Mei Fa

7,1
6,7
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Het slechtste restaurant waar we ooit zijn geweest. We kozen voor de wokafdeling. Wat meteen al opviel waren de gaten in de tafelkleden. De sushi's waren lekker, maar weinig keus. De frieten waren oud, de shitakes ook, de biefstuk was geen biefstuk maar beurs geslagen slechte kwaliteit rundvlees. Het eten werd niet lang genoeg gewokt waardoor t nog koud was. Mijn zoon kreeg rauwe peulen te eten. De "woksaus" was geen woksaus, maar tomatenpuree, de knoflooksaus was geen saus, maar olie met daarin fijn gesneden knoflook, de Teriyakisaus was een soort zoete loempiasaus en in de satésaus zat overduidelijk een schimmel. Bij het afrekenen hebben we dit uiteraard verteld. Reactie: dit had u tegen de kok moeten zeggen en van de satésaus werd gezegd dat die vers was gemaakt. Dat zou kunnen, maar dan is het niet hygienisch bereid. Kortom: we komen hier nooit meer terug.
Bij het afrekenen hebben we onze
Toinek51 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
gewoon een goede chinees, heerlijk gegeten met 2 man .
Chinese rijsttafel voor twee.
en dan was de rekening ook nog zeer prettig.
top.
MwSmith .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
We zeiden meteen bij de bestelling dat we zonder vetsin (smaakversterker E621) wilden eten. Dat kon, zei de ober en hij nam de bestelling op. Vlak voordat hij weg wilde lopen om de bestelling aan de keuken door te geven, zei ik nogmaals "zonder vetsin, ik ben daar allergisch voor", omdat ik al het idee had dat de boodschap niet goed was aangekomen. Toen zei de ober dat dat wel moeilijk is in een Chinees restaurant. Mijn man stelde een gerecht voor wat volgens onze ervaring wel altijd zonder vetsin mogelijk is. Dat moest de ober even vragen aan de keuken. Daarna moest hij nog enkele malen iets vragen aan de keuken. Uiteindelijk tjap tjoy met kip besteld en nasi yong zhou met kip in plaats van varkensvlees.
Het was duidelijk dat de ober in eerste instantie niet van plan was om onze gerechten zonder vetsin te laten klaarmaken zoals we vroegen, maar dat hij ons verzoek onzin vond en het compleet wilde negeren. Schandalig. Er is een reden waarom mensen een dieetwens opgeven, zoals allergie, en als men dat onzin vindt en er toch vetsin in wil doen, dan vind ik dat een kwalijke zaak! Nee, we komen hier niet meer terug. Het eten dat zonder probleem zonder vetsin gemaakt kon worden, was ook niet lekker. We zijn zeer teleurgesteld.
Romazoba .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
Het maandmenu om af te halen mag wel eens een keer veranderd worden, het maandmenu kan beter jaarmenu worden genoemd. Het eten is goed van smaak maar niet speciaal, heb wel eens beter chinees gegeten maar ook wel eens slechter.. Het wokgedeelte is afdoende en voldoet aan wat je van een wokrestaurant mag verwachten.. We halen hier af omdat er in de directe omgeving geen andere chinees is maar anders zou ik die een keer proberen al is het maar voor een andere samenstelling van het maandmenu!
Ilgerardo .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Buiten vriest het 3 graden en er staat een gure oosten wind. Wij zitten comfortabel aan het raam zonder enige tocht. Er is kennelijk goed gebouwd! De ramen zijn blinkend schoon, zoals trouwens alles -inclusief de toiletten- puur schoon is. Het zalmkleurig tafellinnen en de servetten zijn kraakhelder. Verder is de inrichting traditioneel Chinees. Het geheel doet wat onpersoonlijk aan, evenals de bediening. We gaan vanavond voor een snelle semi-vegetarische hap. De foe-jong-hai met garnalen en de tjap-tjoi zijn doorsnee: niet speciaal lekker of slecht. Goede koffie toe. De prijs is zeer schappelijk.