Mei-Wah

Tournoysveld 79C 3443 ES Woerden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mei-Wah

A_rine .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Ik haal hier als sinds jaar en dag op regelmatige basis Chinees. Het is altijd lekker, maandmenu is altijd goed. Bediening is erg aardig. Ik zou er zelf alleen niet zo snel in het restaurant gaan eten, door de grote ramen lijkt het mij dat je er niet heel gezellig zit. Wanneer je lekker Chinees wilt eten zou ik dit restaurant zeker aanbevelen!
Femke G.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Onze favoriet afhaalchinees in Woerden. Ik heb nergens zo lekkere babipangang gegeten. We halen op zeer regelmatige basis een maandmenu. Mooie porties altijd sate ( die vind ik niet zo) en pangang erbij.. Echt heerlijk en keurig op tijd... Kan nog wel eens lang duren voordat je er telefonisch kan bestellen...
Haute-Horlogerie H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2013
De beste chinees van Woerden! Dat vertelde de mensen mij die ook stonden te wachten voor de afhaal. Ik bestelde een maand menu. De saté was heerlijk en de babi pangang ook heerlijk op smaak zoals het moet. Het andere gerecht weet ik de naam niet van maar was heerlijk. De dame achter de balie begeleid je tot aan de deur, daar houden we van service. De mensen hadden gelijk de chinees is heerlijk en prijs kwaliteit klopt. Mei- Wah je hebt er een vaste klant bij!