erg lekker, evenals de cheesecake met stoofperenijs na.

Bediening zeer hartelijk en het restaurant is sfeervol ingericht. Wij komen zeker nog eens terug!
Marko O.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Verrassende niet standaard kaart. Zaten met 6 man aan een ronde tafel erg gezellig.
Leonie B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voor onze theatervoorstelling hebben we hier gegeten. Gezellige sfeer, goed eten en zeee vriendelijke bediening. Jammer dat we niet langer konden blijven!
estebita G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten met z'n vieren. We hadden gereserveerd , maar moesten nog even wachten bij de bar. Wijn gedronken aan de bar en die niet teruggezien op de rekening. Zeer klantvriendelijk. Overigens hele lekkere rode en zoete witte wijn. Eigenaar achter de bar lekker kletsend waardoor de tijd snel voorbij gaat. De bediening(eigenaresse) zeer vriendelijk en ze laten je echt thuis voelen. Alles was lekker en zeer goed bereid. Diamanthaas, zeewolf, cannelloni en de tagliatelle superheerlijk. We zaten vol, maar wilden toch de desserts proeven.
De tarte tartin en de dame blanche verrukkelijk. En de chocoladetaart met bloedsinasappel ijs idem. Koffie van het huis gekregen en genoten van een heerlijke avond. Wij komen zeker terug.
Els Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Via Iens kwamen we bij ' de meiden van de molen.' Op het laatst een tafel gereserveerd op de vroege zondagavond.. binnen mum van tijd waren alle tafels bezet! Wat een vriendelijke bediening en sfeer. Verrassend verbouwde molen met een heel gezellig inrichting. Prima menukaart.. heerlijk gegeten... met een geweldig dessert!! Rabarber met vanille-ijs en mascarpone ... top.
Bij het vertrek hoorden we dat de kok in het ziekenhuis was opgenomen en de chefkok op haar vrije dag onverwacht moest werken ... en dan uitverkochte tent.. als klant niets van deze stress gemerkt... complimenten!!!
Kortom... een geweldige avond bij de meiden van de molen..een aanrader
Nick B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Zeer lekker gegeten en prima geholpen. Het menu was heerlijk. Ingrediënten waren vers. Het voorgerecht was simpel met heerlijke ham, mozzarella, vijg en wat rucola. Niet heel spannend, maar een prima combinatie. De hertenstoof (hoofdgerecht) was zoals stoofvlees hoort te zijn. Het leek net of engeltje bij elke hap over je tong heen piste (betekent erg lekker). Om maar te spreken over de heerlijk polenta. Dat was echt nog beter. De portie van het hoofdgerecht het qua polenta wel minder gemogen, maar dat mag echt de pret niet drukken. Het nagerecht was een trifle van rabarber, waarbij ik de rabarber echt te zoet vond. Mijn vrouw vond het overigens erg lekker, want die houdt niet van rabarber. De ober had nagevraagd of het zoet zou zijn dit was volgens de keuken ook zo. De eigenaresse kwam nog naar ons toe om te zeggen dat bij het niet lekker vinden van de trifle, we gewoon een ander dessert mochten kiezen. Wij komen zeker nog eens terug. Want de sfeer van de molen en het goede eten is gewoonweg erg goed!
Martha O.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben genoten van het eten. De bediening was vriendelijk en hadden tijd voor je, zonder 'opdringerig' te zijn.
We komen zeker terug.
JohnR R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het begint al bij de prettige ontvangst. Jasje aanpakken en naar je tafeltje brengen. Goede sfeer in dit restaurant. De kaart is niet heel uitgebreid maar divers genoeg zodat een ieder zeker een keuze kan maken.
Wij hebben genoten van de kwaliteit en lekker gegeten. De prijs/kwaliteit is ook in orde. Tel daarbij de vlotte bediening bij op en het uitje is compleet.
Voor herhaling vatbaar.
Wimtien S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Een warm welkom in een bijzondere ambiance. Hoewel je binnen niet meer zo goed kunt zien dat het restaurant in een molen zit. We kregen heerlijk vers gebakken brood, gemaakt van meel van de molen.
Snelle en vriendelijke bediening. Ontspannen en gezellig. Pompoentaart en wilde spinazie met prosciuto vooraf, diamanthaas ( iets te ver doorgebakken er was om rood gevraagd) en risotto met paddenstoelen als hoofdgerecht. Heel smakelijk.
Goed adres, aanrader.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Je voelt je gelijk welkom Er wordt rekening meegehouden dat je naar het theater moet,zelf wel op tijd komen natuurlijk.komen hier zeker terug.
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Leuk dat de molen weer als restaurant in gebruik is! Bekende inrichting met een prachtige muurschildering. 3-gangenmenu heel betaalbaar en lekker! Vrolijke bediening. Een leuk avondje uit!!
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de familie in deze nieuwe aanwinst in Spike City,
leuke bediening, gezellige sfeer en Italiaans getinte menukaart waar zeer goed mee omgegaan wordt. De keuken heeft kennis van zaken en dat is te proeven. Zeer onderscheidend van de rest van het restaurant aanbod in Spijkenisse. eindelijk een beetje klasse in deze stad.
Aanrader!
Annemiek R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wat een leuk restaurant! Creatieve menukaart met voor ieder wat wils en een uitgebreide drankkaart (ook non-alcoholisch). De tafels staan op prettige afstand van elkaar en bediening is vriendelijk en denkt mee. We hadden als groep allerlei verschillende gerechtjes. Uitschieters voor mij waren de gamba's (voorgerecht), de paddenstoelenrisotto (hoofdgerecht) en de tiramisu en de creme brulee (allebei zo lekker dat ik niet kan kiezen). Een aanwinst voor Spijkenisse.