Mei Wah

Meer informatie over restaurant Mei Wah

• Af te huren , Airconditioning , Catering
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Ik ben al bijna drieëndertig klant bij Mei Wah en ik heb in die drieëndertig jaar slechts één ding gegeten, waartegen mijn smaakpapillen een officieel protest hebben aangetekend: een mij onbekende Chinese soep, volgens mij was het de Wan Tan-soep, die ik mij door mijn toenmalige medegasten had laten aansmeren. Voor de rest was alles, wat ik ooit in Mei Wah heb gegeten, zeer smakelijk. Een pittig gerecht zoals Woei Woi Kai (kip) is zeer aan te raden voor een ieder, die van (heel) pittig eten houdt en mijn persoonlijke favoriet, Moe hung kai, gepaneerde en, in vijf verschillende kruiden gedompelde kipblokjes, is een gerecht dat, naar mijn mening, van een hemels niveau is.
Is er, behalve die niet-zo-smakelijke Wan Tan-soep, verder nog iets aan te merken op Mei Wah? De bediening, bijvoorbeeld? Nee, de bediening is uitermate vriendelijk en attent en zorgt daarmee voor een rustige, relaxte sfeer. Het tweede minpuntje is eigenlijk alleen maar het interieur; dat doet mij een (klein) beetje aan een wegrestaurant denken.
Rolf100 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Ging hier eten op een maandagavond met mijn dochter, Gastheer was vriendelijk. Wij hadden tomatensoep en Sui Kaw soep,de kipstukjes die in beide soepen zaten waren zo sterk van smaak, zo'n echte zware kippensmaak dat het de soep verpestte. Heb die kip ook gelatenzodat ze misschien de hint zouden begrijpen. De kleine garnalen loempia's leken en smaakte naar kant en klare diepvries loempia's. En als hoofdgerecht hadden we Hung Su Ap (gepaneerde eend). Was een paar stukjes lekker maar op een gegeven moment zo zwaar op de maag doordat het zo vet was. Haalde ik ook nog in mijn nieuwe broek een haal omdat er een scherp uitsteeksel zat in de schroef onder de tafel heb het ook gemeld maar werd amper op gereageerd. Voor mij was dit een hele grote "laat maar hier komen we dus nooit meer"
Jocomina .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
helaas lauw/koud eten gehad, eten besteld via thuisbezorgd, na anderhalf uur maar eens gebeld en natuurlijk was het druk en ik ben terug gebeld het was onderweg, Ik heb nog gevraagd "wel warm he"niet dus, het gerecht indische rijsttafel 1 persoon was goed / lauw maar het gerecht ossenhaas in tausi saus was lauw bijna koud , saus was net water er zat geen smaak aan en ook het vlees was niet lekker. Mei Wah is een klant kwijt, eerder ook al eens wat klachten gehad maar dit......
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Wat een ongekend genoegen ! Deze avond mocht ik een bijzonder etentje hebben en los van de perfecte disgenoot werd ik ook nog eens heerlijk culinair versierd. De start was een oriëntaalse setje van kleine voorgerechtjes (au yuk kap, mini loempiaatje, kerriepuntje en gebakken siu mai) en dat smaakte prima. Niet te veel, niet te weinig, maar net de juiste starter. Als hoofdgerecht de "good fortune in a yar" , een soort keramiek schaaltje gevuld met een zachte saus met daarin goede grote garnalen, heerlijk ossenhaas, een stukje kip en wat tofu. Ruim voldoende knapperig verse groenten erin en kokend heet opgediend. Gelardeerd met een smaakvolle mihoen. Wat wil een mens nog meer ! O ja......al die zaligheden moeten ook comfortabel kunnen zakken, en voor dat traject hadden ze een bijzondere Thaise biersoort op de kaart, en dat werkte perfect :-)
Irma R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
Gisteren klein probleempje gehad . Vandaag met KLASSE goedgemaakt. Heerlijk eten en niets te klagen . Bedankt voor de uitstekende service van vandaag .
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Na matige ervaringen in het verleden met de afhaalgerechten van dit restaurant toch maar eens gaan eten met 2 personen. Het decor is echt klassiek Nederlands Chinees restaurant, ietwat oubollig wellicht maar ik kan de klassiekers wel appreciëren. De bediening is vriendelijk, maar wellicht ietwat ongetraind - zelfs in een vrij lege zaak komt er niemand langs om te vragen of het smaakt en of je meer drinken wil, vreemd.
Het eten was echt erg goed, mijn Fried Rice garnalenschotel (ze noemen het nasi maar dat is het totaal niet) was zeer smakelijk. De vegatische schotel van mijn vriendin was zelfs uitmunted, rijk van smaak met lekker verse ingredienten.
Pedaal .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Een aantal keren bij Mei Wah eten laten bezorgen en al een aantal keren rond de 2 uur bezorgtijd! Veelvuldig bellen levert elke keer dezelfde smoes: grote drukte.
Nooit meer bestellen bij Mei Wah.
Hoe het restaurant is weet ik niet, het eten is oké. Behalve de vette loempia, slappe hap.
Maud1234 S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Heerlijk gegeten.vooral de garnalen waren goed! Prima service.niet lang hoeven wachten. Zeker een must als je met kinderen uit eten bent. Vriendelijk ook naar kinderen, wat ik ook een pluspunt vindt. Komen zeker terug!

