Meiden van de Molen

Noordeinde 99 3201 AK Spijkenisse Nederland Kaart

Over het restaurant Meiden van de Molen

Geniet van de kleine dingen

Meiden van de Molen is een restaurant, inderdaad, in een molen. Deze molen staat vlakbij het theater in Spijkernisse dus kom voor een snelle eetproeverij of uitgebreid menu. Hun motto is: eet, drink, lach. De oude Romeinen hadden het kunnen bedenken! Bijzondere Franse gerechten waarin kruidenkorsten, jus van eend of gepocheerde peer deel uitmaken.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Meiden van de Molen

Maandag & Dinsdag Gesloten.
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Visa card
  • Bar , Terras
Uitmuntend
9,1
9,2
Marieke G.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Zeer gastvrij en en vriendelijk bediend en heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Zeker voor herhaling vatbaar.
Emel E.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, gevarieerde menukaart. Leuk en goed bediend, goede sfeer.
Ian T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Super gegeten bij meiden van de molen! Bediening is erg attent en je voelt je al snel thuis! Dit gebeurt niet bij veel restaurants! Daarnaast zijn de maaltijden super lekker en goed bereid! Prijs kwaliteit verhouding is echt perfect. Hier komen wij zeker terug????
Lian A.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Gezellig restaurant met heel vriendelijk en enthousiast personeel. Het eten was heel erg goed en het zag er goed verzorgd uit. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!!!!
mano22 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Met een grote groep voor het eerst hier gegeten. Geweldige locatie. Alerte supervriendelijke bediening. Sharing Dining d.w.z. met groep schotels op de tafels, 3 gangen gedeeld en alles was even lekker, ook het vegetarische hoofdgerecht. Bij de nagerechten was alleen tiramisu tegenvallend omdat het meer een rijtje bolletjes vanilleijs met cacao was. Iets zonder suiker, zoals fruitsalade erbij zou goede aanvulling geweest zijn. Wisselen van plek en buiten even sigaretje opsteken was goed mogelijk omdat bij het afruimen van de gangen beneden gewacht kon worden in het bargedeelte. Kortom perfecte locatie om met een (grote) groep af te spreken en gezellig iedereen te kunnen spreken, weer eens iets anders dan in een wokrestaurant! De hoge trappen zijn wel aandachtspunt om te melden bij het reserveren als je hier met kleine kinderen wil gaan eten of slecht ter been bent.
Ingrid A.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
De eerste keer hier gegeten. Vriendelijk ontvangst. Heerlijk gegeten.Verse producten.
En wat een vriendelijke bediening.
Een aanwinst voor Spijkenisse.
Komen zeker terug.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Fantastisch restaurant waar je met open armen binnen wordt gehaald. Zeer correcte bediening. Juiste uitleg van de gerechten. Zeer smakelijke en goed opgemaakte gerechten. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Leuk restaurant een echte aanvulling voor Spijkenisse.
Siem K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We zijn zeer gastvrij ontvangen, het was onze eerste keer bij de meiden van de molen maar zeker niet de laatste keer.
Het enige nadeel was het geluid zodat je elkaar niet echt kon verstaan aan de overkant van de tafel.
E.J. J.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Mooie locatie, vriendelijke ontvangst en bediening, parkeren bij de molen.
Heerlijke gerechten, we waren met 8 collega's hebben divers gegeten maar alles wat prima en heel lekker.
Hier kom ik terug!
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijke avond gehad. De prachtige locatie, de enthousiaste bediening en het lekkere eten zorgden
voor een leuke avond uit. Kortom, wij gaan terugkomen.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Een restaurant waar je je echt welkom voelt met een enthousiaste en spontane bediening.
Het eten was verrassend en heerlijk.
Een aanwinst voor Spijkenisse.
René &.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Super leuke tent, heel aardige en vrolijke bediening en heerlijk gegeten. Aanrader!! Wij komen zeker weer een keer terug.
Trude '.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Restaurant Meiden van de molen is een ,verrassende, aanrader voor een avondje uit in Spijkenisse.
frans R.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
zeer aan te bevelen ,
Roland H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten met z'n vieren. Erg gezellug restaurant we komen zeker terug.
kelly_van_diest .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Wát een fijn restaurant, echt een aanrader! Een vrij kleine kaart, maar de gerechten zijn origineel en weer eens heel iets anders! Fijn dat er ook voor vegetariërs ruime keuze is, dat zie je wel eens anders. Wij kozen beide voor de canneloni en die was verrukkelijk! Ook de huisgemaakte friet is erg lekker, evenals de cheesecake met stoofperenijs na.

Bediening zeer hartelijk en het restaurant is sfeervol ingericht. Wij komen zeker nog eens terug!
Marko O.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Verrassende niet standaard kaart. Zaten met 6 man aan een ronde tafel erg gezellig.
Leonie B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voor onze theatervoorstelling hebben we hier gegeten. Gezellige sfeer, goed eten en zeee vriendelijke bediening. Jammer dat we niet langer konden blijven!
estebita G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten met z'n vieren. We hadden gereserveerd , maar moesten nog even wachten bij de bar. Wijn gedronken aan de bar en die niet teruggezien op de rekening. Zeer klantvriendelijk. Overigens hele lekkere rode en zoete witte wijn. Eigenaar achter de bar lekker kletsend waardoor de tijd snel voorbij gaat. De bediening(eigenaresse) zeer vriendelijk en ze laten je echt thuis voelen. Alles was lekker en zeer goed bereid. Diamanthaas, zeewolf, cannelloni en de tagliatelle superheerlijk. We zaten vol, maar wilden toch de desserts proeven.
De tarte tartin en de dame blanche verrukkelijk. En de chocoladetaart met bloedsinasappel ijs idem. Koffie van het huis gekregen en genoten van een heerlijke avond. Wij komen zeker terug.
Els Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Via Iens kwamen we bij ' de meiden van de molen.' Op het laatst een tafel gereserveerd op de vroege zondagavond.. binnen mum van tijd waren alle tafels bezet! Wat een vriendelijke bediening en sfeer. Verrassend verbouwde molen met een heel gezellig inrichting. Prima menukaart.. heerlijk gegeten... met een geweldig dessert!! Rabarber met vanille-ijs en mascarpone ... top.
Bij het vertrek hoorden we dat de kok in het ziekenhuis was opgenomen en de chefkok op haar vrije dag onverwacht moest werken ... en dan uitverkochte tent.. als klant niets van deze stress gemerkt... complimenten!!!
Kortom... een geweldige avond bij de meiden van de molen..een aanrader