Mei Wah

Bilgaardpassage 52 8918 HT Leeuwarden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mei Wah

Arianne D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
De bediening was zeer vriendelijk maar traag! De champignons voor de wok: uit blik! Vruchtjes voor het dessert: perzik uit blik! Mandarijntjes: uit blik, ananas: uit blik! Kom op zeg, daarvoor ga ik niet uit eten, dan wil ik vers, ik kan thuis ook een blik open trekken.
Feiko J.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Met een groep van 8 volwassenen en 2 kinderen gewokt. Lekkere verse gerechten en heerlijke sauzen. Het eten werd prima bereid en het advies rond de sauzen was passend. Vlotte, attente en vriendelijke bediening. Verder een gezellig restaurant.
Ingeborg D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Prima restaurant; heerlijk eten en heel vriendelijke bediening, altijd met een glimlach. Kom je hier vaker, dan word je herkend. Veel keuze bij het wokken en de bakken worden regelmatig aangevuld. Het restaurant is schoon, qua inrichting misschien wel een beetje gedateerd.
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
M'n eerste Chinees in Leeuwarden. Tijdje geprobeerd. Vaak wel lekker. De nasi of bami was prima, de vlees gerechten variërden van mals en smaakvol tot droog en smaakloos. Mijn persoonlijke mening maar de kwaliteit en de smaak namen voor mij af. Reden voor mij om verder te zoeken.

Hoeveelheid vaak wel in orde, niet echt goedkoop.

Het restaurant is niet echt sfeervol zo in het overdekte winkelcentrum.
Klaasvanz .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Ik ga hier regelmatig heen voor de afhaal, de werknemers zijn erg vriendelijk, ze herkennen je altijd gelijk.

Het weekmenu is vaak wisselend goed betaalbaar.

Persoonlijk vind ik dit het beste Chinees restaurant dat ik ken.
Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2013
Voor een snelle hap ben ik hier naar binnen gegaan. Vooraf heb ik een kop koffie besteld en als hoofdgerecht de bami met sate.

De sate vond ik aan de droge kant, en redelijk smaakloos. De bami was wat mij betreft wel erg aan de gebakken kant, niet lekker. De hoeveelheid was voor mij voldoende.

Een volle maag maar niet erg lekker gegeten: voor het eten geef ik daarom een 6. Het decor is gangbaar voor de gemiddelde chinees, hiervoor een 7. De bediening was vlot en netjes, hiervoor ook een 7.