Peter W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Mei Wah is al een tijd ons favoriete restaurant. Niet als we uitgebreid en chique willen dineren. Wel als we eens wat anders willen dan Frans, Grieks, Spaans of visspecialiteiten, of gewoon geen zin hebben in koken en de afwas doen.
De bediening is altijd correct, het eten is prijs-kwaliteit gezien goed en de sfeer is rustig.
Verwacht geen haute cuisine maar dat wordt ook niet gepretendeerd.
De gerechten die wij bestellen behoren niet tot de gerechten die thuis kunnen worden bezorgd.
Uitstekend bereide specialiteitengerechten!
En mensen die hun maaltijd afhalen of thuis laten bezorgen weten niet wat ze missen aan service en aan goed klaargemaakt en op de juiste temperatuur geserveerd eten.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2013
Net het meeste van het eten dat ik een uurtje geleden bij Mei Wah had opgehaald weggekieperd. De vleesloempia was moddervet. Als hoofdgerecht meende ik Cha Sioe met een kleine portie witte rijst besteld te hebben, maar de dame die de bestelling opnam bleek niet goed geluisterd te hebben. Ipv witte rijst kwam er een bak kleffe Nasi Goreng bij waarbij afvraag hoe groot een grote portie dan wel is. De Cha Sioe was te hard gegrild / gebakken, leek voorgekauwd en was smakeloos. Al met al schandalig slecht.
Zwaantje50 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2013
Een paar keer laten bezorgen: verschrikkelijk zout!! Echt niet normaal. Het is eten was lauw en los van de soms ontzettend zoute gerechten waren de andere gerechten smakeloos. De loempia's smaakten nergens naar. Mei Wah gaat dus van ons lijstje...
Bourgondier233 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Eten was niet warm!!
De loempia was smakeloos en slap.
De garnalen die krokant gebakken hadden moeten zijn waren taai.
Dit was dus de laatste keer dat we daar hebben gegeten.
F00DL0V3RZ .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2012
We wilden gezellig en rustig gaan eten.
Het was niet zo rustig, er waren al 2 kinderen aan 't schreeuwen en hollen. De ouders zeiden er helemaal niets van.
Opeens kwam er ook nog een jongentje die bij de zaak hoort.
Die ging net zo hard meedoen en met bierviltjes gooien
Zeer irritant, aangezien ook de obers hier niets aan deden.

Wij zaten nog steeds op onze soep (voorgerecht, van de rijsttafel) te wachten.
Toen ik vroeg wanneer komt die nu eigenlijk kwam, kreeg ik als antwoord dat het altijd lang duurt voordat de haaievinnen soep warm is. Die bleek bij het opdienen nog steeds niet warm te zijn :(
Het eten was niet bijzonder. De pangsit goreng bleek uiteindelijk maar uit 1 klein stukje vlees (in te veel deeg) te bestaan [lees: micoscopisch klein].
Het was niet zo druk, er waren maar 1 a 2 obers. Die hadden geen oog voor ons en lieten ons heel lang wachten. Zodoende zaten we om 20:30 [we kwamen om 18:00] nog op ons toetje te wachten. Na erom gevraagd te hebben kregen we het uiteindelijk wel.
Nooit meer hier dus !!