Mei-Wah

Hoofdstraat 212 3781 AK Voorthuizen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mei-Wah

Harry J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Bij binnenkomst waan je je in het Openlucht Museum. Een jaren 70 decor.
Bij de stem en de hysterische lach van de vrouwelijke bediening waan je je in de krochten van het spookkasteel van de Efteling..

Het begon Veelbelovend. Prima pangsit met heerlijke saus. De hoofdgerechten waren verstopt onder een dikke laag lobbige saus. Veel, (V)lauw, Vet en Voordelig. De honger gestild met de prima bami en nasi en toen, wegwezen... . Maar wel gelachen
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
eigenlijk moet je het decor wel een "10" geven, want het is al 32 jaar in originele staat en dat is ook heel wat. verder een bijzonder vriendelijke dame die enthousiast is en alleen maar lacht. vriendelijk en "onverstaanbaar" maar dat mag de pret niet drukken.

het eten...veel, veel saus, veel bami, veel gerechten en qua smaak is ook hier de afgelopen 32 jaar niets veranderd.

kortom...voor een simpele lunch/diner moet je hier zijn, want je wordt wel erg vriendelijk geholpen en dat is heel veel waard
Proevertje1944 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2013
Ik kom hier al zo'n 30 jaar op onregelmatige tijdstippen, alleen als ik in de buurt ben. Sinds die tijd zijn alleen de gordijnen en de verf veranderd. De mevrouw (is niet de eigenaresse, maar de zus van de eigenaar) spreekt nog steeds slecht Nederlands, dus Jiskefet is nooit ver weg. Ze onthoudt wel alles, weet precies wat en hoe ik het wil hebben. Is wel nodig ook, want vaak heel vette, dikke saus over het gerecht. Geen ossehaas of een gerecht met kip erbij, want dat is altijd taai en smakeloos. Voor een redelijke Chinese hap tegen een redelijke prijs ben je aan het goede adres hier. Verwacht geen culinaire hoogstandjes.
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Afgelopen zomer hier gegeten na een fietstochtje. Voor het decor moet je het niet doen, dat is het gewoon net niet. Wat oubollig en een beetje rommelig. Het was ondanks de lauwe soep verder erg lekker. Ik had hier inktvis gegeten en is absoluut één van de aanraders voor wat betreft hun specialiteiten. Het vrouwtje in de bediening is tamelijk druk, maar heeft wel gevoel voor humor en ze zal je absoluut niet links laten liggen. Verder was mijn ervaring ook dat je hier absoluut niet al te lang hoeft te wachten op je eten. Voor een lokaal Chinees restaurant in een dorpje als Voorthuizen niet slecht.
Saskia R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Het eten was ok, niet beter of bijzonderder dan in andere Chinese restaurants.
De bediening was helaas erg traag; we zaten hier bijna 2 uur en hadden toen alleen maar een hoofdgerecht gehad. Het dessert hebben we maar later zitten omdat we de bus moesten halen. Het was niet eens erg druk in de zaak.