Mei Mei

Meer informatie over restaurant Mei Mei

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
'Dé Chinees' bestaat niet meer in Beetsterzwaag. Mooi gedecoreerde zaak, uitermate vriendelijke, efficiënte bediening. En prima sushi voor een nette prijs. Ondanks het dringend advies van onze b&b host om naar de plaatselijke snackbar te gaan 'veel voor weinig', ben ik blij op deze wijze met de nieuwe generatie 'dé Chinees' kennis te hebben gemaakt; en dat met Japanse sushi. Beste b&b host, ga eens genieten van die prima Chinees bij jullie in Beetsterzwaag.
Lieuwe K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Verrassend inpandig zusje van het goed gewaardeerde Chinese Restaurant Kota Radja in Beetsterzwaag. Door de frisse moderne inrichting heb je totaal niet meer het idee dat je bij 'de Chinees' zit. Het enige dat je daaraan doet herinneren zijn de Oosterse gerechten die in Mei Mei worden gecombineerd met gerechten uit andere windstreken. Dat levert verrassende combinaties op, maar wat mij betreft mag dat combineren nóg wel iets spannender. Verder niets dan lof. De sushi kakelvers, de service uitmuntend en de sfeer ontspannen.
Beintema .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Vanavond met twee personen wezen eten bij Mei Mei in Beetsterzwaag. Het eten was boven iedere verwachting. De sushi is uitzonderlijk van smaak, de tempura garnalen zijn onze favoriet. De malse biefstuk werd vergezeld door een heerlijke truffeljus en de desserts waren ook erg lekker. Al onze wensen werden direct uitgevoerd en het personeel was erg vriendelijk. Het restaurant is modern ingericht, fijne muziek en ruime tafels. De wachttijden tussen de gerechten zijn ook erg fijn, waar men bij een ander restaurant moet vragen om een pauze tussen de gangen, was er hier een mooie balans tussen de gerechten. Wij komen zeker vaker terug, een echte aanrader!
Mus .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Met een vriendin uit eten betekent lekker kletsen, lekker eten en drinken. Jammer dat de entourage een beetje aan de lawaaierige kant was, er zeker vier verschillende personen aan onze tafel bedienden, het verkeerde gerecht werd geserveerd en een groot gezelschap letterlijk en figuurlijk te veel ruimte in nam. Gelukkig waren de gerechten zelf prima in orde alhoewel ik de kok wel verdenk van veel variaties op één thema. Maar het is natuurlijk ook niet voor niks het zusje van 'de chinees'. De meerwaarde van het aankruisen op een lijst wat je wilt eten heb ik niet kunnen ontdekken. Gaf eerder verwarring dan duidelijkheid. Al met al goed gegeten maar we hebben weleens in een prettiger omgeving bijgekletst.