Meiden van de Molen

Noordeinde 99 3201 AK Spijkenisse Nederland Kaart

Over restaurant Meiden van de Molen

Geniet van de kleine dingen

Meiden van de Molen is een restaurant, inderdaad, in een molen. Deze molen staat vlakbij het theater in Spijkernisse dus kom voor een snelle eetproeverij of uitgebreid menu. Hun motto is: eet, drink, lach. De oude Romeinen hadden het kunnen bedenken! Bijzondere Franse gerechten waarin kruidenkorsten, jus van eend of gepocheerde peer deel uitmaken.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Meiden van de Molen

Maandag & Dinsdag Gesloten.
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Visa card
  • Bar , Terras
Voordelig
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Leuk dat de molen weer als restaurant in gebruik is! Bekende inrichting met een prachtige muurschildering. 3-gangenmenu heel betaalbaar en lekker! Vrolijke bediening. Een leuk avondje uit!!
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de familie in deze nieuwe aanwinst in Spike City,
leuke bediening, gezellige sfeer en Italiaans getinte menukaart waar zeer goed mee omgegaan wordt. De keuken heeft kennis van zaken en dat is te proeven. Zeer onderscheidend van de rest van het restaurant aanbod in Spijkenisse. eindelijk een beetje klasse in deze stad.
Aanrader!
Annemiek R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wat een leuk restaurant! Creatieve menukaart met voor ieder wat wils en een uitgebreide drankkaart (ook non-alcoholisch). De tafels staan op prettige afstand van elkaar en bediening is vriendelijk en denkt mee. We hadden als groep allerlei verschillende gerechtjes. Uitschieters voor mij waren de gamba's (voorgerecht), de paddenstoelenrisotto (hoofdgerecht) en de tiramisu en de creme brulee (allebei zo lekker dat ik niet kan kiezen). Een aanwinst voor Spijkenisse.