Mei's Wok

6,1
6,3
Carin P.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Eten wat koud moest zijn was lauw. Wat warm moest zijn was koud. Veel dingen smaakte niet vers. Mijn kipsaté smaakte naar vis. Bakplaat was niet lekker. Veel te veel saus/kruiden over je vlees. Champignons waren niet eens gaar indruk dat de bakplaat toch niet heet genoeg was. Bij de wok ging het zo snel dat de gerechten geen kans kregen om gaar te worden. Als ze zelfs de stokbrood en het bakje kroepoek niet vers kunnen serveren wat dan nog wel?! Ontzettend weinig keus in de warmtebakken. Je verwacht op zn minst toch wel zoiets als babi pangang. Nope dus. En zo miste ik nog meer "normale" gerechten die je bij n wok zou verwachten. Helaas veel gemiste kansen voor deze wok. Jammer, eens maar voor de mij nooit meer. Zonde van je geld.
Aartsjes .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Wij hadden voor 8 personen gereserveerd. Vriendelijke ontvangst. Twee aan elkaar geschoven tafeltjes, erg krap allemaal, we zaten echt heel dicht op elkaar en dat eet niet lekker. We hebben drinken besteld en gekregen, daarna hebben we niemand meer gezien.
We mochten onbeperkt 2 uur lang eten en drinken. Helaas was de keus zeer beperkt, de stukjes kip-, rund- en varkensvlees zagen eruit als restant vlees en stond in bakken kleverig vocht. Het eten werd nauwelijks aangevuld of doorgeroerd en lag gewoon uit te drogen. De frietjes waren lekker maar die waren elke keer heel snel op. Het ijs was lekker en er genoeg keus.
Het personeel was vriendelijk, de wok-kok was erg vrolijk.
Helaas is Mei's Wok absoluut geen aanrader, wij gaan in ieder geval niet meer terug.
L T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Voor een all-you-can-eat heeft dit een redelijke keuze. Ik zou zelf wat meer salades willen, maar de koude hapjes, inclusief sushi, waren ok. Voor groenten, vis/vlees voor op de wok was er wel veel te kiezen, en dat was vrij snel klaar. Lekkere sausjes en behulpzaam personeel. Lekkere toetjes.
Joanlamme .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Ongelofelijk! !!!
Gereserveerd met mijn bon van social deal.
Netjes aangemeld maar de rest van de avond niemand meer gezien.
Om 20.00 uur was er al 80% vsn het eten op en werd niet meer aangevuld.
De friet, rijst et . waren koud!!!
De grillplaat was niet heet waardoor het vlees en de vis niet goed gebakken konden worden. Na 2 laatste sushi's weggegaan want het was werkelijk zo slecht!
Nog nooit zo slecht bediend en gegeten
Faniëlla D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Ben er al een aantal keren geweest voordat ik naar de film ging. Je word snel geholpen. En ze hebben een makkelijk menu wat genoeg is om te eten.

Het smaakt heerlijk en het is ook snel klaar. Elke keer met smaak gegeten.