Mei Wah

Meer informatie over restaurant Mei Wah

• Airconditioning
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Dit is echt de Chinees bij mij om de hoek, ik ga er, als ik alleen ga eten, gewoon lopend heen. Maar bovendien is het een ECHTE Chinees!!! Met mijn beste vriendin en mijn dochter en schoonzoon daar op een gewoon doordeweekse zaterdagavond afgesproken, voor een heerlijk avondje culinair Chinezen, wat bij ons meestal betekent: Tot sluiten!
We begonnen met een heerkijk gekruide en pittige Peking soep en hadden meteen 't eerste aanradertje al te pakken.. Gevolgd door een starter, ditmaal kozen wij voor het Gamba Trio, overheerlijk die 3 verschillende sausen, chili, tomaat en knoflook. Als hoofdgerecht waren wij het snel eens geworden over een combinatie van dit keer vlees- en eiergerechten, de vorige maal was het namelijk een viscombi geweest. Beef Fu Yong, Kip Chen Pi, Chinese Babi Pangang, Ossenhaas met gember en peper en een Lamskroontje in pepersaus. Een combi met terecht voor iedereen wat. Dat alles met witte rijst, Chinese eiernoodles en pikante mifang op vriendelijke wijze uitgeserveerd op dat vrolijke servies. Een goed getapt en koel glas bier vergezelde het geheel. Een genot om als oud 'Hong Kong gangers' van deze echt Chinese specialiteiten te genieten. Het geheel werd traditioneel door de dames met Lychees en door de heren met een Dame Blanche afgesloten. Het was een verrukkelijk avondje tafelen op niveau met een vriendelijke bediening. We komen gauw weer, was weer toppie zoals altijd!
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Dit is geen Chinees maar een Chinees specialiteiten restaurant. Héérlijke gerechten en een ruime keuze. Bediening vriendelijk, behulpzaam en gemoedelijk. Prachtig nieuw servies en niet van die traditionele rechauds op tafel ;-) Interieur zou wat meer uitstraling mogen krijgen wat past bij de kwaliteit van het eten en de bediening. Aanrader! 7 dagen per week open dus ook maandag!
Catrien O.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Verfijnde, pure Chinese keuken. Zonder E621, zoals ze zelf vermelden op hun kaart. Mooi opgediend op een werkelijk schitterend servies! Heerlijke gerechten. Wij kozen voor het 5-gangen menu à € 49,50. Normaal is 5 gangen veel voor ons, hier is de balans prima. De gestoomde oesters, de op 3 wijzen bereide gamba's en Lee's beef waren top. Evenals de andere twee gangen overigens. Vriendelijke bediening: alert en enthousiast. Een aanrader voor eenieder die van Chinees eten op niveau houdt.
Zweedse_chef .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Een Chinees restaurant met een uitgebreide kaart die meer te bieden heeft dan dan de doorsnee Chinees. Smaak van de gerechten en hoeveelheid is prima. Verbetering schuilt in de hoek van de bediening. Vriendelijk, maar wat boers. Als de tafel wat vol staat met borden en kommetjes, moet je geen gerechten op hetzelfde bord gaan schuiven om ruimte te besparen. Het gerecht verlaat mooi opgemaakt de keuken en eindigt door zo'n actie als een hoopje bij je op tafel. Dat is niet goed. Als je een wat chiquere uitstraling wil hebben, pas de kleding van de bediening dan ook daarop aan en laat enkele heren niet in een veel te casual spijkerbroek met een t-shirt rondlopen.
Arno_j .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Ik heb hier tot nu alleen een aantal keer eten afgehaald. De kwaliteit is goed en het is na circa 5 minuten ook nog goed warm. Als je tenminste niet vooraf belt anders kan het voorkomen dan het al iets te lang staat te wachten. Ik vindt de gerechten echter niet beter dan wat ik normaal verwacht bij een Chinees restaurant dit terwijl de prijzen net iets hoger (circa 0,5 tot 1 euro) liggen dan een gemiddelde buurt Chinees. Inmiddels heb ik een andere Chinees gevonden die vergelijkbare kwaliteit levert tegen een scherpe prijs wel circa 8 minuten rijden. Reden voor de wissel was niet de kwaliteit of prijs maar de parkeermogelijkheden die bij Mei Wah door de ligging aan de Leenderweg moeilijk zijn tenzij je betaald misschien. De gegeven datum is de datum van mijn laatste bezoek.
Ilona2 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Verrassend modern en chique voor een Chinees restaurant. De bamisoep speciaal was dan wel duur nl. 18,50 euro, maar ook de beste die ik sinds tijden heb gehad. Rijkelijk gevuld en heerlijk van smaak.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Ik houd niet van Chinees, behalve als het van Mei Wah is!
Sinds lange tijd weer eens hier gegeten in plaats van afgehaald en het was zeker een goede recensie waard. Nog nooit heb ik ergens betere coquilles gegeten, nog in de schelp, verser kan niet. Mijn andere favorieten zijn de tarbot en kip kerkhof, klinkt raar maar echt een aanrader! Echt eten waar je niet genoeg van krijgt, ik zou het liefst een paar keer per week hier gaan eten!

Daan- .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Als je een keer écht lekker chinees wilt eten, dan moet je bij Mei Wah zijn. Vooral als je hun suggestie volgt, en de kok wat lekkers laat maken op basis van je wensen en budget dan krijg je echt fantastisch eten aangeboden. Vooral de vis, schaal en schelpgerechten zijn voor mij als liefhebber van deze gerechten echt adembenemend.

De inrichting is verfrissend, helemaal niet wat je van een chinees restaurant gewend bent.

Een nadeel; de prijs die vrij hoog is, ook vergeleken met restaurants in dezelfde kwaliteitsklasse. Maar nogmaals, je krijgt er wel wat bijzonders voor terug!

Dit is geen chinees waar je heen gaat om flink fu-yung-hai te bunkeren voor een paar tientjes, maar een restaurant waar een gewone man als ik alleen heen gaat als hij wat te vieren heeft, maar dan is het genieten!
Jantjeencootje .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
Eten is goed wordt gebruik gemaakt van verse producten. Bediening is goed en het decor is modern, het tafellinnen bevalt mij wel.
Ingridpero .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Het eten is voortreffelijk en gevarieerd. Er kan een menu op maat worden samengesteld. Geweldige gastheer en gastvrouw.
Kortom ik ga zeker terug!!